B2B marketing WORKs
B2B marketing WORKs – 17 maja 2022, 9:00-17:00
Szkolenie online
Jak działa marketing B2B, czym się wyróżnia i jak wdrożyć go z sukcesem w Twojej firmie?

Jak poprzez marketing B2B wspierać sprzedaż w firmie?
Prowadzenie skutecznego marketingu B2B nie jest proste. Wymaga znajomości biznesu i aspektów związanych ze zrozumieniem ścieżki zakupowej klienta.W Polsce marketing B2B dopiero raczkuje i często jest błędnie definiowany. Z tego powodu często realizowane są nieefektywne działania, które nie docierają do grup docelowych.
Znając zasady marketingu B2B i mają wiedzę o potrzebach klienta, ścieżce zakupowej i motywatorach, wyeliminujesz błędy marketingowe. Dzięki temu dasz duże wsparcie działowi sprzedaży w Twojej firmie.
Poznaj zasady marketingu B2B, dowiedz się jak generować sprzedaż oraz zwiększyć wartość marki dzięki działaniom marketingowym.
Dołącz do szkolenia B2B marketing WORKs
- Cena szkolenia: od 625 zł brutto
- 8h merytorycznego spotkania
- Dostęp dla 1 osoby do szkolenia online
- Materiały szkoleniowe przed spotkaniem
- Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
- Imienny certyfikat BUZZcenter
- Sesja Q&A
- Możliwość komunikacji z prowadzącymi

Poznaj agendę tego szkolenia
Różnice między marketingiem B2B i B2C
- Jakie są różnice pomiędzy marketingiem B2B i B2C?
- Na co warto zwrócić uwagę planując działania marketingowe?
- Czy do marketingu B2B i B2C zatrudniać te same osoby?
- Jakie powinny być kluczowe kompetencje osób w dziale marketingu B2B?
Poznaj swojego klienta
- Dlaczego konieczne jest poznanie klienta?
- Jak określić obecnego klienta, a jak docelowego?
- Skąd brać wiedzę o kliencie?
- Jak opracować buyer personę?
Zaplanuj skuteczne działania
- Jak ustalić cele marketingowe?
- Czym jest lejek marketingowy i jak go zaplanować w marketingu B2B?
- Jakie etapy ma lejek?
- Jak zaplanować skuteczne działania marketingowe.
- Call to Action w marketingu B2B.
Narzędzia marketingowe dla B2B
- Jak wybrać odpowiednie kanały komunikacji?
- Mapa komunikacji w marketingu
- Content marketing – jak go budować?
- Jakie narzędzia warto wdrożyć w życie w marketingu B2B?
Strona WWW
Kanały Social Media
Media branżowe
Reklamy GoogleAds
Reklamy Social Media
Webinary
Eventy
Inne działania
- Dlaczego potrzebujesz podstawowych narzędzi Analitycznych?
Google Analytics,
Google Tag Manager,
Panele Administracyjne Social Mediów - Płatne narzędzia, które ułatwią pracę w marketingu B2B.
Optymalizacja działań
- Po co optymalizować i analizować działania?
- Jakie są najlepsze narzędzia do analiz marketingowych?
- Jak optymalizować działania marketingowe?
Liczenie zwrotu z inwestycji
- Jak efektywnie podchodzić do działań marketingowych?
- Jak liczyć zwrot z inwestycji?
- Strategia marketingowa w B2B.
Do kogo kierujemy to szkolenie?
- Do marketerów, którzy chcą zgłębić temat marketingu B2B
- Do osób, które rozwijają firmę w sektorze B2B
- Do marketerów i handlowców, którzy chcą skuteczniej pozyskiwać leady marketingowe
- Do managerów marketingu
- Do właścicieli i zarządów firm
Dołącz do szkolenia B2B marketing WORKs
- Cena szkolenia: od 625 zł brutto
- 8h merytorycznego spotkania
- Dostęp dla 1 osoby do szkolenia online
- Materiały szkoleniowe przed spotkaniem
- Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
- Imienny certyfikat BUZZcenter
- Sesja Q&A
- Możliwość komunikacji z prowadzącymi

Szkolenie w pytaniach i odpowiedziach
Na jakiej platformie odbywa się szkolenie B2B marketing WORKs?
Szkolenie poprowadzimy na platformie GetResponse. Pozwala ona na swobodną komunikację poprzez chat i na nagranie szkolenia.
W jakich godzinach odbywa się szkolenie
Startujemy o 9:00, a szkolenie potrwa do 17:00. Jeśli pytań w sesji Q&A będzie dużo szkolenie może się przedłużyć. W trakcie szkolenia zrobimy krótkie przerwy na kawę oraz jedną nieco dłuższą na lunch.
Co jeśli nie będę mógł uczestniczyć w szkoleniu?
Szkolenie jest nagrywane, a wszyscy uczestnicy otrzymają dostęp do nagrania.
Jakie materiały otrzymam?
Przed szkoleniem otrzymasz prezentację szkoleniową, żeby można było ją wydrukować i robić na niej notatki. Robienie notatek ułatwia zapamiętywanie, dlatego zachęcamy do tego. Po szkoleniu otrzymasz materiały dodatkowe – check listy, ciekawe raporty, szablony do pracy. Te materiały ułatwią Ci pracę.
Materiały przekażemy Ci mailem, którego użyłeś do rejestracji.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak, po wyborze biletu możesz zaznaczyć, że chcesz otrzymać fakturę VAT. Wyślemy ją na Twojego maila.
Potrzebuj faktury pro forma, w jaki sposób ją otrzymać?
Niektóre firmy potrzebują faktury pro forma, by opłacić zamówienie. Wystarczy, że napiszesz do nas na maila na adres kontakt@buzzcenter.pl i prześlesz dane do faktury. Po zaksięgowaniu płatności wystawimy fakturę VAT.
Czy potrzebuję mikrofonu i kamery?
Szkolenie będzie w formie webinarowej. Oznacza to, że nie musisz mieć włączonej kamery i mikrofonu. Z prowadzącymi możesz komunikować się poprzez chat.
Kupiłem bilet z konsultacjami. W jaki sposób się odbędą?
Wybierając opcję biletu z konsultacjami masz do dyspozycji dwie godziny konsultacji z prowadzącymi. Są one ustalane indywidualnie w dogodnym dla obu stron terminie. Po szkoleniu umówimy dzień i godzinę oraz prześlemy indywidualny link do spotkania online.
Regulamin szkolenia dostępny jest na stronie https://buzzcenter.pl/regulamin-szkolenia/
Poczytaj na naszym blogu o marketingu B2B
Marketing automation w firmie B2B – jak jego wdrożenie wspiera biznes?
Wykorzystanie marketing automation w sektorze B2B pozwala na regularne dostarczenie wnikliwie dobranych treści do nawet bardzo licznych grup odbiorców, przy jednoczesnym zachowaniu spersonalizowanej formy. Przeczytaj, jak możesz wykorzystać marketing automation wdrożyć w Twojej firmie?
B2B marketing – co jest podstawą dobrych działań?
B2B marketing w Polsce dopiero raczkuje i często jest błędnie definiowany. Powoduje to głównie złe zrozumienie jakie działania warto realizować i jakimi ścieżkami się poruszać po świecie biznesu. Poznaj zasady b2b marketingu.
Social media marketing w firmie B2B
Social media marketing w biznesie B2B odgrywa od kilku lat bardzo ważną rolę. Coraz więcej firm B2B wie jak sprawnie radzić sobie z wdrożeniem komunikacji w mediach społecznościowych. Oto kilka porad dla firm, które jeszcze tego nie zrobiły.
Marketing B2B – zaplanuj go w Twojej firmie
Nowoczesne przedsiębiorstwa stawiają coraz częściej na marketing, którego nie da się utożsamiać jedynie z broszurami, imprezami i wydawaniem budżetu bez przynoszenia zwrotu. Współczesny marketing to zdecydowanie więcej.