Kamila Kierzek-Mechło Kamila Kierzek-Mechło,

Dago Centrum

Sale konferencyjne w najwyższym biurowcu stolicy, na 22, 35 i 36 piętrze z piękną panoramą całej Warszawy.

Położony w pobliżu kluczowych ośrodków biznesu i administracji oferuje płynne połączenia z innymi dzielnicami oraz perspektywę powstającej nieopodal linii metra.

Wskazówki dojazdu transportem zbiorowym

  • Autobus: 106, 157, 178, 190
  • Kolej: A1
  • Metro: M2
  • Tramwaj: 1, 22, 24

Sale konferencyjne w najwyższym biurowcu stolicy, na 22, 35 i 36 piętrze z piękną panoramą całej Warszawy.

Położony w pobliżu kluczowych ośrodków biznesu i administracji oferuje płynne połączenia z innymi dzielnicami oraz perspektywę powstającej nieopodal linii metra.

Wskazówki dojazdu transportem zbiorowym

  • Autobus: 106, 157, 178, 190
  • Kolej: A1
  • Metro: M2
  • Tramwaj: 1, 22, 24

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (brak ocen)

Przeczytaj również

  • Google Analytics 4

    Google Analytics 4: Nowa generacja analityki cyfrowej

    Google Analytics 4 to model sterowany zdarzeniami aktywności digitalowych. Już 1 lipca 2023 roku znana dotychczas wersja Google Analytics nie będzie zbierać danych na Twojej stronie internetowej? Sprawdź jakie zmiany czekają.

    Czytaj dalej
  • Badania marketingowe

    Badania marketingowe – od czego zacząć?

    Badania marketingowe to kluczowy element w budowaniu marki i osiąganiu sukcesu na rynku. Mogą dostarczyć wiele cennych informacji o oczekiwaniach klientów, trendach w branży, preferencjach zakupowych oraz pomóc w zidentyfikowaniu luk na rynku.

    Czytaj dalej
  • Digital marketing od podstaw

    Digital Marketing - klucz do sukcesu w świecie online

    Digital marketing, mimo że sprawnie rozwija się od wielu lat, dla wielu firm nadal pozostaje niezrozumiały i jest źle wykorzystywany. Sprawdź jakie podstawowe obszary gospodaruje marketing cyfrowy.

    Czytaj dalej
  • LinkedIn dla biznesu

    Wykorzystanie LinkedIn dla firm

    LinkedIn, z ponad 900 milionami użytkowników na całym świecie, stał się nie tylko platformą do poszukiwania pracy, ale także potężnym narzędziem dla firm. Dowiedz się jak w praktyce wykorzystać LinkedIn dla firm.  

    Czytaj dalej