Mentoring i doradztwo

Mentoring i doradztwo – na czym polega?
Marketing B2B różni się od tego, który znamy z codziennych reklam, kierowanych do konsumentów. Wymaga innego podejścia, znajomości aspektów biznesowych i sprzedażowych oraz zrozumienia wielu obszarów strategicznych firmy.
Powielanie działań konkurencji często kończy się odwrotnie do założonego celu, a działania, które sprawdzają się w jednej branży nie zawsze będą efektywne w innej. Ponadto stosowane komunikaty w B2B i B2C znacząco różnią się od siebie, stąd też kluczowe jest, by pracować z doświadczonym konsultantem B2B.
W projektach doradczych pomagamy firmom B2B w tworzeniu skutecznych kampanii marketingowych, doradzamy jak samodzielnie przeprowadzić audyt czy strategie, a nawet pracujmy jako zewnętrzny dział marketingu.
Mentoring i doradztwo – korzyści
W ramach współpracy doradczej przy rozwoju Marketingu B2B nasz konsultant przeprowadzi z Tobą rozmowę, która pozwoli na dogłębne zrozumienie problemu. Podczas pierwszych rozmów chętnie podpisujemy umowę NDA, by jeszcze bardziej szczegółowo móc wejść w potrzeby Twojego biznesu.
Przeanalizujemy na początek Twoje wartości i przewagi konkurencyjne, zapytamy o to kim jest klient i jakie są jego bolączki. Sprawdzimy, jak wygląda Twój lejek marketingowy i sprzedażowy i czy każdy etap działań jest właściwie zagospodarowany.
Podczas pierwszych dni współpracy zaprosimy Cię na warsztaty, które pozwolą nam dokładnie zrozumieć całą ścieżkę Twojego klienta i określić cele strategiczne naszych wspólnych działań. Efektem warsztatu jest wypracowanie planu na wspólne działania.
Mentoring i doradztwo – dla kogo?
Naszymi Klientami w obszarach doradztwa są zarówno firmy, jak i ich przedstawiciele. Z kim najczęściej pracujemy?
- Firmy B2B
- Właściciele firm
- Prezesi, członkowie zarządu
- Firmy MŚP
- Firmy rodzinne
- Działy marketingu
- Działy sprzedaży
Mentoring i doradztwo – jaki jest koszt?
Koszty doradztwa strategicznego i marketingowego rozliczamy w stawkach godzinowych, która wynosi 450 zł netto. Rekomendujemy zakup pakietów, gdyż im więcej godzin, tym niższa stawka konsultacji. Jeżeli chcesz dowiedzieć jak ile godzin warto zarezerwować na wsparcie danego projektu, umów się na bezpłatną konsultację, podczas której omówisz pełen proces doradztwa.
Mentoring i doradztwo – od czego zacząć?
Już na samym początku zastanów się jaki efekt ze współpracy chcesz osiągnąć. Czasami podczas konsultacji okazuje się, że liczba wybranych godzin jest za mała lub za duża, że dany temat łatwiej będzie opracować inną usługą z naszej oferty. Dlatego zachęcamy, by zacząć od bezpłatnej konsultacji.
Umów konsultację
Przeczytaj o skutecznych działaniach marketingowych
Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?
Działania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni dodają, że jest zbędny i można realizować cele firmy jedynie poprzez działania handlowe.
Social media marketing w firmie B2B
Social media marketing w biznesie B2B odgrywa od kilku lat bardzo ważną rolę. Coraz więcej firm B2B wie jak sprawnie radzić sobie z wdrożeniem komunikacji w mediach społecznościowych. Oto kilka porad dla firm, które jeszcze tego nie zrobiły.
Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?
Ile wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek a kiedy inwestycje. Przeczytaj jakie są zależności.
Marka sukcesu, czyli jaka powinna być marka Twojej firmy?
Marka, czyli brand to nazwa, określenie, znak, symbol oraz wszystkie inne elementy, których celem jest identyfikacja towarów i wyróżnienie ich korzyści na rynku. A jak w praktyce wyróżnić ją pośród konkurentów? Dowiedz się z artykułu.