Doradztwo strategiczne i marketingowe

Pomagamy firmom B2B w tworzeniu skutecznych kampanii marketingowych. Tworzymy strategie marketingowe, których zadaniem jest poprawa efektywności marketingowej i sprzedażowej w firmie.

Sprawdź czy doradztwo w marketingu i nasze rozwiązania sprawdzą się w Twoim biznesie!

2452Wsparcie marketingowe dla mikroprzedsiębiorstw!

Rozwijaj swój biznes dzięki
działaniom marketingowym, które są przemyślane i przeanalizowane!

  • Mierz efektywność swojego biznesu!

  • Sprawdaj kto odwiedza Twoją stronę internetową!

  • Pozyskuj więcej Klientów z prowadzonych działań marketingowych!

  • Dbaj o spójność swojej marki.

  • Analizuj obecną pozycję marki.

  • Skutecznie promuj swoje przedsiębiorstwo!

Doradztwo w marketingu – początek działań

Doradztwo w marketingu –rozpoczęcie współpracy

W ramach współpracy doradczej przy rozwoju Marketingu B2B nasz konsultant przeprowadzi z Tobą rozmowę, która pozwoli na dogłębne zrozumienie problemu. W ramach poznania chętnie podpisujemy umowę NDA, by jeszcze bardziej szczegółowo móc wejść w potrzeby Twojego biznesu.

Przeanalizujemy na początek Twoje wartości i przewagi konkurencyjne, zapytamy o to kim jest klient i jakie są jego bolączki. Sprawdzimy, jak wygląda Twój lejek marketingowy i sprzedażowy i czy każdy etap działań jest właściwie zagospodarowany.

Podczas pierwszych dni współpracy zaprosimy Cię na warsztaty startowe, które pozwolą nam dokładnie zrozumieć całą ścieżkę Twojego klienta i określić cele strategiczne naszych wspólnych działań. Efektem warsztatu startowego jest wypracowanie planu na wspólne działania.

Doradztwo w marketingu – obszary naszych kompetencji

Marketing B2B różni się od tego, który znamy z codziennych reklam, kierowanych do konsumentów. Wymaga innego podejścia, znajomości aspektów biznesowych i sprzedażowych oraz zrozumienia wielu obarów strategicznych firmy.

Powielanie działań konkurencji często kończy się odwrotnie za założonego celu, a działania, które sprawdzają się w jednej branży nie zawsze będą efektywne w innej. Ponadto stosowane komunikaty w B2B i B2C znacząco różnią się od siebie, stąd też kluczowe jest, by pracować z doświadczonym konsultantem B2B.

b2b marketing

Doradztwo w marketingu – najczęstsze obszary naszej pracy obejmują:

Budowanie strategii marketingowej
Osiągane efekty: opracowana strategia marketingowa na bazie analizy rynku i otoczenia, bazująca na wartościach firmy i przewagach konkurencyjnych. Dopasowujemy ją do aktualniej sytuacji na rynku i rozszerzamy o plan komunikacji i budżet

Budowa działu marketingu
Osiągane efekty: rekrutujemy i szkolimy zespół marketingu, który pracuje zgodnie z opracowaną strategia i planem marketingowym. Towarzyszymy naszym klientom na wszystkich etapach, od określenia potrzeb rekrutacyjnych pracowników marketingu, poprzez ich poszukiwanie i selekcję, a wybrane osoby szkolimy i opracowujemy ścieżkę rozwoju marketingowego w Twoim przedsiębiorstwie.

Zewnętrzny dział marketingu
Osiągane efekty: jeśli w Twojej organizacji nie możesz lub nie chcesz zatrudniać dodatkowych pracowników, nasi eksperci mogą stworzyć dla Ciebie zewnętrzny dział marketingu, który będzie pracować na bazie wyznaczonych procedur. Taki zespół zna strategię i cele przedsiębiorstwa, dzięki czemu osiąga dobre wyniki.

Wsparcie w budowie strony internetowej
Osiągane efekty: określenie celu strony www, architektury strony, zasad rządzących stroną internetową B2B, która dostarcza nowych klientów. Gotowy koncept strony internetowej przekazujemy do developera.

Zarządzanie outsourcingiem marketingowym
Osiągane efekty: uporządkowanie współpracy z zewnętrznymi dostawcami marketingowymi i agencjami wspierającymi firmę w działaniach marketingowych. Określenie jasnych celów ich działań oraz sposoby weryfikowania osiąganych celów.

Audyt pracy działu marketingu
Osiągane efekty: wykrycie ewentualnych problemów w ramach wewnętrznych struktur marketingowych, zarówno w kwestii personalnej jak i procesowej.

Audyt marketingowy
Osiągane efekty: całościowa ocena działań marketingowych i komunikacyjnych w firmie wraz z rekomendacjami zmian.

Określenie grupy docelowej i person marketingowych
Osiągane efekty: szczegółowe opracowanie grupy docelowej w ujęciu demograficznym i behawioralnym, określenie potencjalnych kanałów dotarcia do grup docelowych oraz opracowanie person, do których kierujemy komunikację marketingową, zwiększając jej skuteczność i optymalizując budżet.

Transformacja digitalowa w marketingu B2B
Osiągane efekty: opracowanie procesu transformacji digitalowej oraz wprowadzenie nowoczesnych narzędzi, dzięki którym marketing w firmie przyśpiesza sprawne działania dostoswane do oczekiwań nowoczesnego rynku.

Wejście na nowe rynki, eksport
Osiągane efekty: poznanie docelowego rynku i konkurencji na rynku zagranicznym, zaplanowanie i wdrożenie działań marketingowych, dzięki którym firma sprawniej osiągnie efekty na nowym rynku B2B.

Współpraca działu handlowego i marketingowego
Osiągane efekty: zbudowanie spójnego zespołu sprzedaży i marketingu, który działa razem realizując założone cele.

Definiowanie wartości firmy i przewag konkurencyjnych
Osiągane efekty: odkrycie insightów klientów, na bazie których budowana jest przewaga firmy.

Customer Journey
Osiągane efekty: szczegółowe opracowanie i opisanie ścieżku klienta prowadzącej do zakupu.

Content Marketing
Osiągane efekty: proces budowania content marketingu bazującego na potrzebach klientów, dopasowanie słów kluczowych i planów wydawniczych.

Mierzenie wyników marketingowych
Osiągane efekty: nauka zespołu marketingowego mierzenia i prezentowania wyników marketingowych, które pozwalają na weryfikowanie wydawanych budżetów i oceny ich efektywności.

 

Zamów bezpłatną konsultację

Porozmawiaj z naszym konsultantem o działaniach marketingowych w Twojej firmie. Dowiedz się czy nasze rozwiązania sprawdzą się równiż w Twojej firmie.

Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.

 

 

 

UMÓW KONSULTACJE

bezpłatna konsultacja

Rodzaje współpracy

 

Jednorazowe doradztwo

Przeprowadzenie warsztatów lub konsultacji w ramach wybranego pakietu godzinowego, mające na celu rozwiązanie konkretnego problemu klienta.

 

Stała współpraca

Konsultant, który zna Twoją firmę jest w stanie efektywniej wspierać bieżące problemy, stale poprawiając efektywność Twojego przedsiębiorstwa.

 

Zewnętrzny dział marketingu

Organizacja zewnętrznego zespołu marketingowego, który będzie realizować konkretny plan marketingowy, oparty na strategii.

Doradztwo w marketingu – sprawdź czy to się sprawdzi u Ciebie!

  • Od kilkunastu lat nasi konsultacji pracują z klientami z obszarów B2B, sektora MŚP i firm rodzinnych, dzięki czemu mają dużą wiedzę i chętnie dzielą się najlepszymi rozwiązaniami.
  • Koszty doradztwa i konsultacji są wielokrotnie niższe niż potencjalnie popełniane błędy marketingowe w Twojej firmie. Z naszych obserwacji wynika, że ok. 65% budżetów marketingowych nie jest wydatkowana efektywnie.
  • Nasi konsultacji mają doświadczenie w wielu branżach, dzięki czemu możemy dopasować właściwą osobę do właściwej firmy i jej potrzeb.
  • Zewnętrzny konsultant spojrzy na Twoją firmę z innej perspektywy, co pozwoli mu doradzić Ci efektywniej.
  • Zatrudnienie firmy zewnętrznej jest efektywniejsze kosztowo niż zatrudnianie osób na etat.
  • Zaangażowanie profesjonalnej firmy doradczej, pozwala uniknąć nietrafionych pomysłów biznesowych. Firma doradcza panuje nad strategią i właściwymi celami.

Doradztwo w marketingu – ile to kosztuje?

Koszty doradztwa BUZZcenter są skalkulowane tak, by rozliczać się efektywnie za realnie przepracowany czas. Koszt zatrudnienia zewnętrznej firmy jest znacznie niższy niż utrzymywanie dodatkowego etatu, co pozwoli na kontrolowanie budżetu, ponieważ konsultanta rozliczasz za efekt. Pakiety konsultacyjne zaczynają się już od 275 zł netto za godzinę.

Jeżeli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, umów się na bezpłatną konsultację i opisz nam swoją sytuację i potrzeby. Przygotujemy propozycję dedykowaną Twojej firmie.

Przeczytaj o skutecznych działaniach marketingowych