Kamila Kierzek,

Elon Musk – geniusz o którym trzeba przeczytać

By odmówić Leonardo DiCaprio trzeba mieć charakter. Elon Musk we własnej osobie odmówił gwieździe kina i wcale tego nie żałował. Dowiedz się jak do tego doszło. Przeczytaj recenzję biografii twórcy Tesli i PayPal.

Elon Musk

Bestsellerowa biografia jednego z najbardziej genialnych ludzi obecnego świata Elona Muska – niewątpliwie kogoś, o kim warto dowiedzieć się więcej. Wizjoner, określany czasem jako wariat. Szef które bali się pracownicy. Zuchwalec z Doliny Krzemowej i jeden a najbogatszych ludzi świata.

Elon Musk to człowiek czynu. Prawdziwy geniusz naszych czasów. Dla wielu idol i autorytet. Posiada żelazną samodyscyplinę, dzięki czemu czego się nie dotknie zamienia się w sukces na miarę wszechświata i to dosłownie.

Elon Musk, urodził się w RPA i tam też spędził swoje dzieciństwo. Ojciec cieszył się uznanie jako lokalny inżynier, natomiast matka Elona do dziś pracuje jako modelka. Mając jedynie 10 lat, zafascynował się programowaniem, co zaowocowało stworzeniem gry komputerowej o nazwie Blastar, której Musk był autorem.

Mając 17 lat, Elon Musk podjął decyzje o emigracji do Kanady, ale jego marzeniem były Stany Zjednoczone. Szczęśliwie dla rozwoju wielu branż udało mu się to osiągnąć, a nowe miejsce zamieszkania dało możliwości rozwoju zwariowanych pomysłów Elona w wielu nowych biznesach.

Ta 400-stronicowa pozycja powinna znaleźć się na liście do przeczytania. Sam Musk początkowo nie chciał dopuścić do publikacji tej książki, później jednak oddał się temu projektowi w całości. Zresztą jak każdemu przedsięwzięciu za które się zabierał. Elon Musk twórca PayPal, SpaceX czy Tesla Motors pokazuje swoją wizję innowacyjności. Po lekturze tej książki, chęć stworzenia czegoś wielkiego nie odpuszcza.

Biografia Elona Muska to idealna pozycja dla wszystkich osób, które myślą o własnym start-upie. Pokazuje ona, że do sukcesu potrzebny jest przede wszystkim zapał. Książka jest rownież świetną propozycją dla wieloletnich praktyków biznesu, nawet tych z wielkich korporacji, ponieważ otwiera oczy i wskazuje nowe spojrzenie na aspekty rozwoju. Nas ta książka zainspirowała. Mamy nadzieję, że Was również.

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (ilość ocen: 10; średnia: 4,90)

Przeczytaj również

  • Kradzież strony firmowej na Facebooku

    Kradzież strony firmowej na Facebooku - jak tego uniknąć?

    Zapewne czytając tytuł artykułu zastanawiasz się, po co w ogóle ktoś chciałby to zrobić? Czy kradzież strony firmowej na Facebooku jest możliwa? Jeśli właśnie pomyślałeś sobie, że Ciebie na pewno ten problem nie dotyczy, czytaj dalej.

    Czytaj dalej
  • Jak pozyskać Klienta w Social Media?

    Jak pozyskać Klienta w Social Media?

    Na świecie ponad 4 miliony ludzi korzysta z Social Mediów, a codziennie do tego grona dołącza ok. 2 milionów nowych osób. Według danych z raportu Digital 2020, opracowanego przez Hootsuite i We Are Social, przeciętny użytkownik spędza aż 15% swojego czasu na portalach społecznościowych. Nie ma wątpliwości, że szukanie Klientów w Social Media to dobry pomysł. Dowiedz się jak to robić. 

    Czytaj dalej
  • PROFESJONALNE KONTO NA LINKEDIN

    Firmowe Social Media – szansa czy zagrożenie dla marki?

    Codzienne korzystanie z social mediów to już standard. Coraz więcej pracodawców zachęca pracowników do korzystania z nich, jak również wykorzystuje portale społecznościowe do budowania swojej marki. Social Media mają wielką moc w budowani wizerunku firmy i marki. Coraz większą popularność zyskuje portal LinkedIn, a coraz większa rzesza pracodawców decyduje się na zaangażowanie pracowników w budowanie swojej marki właśnie za pośrednictwem tego medium. Czy firmy wiedzą, jak to robić by uniknąć kryzysu wizerunkowego?

    Czytaj dalej
  • Strona firmowa LinkedIn

    9 podpowiedzi jak powiększyć liczbę obserwujących stronę firmową LinkedIn.

    Wielu trenerów i szkoleniowców z obszarów LinkedIn bardzo mocno promuje profile osobiste, zapominając o mocy konta firmowego. Tym czasem, zmiany w indeksowaniu treści przez Google, mają ogromny wpływ na to, że użytkownik szukając Twoją firmie w wyszukiwarce trafia szybko na profil firmowy LinkedIn.

    Czytaj dalej