Strategia w marketingu

  • Temat: Strategia w marketingu. Praktyczne szkolenie warsztatowe.
  • Data i miejsce: 27-28.03.2023, Warszawa
  • Cena: 2950 PLN netto + VAT
  • Liczna miejsc: zostało 8 miejsc

    ⏰ Rabat:
    za zgłoszenie do 5.03.2023 -10% z hasłem EARLY BIRD 10
    ♟️ Zgłaszając 2 lub więcej osoby z jednej firmy – rabat 150 zł netto/osoba!
7130strategia

O szkoleniu

Wokół strategii marketingowej w ostatnich miesiącach narosło wiele mitów. Każdy robi strategię, każdy ma ich co najmniej kilka, a w praktyce nie ma jej wcale. Dobry produkt czy usługa to dopiero początek drogi. Walter Landor powiedział, że „produkty powstają w fabryce, ale marki powstają w umyśle”. Kluczowe jest zatem, by działania marketingowe zaplanowane były na bazie analizy, by były przemyślane i przede wszystkim, by odpowiadały na faktyczne potrzeby Klientów.

Zapraszamy do udziału w wyjątkowym szkoleniu, prowadzonym przez praktyków marketingu i strategii.

Jak budować marketing oparty na faktach, odpowiadający na potrzeby Klienta i jak alokować budżety, by widać było ich zwrot? Tego właśnie dowiesz się podczas szkolenia.

Dwudniowe szkolenie prowadzone przez strategów marketingu w formule stacjonarnej.

 

Kluczowe korzyści dla uczestników

• Nauczysz się wykorzystywać efektywnie budżety marketingowe.
• Zaczniesz liczyć zwrot z inwestycji marketingowych.
• Pozyskasz więcej Klientów.
• Opracujesz i wdrożysz strategię marketingową.
• Usprawnisz analizę wyników marketingowych.
• Zwiększysz sprzedaż.
• Zwiększysz efektywność i rozpoznawalność swojej marki!

 

Program szkolenia

Otoczenie biznesowe firmy

  • Strategia biznesowa i jej wpływ na strategię marketingową
  • Analiza środowiska biznesowego – obszary i metody
  • Koncept i model biznesowy, a strategia rynkowa firmy
  • Kluczowe  decyzje strategiczne
  • Definiowanie strategii marketingowej
  • Czym strategia jest, a czym nie jest?
  • Strategia, a taktyka
  • Jak wygląda dokument strategiczny?
  • Co powinno się znaleźć w dokumencie strategicznym?

 

Analiza punktu wyjścia

  • Jak pozyskiwać dane do audytu?
  • Analiza makroekonomiczna
  • Analiza mikroekonomiczna
  • Analizy rynku i ocena luki strategicznej
  • Analiza konkurencji
  • Audyt wewnętrzny
  • Rola badań marketingowych
  • Etnografia konsumencka

Strategia marki

  • Metody budowania przewagi konkurencyjnej w produktach i usługach
  • Value Proposition – budowanie wartości dla klientów
  • Mapa percepcji
  • DNA marki
  • Pozycjonowanie marki

Strategia komunikacji

  • Jak budować spójną tożsamość i wizerunek marki?
  • Wybór optymalnych kanałów
  • Archetypy marki
  • Aspekty wizerunkowe marki
  • Rekomendacje językowe

Plan marketingowy

  • Planowanie marketingowe
  • Opracowanie budżetu
  • Liczenie zwrotu z inwestycji

Wdrożenie strategii w praktyce

  • Warsztaty wewnętrzne
  • Komunikacja wewnętrzna
  • Ekosystem
  • Organizacja pracy
  • Współpraca z agencjami
  • 2-dniowe szkolenie, które nie kończy się tego dnia. Masz możliwość komunikacji z trenerami i zadawania im pytań przez cały miesiąc po szkoleniu. Dodatkowo możesz wybrać pakiet konsultacja z prowadzącymi.

    Po szkoleniu otrzymasz materiały szkoleniowe oraz materiały dodatkowe, dzięki którym Twoja praca będzie bardziej efektywna.

  • case study

    Szkolenie trwa 16 godzin. W ramach programu odbywają się zajęcia merytoryczne, ćwiczenia samodzielne i w zespołach, a na koniec szkolenia sesja Q&A.

    Szkolenie prowadzi Kamila Kierzek-Mechło – ekspert budowania strategii marketingowych i Radosław Mechło – ekspert w obszarze sprzedaży, którzy od lat z sukcesem opracowują i wdrażają strategie marketingowe.

  • raport strategia

    Program szkolenia opracowany jest na bazie wielu lat doświadczeń w obszarze budowania strategii marketingowych  Jest ono bardzo praktyczne, a po jego przejściu uczestnicy będą mieli bazę wiedzy i narzędzi, by samodzielnie opracować własną strategię marketingową.

     

Szkolenie poprowadzą

Radosław Mechło

Radosław Mechło

Handlowiec z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 12 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

Kamila Kierzek

Kamila Kierzek-Mechło

Strateg, marketer B2B i założycielka BUZZcenter. Od ponad 15 lat związana marketingiem i sprzedażą w firmach o profilu B2B. Doradza Klientom w obszarze optymalizacji biznesu dzięki analizie i działaniom marketingowym. Autorka strategii dla wielu polskich i zagranicznych marek, a także poradników i artykułów branżowych.

szkolenia zamknięte dla firm

Interesuje Cię dedykowany program dla Twojej firmy?

Kamila Kierzek-Mechło

kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
tel. 533 980 420

Poczytaj na naszym blogu o strategii marketingowej