Akademia Marketingu i Sprzedaży - realizuj skuteczne działania i pozyskuj nowych Klientów

Jak zbudować strategię marketingową, która wspiera pozyskiwanie Klientów i daje zwrot z inwestycji w postaci dodatkowego przychodu?
Już teraz, bez wsparcia agencji marketingowych, Ty sam możesz zbudować takie działania, które usprawnią kampanie.
Jeżeli Twoja firma potrzebuje większej liczby zamówień, potencjalnych klientów czy nowe leady, to odpowiednio zaprojektowany marketing jest kluczem do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Prawda jest taka, że na marketing można wydać ogromne budżety, ale uzyskanie efektywnego zwrotu to już sztuka. Co z tego, że Twój post na Facebooku osiągnie duży zasięg czy 500 lajków, jeżeli nie sprzedaż swoich produktów lub usług.
Na bazie 18 lat doświadczeń w marketingu, zarówno w małych jak i dużych w firmach pokazuję jak skutecznie zaplanować te działania, w oparciu o solidną strategię i plan. O tym jak to robić mówię dlatego, że wiem, ile można zaoszczędzić. Źle zaplanowane działania powodują, że firmy tracą od 30% do aż 65% budżetów marketingowych. Co więcej, nie pozyskują nowych kontraktów.
Czym jest strategia marketingowa?
Najprościej opisać jest to na przykładzie podróży. Twoim punktem wyjścia jest bieżąca sytuacja. Chcesz dojechać do punkty B. Jak tę drogę pokonasz to strategia. To jakim autem pojedziesz, gdzie się zatrzymasz, gdzie zjesz obiad na trasie to są taktyki, czyli elementy Twojego planu marketingowego. Zawsze należy rozpocząć od strategii, a następnie planować.
Działanie w oparciu o konkretny plan w przeciwieństwie do działań ad hock daje firmom ogrom przewagi. Planując marketing możesz optymalizować działania, negocjować stawki czy zaobserwować newralgiczne punkty Twoich działań. Nowoczesny marketing wspiera sprzedaż i pozyskiwanie nowych Klientów. Dlatego warto postawić na skuteczny plan.
Oszczędź od 30% do 65% swojego budżetu i pozyskuj nowych Klientów
Nazywam się Kamila Kierzek-Mechło i od blisko 18 lat zajmuję się marketingiem i komunikacją. W tych latach prowadziłam działania marketingowe zarówno dla małych firm, jak i międzynarodowych korporacji. Pracowałam na kampaniach z budżetami 0zł oraz kilka milionów. Wiem, że w każdym budżecie i dla każdego produktu można opracować ciekawy plan marketingowy i skuteczną strategię.
W mojej pracy odkryłam, że właściwe podejście do planowania i analiz daje niesamowitą wartość. Systematyczność planowania pozwala na znalezienie dużych oszczędności i optymalizacji kampanii. Działania marketingowe realizowane na bieżąco nie przyniosą takich efektów, a wręcz mogą przynieść odwrotny skutek.
I chociaż może to zabrzmieć jak zbędne działania, to zapewniam Cię, że dobrze zaplanowany marketing pomaga.
Przedstawiam…
Akademię Marketingu i sprzedaży dla firma z sektora MŚP!
Marketing dla firm MŚP, czyli mały i średnich firm do 250 pracowników wymaga wielu umiejętności. Zwinność i świadomość to kluczowe aspekty, dzięki którym można rozwiązać biznes. Firmy MŚP często borykają się z brakiem pracownikiem, niskimi budżetami i niedocenieniem realizacji marketingowych. Często marketing dla MŚP sprowadzany jest do produkcji ulotek, gadżetów i eventów. Z drugiej strony coraz więcej firm ma pełną świadomość, że marketing jest niezbędnym działem w każdej firmie, ponieważ pomaga rozwijać swoją działalności, przyciągać klientów oraz zwiększać zyski.
To praktyczne szkolenie online pozwoli C i poznać najlepsze techniki i metody pracy, które z łatwością przeniesiesz do swojego biznesu. Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawę, że zbudowanie strategii marketingowej przez zewnętrzną firmę to koszt od 20.000 do 80.000 zł! Ja pokażę Ci jak zrobić to samodzielnie. Co więcej dam Ci wiele wskazówek jak te działania wdrożyć w życie, by dodatkowo zrezygnować z obsługujących Cię podwykonawców.
Czego konkretnie nauczysz się z tego szkolenia?
- Dowiesz się jak zaprojektować skuteczna strategię marketingową, która przekłada się na konwersję
- Przećwiczysz wszystkie te elementy podczas realizacji zadań domowych, które omówisz z trenerem
- Pracujesz na własnych przykładach, dzięki czemu po szkoleniu masz już zrealizowane 80% strategii
- Poznasz anatomię skutecznych działań marketingowych
- Dowiesz się jak wybierać narzędzia do komunikacji i promocji oraz jak wdrożyć kampanię, by nie wyrzucać budżetów marketingowych do kosza
- Unikniesz typowych błędów popełnianych, które obniżają konwersję i powodują, że nie pozyskujesz nowych Klientów
- Nauczysz się budować zaufanie, bezpieczeństwo i wiarygodność swojej marki wśród Klientów
- Przejdziesz 12 lekcji online oraz indywidualne konsultacje, po których gwarantuję Ci, że Twój marketing bardziej skuteczny i efektywny
Zobacz jakie obszary przejdziemy wspólnie podczas szkolenia
- Wyzwania marketingu w firmie MŚP
- Podstawowe koncepcje marketingowe
- Kluczowe trendy w rozwoju marketingu
- Rola strategii i planowania
- Audyt otoczenia
- Analiza makroekonomiczna
- Analiza mikroekonomiczna
- Trendy na rynku
- Jak analizować konkurencję
- Jak lepiej dotrzeć do Klienta
- Jak budować sprzedaż opartą o wiedzę marketingową
- Wpływa digital marketingu na działania firmy
- Jak wybrać narzędzia do promocji i komunikacji
- Jak nie przepalać budżetów reklamowych
- Budowa planu
- Wdrożenie i analiza
A to wszystko podczas 12 lekcji online na żywo. Dodatkowo po każdych zajęciach otrzymasz zadania do wykonania, które omówisz z trenerem
Dodatkowe bonusy…
Bonus #1
Otrzymasz drukowaną książkę z zadaniami i ćwiczeniami, która pomoże Ci uporządkować działania marketingowe oraz planer kampanii.
Wartość 239 zł
Bonus #2
Sesja follow-up z trenerem, podczas której omówisz indywidualne problemy i bolączki marketingu Twojej firmy.
Wartość: 450 zł
Bonus #3
Formatki ułatwiające budowę planu oraz budżetu, które wykorzystuję na co dzień w pracy z moimi Klientami.
Wartość: 149 zł
Bonus #4
Dołączysz do zamkniętej grupy wsparcia marketingowego, w której możesz zadawać pytania dotyczące marketingu i promocji, a na które odpowiedzą eksperci.
Wartość: 2500 zł
Bonus #5
Dogrywki i sesje follow-up uczestników szkolenia raz w miesiącu. Pozwoli Ci to pozyskać nową wiedzę, wymienić się doświadczeniami i budować swoją sieć networkingu.
Wartość: 950 zł
Kto najbardziej skorzysta na tym kursie?
- Specjaliści i managerowie marketingu firm MŚP
- Specjaliści i managerowie sprzedaży firm MŚP
- Właściciel firm
- Osoby zarządzające
- Przedsiębiorcy
- Freelancerzy
Jaka jest cena?
Godzina pracy konsultanta marketingu to co najmniej 300 zł. Agencja marketingowa za obsługę bierze od kilku do kilkunastu tysięcy miesięcznie!
Ty otrzymujesz to wsparcie na bieżąco. A samo szkolenie nie kończy się. Możesz swobodnie korzystać z wiedzy, brać udział w dogrywkach i regularnie dostawać dodatkowe materiały.
Od nas otrzymujesz aż 5 bonusów o wartości 4288 zł – całkowicie gratis.
Biorąc to wszystko pod uwagę, prawdopodobnie nikt nie byłby zaskoczony, jeśli ten kurs kosztowałby przynajmniej 6500 zł. Postanowiliśmy jednak, by to szkolenie miało cenę aż 66% niższą! Do szkolenia możesz dołączyć za 2199 zł netto. Dzięki temu więcej firm może sobie na nie pozwolić.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma
- 12 lekcji dopasowanych do potrzeb
- Szkolenie w systemie kohortowym, czyli nowoczesna forma nauki połączona zadaniami do wykonania
- Test poziomujący wiedzę na początku i po szkoleniu
- Badanie potrzeb przed szkoleniem
- Sesja indywidualna z trenerem, podczas której możesz omówić własne potrzeby
- Zadania domowe po każdej sesji oceniane przez trenera
- Mała, kameralna grupa, dzięki czemu trener będzie mógł skupić się na każdym uczestniku
- Materiały szkoleniowe
- Materiały dodatkowe
- Listę narzędzi digital marketingowych i rabaty na testy wybranych narzędzia
- Sesja follow-up z trenerem
- Podsumowanie kompetencji od trenera wraz z indywidualnymi rekomendacjami dalszego rozwoju
- Certyfikat
LEKCJA 1. Wprowadzenie do marketingu MŚP, 12 czerwca 2023, 9:00-11:00
- Definicja marketingu
- Wyzwania marketingu w firmie MŚP
- Rola marketingu MŚP
- Czy marketing w MŚP działa inaczej?
- Podstawowe koncepcje marketingowe
- Co jest najważniejsze w marketingu?
- Kluczowe trendy w rozwoju marketingu
Lekcja 2. Rola strategii i planowania, 15 czerwca 2023, 9:00-11:00
- Rola strategii i planowania
- Misja i wizja firmy
- Cele w marketingu
- Kompetencje zespołu marketingowego w firmie
- Dlaczego marketing często jest niedoceniany?
- Podział ról w zespole
- Ustalenie KPI dla zespołu
Lekcja 3. Audyt otoczenia, 19 czerwca 2023, 9:00-11:00
- Analiza makroekonomiczna
- Analiza mikroekonomiczna
- Trendy na rynku
- Skąd pozyskiwać dane?
- Jak je analizować?
Lekcja 4. Konkurencja, 22 czerwca 2022, 9:00-11:00
- Jak wybrać konkurentów?
- Co warto wiedzieć o konkurencji
- Skąd czerpać dane do analizy?
- Czy musimy wiedzieć co się dzieje u konkurencji?
Lekcja 5. Klient, 26 czerwca 2023, 9:00-11:00
- Kim jest Twój Klient?
- Jak go poznać?
- Badania marketingowe
- Satysfakcja Klienta
- Customer Journey
- Skuteczny prospecting
Lekcja 6. Świat digital marketingu cz. I, 29 czerwca 2023, 9:00-11:00
- SEO (Search Engine Optimization)
- SEM
- Podstawowy Google Ads
Lekcja 7. Świat digital marketingu cz. II, 3 lipca 2023, 9:00-11:00
- Social Media marketing, poznanie platform
- Systemy reklamowe w mediach społecznościowych
- Content marketing i słowa kluczowe
- Email marketing – zasady i narzędzia
- Wideo
Lekcja 8. Świat digital marketingu cz. III, 6 lipca 2023, 9:00-11:00
- Sztuczna inteligencja w marketingu
- Google Analytics
Lekcja 9. Marketing offline, 10 lipca 2023, 9:00-11:00
- Kanały komunikacji
- Gdzie się reklamować?
- Jak liczyć zwrot z marketingu offline?
Lekcja 10. Wdrożenie i analiza planu, 13 lipca 2023, 9:00-11:00
- Planowanie w praktyce
- Jak wdrożyć plan i go egzekwować?
- Analiza wyników
- Prezentowanie wyników
Lekcja 11. Świat przyszłości, 17 lipca 2023, 9:00-11:00
- Trendy w marketingu
- Zadania marketera
- Jak budować swoją pozycję?
- Sesja Q&A
Lekcja 12. Sesja follow-up, 20 lipca 2023, 9:00-11:00
- Sesja follow-up całej grupy z trenerem w celu omówienia wniosków i postępów
Sesja indywidualna – termin ustalamy indywidualnie
- Realizuj 30% bardziej efektywny marketing, dzięki 12 lekcjom oraz sesjom indywidualnym!
- Naucz się planować efektywne kampanie, niezależnie od wysokości budżetu
- Zyskaj skuteczność w marketingu, dzięki znajomości narzędzi i liczeniu zwrotu z inwestycji
Kamila Kierzek-Mechło
Strateg, ekspert marketingu i sprzedaży B2B, z ponad 15-letnim stażem w polskich i międzynarodowych organizacjach.
Zarządza firmą BUZZcenter , gdzie odpowiada za strategie biznesowe, sprzedażowe i marketingowe dla Klientów. Doradza firmom z obszarów projektowania biznesu, planowania sprzedaży i marketingu, budowy strategii i transformacji biznesu.
Pracowała jako Dyrektor Marketingu ECN marki Euromaster w Grupie Michelin, Marketing Manager w Schneider Electric i ekspert ds. komunikacji w AVIVA.
Doradza Klientom w obszarze optymalizacji biznesu dzięki analizie i działaniom marketingowym. Autorka strategii dla wielu polskich i zagranicznych marek, a także poradników i artykułów branżowych. Mistrzyni LinkedIn według Magazynu Forbes Women, wykładowca na WSB w Toruniu, prelegentka i szkoleniowiec.
Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej i London School of Public Relations. Posiada elitarny tytuł Diploma in Professional Marketing, wydawany przez The Chartered Institute od Marketing (CIM).
Entuzjastka rozwiązań z obszaru relacji z klientem i ich lojalizacji oraz jakości obsługi klienta. Fanka wykorzystania LinkedIn i nowoczesnych kanałów komunikacji w biznesie, specjalistka w działaniach marketingowych dla B2B.
Szkolenie online
ClickMeeting to platforma bazująca na przeglądarce, która działa na najnowszych wersjach przeglądarek, systemów operacyjnych oraz urządzeń, w tym iPad, iPhone oraz urządzenia z systemem Android.
Do rozpoczęcia korzystania z oprogramowania nie są potrzebne żadne umiejętności informatyczne lub konfiguracja. Webinary są łatwe do zorganizowania, przeprowadzenia i dołączenia, a nasze funkcje pomogą Ci przed, w trakcie oraz po webinarze lub spotkaniu.

Wymagania, które muszą zostać spełnione
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
Regulamin i warunki uczestnictwa w szkoleniu
- Niniejszy regulamin i warunki uczestnictwa w szkoleniu dotyczą usług świadczonych przez firmę BUZZcenter spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Głoskowie, ul. Zielone Wzgórze 1, NIP 123 150 85 32, REGON 521264550, wpisaną do rejestru sądowego Sądu Rejonowego
dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS 0000954518. W dalszej części podmiot zwany „Organizator” lub „BUZZcenter”. - Przedmiotem niniejszego Regulaminu i warunków uczestnictwa w szkoleniu jest określenie zasad
i warunków współpracy w zakresie udziału Zleceniodawcy lub osób przez niego wskazanych
w wybranym szkoleniu zawartym w ofercie szkoleń oferowanych przez BUZZcenter na stronie www.buzzcenter.pl - Zleceniodawca i/lub osoby wskazane przez Zleceniodawcę uczestniczą w szkoleniu organizowanym przez Organizatora tj. BUZZcenter na podstawie poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu, dostępnego na www.buzzcenter.pl lub poprawne wypełnienie formularza
i przesłanie skanu przez Zleceniodawcę na adres mailowy szkolenia@buzzcenter.pl.
Zgłoszenie udziału
- W celu udziału w wybranym szkoleniu, Zleceniodawca wypełnia formularz zgłoszeniowy na stronie www.buzzcenter.pl w formie online lub przesyła skan poprawnie wypełnionego formularza
na adres mailowy: szkolenia@buzzcenter.pl. - Organizator potwierdza udział w szkoleniu na podstawie przesłanego formularza i wystawia stosowny dokument, tj. fakturę VAT na dane wskazane w zgłoszeniu.
- Osoba podpisująca lub/i przesyłająca formularz zgłoszenia, lub wypełniająca go w formie online, składając zgłoszenie oświadcza, że została wyraźnie upoważniona do jego złożenia. Oświadcza także, że posiada pełnię praw do zawarcia w imieniu reprezentowanego podmiotu umowy świadczenia usługi szkoleniowej.
- Organizator zapewnia Zleceniodawcy i/lub zgłoszonym przez Zleceniodawcę osobom miejsce
na wybranym szkoleniu, o ile w momencie otrzymania zgłoszenia będą dostępne miejsca na wybrane szkolenie. W przypadku braku miejsc Organizator zobowiązuje się niezwłocznie
po otrzymaniu zgłoszenia poinformować o tym fakcie Zleceniodawcę. - Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania. W takim przypadku Zleceniodawca zostanie powiadomiony o fakcie zmiany terminu szkolenia najpóźniej
na 3 dni robocze przed wcześniej zakładaną datą rozpoczęcia szkolenia. - W przypadku gdy nowy termin szkolenia nie odpowiada Zleceniodawcy, Organizator zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie przez Zleceniodawcę, jednak nie później niż 3 dni robocze od rozpoczęcia nowego terminu szkolenia.
- Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty pełnego wynagrodzenia jednorazowo według daty wskazanej na FV, nie później niż na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem wybranego szkolenia, a jeśli do daty szkolenia zostało mniej, niż 7 dni roboczych, zapłata nastąpi najpóźniej w dniu przesłania Zleceniodawcy faktury. W przypadku braku odnotowania wpłaty na koncie Organizatora najpóźniej jeden dzień roboczy przed terminem rozpoczęcia szkolenia, Organizator może nie dopuścić do szkolenia danego uczestnika, za którego ów płatność nie została uiszczona. Ceny za poszczególne szkolenia wskazane są na stronie internetowej BUZZcenter www.buzzcenter.pl i są cenami netto za osobę. Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT.
- Opłata powinna być dokonana przelewem na konto w banku mBank, numer konta: PL 68 1140 2004 0000 3102 8218 7222, w tytule podany numer FV i imię oraz nazwisko uczestnika.
- Brak uczestnictwa w szkoleniu nie zwalnia z zapłaty umówionego wynagrodzenia.
- W przypadku niedotrzymania terminów wpłat, Organizator ma prawo skorygować FV o naliczone rabaty.
- Cena szkolenia nie obejmuje kosztów zakwaterowania, dojazdu, parkingu oraz kosztów dodatkowych związanym z udziałem uczestnika szkolenia w wybranym szkoleniu.
- Brak zapłaty kwoty wynikającej z faktury nie oznacza rezygnacji ze szkolenia.
- Zleceniodawca może zrezygnować ze szkolenia według następujących zasad:
- Bez ponoszenia kosztów na 21 dni przez planowanym terminem szkolenia
- Zapłata 50% kosztów udziału w szkoleniu wszystkich zgłoszonych uczestników w razie wypowiedzenia umowy w terminie 20-7 dni przed terminem szkolenia.
- Zleceniodawcy nie przysługuje prawo wypowiedzenia zawartej umowy w ciągu 6 lub mniej dni poprzedzających termin szkolenia.
- W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, Organizator zwróci uiszczone koszty szkolenia według terminów rezygnacji wskazanych powyżej. Rezygnacja ze szkolenia nie zwalnia Zleceniodawcy
z obowiązku dokonania zapłaty za szkolenie, jeśli rezygnacja odbyła się w terminie od 20 do 7 dni przed szkoleniem, Zleceniodawca pokrywa 50% kosztów udziału wybranego szkolenia, jeśli rezygnacja odbyła się w ciągu 6 lub mniej dni, Zleceniodawca pokrywa 100% kosztów. - Oświadczenie zgłaszającego o wypowiedzeniu umowy powinno nastąpić w formie pisemnej,
na adres mailowy: szkolenia@buzzcenter.pl, z oznaczeniem w tytule nazwy oraz terminy szkolenia wraz z dopiskiem REZYGNACJA.
Zgłoszenie udziału w wydarzeniach bezpłatnych
- W celu udziału w wybranym wydarzeniu bezpłatnym (daje Wydarzenie) typu szkolenie lub webinar, Uczestnik wypełnia formularz zgłoszeniowy na stronie www.buzzcenter.pl w formie online.
- Organizator potwierdza udział w wybranym wydarzeniu.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wydarzenia lub jego odwołania. W takim przypadku Zleceniodawca zostanie powiadomiony o fakcie zmiany terminu szkolenia najpóźniej na 24 godziny przed wcześniej zakładaną datą rozpoczęcia wydarzenia.
- Wydarzenia bezpłatne nie są obciążone żadnymi kosztami z tytułu uczestnictwa.
- Organizator w ramach działań przypominających oraz sprzedażowych zastrzega sobie możliwość kontaktu z uczestnikiem w formie telefonicznej, sms i mailowej.
RODO
- Niniejszym wyrażam zgodę, aby moje dane osobowe podane w formularzu zostały umieszczone
w bazie danych firmy BUZZcenter oraz jej partnerów handlowych i były wykorzystywane
przy organizacji szkoleń, seminariów, konferencji i innych działaniach marketingowych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883). Jednocześnie zastrzegam sobie prawo wglądu oraz uaktualniania umieszczonych danych. - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 (dalej zwane: „RODO”) informujemy, że: Administratorem danych zgodnie
z art. 4 pkt. 7 RODO będzie BUZZcenter Sp. z o.o., ul. Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków,
tel. +48 515 275 443, e-mail: kontakt@buzzcenter.pl. - Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu/konferencji/kursie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b „RODO”)
b) wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku
z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. „RODO” w związku z przepisami podatkowymi),
c) w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”),
d) marketingu i promocji produktów i usług własnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) oraz f) „RODO”),
e) wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) „RODO”). - Odbiorcami Twoich danych osobowych w związku z realizacją celów wskazanych w pkt. 2 mogą być:
a) osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy - Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w okresie niezbędnym do realizacji celów wskazanych w pkt. 2:
a) w związku z realizacją zawartej umowy, do czasu jej zakończenia, po tym czasie przez okres oraz
w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
b) w związku z marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie. - Przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”,
b) prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
c) prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
e) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z art. 172 ust. 3 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1489, z późn. zm.) od BUZZcenter Sp. z o.o. w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu.
Obowiązki Organizatora
- BUZZcenter zobowiązuje się do wykonania szkolenia z należytą starannością, według jego najlepszej wiedzy zawodowej i zgodnie z ustalonym programem.
- BUZZcenter zobowiązuje się do utrzymania w tajemnicy wszelkich informacji i dokumentów, które dotyczą bezpośrednio Zleceniodawcy, które zostaną pozyskane podczas wzajemnej współpracy.
- Żadna ze stron nie będzie ponosić odpowiedzialności z tytułu naruszenia niniejszego zlecenia wynikającego z przyczyn od niej niezależnych.
Informacje dodatkowe
- Wszystkie materiały szkoleniowe, w tym prezentacje, ćwiczenia i scenariusze przekazywane uczestnikom szkolenia stanowią wyłączną własność BUZZcenter. Uczestnikom szkolenia przysługuje prawo wykorzystania materiałów pozyskanych podczas szkolenia dla własnych potrzeb związanych z bieżącą działalnością gospodarczą Zleceniodawcy.
- Materiały szkoleniowe w całości lub części nie mogą być w jakikolwiek sposób rozpowszechnianie i udostępniane osobom trzecim. Zleceniodawca nie ma prawa do używania niniejszych materiałów w całości czy w części do własnych szkoleń, nie może również przekazać praw do korzystania z nich osobom trzecim.
- Zleceniodawca rozumie, że informacje i materiały przekazane na szkoleniu mają charakter ogólny (informacyjny). Nie mają one charakteru indywidualnego i nie mogą być uważane za świadczenie usług jakiegokolwiek doradztwa.
- Rekomendacje wskazane podczas szkolenia mają charakter wyłącznie orientacyjny, a zawarte w nich informacje nie powinny zastąpić szczegółowej analizy problemu lub profesjonalnego osądu.
- BUZZcenter nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie udzielonych rekomendacji.
- BUZZcenter zaleca, by wszelkie kwestie prezentowane na szkoleniu były konsultowane z właściwym doradcą.
Postanowienia końcowe
- Niniejsze Ogólne warunki świadczenia usług dotyczą usług niezależnie od momentu ich wykonania.
- Niniejsze Ogólne warunki świadczenia usług oraz wszelkie pozaumowne kwestie lub zobowiązania powstałe w związku z usługami wykonywanymi przez BUZZcenter będą podlegać prawu polskiemu
i będą interpretowane zgodnie z tym prawem, a wszelkie spory dotyczące świadczonych przez BUZZcenter usług będą podlegać wyłącznej jurysdykcji sądów polskich. - Żadna ze stron nie może dokonać cesji jakichkolwiek praw, obowiązków ani roszczeń wynikających
z niniejszej Umowy.
Dostępne dokumenty
- Polityka prywatności dostępna jest na stronie https://buzzcenter.pl/polityka-prywatnosci/
- Ogólne warunki świadczenia usług dostępne są na stronie https://buzzcenter.pl/regulamin-szkolen/
Administrator danych
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest BUZZcenter Sp. z o.o. z siedzibą w Głoskowie,
przy ul. Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków, NIP 1231508532, REGON: 521264550, wpisaną do rejestru sądowego Sądu Rejonowego dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000954518.
Uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych
W sprawach związanych z ochroną danych można się z nami skontaktować: w sposób pisemny przesyłając zapytania na adres BUZZcenter Sp. z o.o., Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków, z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”; wysyłając zapytania na adres e-mail kontakt@buzzcenter.pl oraz kontaktując się pod numerem telefonu: +48 515 275 443.
Pytania i wątpliwości
BUZZcenter
e-mail: szkolenia@buzzcenter.pl