AI dla marketingu
![AI dla marketingu](https://buzzcenter.pl/wp-content/uploads/2024/05/AI-dla-marketingu-e1716888077212.jpg)
Korzyści z codziennego korzystania z rozwiązań opartych o AI
Zwiększenie efektywności pracy. Każdy pracownik wykorzystujący odpowiednie narzędzia oszczędza od 1 do nawet
4 godzin dziennie. W skali roku daje to każdemu pracownikowi od 290 do nawet 1 150 godzin na inne działania!Szybsza komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Szybsze przygotowanie ofert i wyprzedzenie konkurencji
Zwiększenie jakości obsługi Klienta
Szybsza analiza dokumentów i danych
Skalowanie biznesu
Więcej czasu na realizację dodatkowych projektów
Obsługa większej liczby Klientów przy tej samej liczbie pracowników
Zadaj pytanie o szkolenie dla firmy
Kluczowe obszary szkolenia: AI dla marketingu
- Wprowadzenie do sztucznej inteligencji
- Bezpieczeństwo w dobie AI
- Narzędzia AI
- Korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem AI w marketingu
- Jak sztuczna inteligencja wspiera marketing?
- Planowanie działań marketingowych z użyciem AI
- Content marketing i SEO
- Social Media z AI
- Zastosowanie AI w e-commerce i reklamy
- Grafika i wideo w AI
- Segmentacja i personalizacja
- AI w analizie danych i predykcji
- Przyszłość AI w marketingu
- Wybór odpowiednich narzędzi i platform do zastosowania AI w marketingu
- Wdrażanie AI w strategii biznesowej
- Budowa kampanii w oparciu o AI
- Aspekty prawne i etyczne
Jak wygląda szkolenie z AI dla marketingu
- Dla kogo: osoby zajmujące się marketingiem, komunikacją, PR, marki osobiste
- Grupa: do 20 osób
- Formaty szkolenia: online, stacjonarnie, hybrydowo
- Formuła: wykład oraz warsztaty praktyczne
- Czas: 1-3 dni
- Język szkolenia: polski lub angielski
- Trener: Radosław Mechło
Realizujemy szereg szkoleń w formule zamkniętej dla firm, które są dopasowywane do indywidualnych potrzeb i poprzedzane indywidualnym wywiadem i analizą potrzeb szkoleniowych.