Handlowiec z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 12 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.
Skuteczna promocja miast i gmin – certyfikowane szkolenie
- 03.04.2023 – Strategia promocji dla miast i gmin.
- 12.04.2023 – Jak skutecznie realizować działania promocyjne?
- 25.04.2023 – Badania marketingowe w promocji miast i gmin.
- 8.05.2023 – Skąd brać środki i jak pozyskiwać partnerów do promocji?
Miejsce: platforma ClickMeeting, godz. 9:00-13:00
- Cena: 300 PLN brutto za 1 szkolenie
- Uczestnicy, którzy przejdą pełen cykl szkoleń otrzymują drukowany certyfikat oraz notes marketera, który ułatwi pracę w promocji miast i gmin.

O szkoleniu
Promocja miast i gmin to proces zwiększania świadomości o danej miejscowości i zachęcania turystów, inwestorów oraz mieszkańców do odwiedzania, inwestowania i zamieszkania w danym miejscu. Istnieją różne sposoby promowania miast i gmin, w tym:
- Kampanie reklamowe – wykorzystanie różnych mediów, takich jak telewizja, radio, prasa i internet, do promowania miasta lub gminy.
- Strony internetowe – stworzenie strony internetowej, która zawiera informacje o atrakcjach turystycznych, wydarzeniach kulturalnych i biznesowych, infrastrukturze, mieszkalnictwie, itp.
- Wydarzenia kulturalne – organizacja festiwali, koncertów, wystaw i innych wydarzeń kulturalnych, które przyciągają turystów i promują kulturę miasta lub gminy.
- Inwestycje w infrastrukturę – rozwój i modernizacja infrastruktury, takiej jak drogi, sieci komunikacyjne, parki i rekreacyjne, może przyciągnąć inwestorów i poprawić jakość życia mieszkańców.
- Partnerstwa z biznesem – nawiązanie współpracy z lokalnymi firmami i przedsiębiorstwami może przyciągnąć inwestorów i zwiększyć zatrudnienie w mieście lub gminie.
- Kampanie społeczne – promowanie idei związanych z ochroną środowiska, zdrowiem, kulturą, edukacją itp. może przyciągnąć ludzi, którzy są zainteresowani takimi kwestiami.
Wszystkie te sposoby mogą przyczynić się do zwiększenia atrakcyjności miasta lub gminy, co z kolei przyciągnie turystów, inwestorów i nowych mieszkańców. Podczas cyklu szkoleń „Skuteczna promocja miast i gmin” dowiesz się jak zbudować strategia promocji, jak opracować i wdrożyć plan, policzyć zwrot z inwestycji i pozyskać dodatkowe środki na działania.
Korzyści dla uczestników
- Pozyskasz wiedzę, która pomoże zbudować skuteczną strategię promocji miast i gmin.
- Poznasz najnowsze trendy w marketingu oraz profesjonalne narzędzia, które pozwolą tworzyć spójny wizerunek miasta i gmin.
- Zdobędziesz wiedzę jak budować wizerunek miasta i gminy wśród mieszkańców, turystów, partnerów, inwestorów i kontrahentów.
- Wprowadzisz szereg nowoczesnych narzędzi i technik marketingowych do działań w sektorze administracji publicznej.
- Poznasz efektywne narzędzi i techniki budowy komunikacji i promocji w instytucji publicznej.
„Skuteczna promocja miast i gmin” to cykl 4 szkoleń dedykowanych dla osób, które odpowiadają za promocję i rozwój miast i gmin.
Program szkolenia 03.04. 2023
Strategia promocji dla miast i gmin.
- Nowoczesny marketing – na czym polega i jak wykorzystać go w strategii miast i gmin.
- Czym jest a czym nie jest strategia?
- Jak budować wizerunek miast i gmin?
- Pozyskiwanie danych do strategii.
- Z jakich narzędzi korzystać podczas promocji miast i gmin?
- Grupa docelowa – jak ją określić i lepiej poznać?
- Dobór kluczowych kanałów komunikacji.
- Budowa strategii krok po kroku.
- Kogo zaangażować w proces budowy strategii?
- Wdrożenie strategia, czyli plan operacyjny.
Program szkolenia 12.04.2023
Jak skutecznie realizować działania promocyjne dla miast i gmin?
- Rola nowoczesnych kanałów komunikacji w procesie budowy skutecznej strategii promocji miast i gmin.
- Social Media w promocji miast i gmin. Jakie kanały wybrać i jak zbudować plan komunikacji w mediach społecznościowych?
- E-mail marketing w promocji miast i gmin.
- Grafika, tekst czy wideo – jak komunikować się, by dotrzeć do odbiorców?
- Jak budować angażujący content?
- Jak przyciągnąć partnerów, czyli o wartościach i wyróżnikach.
- Budowa planu marketingowego promocji miasta i gminy.
Program szkolenia 25.04.2023
Badania marketingowe w promocji miast i gmin.
- Dlaczego warto realizować badania marketingowe?
- Czy zawsze jest to bardzo drogie?
- Jak realizować badania samodzielnie?
- Metody badań marketingowych.
- Dobór próby badawczej.
- Konstrukcja scenariusza badania.
- Z jakich narzędzi (płatnych i bezpłatnych) korzystać?
- Wyniki badań i co dalej?
Program szkolenia 8.05.2023
Skąd brać środki i jak pozyskiwać partnerów do promocji miast i gmin?
- Planowanie budżetu promocji miasta i gminy.
- Jak stawiać i konstruować cele?
- Jak tworzyć prezentację miasta i gminy oraz ofertę współpracy?
- Metody pozyskiwania środków na promocję?
- Budowanie partnerstwa.
- Skąd pozyskać dane partnerów?
- Skuteczne narzędzia w pozyskiwaniu środków do promocji miast i gmin.
- Model biznesowy – dlaczego jest tak ważny i jak go zbudować?
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma
- Maksymalnie praktyczne szkolenie warsztatowe 4 x 4h
- Ćwiczenia, warsztaty, zadania do wykonania, dzięki którym utrwalisz wiedzę
- Szkolenie w formule online na platformie ClickMeeting
- Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- Sesja Q&A
- Sesje follow-up z trenerami po szkoleniu, podczas których możesz zadać pytania
- Certyfikat drukowany po całym cyklu szkoleń
Dlaczego warto szkolić się z nami?
Szkolenie prowadzą
Radosław Mechło
Kamila Kierzek-Mechło
Strateg, marketer B2B i założycielka BUZZcenter. Od ponad 15 lat związana marketingiem i sprzedażą w firmach o profilu B2B. Doradza Klientom w obszarze optymalizacji biznesu dzięki analizie i działaniom marketingowym. Autorka strategii dla wielu polskich i zagranicznych marek, a także poradników i artykułów branżowych.
Interesuje Cię to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się z nami w celu poznania dedykowanej propozycji.
Kamila Kierzek-Mechło
kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
tel. 533 980 420
Dlaczego badania marketingowe są ważne w procesie prowadzenie i rozwoju firmy?
Badania marketingowe w biznesie – badania CAWI
Rozwój biznesu wymaga od przedsiębiorców bardzo dobrej znajomości rynku, produktów, ale przede wszystkim znajomości potrzeb klienta. To on jest kluczowy w całym procesie sprzedaży, a idealne prowadzenie firmy polega zbudowaniu oferty tak, by odpowiadała ona na oczekiwania Klientów. Badania marketingowe w biznesie są jednym z najlepszym sposobów, by to osiągnąć.
Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?
Działania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni dodają, że jest zbędny i można realizować cele firmy jedynie poprzez działania handlowe.
Analiza makrootoczenia w budowaniu strategii marketingowej
Analiza makrootoczenia jest pierwszym, a zarazem najważniejszym elementem w opracowaniu strategii marketingowej jest pozyskanie możliwie dużej wiedzy na temat rynku, otoczenia, marki, własnych działań, klienta. To niewątpliwie kluczowe elementy, ale to nie od tej części należy pracować nad strategią.
Badania marketingowe w procesie budowania strategii
Badania marketingowe to proces, podczas którego gromadzimy obiektywne i wartościowe informacje, a następnie przetwarzamy je po to, by uzyskać całościowe spojrzenie na biznes, ocenić szanse na sukces prowadzonego przedsiębiorstwa oraz dowiedzieć się jak myśli i czego oczekuje nasz Klient. Na czym polegają badania marketingowe w procesie strategii? Przeczytaj!