Skuteczna strategia przedsiębiorstwa

Jak poprzez działania marketingowe zwiększyć wartość przedsiębiorstwa.

Bezpłatne szkolenie online
30 czerwca 2022 o godz. 11.00

4949grafika główna 3

Poznaj i zrozum strategie, dzięki którym zwiększysz wartość swojego przedsiębiorstwa.

Za około 50% wartości przedsiębiorstwa odpowiada wartość marki. W wielu przypadkach ten odsetek jest znacznie większy. Przykładowo aktualna wartość rynkowa Tesli, producenta samochodów elektrycznych, jest na poziomie ponad 1 biliona dolarów, choć producent w zeszłym roku sprzedał 940 tysięcy aut. Z kolei Toyota, która sprzedała ponad 10,5 miliona pojazdów, jest wyceniana na 236,5 miliona dolarów, ponad czterokrotnie mniej, choć sprzedaje 11 razy więcej maszyn. I właśnie ta różnica wynika między innymi z działań marketingowych.

Co z tego wynika dla przedsiębiorców?

  • Walter Landor powiedział, że „produkty powstają w fabryce, ale marki powstają w umyśle”.
  • Zmienia się sposób wyceny przedsiębiorstw i dokonywania zakupów przez firmy, zwłaszcza w obszarze B2B.
  • Pomijane dotychczas w firmach B2B działania marketingowe stają się niezbędnym elementem sprawnego procesu sprzedaży i są wartością dodaną firmy.
  • Klienci zmienili przyzwyczajenia zakupowe i 77% kupujących w kanale B2B kontaktuje się z handlowcem dopiero, gdy zrobi samodzielne rozeznanie kontrahenta.
  • Klient rozpoczyna ścieżkę zakupową od uświadomienia sobie problemu i wyzwania jaki ma, następnie szuka możliwości rozwiązania, edukuje się w tym obszarze, dokonuje wyboru i dopiero dokonuje zakupu.

Weź udział w bezpłatnym szkoleniu, dowiedz się jak dopasować strategię do potrzeb rynku i zwiększyć wartość przedsiębiorstwa!
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA, DECYDUJE KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ!

  • Bezpłatne szkolenie online – 30 czerwca 2022.
    Szkolenie dedykujemy właścicielom firm (zwłaszcza firm rodzinnych i firm z sektora B2B), prezesów zarządu oraz dyrektorom marketingu i sprzedaży.

  • case study

    Szkolenie trwa 2,5 godziny i jest przygotowane w bardzo skondensowanej formie. Bez zbędnych wprowadzeń. 100% wartościowych treści.

  • webinary o marketingu

    Po szkoleni uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe, by przekazana wiedza pozostała w pamięci i mogła być wdrożona w przedsiębiorstwie.

  • artykuły

    Przekażemy uczestnikom również bazę materiałów dodatkowych oraz listę interesujących artykułów dotyczących strategii, ułatwiających tworzenie efektywnego marketingu.

  • raport marketing b2b

    Szkolenie poprowadzi Kamila Kierzek-Mechło i Radosław Mechło, którzy od kilkunastu lat pracują z klientami B2B, tworząc dla nich skuteczne strategie marketingowe, dzięki którym firmy zwiększają swoją wartość i osiągają sukces rynkowy.

  • raport strategia

    Program szkolenia opracowany jest na bazie wielu lat pracy z klientami B2B. Znamy potrzeby i bolączki z różnych branż, dlatego wiemy jak skutecznie zadbać o marketing w firmie, by dawał wsparcie w sprzedaży i budowaniu przewagi na rynku.

Zakres tematyczny szkolenia

Blok I – Budowa strategii

  • Przegląd rynku i panujące trendy w sprzedaży i marketingu
  • Strategia firmy a strategia marketingowa
  • Etapy budowania strategii firmy
  • Diagnoza strategiczna firmy
  • Skuteczna strategia i taktyki – wybór strategii i jej ocena

Blok II – Wdrożenie strategii w przedsiębiorstwie

  • Sprzedaż i marketing jako najważniejsze działy firmy
  • Sposoby na skuteczne wdrożenie strategii w firmie
  • Mapa strategii
  • Mapa komunikacji
  • Kaskadowanie celów

 

Zarejestruj się i pobierz darmowy bilet!

Do kogo kierujemy to szkolenie?

  • Do właścicieli firm z sektora MŚP i do Firm Rodzinnych
  • Do prezesów oraz członków zarządów, którzy odpowiadają za finanse i rozwój przedsiębiorstwa
  • Do dyrektorów marketingu i sprzedaży, którzy chcą skuteczniej budować wartość firmy

Co zyskasz?

  • 2,5 godziny merytorycznego spotkania
  • Praktyczna wiedza o budowie i wdrożeniu strategii marketingowej
  • Udział w merytorycznym szkoleniu, które jest bezpłatne
  • Otrzymasz materiały szkoleniowe
  • Prześlemy Ci również materiały dodatkowe, przykłady, checklisty ułatwiające prace
  • Odpowiemy na Twoje pytania podczas sesji Q&A

Szkolenie w pytaniach i odpowiedziach

Na jakiej platformie odbywa się szkolenie B2B marketing WORKs?

Szkolenie poprowadzimy na platformie GetResponse. Pozwala ona na swobodną komunikację poprzez chat i na nagranie szkolenia.

W jakich godzinach odbywa się szkolenie

Spotkanie odbędzie się w godzinach 11.00-13.30. Jeśli pytań w sesji Q&A będzie dużo, szkolenie może się przedłużyć.

Czy potrzebuję mikrofonu i kamery?

Szkolenie będzie w formie webinarowej. Oznacza to, że nie musisz mieć włączonej kamery i mikrofonu. Z prowadzącymi możesz komunikować się poprzez chat.

Co wydarzy się po szkoleniu

Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe oraz materiały dodatkowe.

Jakie warunki muszę spełnić, by wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu? 

Bezpłatne szkolenie jest skierowane do właścicieli firm, prezesów, członków zarządu oraz dyrektorów marketingu i sprzedaży z sektora MŚP, którzy zatrudniają co najmniej 10 osób. Zastrzegamy sobie możliwość weryfikacji uczestników i dopuszczenia jedynie wybranych osób do szkolenia.

Regulamin szkolenia dostępny jest na stronie https://buzzcenter.pl/regulamin-bezplatne-szkolenia-dla-managerow/ 

 

Poczytaj na naszym blogu o strategii

  • Biznes w Nowym Ładzie

    Prezesie, zabezpiecz swój biznes w Nowym Ładzie.

    1 stycznia 2022 to dzień, który z pewnością wielu przedsiębiorców zapamięta. Wraz z nowym rokiem zaczęły obowiązywać nowe przepisy, zwłaszcza podatkowe, które dotykają rzeszę przedsiębiorców. Nowy Ład, bo tak nazywane są te zmiany niewątpliwie przysparzają również biznesowi wiele bolączek. Jak wspierać swój biznes w Nowym Ładzie? Czy potrzebny jest biznes plan na nowe czasy?

    Czytaj dalej
  • Strategia marketingowa Twojej marki

    Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?

    Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.

    Czytaj dalej
  • strategia marketingowa

    Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?

    Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży. 

    Czytaj dalej
  • Ile czasu zajmuje zbudowanie strategii marketingowej?

    Ile trwa budowanie strategii marketingowej?

    Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii? 

    Czytaj dalej