Prowadzenie mediów społecznościowych

Zadbaj o wizerunek swojej firmy i oddaj w nasze ręce prowadzenie mediów społecznościowych. Zobacz co możemy Ci zaoferować!

549digital marketing 3

Czy Twoja marka jest na Facebook lub LinkedIn?

Jeśli tak, czy Twoje Social Media są zaplanowane, prowadzone na bieżąco, mają komunikat dostosowany do potencjalnych Klientów i osiągają zamierzony efekt?

Z Social Mediów aktywnie korzysta już prawie połowa społeczeństwa – aż 47%.

90% ankietowanych konsumentów regularnie wykorzystuje media społecznościowe do kontaktu z marką, a 34,5% z nich przyznaje, że preferuje je bardziej niż telefon czy e-mail

Nie jest sztuką założenie kont w mediach społecznościowych i wrzucanie przypadkowych komunikatów. Wyzwaniem dla współczesnych marek jest to, by ich konta regularnie komunikowały się z użytkownikami, budowały dobre relacje z odbiorcami i przekazywały ciekawe treści.

Obecnie przeciętny użytkownik spędza co najmniej 2 godziny w Social Mediach (Hootsuite), a wielu z nich przed dokonaniem zakupu sprawdza markę, opinie o niej i komentarze pod publikacjami, właśnie w mediach społecznościowych.

Ze statystyk publikowanych mi.in. na Hootsuite wynika, że aż 92% użytkowników internetu poleca znajomym markę znaną właśnie z Social Mediów. Oznacza to, że są one kolejnym, jak nie najważniejszym punktem styku marki z odbiorcą.

Media społecznościowe są kanałem wykorzystywanym przez 16. coraz więcej marek i nie wygląda na to, by ten trend miał ulec zmianie.

Kanały Social Media są skutecznym narzędziem, które wspiera promocję, budowanie relacji z odbiorcami i kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Dają one gwarancję bezpośredniego kontaktu z Klientem.
Kluczowe jest, by je odpowiednio wybrać, zaplanować i prowadzić.

Oferujemy między innymi:

  • planowanie działań w Social Mediach,
  • prowadzenie mediów społecznościowych: LinkedIn, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube,
  • prowadzenie działań reklamowych w mediach społecznościowych,
  • projektowanie grafik dedykowanych do komunikacji w Social Mediach,
  • przygotowanie treści dostosowanych do różnych kanałów i odbiorców,
  • doradztwo w obszarze wyboru właściwych kanałów Social Media.

Zadbaj o jakość Social Media w biznesie!

  • Archetyp marki

    Archetypy marki – kim jest marka i jak ją określić?

    Archetypy marki są pewnym wzorcem i mówi o charakterze i głównych wartościach marki.  Prezentują wzorce zachowań ludzkich, które odzwierciedlają style bycia. Archetypy wywodzą się z psychologii, ale w ostatnich latach zyskały na popularności w branding i zarządzaniu marką. Dowiedz się jaki jest archetyp Twojej marki.

    Czytaj dalej
  • Wymiary grafik do Social Media 2021

    Wymiary grafik do Social Media w 2021 roku.

    Hasło „aktualne wymiary grafik na social media” to jedno z częściej wyszukiwanych haseł w Google.  Podobnie na grupach tematycznych np. na Facebooku. Warto co jakiś czas sprawdzać zmiany, by zawsze dbać o swój wizerunek w Social Mediach. Specjalnie dla Was publikujemy rekomendowane wymiary. 

    Czytaj dalej
  • Prowadzenie firmowych social media

    Prowadzenie Social Mediów w firmie? Dowiedz się dlaczego warto.

    Social Media są obecnie jednym z najszybciej i najbardziej dynamicznie rozwijającym się kanałem marketingu online. Szybkość, bezpośredni kontakt oraz dotarcie do właściwych osób to tylko kilka z przykładowych argumentów, dlaczego prowadzenie social mediów jest wartościowe dla firm? Dowiedz się jakie są inne argumenty przemawiające na korzyść oraz jak zacząć.  

    Czytaj dalej
  • 9-podpowiedzi-linkedin

    9 podpowiedzi jak powiększyć liczbę obserwujących stronę firmową LinkedIn.

    Wielu trenerów i szkoleniowców z obszarów LinkedIn bardzo mocno promuje profile osobiste, zapominając o mocy konta firmowego. Tym czasem, zmiany w indeksowaniu treści przez Google, mają ogromny wpływ na to, że użytkownik szukając Twoją firmie w wyszukiwarce trafia szybko na profil firmowy LinkedIn.

    Czytaj dalej