Blog o marketingu – BUZZme
Czym są LLM?
Duże modele językowe (LLM) to zaawansowane systemy sztucznej inteligencji, które przetwarzają, rozumieją i generują tekst przypominający ludzki. Szkolone są na obszernych zbiorach danych, często zawierających miliardy słów z różnych źródeł. co czyni je kluczowym narzędziem w dziedzinie przetwarzania języka naturalnego.
AI dla managerów. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie
AI dla managerów jako nowy trend rozwoju firm. W obecnych czasach, kiedy cyfryzacja i praca na danych odgrywają coraz większą rolę, programy oparte na sztucznej inteligencji, stają się nieocenionym wsparciem dla rozwoju firm i podnoszenia ich efektywności operacyjnej. Stosowanie narzędzi AI, przykładowo ChatGPT, pozwala przedsiębiorstwom zdobyć przewagę nad konkurencją dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i usprawnieniu procesów zarządzania.
Midjourney v6 – wyczekiwana nowa wersja jest już dostępna
Wersja 6 Midjourney wprowadza kilka kluczowych ulepszeń, w tym wyższą rozdzielczość obrazów (2048x2048 pikseli), lepsze przetwarzanie języka naturalnego dla bardziej dokładnych i realistycznych obrazów, większą kontrolę nad wariantami obrazów, ulepszone generowanie rąk, możliwość tworzenia modeli 3D i filmów z tekstu.
ISO 42001 w AI
Nowe wytyczne dla firm korzystających z AI w oparciu o normę ISO. Zapoznaj się z rekomendacjami, by dowiedzieć się jak wdrożyć je w swoim biznesie.
Marketing dla małych przedsiębiorstw. Przewodnik do wzrostu biznesu
Marketing dla małych przedsiębiorstw to nie tylko reklama, ale także badania rynku, relacje z klientami, sprzedaż i wiele innych elementów. Zapoznaj się z pierwszą częśćią poradnika dla małych biznesów.
Ile kosztuje ChatGPT?
ChatGPT to zaawansowany model języka opracowany przez OpenAI, który jest zdolny do generowania tekstu o naturalnym tonie i kontekście. Ten model sztucznej inteligencji wykorzystuje uczenie maszynowe, by nauczyć się rozumienia i generowania tekstu na podstawie danych, które otrzymuje. W praktyce, jest to system, który może prowadzić rozmowy z użytkownikami w sposób, który jest niemal identyczny z naturalnym dialogiem między ludźmi.
AI Pin: nowa era sztucznj inteligencji
Artificial Intelligence jest technologią, która przesuwa granice tego, co możliwe. Poznaj AI Pin.
GPT-4 Turbo – poznaj zmiany od Open AI
GPT-4 Turbo to ulepszony model językowy od Open AI, z którego użytkownicy wersji płatnej mogą korzystać od 7 listopada 2023. Poznaj nowości i zmiany w ChatGPT.
Prospecting, czyli jak pozyskiwać Klientów B2B
Każdy biznes opiera się na Klientach i częstotliwości oraz wysokości ich zakupów. Jak robić prospecting, dzięki któremu tych Klientów będzie więcej? O tym w poniższym artykule.
Instagram dla biznesu
Dzięki szerokiemu zasięgowi i interaktywności, Instagram daje możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. W tym artykule dowiesz się, jak wykorzystać Instagram dla biznesu.
SEO – jak samodzielnie robić je dobrze
Analizując działania marketingu cyfrowego, nie można pominąć tematu SEO. Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to proces polegający na dostosowywaniu treści i struktury strony internetowej tak, aby była ona łatwiej zauważalna przez wyszukiwarki internetowe.
Copilot Microsoft – zmiana podejścia do pracy już blisko
Wśród innowacji, na które czeka wielu przedsiębiorców w topowej grupie znajduje się Microsoft Copilot. To może być znacząca zmiana w codziennej pracy i nowe podejście do zarządzania czasem.
AI w sprzedaży
AI w sprzedaży – o tym jakie są możliwości wykorzystania technologii w sprzedaży i jak usprawnić swoją pracę.
Budżet szkoleniowy – zapłać w tym roku, a na szkolenie przyjdź w 2024!
Rozwój zasobów ludzkich to podstawowe narzędzie wzrostu dla wielu organizacji. Szkolenia pracowników to inwestycja, która przynosi korzyści zarówno dla samych zatrudnionych, jak i dla organizacji.
Prawo w wykorzystaniu sztucznej inteligencji
Jak wygląda prawo w wykorzystaniu sztucznej inteligencji to częsta zagwozdka marketerów, managerów a także prawników. Sprawdź co już wiemy.
Sztuczna inteligencja w sprzedaży. Nowe możliwości i wyzwania
Poznaj nowe możliwości rozwoju i zarządzania biznesem dzięki wykorzystaniu AI w działaniach sprzedażowych. Sztuczna inteligencja w sprzedaży.