Trzy filary biznesu w Internecie – książka budująca podstawy marketingu internetowego
„Trzy filary biznesu w Internecie” Ryszarda Jelinka, to ciekawa i zwięzłą pigułka dla aktywnych marketerów, ale również dla osób zajmujących się na co dzień biznesem online. Warto, by przeczytał ją każdy kto stawa pierwsze kroki ze swoją firmą lub marką w internecie. Ksiązka również pozycja jest dobra dla doświadczonych praktyków biznesu.
Otaczający nas świat biznesu coraz szybciej się zmienia. Jeszcze nie tak dawno temu, by osiągnąć sukces rynkowy, jedyne co trzeba było posiadać to dobry produkt. Taki model biznesu bronił się sam. Obecnie, to jaki model biznesu wybierzemy ma kluczowe znaczenie, ale nie należy przyjmować tego jako jedyną możliwość. Obserwują zmieniający się świat wokół nas wystarczy zobaczyć na restauracje. Miejsce nie dość, że musi być w dobrej lokalizacji, mieć znane nazwisko szefa kuchni, serwować wyśmienite potrawy. Do tego wszystkiego niezbędne jest, by byli obecni w sieci. Ilość postów, komentarzy, gwiazdek w recenzjach, to tylko niektóre przykłady must have dzisiejszego biznesu restauracyjnego. Przekłada się to również na inne typy firm. Jeśli brand nie ma własnej strony internetowej to go nie ma, ponieważ klient przede wszystkim musi mieć możliwość łatwego znalezienia opinii. Szuka on również wskazówek dojazdów, czy też podstawowych informacji o firmie.
Książka „Trzy filary biznesu w Internecie” wskazuje na 3 główne obszary, jakie powinny być aktywne, by biznes stale się rozwijał. Obszary jakie typuje autor to: Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki.
Książka jest napisana w ciekawy i prosty sposób, opisuje wiele przykładów i nastawia się na nowoczesne narzędzia marketingowego. To dobra pozycja dla osób, które nie są jeszcze na zaawansowanych poziomie w obszarach digital marketingu, w jasny sposób wyjaśnia na co warto zwracać uwagę. Książka wskazuje zarówno na obszary jak się przygotować do internetowego podboju biznesu i podpowiada z których z wielu dostępnych narzędzi warto korzystać.
Zdecydowanie polecamy, a po lekturze czekamy na Wasze efekty biznesowe.