Identyfikacja wizualna marki

Spójność wizerunkowa Twojej marki poprawi jej jakość i efektywność.

2887identyfikacja wizualna marki

Spójna identyfikacja wizualna marki to długofalowa inwestycja, która przekłada się na wymierne korzyści biznesowe.

Identyfikacja wizualna marki pozwala na budowanie spójnej marki i komunikacji, we wszystkich kanałach dotarcia do Klienta.

Profesjonalnie zaprojektowana identyfikacja wizualna silnie rzutuje na efektywność działań komunikacyjnych. Przede wszystkim ma istotny wpływ na rozpoznawalność i znajomość Twojej marki. To również efektywne narzędzie do budowania wiarygodności i wizerunku marki.

Każda koncepcja identyfikacji wizualnej opracowywana jest zgodnie
z potrzebami marki w podziale na kolorystykę, typografię, key visual, zestaw ikon, materiał zdjęciowy, ilustracje oraz inne elementy graficzne.

identyfikacja wizualna marki

Popraw jakość wizualną Twojej marki!

  • identyfikacja marki

    Identyfikacja wizualna marki

    Profesjonalny branding wyróżni markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i jest dla nich sygnałem, że marce można zaufać. To dobry sposób, by się wyróżnić i dać zapamiętać na rynku. Zobacz, które elementy są kluczowe.

    Czytaj dalej
  • Przestrzeń negatywna

    Przestrzeń negatywna w projektowaniu graficznym

    Przestrzeń negatywna, czyli negative space, to obszar który otacza konkretny element, jak np. logo, logotypy czy sygnet. Przez laików uznawana za to, jednak w projektowaniu graficznym to zdecydowanie więcej. To „tło” dzięki któremu obraz jaki chcemy przestawić zostawię uwypuklony i zaprezentowany w atrakcyjny sposób. 

    Czytaj dalej
  • ulotka w biznesie

    Ulotka jako narzędzie dla marketingu.

    Prezentujemy nowy cykl wpisów o narzędziach w marketingu. Nie tylko tych znanych, digitalowych – popularnych i aktualnie na topie, ale również tych które są z nami od lat, a wiele firm nadal z nich korzysta. Na początek ulotka jako narzędzie dla marketingu.

    Czytaj dalej
  • Wymiary grafik do Social Media 2021

    Wymiary grafik do Social Media w 2021 roku.

    Hasło „aktualne wymiary grafik na social media” to jedno z częściej wyszukiwanych haseł w Google.  Podobnie na grupach tematycznych np. na Facebooku. Warto co jakiś czas sprawdzać zmiany, by zawsze dbać o swój wizerunek w Social Mediach. Specjalnie dla Was publikujemy rekomendowane wymiary. 

    Czytaj dalej