KURS: Midjourney – projektowanie i obsługa od podstaw

PRZEDSPRZEDAŻ w cenie 127 zł brutto!

10194KURS: Midjourney - projektowanie i obsługa od podstaw

Na pewno zastanawialiście się, jak to jest tworzyć niezwykłe grafiki za pomocą najnowszych technologii.

Kurs online Midjourney to idealna okazja, aby wejść do świata sztucznej inteligencji i odkryć, jak wykorzystać jej możliwości do tworzenia niepowtarzalnych dzieł sztuki. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym entuzjastą grafiki cyfrowej, czy doświadczonym profesjonalistą, ten kurs otworzy przed Tobą nowe horyzonty twórcze.

W trakcie kursu zrozumiesz podstawy działania Midjourney, poznasz jego zaawansowane funkcje i nauczysz się, jak wykorzystywać tę innowacyjną technologię AI do przekształcania Twoich pomysłów i wizji w imponujące dzieła sztuki. To nie tylko szkolenie, ale podróż do serca kreatywności, gdzie AI staje się narzędziem wspierającym Twoją wyobraźnię. Dołącz do nas, aby odkryć, jak Midjourney może zmienić Twój sposób myślenia o grafice i otworzyć przed Tobą nieskończone możliwości twórcze.

  • Kurs online obejmuje aż 50 lekcje online

  • Kurs prowadzi cybernetyk z wieloletnim doświadczeniem w marketingu

  • Bonusy i dodatki do kursu

  • Lista narzędzi

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia kursu

Program kursu

  1. Jak zacząć działania w Midjourney
  2. Zakładamy konto na Discord
  3. Widok użytkownika Discord
  4. Wiadomości na Discord
  5. Używanie reakcji
  6. Ogłoszenia
  7. Codzienny motyw
  8. Pokoje
  9. Plany abonamentowe Midjourney
  10. Wytyczne związane z generowaniem grafik
  11. Omówienie poleceń
  12. Omówienie parametrów
  13. Omówienie narzędzi
  14. Wybór wersji Midjourney
  15. Przygotowanie poleceń
  16. Polecenia wygenerowane na podstawie grafiki
  17. Wykluczenia w poleceniach
  18. Remiksowanie poleceń
  19. Skracanie poleceń
  20. Określanie wielkości grafiki
  21. Opcja grafik publicznych i ukrytych
  22. Generowanie grafik
  23. Zwiększanie jakości grafik
  24. Zapisywanie grafik
  25. Wariacje grafik
  26. Edycja grafik
  27. Subtelne zmiany wybranej grafiki
  28. Duże zmiany wybranej grafiki
  29. Zmiana wycinka grafiki
  30. Zoom grafiki
  31. Przekształcenie na kwadratową grafikę
  32. Rozszerzenie wybranego boku grafiki
  33. Wykorzystanie własnych grafik
  34. Łączenie grafik
  35. Korzystanie ze stylów
  36. Stylizacja grafik
  37. Style grafik
  38. Styl „chaosu”
  39. Styl „dziwny”
  40. Zaawansowane opcje w poleceniach
  41. Polecenia wielokrotne – generowanie wielu grafik na raz przy pomocy jednego polecenia
  42. Polecenia wielokrotne – generowanie różnych grafik z wieloma różnymi elementami określonymi przez użytkownika przy pomocy jednego polecenia
  43. Polecenia wielokrotne – generowanie różnych grafik z wieloma różnymi parametrami określonymi przez użytkownika
  44. Polecenia wielokrotne – wykorzystanie możliwości „zagnieżdżenia”
  45. Polecenia wielokrotne – dodawanie ograniczeń
  46. Ponowne generowanie grafik w wyższych wersjach Midjourney i poprawa ich jakości
  47. Wykorzystanie parametru „ziarna” (seed)
  48. Parametr „stop”
  49. Parametr wzoru „tile”
  50. Generowanie wideo

Kurs prowadzi

Radosław Mechło
Cybernetyk, Business Development Director, Ekspert Sprzedaży. Współzałożyciel BUZZcenter

Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje,
by doradzać Klientom w obszarze marketingu, sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 15 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

Absolwent cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania w szkole VIZJA.
Posiada dyplom DIMAQ Proffesional oraz Strategic Thinking oraz Winning Sustainability Strategies w International Institute for Management Development w Szwajcarii.

Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity (IT), wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska (reklama), wydawcą takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek, a także właścicielem portalu Onet.pl Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe dla polskich i światowych marek.

Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Orange, T-Mobile, Ipsen, MSH, Związek Miast Polskich, Polaris.

Od 2017 roku szkoli w formule otwartej i dla firm, głównie z obszaru AI, marketingu i strategii.

Fan podróży backpackerskich, lotnictwa, LEGO oraz analitycznego myślenia.

Radosła_Mechło

Radosła_Mechło