Audyt wizerunku marki w Internecie
Audyt wizerunku marki w internecie to działania, które polegają na ocenie wizerunku Twojej firmy, a także marki w świecie online. Zweryfikujemy dla Ciebie co o firmie lub marce mówią jej odbiorcy, fani i przeciwnicy. Dla Ciebie sprawdzimy fora, media społecznościowe, blogi i portale.

Obecnie większość firm bazuje jedynie na audytach wizerunku i opinii w Internecie przygotowywanych przez narzędzia i automatyzacje procesu. Nasza oferta obejmuje więcej. Chętnie korzystamy z dostępnych na ryku narzędzi, jednak całościowy raport opracowany jest finalnie przez ekspertów z obszarów marketingu.
Audyt wizerunku warto wykorzystać np. po wprowadzeniu nowej marki na rynek czy po repozycjonowaniu firmy.
Dlaczego? By był to kolejny krok w przygotowywaniu skutecznych planów dla Twojej firmy.
Co zrobimy?
Ocenimy komunikację Twojej firmy/marki w internecie
Sprawdzimy opinie na Twój temat
Ocenimy narzędzia do komunikacji online
Zaopiniujemy język jakiego używasz do komunikacji z klientem
Sprawdzimy poprawność i skuteczność Twoich kanałów social media
Zweryfikujemy jaki przekaz dajesz swojemu odbiorcy
W ramach przeprowadzonego audytu ocenimy wszystkie narzędzia graficzne jak banery czy reklamy internetowe pod kątem skuteczności
Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem w celu określenia szczegółów współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.