Bezpłatna konsultacja
Umów się na bezpłatną konsultację!

Zamów konsultacje i dowiedz się jak marketing może dać wsparcie Twojej marce!
Podczas 30 minutowych, bezpłatnych konsultacji, przeprowadzimy wstępną analizę Twoich działań marketingowych i przedstawimy możliwość dalszych rozwiązań. Pokażemy Ci w jakim kierunku Twoja marka może i powinna zmierzać.
Przed spotkaniem wyślemy Ci krótki kwestionariusz, który pozwoli nam swobodniej rozmawiać. Jeśli chcesz możemy już na tym etapie podpisać umowę zachowania poufności.
Konsultacje dedykujemy firmom z sektora MŚP, które zatrudniają co najmniej 10 osób.
Czas konsultacji możesz wykorzystać na rozmowę o planach marketingowych, konkretnej kampanii lub Twojej strategii marketingowej.
Bezpłatne konsultacje krok po kroku!
Jaki może być temat rozmowy?
- Jak wyznaczać cele w marketingu?
- Od czego zacząć budowanie strategii marketingowej?
- Jak liczyć zwrot z inwestycji?
- Gdzie szukać informacji o Kliencie?
- Jak zaplanować skuteczne badania marketingowe?
- Jak najlepiej pozyskiwać klientów?
- … i wiele, wiele innych.
Kto poprowadzi konsultacje?
Zależy nam, by te 30 minut wykorzystać możliwie efektywnie. Dlatego prosimy o określenie tematu rozmowy, by dobrać właściwą osobę, która poprowadzi konsultacje.
Zamów bezpłatną konsultację
Porozmawiaj z naszym konsultantem o marketingu w Twojej firmy. Dowiedz się jakie korzyści biznesowe i finansowe może przynieść Ci opracowana strategia marketingowa i dobrze zaplanowany marketing.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.

Przeczytaj jak można zastosować działania strategiczne w praktyce!
Jak klient dokonuje decyzji w procesie zakupowym i dlaczego cena wcale nie jest najważniejsza?
Klient i proces zakupowy w firmach B2B różni się od tego, który znamy z typowych zakupów konsumenckich. Na co w takim razie zwrócić uwagę w procesie decyzyjnym B2B?
Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?
Działania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni dodają, że jest zbędny i można realizować cele firmy jedynie poprzez działania handlowe.
B2B marketing – co jest podstawą dobrych działań?
B2B marketing w Polsce dopiero raczkuje i często jest błędnie definiowany. Powoduje to głównie złe zrozumienie jakie działania warto realizować i jakimi ścieżkami się poruszać po świecie biznesu. Poznaj zasady b2b marketingu.
Business Model Canvas – czym jest?
Business Model Canvas jest modelem stworzonym przez Alexandra Osterwaldera, który jest szablonem budowania modelu biznesowego. Jak sam autor wskazuje ma to być prosty, praktyczny oraz możliwy do wdrożenia model strategii.
Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?
Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży.
Analiza makrootoczenia w budowaniu strategii marketingowej
Analiza makrootoczenia jest pierwszym, a zarazem najważniejszym elementem w opracowaniu strategii marketingowej jest pozyskanie możliwie dużej wiedzy na temat rynku, otoczenia, marki, własnych działań, klienta. To niewątpliwie kluczowe elementy, ale to nie od tej części należy pracować nad strategią.
Archetypy marki – kim jest marka i jak ją określić?
Archetypy marki są pewnym wzorcem i mówi o charakterze i głównych wartościach marki. Prezentują wzorce zachowań ludzkich, które odzwierciedlają style bycia. Archetypy wywodzą się z psychologii, ale w ostatnich latach zyskały na popularności w branding i zarządzaniu marką. Dowiedz się jaki jest archetyp Twojej marki.
Badania marketingowe w procesie budowania strategii
Badania marketingowe to proces, podczas którego gromadzimy obiektywne i wartościowe informacje, a następnie przetwarzamy je po to, by uzyskać całościowe spojrzenie na biznes, ocenić szanse na sukces prowadzonego przedsiębiorstwa oraz dowiedzieć się jak myśli i czego oczekuje nasz Klient. Na czym polegają badania marketingowe w procesie strategii? Przeczytaj!