AI dla managerów

AI dla managerów.jpg

O szkoleniu

92% managerów jest świadomych konieczności zrozumienia AI w ciągu najbliższych dwóch lat. Świat biznesu przekształca się w niezwykle dynamiczny krajobraz, a Ty jako lider stoisz na czele tej zmiany. Najnowsze badania edX rzucają światło na nieuchronną przyszłość: do 2025 roku połowa obecnych umiejętności straci na znaczeniu. Twoja firma musi być na to przygotowana, żeby nie zostać w tyle.

AI dl Managerów to kompleksowe szkolenie z zakresu sztucznej inteligencji, które zostało zaprojektowane, aby wyposażyć Cię w wiedzę i narzędzia niezbędne do przewodzenia Twojej organizacji przez te zmieniające się czasy. Przyłącz się do nas, aby:

  • zrozumieć definicje, historię i zastosowania AI w różnych dziedzinach biznesu
  • poznać kluczowe pojęcia takie jak uczenie maszynowe, głębokie uczenie i sieci neuronowe
  • dowiedzieć się, jak AI rewolucjonizuje sektory marketingu, sprzedaży, rozwoju biznesu i HR
  • odkryć najnowsze narzędzia AI i ich praktyczne zastosowania w Twojej branży
  • nauczyć się analizy danych, optymalizacji działań i personalizacji usług dzięki AI

Ale to nie wszystko. Nasze szkolenie pomoże Ci również zrozumieć, jak AI może uwolnić Twój czas na inne ważne aspekty działalności, takie jak rozwój kompetencji miękkich, myślenie procesowe, czy adaptacja do zmian branżowych.

Zapewniamy także moduł na temat etyki i społecznych aspektów AI, abyś mógł prowadzić swoją firmę zgodnie z najlepszymi praktykami.

W dobie transformacji cyfrowej, Twoje umiejętności przywódcze i zdolność do zarządzania zespołem dzięki AI są bardziej istotne niż kiedykolwiek. Nie pozwól, aby Twoja firma została w tyle. Dołącz do naszego szkolenia i bądź liderem, na którego czeka przyszłość.

Korzyści dla uczestników

To pierwsze na rynku szkolenie z AI dla managerów, prezesów i członków zarządu. W ramach szkolenia dostajesz bezpłatne aktualizacje i informacje o najnowszych i najlepszych praktykach w AI.

  • Poznasz skuteczne narzędzia, które prowadzący przetestował i wybrał z ponad 2000 testowanych narzędzi
  • Porozmawiasz które obszary biznesu mogą być wspierane przez sztuczną inteligencję
  • Dowiesz się jak w praktyczny sposób AI może wesprzeć prowadzenie biznesu
  • Podczas tego szkolenia prowadzący dopasuje narzędzia do potrzeb uczestników
  • Dowiesz się jak wyglądają prawne i etyczne możliwości użycia AI w codziennej pracy
  • Uzyskasz odpowiedzi na temat tego jak wdrożyć AI w ekosystem Twojego biznesu
  • Poznasz potencjalne scenariusze rozwoju AI

Narzędzia

  • Chat GPT w wersji 3,5, 4 Turbo
  • Custom GPTs
  • Copilot
  • Copy.ai
  • caspa.ai
  • Midjourney
  • DALL-E
  • Adobe Firefly
  • ID-D
  • Eleven Labs
  • Heygen
  • Waymark
  • Mixo
  • Writesonic
  • i wiele innych

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma

  • Inspirujące szkolenie 8h
  • Dostęp do otwartych sesji follow-up o nowościach w świata AI . Podczas spotkań omawiane będą nowinki i aktualizacji świata AI
  • Listę narzędzi AI, o których mogłeś jeszcze nie słyszeć
  • Materiały szkoleniowe
  • Nagranie szkolenia
  • Aktualizacje i informacje o najnowszych i najlepszych praktykach w AI
  • Certyfikat
  • Bezpłatny dostęp do kursu „ChatGPT w biznesie”

Kto powinien uczestniczyć w tym szkoleniu?

  • Dyrektorzy zarządzający
  • Prezesi
  • Właściciele firm
  • Członkowie zarządu
  • Sukcesorzy w biznesie
  • Managerowie wyższego szczebla

Sprawdź możliwość dofinansowania tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych nawet do 80%!

Moduł 1. Wprowadzenie do sztucznej inteligencji

  • Definicje, historia, kluczowe pojęcia
  • Zastosowanie AI w różnych działach biznesu
  • Analiza korzyści i wyzwań związanych z AI
  • Etyka i aspekty społeczne wdrożenia AI w biznesie

Moduł 2. Analiza danych z wykorzystaniem AI

  • Metody pozyskiwania danych
  • Badania, predykcje, analizy rynku
  • Trendy i prognozowanie branżowe
  • Analiza i wizualizacja danych
  • Wykorzystanie danych do optymalizacji P&L

Moduł 3. Optymalizacja i ROI

  • Optymalizacja budżetów przy wykorzystaniu AI
  • Mierzenie efektywności zespołu
  • Analiza ROI różnych działań
  • Wsparcie przy podejmowaniu decyzji redukcji kosztów
  • Automatyczna analiza raportów z różnych źródeł
  • Działania na plikach Excel przy użyciu AI

Moduł 4. Zarządzanie zespołem z wykorzystaniem AI

  • Wykorzystanie AI w zarządzaniu zespołami
  • Jasna komunikacja i określanie priorytetów
  • Delegowanie i analiza wykonania zadań

Moduł 5. Transformacja cyfrowa biznesu

  • Wpływ AI na rozwój biznesu
  • Ocena gotowości organizacji do wdrożenia AI
  • Analiza obszarów do wdrożenia AI z podziałem na priorytety
  • Zastosowanie AI w transformacji cyfrowej
  • Zarządzanie zmianą i szkolenie zespołów
  • Analiza zatrudnienia po wdrożeniu AI
  • Zabezpieczanie danych i informacji
  • Adaptacja do zmian rynkowych i branżowych

  • Radosław Mechło

    Radosław Mechło

    Cybernetyk, z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży, ekspert ds. wykorzystania AI w biznesie

    Handlowiec i marketer z zamiłowania cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje,
    by doradzać Klientom w obszarze marketingu, sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 15 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

    Absolwent cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania w szkole VIZJA.
    Posiada dyplom DIMAQ Proffesional, Strategic Thinking oraz Winning Sustainability Strategies od International Institute for Management Development w Szwajcarii.

    Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity (wdrożenia IT), wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska (reklama), wydawcą takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek, a także właściciel portalu Onet.pl. Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe dla polskich i światowych marek.

    Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Orange, T-Mobile, Ipsen, MDH, Związek Miast Polskich, Polaris.

    Od 2017 roku szkoli w formule otwartej i dla firm, głównie z obszaru AI, marketingu i strategii. W 2023 roku przeszkolił ponad 2500 osób z obszaru AI. Przetestował ponad 1500 rozwiązań opartych o AI.

    Fan podróży backpackerskich, lotnictwa, LEGO oraz analitycznego myślenia.

Szkolenie online


 


ClickMeeting to platforma bazująca na przeglądarce, która działa na najnowszych wersjach przeglądarek, systemów operacyjnych oraz urządzeń, w tym iPad, iPhone oraz urządzenia z systemem Android.

Do rozpoczęcia korzystania z oprogramowania nie są potrzebne żadne umiejętności informatyczne lub konfiguracja. Webinary są łatwe do zorganizowania, przeprowadzenia i dołączenia, a nasze funkcje pomogą Ci przed, w trakcie oraz po webinarze lub spotkaniu.

Wymagania, które muszą zostać spełnione

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
  • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.

Regulamin i warunki uczestnictwa w szkoleniu

  1. Niniejszy regulamin i warunki uczestnictwa w szkoleniu dotyczą usług świadczonych przez firmę BUZZcenter spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Głoskowie, ul. Zielone Wzgórze 1, NIP 123 150 85 32, REGON 521264550, wpisaną do rejestru sądowego Sądu Rejonowego dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000954518. W dalszej części podmiot zwany „Organizator” lub „BUZZcenter”.
  2. Przedmiotem niniejszego Regulaminu i warunków uczestnictwa w szkoleniu jest określenie zasad i warunków współpracy w zakresie udziału Zleceniodawcy lub osób przez niego wskazanych w wybranym szkoleniu zawartym w ofercie szkoleń oferowanych przez BUZZcenter na stronie www.buzzcenter.pl
  3. Zleceniodawca i/lub osoby wskazane przez Zleceniodawcę uczestniczą w szkoleniu organizowanym przez Organizatora tj. BUZZcenter na podstawie poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu, dostępnego na www.buzzcenter.pl lub poprawne wypełnienie formularza i przesłanie skanu przez Zleceniodawcę na adres mailowy szkolenia@buzzcenter.pl.

Zgłoszenie udziału

  1. W celu udziału w wybranym szkoleniu, Zleceniodawca wypełnia formularz zgłoszeniowy na stronie www.buzzcenter.pl w formie online lub przesyła skan poprawnie wypełnionego formularza na adres mailowy: szkolenia@buzzcenter.pl.
  2. W celu prowadzenia poprawnej komunikacji przed szkoleniem niezbędne jest podanie bezpośredniego telefonu komórkowego oraz aktualnego adresu e-mail.
  3. Organizator potwierdza udział w szkoleniu na podstawie przesłanego formularza i wystawia stosowny dokument, tj. fakturę VAT na dane wskazane w zgłoszeniu.
  4. Osoba podpisująca lub/i przesyłająca formularz zgłoszenia, lub wypełniająca go w formie online, składając zgłoszenie oświadcza, że została wyraźnie upoważniona do jego złożenia. Oświadcza także, że posiada pełnię praw do zawarcia w imieniu reprezentowanego podmiotu umowy świadczenia usługi szkoleniowej.
  5. Organizator zapewnia Zleceniodawcy i/lub zgłoszonym przez Zleceniodawcę osobom miejsce na wybranym szkoleniu, o ile w momencie otrzymania zgłoszenia będą dostępne miejsca na wybrane szkolenie. W przypadku braku miejsc Organizator zobowiązuje się niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia poinformować o tym fakcie Zleceniodawcę.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania. W takim przypadku Zleceniodawca zostanie powiadomiony o fakcie zmiany terminu szkolenia najpóźniej na 3 dni robocze przed wcześniej zakładaną datą rozpoczęcia szkolenia.
  7. W przypadku gdy nowy termin szkolenia nie odpowiada Zleceniodawcy, Organizator zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie przez Zleceniodawcę, jednak nie później niż 3 dni robocze od rozpoczęcia nowego terminu szkolenia.
  8. Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty pełnego wynagrodzenia jednorazowo według daty wskazanej na FV, nie później niż na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem wybranego szkolenia, a jeśli do daty szkolenia zostało mniej, niż 7 dni roboczych, zapłata nastąpi najpóźniej w dniu przesłania Zleceniodawcy faktury. W przypadku braku odnotowania wpłaty na koncie Organizatora najpóźniej jeden dzień roboczy przed terminem rozpoczęcia szkolenia, Organizator może nie dopuścić do szkolenia  danego uczestnika, za którego ów płatność nie została uiszczona. Ceny za poszczególne szkolenia wskazane są na stronie internetowej BUZZcenter www.buzzcenter.pl  i są cenami netto za osobę. Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT.
  9. Opłata powinna być dokonana przelewem na konto w banku mBank, numer konta: PL 68 1140 2004 0000 3102 8218 7222, w tytule podany numer FV i imię oraz nazwisko uczestnika.
  10. Brak uczestnictwa w szkoleniu nie zwalnia z zapłaty umówionego wynagrodzenia.
  11. W przypadku niedotrzymania terminów wpłat, Organizator ma prawo skorygować FV o naliczone rabaty.
  12. W przypadku szkoleń stacjonarnych cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania, dojazdu, parkingu oraz kosztów dodatkowych związanym z udziałem uczestnika szkolenia w wybranym szkoleniu.
  13. Brak zapłaty kwoty wynikającej z faktury nie oznacza rezygnacji ze szkolenia.
  14. Zleceniodawca może zrezygnować ze szkolenia według następujących zasad:
    – bez ponoszenia kosztów na 21 dni przed planowanym terminem szkolenia
    – zapłata 50% kosztów udziału w szkoleniu w razie wypowiedzenia umowy w terminie 20-7 dni przed terminem szkolenia.
    – zleceniodawcy nie przysługuje prawo wypowiedzenia zawartej umowy w ciągu 6 lub mniej dni poprzedzających termin szkolenia.
  15. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, Organizator zwróci uiszczone koszty szkolenia według terminów rezygnacji wskazanych powyżej. Rezygnacja ze szkolenia nie zwalnia Zleceniodawcy z obowiązku dokonania zapłaty za szkolenie, jeśli rezygnacja odbyła się w terminie od 20 do 7 dni przed szkoleniem, Zleceniodawca pokrywa 50% kosztów udziału wybranego szkolenia, jeśli rezygnacja odbyła się w ciągu 6 lub mniej dni, Zleceniodawca pokrywa 100% kosztów.
  16. Oświadczenie zgłaszającego o wypowiedzeniu umowy powinno nastąpić w formie pisemnej,
    na adres mailowy: szkolenia@buzzcenter.pl, z oznaczeniem w tytule nazwy oraz terminy szkolenia wraz z dopiskiem REZYGNACJA.

Zgłoszenie udziału w wydarzeniach bezpłatnych

  1. W celu udziału w wybranym wydarzeniu bezpłatnym (daje Wydarzenie) typu szkolenie lub webinar, Uczestnik wypełnia formularz zgłoszeniowy na stronie www.buzzcenter.pl w formie online.
  2. Organizator potwierdza udział w wybranym wydarzeniu.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wydarzenia lub jego odwołania. W takim przypadku Zleceniodawca zostanie powiadomiony o fakcie zmiany terminu szkolenia najpóźniej na 24 godziny przed wcześniej zakładaną datą rozpoczęcia wydarzenia.
  4. Wydarzenia bezpłatne nie są obciążone żadnymi kosztami z tytułu uczestnictwa.
  5. Organizator w ramach działań przypominających oraz sprzedażowych zastrzega sobie możliwość kontaktu z uczestnikiem w formie telefonicznej, sms i mailowej.

Własność intelektualna

  1. Materiały jak artykuły, programy szkoleń, raporty oraz inne zawarte na stronie www oraz informacje prezentowane podczas wydarzeń stanowią własność intelektualną spółki BUZZcenter lub są wykorzystywane przez nią na mocy odpowiednich licencji i są chronione odpowiednimi przepisami prawnymi. Jakiekolwiek rozpowszechnianie informacji nabytych w trakcie wydarzenia przez Użytkownika na potrzeby handlowe bez wcześniejszego, jednoznacznego uzyskania zgody spółki jest niedozwolone.
  2. Udostępnienie użytkownikowi stron www nie równa się z udzieleniem mu licencji do korzystania z własności intelektualnej spółki. Wszelkie prawa, które nie zostały wyraźnie udzielone użytkownikowi przez tę umowę, pozostają zastrzeżone dla spółki.
  3. Zabraniane jest jakiekolwiek rozsyłanie i rozpowszechnianie materiałów należących do spółki bez uprzedniej zgody BUZZcenter.

RODO

  1. Niniejszym wyrażam zgodę, aby moje dane osobowe podane w formularzu zostały umieszczone w bazie danych firmy BUZZcenter oraz jej partnerów handlowych i były wykorzystywane przy organizacji szkoleń, seminariów, konferencji i innych działaniach marketingowych, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883). Jednocześnie zastrzegam sobie prawo wglądu oraz uaktualniania umieszczonych danych.
  2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (dalej zwane: „RODO”) informujemy, że: Administratorem danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO będzie BUZZcenter Sp. z o.o., ul. Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków, tel.  +48 515 275 443, e-mail: kontakt@buzzcenter.pl.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu/konferencji/kursie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b „RODO”)
    b) wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku
    z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. „RODO” w związku z przepisami podatkowymi),
    c) w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”),
    d) marketingu i promocji produktów i usług własnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) oraz f) „RODO”),
    e) wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) „RODO”).
  4. Odbiorcami Twoich danych osobowych w związku z realizacją celów wskazanych w pkt. 2 mogą być:
    a) osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy
  5. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w okresie niezbędnym do realizacji celów wskazanych w pkt. 2:
    a) w związku z realizacją zawartej umowy, do czasu jej zakończenia, po tym czasie przez okres oraz
    w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń,
    b) w związku z marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie.
  6. Przysługują Państwu następujące prawa:
    a) prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”,
    b) prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”,
    c) prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”,
    d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”,
    e) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z art. 172 ust. 3 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1489, z późn. zm.) od BUZZcenter Sp. z o.o. w trakcie trwania umowy, a także po jej zakończeniu.

Obowiązki Organizatora

  1. BUZZcenter zobowiązuje się do wykonania szkolenia z należytą starannością, według jego najlepszej wiedzy zawodowej i zgodnie z ustalonym programem.
  2. BUZZcenter zobowiązuje się do utrzymania w tajemnicy wszelkich informacji i dokumentów, które dotyczą bezpośrednio Zleceniodawcy, które zostaną pozyskane podczas wzajemnej współpracy.
  3. Żadna ze stron nie będzie ponosić odpowiedzialności z tytułu naruszenia niniejszego zlecenia wynikającego z przyczyn od niej niezależnych.

Informacje dodatkowe

  1. Wszystkie materiały szkoleniowe, w tym prezentacje, ćwiczenia i scenariusze przekazywane uczestnikom szkolenia stanowią wyłączną własność BUZZcenter. Uczestnikom szkolenia przysługuje prawo wykorzystania materiałów pozyskanych podczas szkolenia dla własnych potrzeb związanych z bieżącą działalnością gospodarczą Zleceniodawcy.
  2. Materiały szkoleniowe w całości lub części nie mogą być w jakikolwiek sposób rozpowszechnianie i udostępniane osobom trzecim. Zleceniodawca nie ma prawa do używania niniejszych materiałów w całości czy w części do własnych szkoleń, nie może również przekazać praw do korzystania z nich osobom trzecim.
  3. Zleceniodawca rozumie, że informacje i materiały przekazane na szkoleniu mają charakter ogólny (informacyjny). Nie mają one charakteru indywidualnego i nie mogą być uważane za świadczenie usług jakiegokolwiek doradztwa.
  4. Rekomendacje wskazane podczas szkolenia mają charakter wyłącznie orientacyjny, a zawarte w nich informacje nie powinny zastąpić szczegółowej analizy problemu lub profesjonalnego osądu.
  5. BUZZcenter nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie udzielonych rekomendacji.
  6. BUZZcenter zaleca, by wszelkie kwestie prezentowane na szkoleniu były konsultowane z właściwym doradcą.

Reklamacje

  1. Uczestnik szkoleń ma prawo do składania reklamacji związanych z działaniem strony www oraz reklamacji w zakresie usług świadczonych przez Spółkę w ramach strony www.
  2. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Spółka.
  3. Reklamację należy przesłać na adres: szkolenia@buzzcenter.pl formie elektronicznej i powinny zawierać co najmniej informacje jak: przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie, oznaczenie Użytkownika (imię, nazwisko, adres, adres e-mail) oraz w przypadku reklamacji dotyczącej konkretnego Wydarzenia – nazwę tego Wydarzenia. Reklamacja może być również złożona pisemnie i przesłana na adres siedziby spółki.
  4. Spółka zastrzega sobie prawo zwrócenia się do użytkownika celem uzupełnienia informacji zawartych w reklamacji, jeżeli podane przez Użytkownika informacje będą niepełne i rozpatrzenie reklamacji przez Spółkę będzie niemożliwe.
  5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Spółkę w ciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
  6. Decyzja Spółki dotycząca reklamacji będzie przekazywana Użytkownikowi na adres e-mail wskazany w reklamacji.

Postanowienia końcowe

  1. Niniejsze Ogólne warunki świadczenia usług dotyczą usług niezależnie od momentu ich wykonania.
  2. Niniejsze Ogólne warunki świadczenia usług oraz wszelkie pozaumowne kwestie lub zobowiązania powstałe w związku z usługami wykonywanymi przez BUZZcenter będą podlegać prawu polskiemu i będą interpretowane zgodnie z tym prawem, a wszelkie spory dotyczące świadczonych przez BUZZcenter usług będą podlegać wyłącznej jurysdykcji sądów polskich.
  3. Żadna ze stron nie może dokonać cesji jakichkolwiek praw, obowiązków ani roszczeń wynikających
    z niniejszej Umowy.

Dostępne dokumenty

Administrator danych

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest BUZZcenter Sp. z o.o. z siedzibą w Głoskowie, przy ul. Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków, NIP 1231508532, REGON: 521264550, wpisaną do rejestru sądowego Sądu Rejonowego dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000954518.

Uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych

W sprawach związanych z ochroną danych można się z nami skontaktować: w sposób pisemny przesyłając zapytania na adres BUZZcenter Sp. z o.o., Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków, z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”; wysyłając zapytania na adres e-mail kontakt@buzzcenter.pl oraz kontaktując się pod numerem telefonu: +48 515 275 443.

Pytania i wątpliwości

BUZZcenter
e-mail: szkolenia@buzzcenter.pl