Marketingowe wsparcie sprzedaży

Marketingowe wsparcie sprzedaży

Jak budować marketing, który daje realne wsparcie w pozyskiwaniu Klientów?

4866marketingowe wsparcie sprzedaży

Jak sprzedawać więcej dzięki działaniom marketingowym?

Prowadzenie skutecznego marketingu B2B nie jest proste.  dotychczas marketing utożsamiany był z wydawaniem, a nie z zarabianiem. Przez ostatnie lata intensywnych kampanii komunikacyjnych rynek zapomniał, że głównym celem marketingu jest sprzedaż. A to duży błąd.

Biorąc udział w tym szkoleniu dowiesz się jak budować marketing, który wspiera sprzedaż w Twoim biznesie.

  • Termin zostanie podany wkrótce. Samo szkolenie nie kończy się w dniu wydarzenia. Masz możliwość komunikacji z trenerami i zadawania im pytań przez cały miesiąc po szkoleniu.

  • case study

    Szkolenie trwa 8 godzin. W ramach spotkania odbędzie się część merytoryczna oraz sesja Q&A, w której uczestnicy wezmą czynny udział.

  • artykuły

    Przed szkoleniem otrzymasz materiały szkoleniowe, po nim materiały dodatkowe, dzięki którym Twoje działania będą bardziej efektywne.

  • webinary o marketingu

    Szkolenie będzie nagrywane, a Ty otrzymasz nagranie. Dzięki temu masz możliwość ponownego odtworzenia szkolenia i powtórzenie materiału w optymalnym dla Ciebie czasie.

  • raport marketing b2b

    Szkolenie poprowadzi Kamila Kierzek-Mechło i Radosław Mechło, którzy od wielu lat pracują z klientami, tworząc dla nich skuteczne strategie marketingowe, dzięki którym firmy osiąga sukces rynkowy.

  • raport strategia

    Program szkolenia opracowany jest na bazie wielu lat pracy z klientami. Znamy potrzeby i bolączki z różnych branż, dlatego wiemy jak skutecznie zadbać o marketing w firmie, by dawał wsparcie w sprzedaży i budowaniu przewagi na rynku.

Dołącz do szkolenia „Marketingowe wsparcie sprzedaży”

  • Cena szkolenia: TBD
  • Dostęp dla 1 osoby do szkolenia online
  • Materiały szkoleniowe przed spotkaniem
  • Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
  • Imienny certyfikat BUZZcenter
  • Sesja Q&A
  • Możliwość komunikacji z prowadzącymi

DOŁĄCZ DO SZKOLENIA

marketingowe wsparcie sprzedaży


Poznaj agendę tego szkolenia

Zrozumieć marketing i sprzedaż

  • Dlaczego marketing i sprzedaż się nie lubią?
  • Błędy marketerów
  • Błędy handlowców
  • Wspólne planowanie celów
  • Analiza sprzedaży

 

Strategia marketingowa – podstawy działań

  • Czy strategia marketingowa obejmuje swoim zakresem jedynie marketing?
  • Otoczenie biznesowe firmy
  • Definiowanie strategii marketingowej
  • Czym strategia jest, a czym nie jest?
  • Audyt marketingowy

 

Klient w centrum uwagi marketera

  • Jak najlepiej poznać klientów?
  • Określenie grupy docelowej
  • Sposoby na zrozumienie klienta: ankiety, badania marketingowe, analizy, warsztaty
  • Jak zbudować personę i dotrzeć do reprezentantów TG
  • Insighy

Fundamenty marketingowe

  • Układanie lejków marketingowych
  • Strona WWW jako podstawa
    planowanie architektury strony
    jak zbudować sprawnie stronę WWW
    jaki system jest najlepszy do budowania stron WWW
  • Identyfikacja wizualna firmy
  • Dobra oferta czyli jaka?

Akcje marketingowe, które mogą pomóc

  • Pozyskiwanie leadów w ramach ustalonych lejków
  • Działania SEO
  • Social Media
  • Kanał na YouTube vs Podcast
  • Konkursy, promocje
  • Loterie
  • Gadżety
  • Eventy

Skuteczne taktyki marketingowe

  • Jak wybrać właściwe media i narzędzia do komunikacji?
  • W jaki sposób budować wartościowy content marketing?
  • C2A – kiedy przynosi korzyść, a kiedy szkodzi?
  • Jak analizować działania marketingowe, by pokazać realne wsparcie dla sprzedaży

Do kogo kierujemy to szkolenie?

  • Do marketerów, którym zależy na poukładaniu współpracy pomiędzy marketingiem i sprzedażą
  • Do handlowców, którym zależy na poukładaniu współpracy pomiędzy marketingiem i sprzedażą
  • Do właścicieli i zarządów firm, którym zależy na sprawnych działaniach
  • Do marketerów i handlowców, którzy chcą pozyskiwać leady marketingowe
  • Do managerów marketingu

Dołącz do szkolenia „Marketingowe wsparcie sprzedaży”

  • Cena szkolenia: TBD
  • Dostęp dla 1 osoby do szkolenia online
  • Materiały szkoleniowe przed spotkaniem
  • Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
  • Imienny certyfikat BUZZcenter
  • Sesja Q&A
  • Możliwość komunikacji z prowadzącymi

DOŁĄCZ DO SZKOLENIA

marketingowe wsparcie sprzedaży


Regulamin szkolenia dostępny jest na stronie https://buzzcenter.pl/regulamin-szkolenia/ 

Poczytaj na naszym blogu o marketingu i sprzedaży