Handlowiec z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 12 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.
Strategia w marketingu
- Temat: Strategia w marketingu. Praktyczne szkolenie warsztatowe.
- Data i miejsce: 27-28.03.2023, Warszawa
- Cena: 2950 PLN netto + VAT
- Liczna miejsc: zostało 8 miejsc
⏰ Rabat: za zgłoszenie do 5.03.2023 -10% z hasłem EARLY BIRD 10
♟️ Zgłaszając 2 lub więcej osoby z jednej firmy – rabat 150 zł netto/osoba!

O szkoleniu
Wokół strategii marketingowej w ostatnich miesiącach narosło wiele mitów. Każdy robi strategię, każdy ma ich co najmniej kilka, a w praktyce nie ma jej wcale. Dobry produkt czy usługa to dopiero początek drogi. Walter Landor powiedział, że „produkty powstają w fabryce, ale marki powstają w umyśle”. Kluczowe jest zatem, by działania marketingowe zaplanowane były na bazie analizy, by były przemyślane i przede wszystkim, by odpowiadały na faktyczne potrzeby Klientów.
Zapraszamy do udziału w wyjątkowym szkoleniu, prowadzonym przez praktyków marketingu i strategii.
Jak budować marketing oparty na faktach, odpowiadający na potrzeby Klienta i jak alokować budżety, by widać było ich zwrot? Tego właśnie dowiesz się podczas szkolenia.
Dwudniowe szkolenie prowadzone przez strategów marketingu w formule stacjonarnej.
Kluczowe korzyści dla uczestników
• Nauczysz się wykorzystywać efektywnie budżety marketingowe.
• Zaczniesz liczyć zwrot z inwestycji marketingowych.
• Pozyskasz więcej Klientów.
• Opracujesz i wdrożysz strategię marketingową.
• Usprawnisz analizę wyników marketingowych.
• Zwiększysz sprzedaż.
• Zwiększysz efektywność i rozpoznawalność swojej marki!
Program szkolenia
Otoczenie biznesowe firmy
- Strategia biznesowa i jej wpływ na strategię marketingową
- Analiza środowiska biznesowego – obszary i metody
- Koncept i model biznesowy, a strategia rynkowa firmy
- Kluczowe decyzje strategiczne
- Definiowanie strategii marketingowej
- Czym strategia jest, a czym nie jest?
- Strategia, a taktyka
- Jak wygląda dokument strategiczny?
- Co powinno się znaleźć w dokumencie strategicznym?
Analiza punktu wyjścia
- Jak pozyskiwać dane do audytu?
- Analiza makroekonomiczna
- Analiza mikroekonomiczna
- Analizy rynku i ocena luki strategicznej
- Analiza konkurencji
- Audyt wewnętrzny
- Rola badań marketingowych
- Etnografia konsumencka
Strategia marki
- Metody budowania przewagi konkurencyjnej w produktach i usługach
- Value Proposition – budowanie wartości dla klientów
- Mapa percepcji
- DNA marki
- Pozycjonowanie marki
Strategia komunikacji
- Jak budować spójną tożsamość i wizerunek marki?
- Wybór optymalnych kanałów
- Archetypy marki
- Aspekty wizerunkowe marki
- Rekomendacje językowe
Plan marketingowy
- Planowanie marketingowe
- Opracowanie budżetu
- Liczenie zwrotu z inwestycji
Wdrożenie strategii w praktyce
- Warsztaty wewnętrzne
- Komunikacja wewnętrzna
- Ekosystem
- Organizacja pracy
- Współpraca z agencjami
Szkolenie poprowadzą
Radosław Mechło
Kamila Kierzek-Mechło
Strateg, marketer B2B i założycielka BUZZcenter. Od ponad 15 lat związana marketingiem i sprzedażą w firmach o profilu B2B. Doradza Klientom w obszarze optymalizacji biznesu dzięki analizie i działaniom marketingowym. Autorka strategii dla wielu polskich i zagranicznych marek, a także poradników i artykułów branżowych.
Interesuje Cię dedykowany program dla Twojej firmy?
Kamila Kierzek-Mechło
kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
tel. 533 980 420
Poczytaj na naszym blogu o strategii marketingowej
Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?
Ile wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek a kiedy inwestycje. Przeczytaj jakie są zależności.
Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?
Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.
Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?
Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży.
Analiza makrootoczenia w budowaniu strategii marketingowej
Analiza makrootoczenia jest pierwszym, a zarazem najważniejszym elementem w opracowaniu strategii marketingowej jest pozyskanie możliwie dużej wiedzy na temat rynku, otoczenia, marki, własnych działań, klienta. To niewątpliwie kluczowe elementy, ale to nie od tej części należy pracować nad strategią.