Strategie komunikacji online

Strategia obecności marki online jest tak samo istotna jak całościowa strategia marketingowa. Niezmiernie ważne jest, by dopasować ją ceków firmy i zawrzeć niezbędne obszary do połączenia z tradycyjnym marketingiem.

digital marketing 1

Natomiast należy pamiętać, że podejście do marki i jej przekazu realnym świecie i tym digitalowym różnią się diametralnie. By zbudować odpowiednią strategię, a w późniejszym czasie właściwy przekaz należy pamiętać, że Internet rządzi się swoimi prawami.

  • Ludzie inaczej czytają teksty umieszczone online
  • Treści żyją dłużej, warto już o tym pamiętać na etapie ich tworzenia
  • Konsumpcja mediów się zmiana

Wiemy i na bieżąco śledzimy te zmiany i trendy.

Jak wygląda strategia działań online?

Podobnie jak przy tradycyjnej strategii całościowej trzeba mieć plan. Zaczynamy od oceny bieżącej sytuacji, zdefiniowania rynku, produktu oraz skupiamy się na potrzebach Twojego klienta. Jeżeli firma działa na dwóch płaszczyznach zawsze prosimy o przedstawienie nam strategii marketingowej. Więcej o strategii tu (tu link do strategii zwykłej). Podobnie jak przy innych działaniach strategia powinna mieć formę spisanego dokumentu.

Jak działamy?

  • Analiza

    Weryfikujemy otoczenie rynkowe Twojej firmy lub produktu. Dogłębnie sprawdzimy, jak konkurencja porusza się w świecie cyfrowym, jak komunikuje online na stronie www czy też w social mediach. Ocenimy jakość ich treści, materiałów komunikacyjnych oraz jak są odbierani przez użytkowników.

  • Wnioski

    Całość analizy przedstawimy w formie wniosków, opatrzymy to grafikami, wykresami raz danymi liczbowymi. Dodatkowo przedstawimy pełną analizę SWOT. Zaprezentujemy Ci wnioski z przeprowadzonych analiz.

  • Rekomendacje

    Otrzymasz od nas rekomendacje strategiczne oparte na konkretnych danych. Wytyczne jakie Ci przedstawimy będą jasne, konkretne i możliwe do wdrożenia w Twojej organizacji.

Plan operacyjny

Otrzymasz od ans również zarys planu działań zawierającego główne wytyczne do wdrożenia. W Internecie mamy do dyspozycji wiele kanałów komunikacji i również naszym zadaniem będzie wskazanie Ci tych optymalnych, zarówno cenowo jak i jakościowo.

Po zatwierdzeniu całej strategii możliwe jest również żebyśmy zajęli się wyceną wdrożenia całego planu.