18.05.2022 (środa)
o godzinie 11:00

Czas trwania: 60 minut + sesja Q&A

 

To spotkanie kierujemy przede wszystkim do:

  • Dyrektorów i specjalistów ds. marketingu
  • Dyrektorów operacyjnych
  • Prezesów i właścicieli firm
  • Dyrektorów zarządzających

 

O czym będzie ten webinar?

Porządki w dziale marketingu – od czego zacząć?

Jeśli odczuwasz, że Twój marketing jest realizowany w dużym chaosie to ten webinar jest dla Ciebie. Porozmawiamy tym razem o tym, co zrobić jeśli realizujesz dużo działań, ale nie widzisz jeszcze faktycznego zwrotu z tych inwestycji.

Podczas webinaru „Porządki w dziale marketingu – od czego zacząć”? porozmawiamy o:

  • Jak zweryfikować chaotyczność marketingu?
  • Od czego rozpocząć porządku w dziale marketingu?
  • Jak zaplanować działania?
  • Na co zwrócić uwagę podczas egzekucji kampanii marketingowych?

Już 18 maja dowiesz się jak uporządkować działania marketingowe, by budować sukces finansowy firmy.


Webinar poprowadzą

Radosław Mechło

Radosław Mechło
Dyrektor Operacyjny, Ekspert Marketingu i Sprzedaży ze specjalizacją w obszarze reklamy. Ponad 12 lat w świecie marketingu i reklamy.

Kamila Kierzek

Kamila Kierzek-Mechło
Dyrektor Zarządzający i główny strateg w BUZZcenter. Od ponad 15 lat zajmuje się marketingiem i sprzedażą. Autorka strategii wielu polskich i zagranicznych marek.

Zamów bezpłatną konsultację

Porozmawiaj z naszym konsultantem o strategii dla Twojej firmy. Dowiedz się jakie korzyści biznesowe i finansowe może przynieść Ci opracowana wdrożona strategia marketingowa.

 

 

 

 

Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.

ZAMÓW KONSULTACJĘ

bezpłatna konsultacja

Dowiedz się więcej

 

  • handlowiec

    Jak dobry handlowiec może zastąpić działania marketingowe?

    Wiele firm nie wyobraża sobie sprzedaży bez marketingu. Inne natomiast skupią się tylko na działaniach handlowych. Jak zachować właściwe proporcje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się czy handlowiec to podstawa realizacji sprzedaży? 

    Czytaj dalej
  • Strategia marketingowa Twojej marki

    Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?

    Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.

    Czytaj dalej
  • Ile czasu zajmuje zbudowanie strategii marketingowej?

    Ile trwa budowanie strategii marketingowej?

    Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii? 

    Czytaj dalej
  • błędy w marketingu

    Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!

    Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak również wykorzystywane do tego narzędzia. Błędy w marketingu są nieuniknione, ale można się na nie przygotować. Jak? Przeczytaj artykuł.

    Czytaj dalej