Skuteczna strategia przedsiębiorstwa
Jak poprzez działania marketingowe zwiększyć wartość przedsiębiorstwa.
Bezpłatne szkolenie online
30 czerwca 2022 o godz. 11.00

Poznaj i zrozum strategie, dzięki którym zwiększysz wartość swojego przedsiębiorstwa.
Za około 50% wartości przedsiębiorstwa odpowiada wartość marki. W wielu przypadkach ten odsetek jest znacznie większy. Przykładowo aktualna wartość rynkowa Tesli, producenta samochodów elektrycznych, jest na poziomie ponad 1 biliona dolarów, choć producent w zeszłym roku sprzedał 940 tysięcy aut. Z kolei Toyota, która sprzedała ponad 10,5 miliona pojazdów, jest wyceniana na 236,5 miliona dolarów, ponad czterokrotnie mniej, choć sprzedaje 11 razy więcej maszyn. I właśnie ta różnica wynika między innymi z działań marketingowych.
Co z tego wynika dla przedsiębiorców?
- Walter Landor powiedział, że „produkty powstają w fabryce, ale marki powstają w umyśle”.
- Zmienia się sposób wyceny przedsiębiorstw i dokonywania zakupów przez firmy, zwłaszcza w obszarze B2B.
- Pomijane dotychczas w firmach B2B działania marketingowe stają się niezbędnym elementem sprawnego procesu sprzedaży i są wartością dodaną firmy.
- Klienci zmienili przyzwyczajenia zakupowe i 77% kupujących w kanale B2B kontaktuje się z handlowcem dopiero, gdy zrobi samodzielne rozeznanie kontrahenta.
- Klient rozpoczyna ścieżkę zakupową od uświadomienia sobie problemu i wyzwania jaki ma, następnie szuka możliwości rozwiązania, edukuje się w tym obszarze, dokonuje wyboru i dopiero dokonuje zakupu.
Weź udział w bezpłatnym szkoleniu, dowiedz się jak dopasować strategię do potrzeb rynku i zwiększyć wartość przedsiębiorstwa!
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA, DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!
Zakres tematyczny szkolenia
Blok I – Budowa strategii
- Przegląd rynku i panujące trendy w sprzedaży i marketingu
- Strategia firmy a strategia marketingowa
- Etapy budowania strategii firmy
- Diagnoza strategiczna firmy
- Skuteczna strategia i taktyki – wybór strategii i jej ocena
Blok II – Wdrożenie strategii w przedsiębiorstwie
- Sprzedaż i marketing jako najważniejsze działy firmy
- Sposoby na skuteczne wdrożenie strategii w firmie
- Mapa strategii
- Mapa komunikacji
- Kaskadowanie celów
Zarejestruj się i pobierz darmowy bilet!
Do kogo kierujemy to szkolenie?
- Do właścicieli firm z sektora MŚP i do Firm Rodzinnych
- Do prezesów oraz członków zarządów, którzy odpowiadają za finanse i rozwój przedsiębiorstwa
- Do dyrektorów marketingu i sprzedaży, którzy chcą skuteczniej budować wartość firmy
Co zyskasz?
- 2,5 godziny merytorycznego spotkania
- Praktyczna wiedza o budowie i wdrożeniu strategii marketingowej
- Udział w merytorycznym szkoleniu, które jest bezpłatne
- Otrzymasz materiały szkoleniowe
- Prześlemy Ci również materiały dodatkowe, przykłady, checklisty ułatwiające prace
- Odpowiemy na Twoje pytania podczas sesji Q&A
Szkolenie w pytaniach i odpowiedziach
Na jakiej platformie odbywa się szkolenie B2B marketing WORKs?
Szkolenie poprowadzimy na platformie GetResponse. Pozwala ona na swobodną komunikację poprzez chat i na nagranie szkolenia.
W jakich godzinach odbywa się szkolenie
Spotkanie odbędzie się w godzinach 11.00-13.30. Jeśli pytań w sesji Q&A będzie dużo, szkolenie może się przedłużyć.
Czy potrzebuję mikrofonu i kamery?
Szkolenie będzie w formie webinarowej. Oznacza to, że nie musisz mieć włączonej kamery i mikrofonu. Z prowadzącymi możesz komunikować się poprzez chat.
Co wydarzy się po szkoleniu
Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe oraz materiały dodatkowe.
Jakie warunki muszę spełnić, by wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu?
Bezpłatne szkolenie jest skierowane do właścicieli firm, prezesów, członków zarządu oraz dyrektorów marketingu i sprzedaży z sektora MŚP, którzy zatrudniają co najmniej 10 osób. Zastrzegamy sobie możliwość weryfikacji uczestników i dopuszczenia jedynie wybranych osób do szkolenia.
Regulamin szkolenia dostępny jest na stronie https://buzzcenter.pl/regulamin-bezplatne-szkolenia-dla-managerow/
Poczytaj na naszym blogu o strategii
Prezesie, zabezpiecz swój biznes w Nowym Ładzie.
1 stycznia 2022 to dzień, który z pewnością wielu przedsiębiorców zapamięta. Wraz z nowym rokiem zaczęły obowiązywać nowe przepisy, zwłaszcza podatkowe, które dotykają rzeszę przedsiębiorców. Nowy Ład, bo tak nazywane są te zmiany niewątpliwie przysparzają również biznesowi wiele bolączek. Jak wspierać swój biznes w Nowym Ładzie? Czy potrzebny jest biznes plan na nowe czasy?
Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?
Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.
Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?
Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży.
Ile trwa budowanie strategii marketingowej?
Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii?