Kampanie marketingowe
Strategia obecności marki online jest tak samo istotna jak całościowa strategia marketingowa. Niezmiernie ważne jest, by dopasować ją ceków firmy i zawrzeć niezbędne obszary do połączenia z tradycyjnym marketingiem. Oferujemy wsparcie na wszystkich płaszczyznach kampanii marketingowych B2B.
Sprawdź czy nasze sposoby sprawdzą się w Twojej firmie!

W ramach rozwoju Twojego biznesu bardzo ważnym elementem
jest egzekucja działań marketingowych. Jesteśmy agencją marketingu strategicznego, ale wyróżnia nas to, że mamy kompetencje pozwalające nam zająć się pełnym wdrożeniem kampanii marketingowych.
- Ludzie inaczej czytają teksty umieszczone online
- Treści żyją dłużej, warto już o tym pamiętać na etapie ich tworzenia
- Konsumpcja mediów się zmiana
Wiemy i na bieżąco śledzimy te zmiany i trendy.
Przeanalizujemy potrzeby, następnie zarekomendujemy optymalne działania, które pomogą w rozwoju Twojego biznesu.
Oferujemy między innymi:
- planowanie i zakup mediów,
- wskazanie bezpłatnych kanałów, w których marka może realizować działania,
- podpowiedzi związane z optymalizacją wydatków na reklamę,
- działania reklamowe Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads,
- przygotowanie profesjonalnych stron WWW i sklepów internetowych,
- prowadzenie kont w mediach społecznościowych,
- kompleksową obsługę graficzną,
- usługi copywritterskie,
- realizację wydarzeń,
- komunikację PR.
Lejek marketingowy jako podstawowe wsparcie marketingu B2B!
Lejek marketingowy to proces, który ułatwia przeprowadzenie klienta przez każdy etap procesu zakupowego.
Ścieżka zakupowa w firmach z obszaru B2B różni się diametralnie od tego jak kupuje konsument. Przykładowo konsument przeglądając strony WWW często widząc interesujący go produkt dokonuje zakupu impulsywnie. Zakupy szybkie, emocjonalne, często dopalone promocją to typowy proces zakupów w B2C.
Natomiast ścieżka zakupowa B2B jest wydłużona. Jej znaczącej części nie widać, ponieważ dzieje się ona za drzwiami firmy. Według danych Foresstera, 90% decyzji zakupowej B2B podjęte jest zanim jeszcze nastąpi kontakt ze sprzedawcą. Marketing ma więc za zadanie zadbać o proces zakupowy zanim jeszcze firma wejdzie bezpośrednią interakcję z klientem.
Jest tu wiele możliwości:szeroka komunikacja w mediach, prowadzenie bloga, podcastu kanału na YouTube itd. Kiedy proces decyzyjny ujrzy światło dzienne wchodzi już w aktywny proces lejka marketingowego, gdzie działania B2B dobrze jest ukierunkować na odpowiedź na wyzwanie lub problem potencjalnego klienta. Sam proces decyzyjny może trwać kilka dni, ale są też przykłady procesów które trwają nawet rok – zakup transformatorów w energetyce.

Jakie kampanie marketingowe realizuje zespół naszych konsultantów?
- Planowanie i zakup mediów tradycyjnych i internetowych.
- Płatne kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej Google oraz na Facebooku, LinkedInie i Instagramie.
- Prowadzenie firmowych kont Social Media: Facebook, Instagram, LinkedIn.
- Content Marketing.
- Marketing Automation.
- SEO.
- Pełna obsługa graficzna i identyfikacja wizualna firmy.
- Realizacja wydarzeń online i stacjonarnych.
- Komunikacja i Public Relations, realizacja biura prasowego firmy.
- Budowa stron WWW i sklepów internetowych.
- Reklamy holograficzne.
Skonsultuj swoją kampanię marketingową!
Szukasz pomysłu na kampanię marketingową? Realizujesz wiele działań, ale nie wiesz czy ich efekt jest wystarczający? Nie zdobywasz wartościowych leadów?
Umów się na bezpłatną konsultację, w trakcie której porozmawiamy o dotychczasowych działaniach marketingowych. Zastanowimy się wspólnie które działania mogą poprawić wyniki w Twojej firmie. Jeśli uznasz, że potrzebujesz naszego wsparcia, pomożemy Ci we wdrożeniu działań.

Przeczytaj o skutecznych kampaniach marketingowych!
Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?
Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży.
9 podpowiedzi jak powiększyć liczbę obserwujących stronę firmową LinkedIn.
Wielu trenerów i szkoleniowców z obszarów LinkedIn bardzo mocno promuje profile osobiste, zapominając o mocy konta firmowego. Tym czasem, zmiany w indeksowaniu treści przez Google, mają ogromny wpływ na to, że użytkownik szukając Twoją firmie w wyszukiwarce trafia szybko na profil firmowy LinkedIn.
Aktywny profil firmowy na LinkedIn kluczem do sukcesu biznesowego.
Rok 2020 jest jednym z najbardziej przełomowych momentów w rozwoju biznesu i transformacji digitalowej wielu przedsiębiorstw. Temat modny, jednak mimo rozwoju nowych technologii, trudny zwłaszcza w obszarze B2B. W tym roku nie pozostawił firmom wyboru. Z dnia na dzień wielu polskich przedsiębiorców musiało przenieść swoje biznesy do Internetu, pomimo braku wiedzy i planów jak to robić. Czy profil firmowy na LinkedIn jest dobrym wsparciem?
Twój Social Selling Index – popraw swoją pozycje na LinkedIn już dziś
Na LinkedIn działasz codziennie bardzo aktywnie. Prowadzisz swój profil osobisty, piszesz artykuły i włączasz się w konwersacje. Sprawdź już dziś jak LinkedIn Cię ocenia. Poznaj Swój Social Selling Index!