Darmowy webinar

18.05.2022 (środa)
o godzinie 11:00
Czas trwania: 60 minut + sesja Q&A
To spotkanie kierujemy przede wszystkim do:
- Dyrektorów i specjalistów ds. marketingu
- Dyrektorów operacyjnych
- Prezesów i właścicieli firm
- Dyrektorów zarządzających
O czym będzie ten webinar?
Porządki w dziale marketingu – od czego zacząć?
Jeśli odczuwasz, że Twój marketing jest realizowany w dużym chaosie to ten webinar jest dla Ciebie. Porozmawiamy tym razem o tym, co zrobić jeśli realizujesz dużo działań, ale nie widzisz jeszcze faktycznego zwrotu z tych inwestycji.
Podczas webinaru „Porządki w dziale marketingu – od czego zacząć”? porozmawiamy o:
- Jak zweryfikować chaotyczność marketingu?
- Od czego rozpocząć porządku w dziale marketingu?
- Jak zaplanować działania?
- Na co zwrócić uwagę podczas egzekucji kampanii marketingowych?
Już 18 maja dowiesz się jak uporządkować działania marketingowe, by budować sukces finansowy firmy.
Webinar poprowadzą
Zamów bezpłatną konsultację
Porozmawiaj z naszym konsultantem o strategii dla Twojej firmy. Dowiedz się jakie korzyści biznesowe i finansowe może przynieść Ci opracowana wdrożona strategia marketingowa.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.

Dowiedz się więcej
Jak dobry handlowiec może zastąpić działania marketingowe?
Wiele firm nie wyobraża sobie sprzedaży bez marketingu. Inne natomiast skupią się tylko na działaniach handlowych. Jak zachować właściwe proporcje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się czy handlowiec to podstawa realizacji sprzedaży?
Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?
Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.
Ile trwa budowanie strategii marketingowej?
Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii?
Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak również wykorzystywane do tego narzędzia. Błędy w marketingu są nieuniknione, ale można się na nie przygotować. Jak? Przeczytaj artykuł.