Audyt wizerunku marki w Internecie

Audyt wizerunku marki w internecie to działania, które polegają na ocenie wizerunku Twojej firmy, a także marki w świecie online. Zweryfikujemy dla Ciebie co o firmie lub marce mówią jej odbiorcy, fani i przeciwnicy. Dla Ciebie sprawdzimy fora, media społecznościowe, blogi i portale.

digital marketing 2

Obecnie większość firm bazuje jedynie na audytach wizerunku i opinii w Internecie przygotowywanych przez narzędzia i automatyzacje procesu. Nasza oferta obejmuje więcej. Chętnie korzystamy z dostępnych na ryku narzędzi, jednak całościowy raport opracowany jest finalnie przez ekspertów z obszarów marketingu.

Audyt wizerunku warto wykorzystać np. po wprowadzeniu nowej marki na rynek czy po repozycjonowaniu firmy.

Dlaczego? By był to kolejny krok w przygotowywaniu skutecznych planów dla Twojej firmy.

Co zrobimy?

  • Ocenimy komunikację Twojej firmy/marki w internecie

  • Sprawdzimy opinie na Twój temat

  • Ocenimy narzędzia do komunikacji online

  • Zaopiniujemy język jakiego używasz do komunikacji z klientem

  • Sprawdzimy poprawność i skuteczność Twoich kanałów social media

  • Zweryfikujemy jaki przekaz dajesz swojemu odbiorcy

  • W ramach przeprowadzonego audytu ocenimy wszystkie narzędzia graficzne jak banery czy reklamy internetowe pod kątem skuteczności

Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem w celu określenia szczegółów współpracy. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.