Kamila Kierzek-Mechło Kamila Kierzek,

Elon Musk – geniusz o którym trzeba przeczytać

By odmówić Leonardo DiCaprio trzeba mieć charakter. Elon Musk we własnej osobie odmówił gwieździe kina i wcale tego nie żałował. Dowiedz się jak do tego doszło. Przeczytaj recenzję biografii twórcy Tesli i PayPal.

Elon Musk

Bestsellerowa biografia jednego z najbardziej genialnych ludzi obecnego świata Elona Muska – niewątpliwie kogoś, o kim warto dowiedzieć się więcej. Wizjoner, określany czasem jako wariat. Szef które bali się pracownicy. Zuchwalec z Doliny Krzemowej i jeden a najbogatszych ludzi świata.

Elon Musk to człowiek czynu. Prawdziwy geniusz naszych czasów. Dla wielu idol i autorytet. Posiada żelazną samodyscyplinę, dzięki czemu czego się nie dotknie zamienia się w sukces na miarę wszechświata i to dosłownie.

Elon Musk, urodził się w RPA i tam też spędził swoje dzieciństwo. Ojciec cieszył się uznanie jako lokalny inżynier, natomiast matka Elona do dziś pracuje jako modelka. Mając jedynie 10 lat, zafascynował się programowaniem, co zaowocowało stworzeniem gry komputerowej o nazwie Blastar, której Musk był autorem.

Mając 17 lat, Elon Musk podjął decyzje o emigracji do Kanady, ale jego marzeniem były Stany Zjednoczone. Szczęśliwie dla rozwoju wielu branż udało mu się to osiągnąć, a nowe miejsce zamieszkania dało możliwości rozwoju zwariowanych pomysłów Elona w wielu nowych biznesach.

Ta 400-stronicowa pozycja powinna znaleźć się na liście do przeczytania. Sam Musk początkowo nie chciał dopuścić do publikacji tej książki, później jednak oddał się temu projektowi w całości. Zresztą jak każdemu przedsięwzięciu za które się zabierał. Elon Musk twórca PayPal, SpaceX czy Tesla Motors pokazuje swoją wizję innowacyjności. Po lekturze tej książki, chęć stworzenia czegoś wielkiego nie odpuszcza.

Biografia Elona Muska to idealna pozycja dla wszystkich osób, które myślą o własnym start-upie. Pokazuje ona, że do sukcesu potrzebny jest przede wszystkim zapał. Książka jest rownież świetną propozycją dla wieloletnich praktyków biznesu, nawet tych z wielkich korporacji, ponieważ otwiera oczy i wskazuje nowe spojrzenie na aspekty rozwoju. Nas ta książka zainspirowała. Mamy nadzieję, że Was również.

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (ilość ocen: 14; średnia: 4,93)

Przeczytaj również

  • nieudana rekrutacja

    Ile kosztuje nieudana rekrutacja do działu marketingu?

    Ile kosztuje zatrudnienie niewłaściwego pracownika do działu marketingu? Ile nieudana rekrutacja kosztuje firmę, nie tylko w kontekście pensji pracownika? Sprawdź.

    Czytaj dalej
  • strategia marketingowa w firmie rodzinnej

    Strategia marketingowa w firmie rodzinnej.

    Na czym polega specyfika firmy rodzinnej i dlaczego strategia powinna być jednym z głównych narzędzi wspierających rozwój? Dlaczego warto uporządkować działania marketingowe i wdrożyć oszczędności w firmie. Przeczytaj jak zbudować strategię marketingową w biznesie zarządzanym przez bliskie sobie osoby.

    Czytaj dalej
  • Klient B2B

    Klient B2B– jak zmieniają się jego potrzeby?

    Zachowania zakupowe Klienta B2B na przestrzeni ostatnich kilku lat znacząco się zmieniły. Część z nich wynikała ze zmian gospodarczych jakie miały miejsce na świcie. Wiele z wprowadzanych przez firmy zmian było efektem tego, co działo się na rynku. Globalna pandemia i ograniczone możliwości spotkań, kryzys gospodarczy, czy wojna w Ukrainie - to tylko kilka przykładów. Procesy transformacji firm nabrały tempa. Znacznie mniej jednak mówi się o transformacji Klienta i tym, jak zmieniły się jego nawyki zakupowe.

    Czytaj dalej
  • e-commerce

    E-commerce - od czego zacząć przygotowania do otwarcia własnego sklepu online?

    Biznes e-commerce kusi. Z jednej strony to miejsce, w którym łatwo dotrzeć do naprawdę ogromnej grupy potencjalnych klientów. Z drugiej bariera wejścia jest niższa niż w przypadku biznesów w stu procentach działających stacjonarnie. Sprawdź, jak zacząć.

    Czytaj dalej