Darmowy webinar

Jak optymalizować działania marketingowe i budować przewagę na rynku?

Wprowadź swój biznes na kolejny poziom!
Dołącz do webinaru.

3234rozwój firmy dzięki strategii

2.12.2021 (czwartek)
o godzinie 11:00

Czas trwania: 45 minut + sesja Q&A

Ten webinar kierujemy przede wszystkim do:

  • Członków zarządu
  • Prezesów zarządu
  • Właścicieli
  • Firmy rodzinne
  • Dyrektorów marketingu
  • Dyrektorów sprzedaży

 

 

 

Podczas webinaru porozmawiamy m.in. o tym:

  • Co wpływa na sukces organizacji?
  • Czy zasoby, którymi dysponuje firma są wystarczające lub dobrze wykorzystywane?
  • Jakie są czynniki, którymi firmy może się wyróżnić?
  • Czy to wyróżnienie jest zawsze konieczne?
  • Jak optymalizować budżety i zasoby firmy?

 

Żyjemy w czasach pełnych zmian i w zasadzie tylko to jest pewne. Otoczenie firmy się zmienia. Zmienia się też nasz klient. Co więcej, żyjemy szybciej, chodzimy szybciej, mówimy i myślimy szybciej.

Kluczowe jest więc, by budować silną markę, która na stałe zagości w umysłach odbiorców.

  • Budowanie portfolio silnych marek
  • Rozwijanie kanałów dystrybucji
  • Optymalizowanie kanałów komunikacji
  • Poznawanie potrzeb klienta

– to tylko kilka ważnych zadań, które stawiane są przed współczesnymi zarządami i marketerami.


Jednym z najczęstszych błędów niedopasowania działań reklamowych do rynku jest brak wiedzy o odbiorcy. A jeśli działania marketingowe i reklamy kierowane są do źle dobranych odbiorców, nie ma szans na efektywne działania. Co za tym idzie – budżet jest przepalany!

Dowiedz się więcej

 

  • Strategia marketingowa Twojej marki

    Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?

    Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.

    Czytaj dalej
  • marka firmowa

    Marka sukcesu, czyli jaka powinna być marka Twojej firmy?

    Marka, czyli brand to nazwa, określenie, znak, symbol oraz wszystkie inne elementy, których celem jest identyfikacja towarów i wyróżnienie ich korzyści na rynku. A jak w praktyce wyróżnić ją pośród konkurentów? Dowiedz się z artykułu. 

    Czytaj dalej
  • Ile czasu zajmuje zbudowanie strategii marketingowej?

    Ile trwa budowanie strategii marketingowej?

    Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii? 

    Czytaj dalej
  • błędy w marketingu

    Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!

    Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak również wykorzystywane do tego narzędzia. Błędy w marketingu są nieuniknione, ale można się na nie przygotować. Jak? Przeczytaj artykuł.

    Czytaj dalej