Ze strategią łatwiej do celu!
Ze strategią łatwiej do celu!
26-27 maja 2022, online
Weź udział w szkoleniu i naucz się jak w praktyczny sposób budować strategię marketingową.

Wokół strategii marketingowej w ostatnich miesiącach narosło wiele mitów. Każdy robi strategię, każdy ma ich co najmniej kilka, a w praktyce nie ma jej wcale. Dobry produkt czy usługa to dopiero początek drogi. Walter Landor powiedział, że „produkty powstająw fabryce, ale marki powstają w umyśle”. Kluczowe jest zatem, by działania marketingowe zaplanowane były na bazie analizy, by były przemyślane i przede wszystkim, by odpowiadały na faktyczne potrzeby Klientów.
Zapraszamy do udziału w wyjątkowym szkoleniu, prowadzonym przez praktyków marketingu i strategii.
Jak budować marketing oparty na faktach, odpowiadający na potrzeby Klienta i jak alokować budżety, by widać było ich zwrot? Tego właśnie dowiesz się podczas szkolenia.
Szkolenie prowadzone przez strategów marketingu, na żywo, w formule online. Cały czas masz kontakt z prowadzącymi. Po szkoleniu możliwe są dodatkowe konsultacje indywidualne.
Dołącz do szkolenia Ze strategią łatwiej do celu!
- Cena szkolenia:
✔️ Pakiet TRAINING 1899 zł netto +VAT
✔️ Pakiet TRAINING PLUS 2499 zł netto +VAT - Udział 1 osoby w szkoleniu online
- Materiały szkoleniowe
- Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
- Imienny certyfikat BUZZcenter
- Sesja Q&A
- Możliwość komunikacji z prowadzącymi

Poznaj agendę tego szkolenia
Otoczenie biznesowe firmy
- Strategia biznesowa i jej wpływ na strategię marketingową
- Analiza środowiska biznesowego – obszary i metody
- Koncept i model biznesowy, a strategia rynkowa firmy
- Kluczowe decyzje strategiczne
- Definiowanie strategii marketingowej
- Czym strategia jest, a czym nie jest?
- Strategia, a taktyka
- Jak wygląda dokument strategiczny?
- Co powinno się znaleźć w dokumencie strategicznym?
Analiza punktu wyjścia
- Jak pozyskiwać dane do audytu?
- Analiza makroekonomiczna
- Analiza mikroekonomiczna
- Analizy rynku i ocena luki strategicznej
- Analiza konkurencji
- Audyt wewnętrzny
- Rola badań marketingowych
- Etnografia konsumencka
Strategia marki
- Metody budowania przewagi konkurencyjnej w produktach i usługach
- Value Proposition – budowanie wartości dla klientów
- Mapa percepcji
- DNA marki
- Pozycjonowanie marki
Strategia komunikacji
- Jak budować spójną tożsamość i wizerunek marki?
- Wybór optymalnych kanałów
- Archetypy marki
- Aspekty wizerunkowe marki
- Rekomendacje językowe
Plan marketingowy
- Planowanie marketingowe
- Opracowanie budżetu
- Liczenie zwrotu z inwestycji
Wdrożenie strategii w praktyce
- Warsztaty wewnętrzne
- Komunikacja wewnętrzna
- Ekosystem
- Organizacja pracy
- Współpraca z agencjami
Do kogo kierujemy to szkolenie?
- Do marketerów, którzy chcą zgłębić temat strategii
- Do marketerów i handlowców, którzy chcą budować silną markę
- Do managerów marketingu
- Do właścicieli i zarządów firm
- Do osób, które rozwijają swoje firmy
Dlaczego warto wybrać to szkolenie?
• Nauczysz się wykorzystywać efektywnie budżety marketingowe.
• Zaczniesz liczyć zwrot z inwestycji marketingowych.
• Pozyskasz więcej Klientów.
• Opracujesz i wdrożysz strategię marketingową.
• Usprawnisz analizę wyników marketingowych.
• Zwiększysz sprzedaż.
• Zwiększysz efektywność i rozpoznawalność swojej marki!
Dołącz do szkolenia Ze strategią łatwiej do celu!
- Cena szkolenia:
✔️ Pakiet TRAINING 1899 zł netto +VAT
✔️ Pakiet TRAINING PLUS 2499 zł netto +VAT - Udział 1 osoby w szkoleniu online
- Materiały szkoleniowe
- Materiały dodatkowe, przykłady, check listy ułatwiające prace
- Imienny certyfikat BUZZcenter
- Sesja Q&A
- Możliwość komunikacji z prowadzącymi

Regulamin szkolenia Dostępny na https://marketingstrategiczny.pl/wp-content/uploads/2021/10/Warunki-uczestnictwa-w-szkoleniu.pdf
Poczytaj na naszym blogu o strategii marketingowej
Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?
Ile wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek a kiedy inwestycje. Przeczytaj jakie są zależności.
Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?
Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.
Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?
Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży.
Analiza makrootoczenia w budowaniu strategii marketingowej
Analiza makrootoczenia jest pierwszym, a zarazem najważniejszym elementem w opracowaniu strategii marketingowej jest pozyskanie możliwie dużej wiedzy na temat rynku, otoczenia, marki, własnych działań, klienta. To niewątpliwie kluczowe elementy, ale to nie od tej części należy pracować nad strategią.