Kamila Kierzek,

Trzy filary biznesu w Internecie – książka budująca podstawy marketingu internetowego

„Trzy filary biznesu w Internecie” Ryszarda Jelinka, to ciekawa i zwięzłą pigułka dla aktywnych marketerów, ale również dla osób zajmujących się na co dzień biznesem online. Warto, by przeczytał ją każdy kto stawa pierwsze kroki ze swoją firmą lub marką w internecie. Ksiązka również pozycja jest dobra dla doświadczonych praktyków biznesu.

filary biznesu

Otaczający nas świat biznesu coraz szybciej się zmienia. Jeszcze nie tak dawno temu, by osiągnąć sukces rynkowy, jedyne co trzeba było posiadać to dobry produkt. Taki model biznesu bronił się sam. Obecnie, to jaki model biznesu wybierzemy ma kluczowe znaczenie, ale nie należy przyjmować tego jako jedyną możliwość. Obserwują zmieniający się świat wokół nas wystarczy zobaczyć na restauracje. Miejsce nie dość, że musi być w dobrej lokalizacji, mieć znane nazwisko szefa kuchni, serwować wyśmienite potrawy. Do tego wszystkiego niezbędne jest, by byli obecni w sieci. Ilość postów, komentarzy, gwiazdek w recenzjach, to tylko niektóre przykłady must have dzisiejszego biznesu restauracyjnego. Przekłada się to również na inne typy firm. Jeśli brand nie ma własnej strony internetowej to go nie ma, ponieważ klient przede wszystkim musi mieć możliwość łatwego znalezienia opinii. Szuka on również wskazówek dojazdów, czy też podstawowych informacji o firmie.

Książka „Trzy filary biznesu w Internecie” wskazuje na 3 główne obszary, jakie powinny być aktywne, by biznes stale się rozwijał. Obszary jakie typuje autor to: Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki.

Książka jest napisana w ciekawy i prosty sposób, opisuje wiele przykładów i nastawia się na nowoczesne narzędzia marketingowego. To dobra pozycja dla osób, które nie są jeszcze na zaawansowanych poziomie w obszarach digital marketingu, w jasny sposób wyjaśnia na co warto zwracać uwagę. Książka wskazuje zarówno na obszary jak się przygotować do internetowego podboju biznesu i podpowiada z których z wielu dostępnych narzędzi warto korzystać.

Zdecydowanie polecamy, a po lekturze czekamy na Wasze efekty biznesowe.

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (ilość ocen: 10; średnia: 5,00)

Przeczytaj również

  • Kradzież strony firmowej na Facebooku

    Kradzież strony firmowej na Facebooku - jak tego uniknąć?

    Zapewne czytając tytuł artykułu zastanawiasz się, po co w ogóle ktoś chciałby to zrobić? Czy kradzież strony firmowej na Facebooku jest możliwa? Jeśli właśnie pomyślałeś sobie, że Ciebie na pewno ten problem nie dotyczy, czytaj dalej.

    Czytaj dalej
  • Jak pozyskać Klienta w Social Media?

    Jak pozyskać Klienta w Social Media?

    Na świecie ponad 4 miliony ludzi korzysta z Social Mediów, a codziennie do tego grona dołącza ok. 2 milionów nowych osób. Według danych z raportu Digital 2020, opracowanego przez Hootsuite i We Are Social, przeciętny użytkownik spędza aż 15% swojego czasu na portalach społecznościowych. Nie ma wątpliwości, że szukanie Klientów w Social Media to dobry pomysł. Dowiedz się jak to robić. 

    Czytaj dalej
  • PROFESJONALNE KONTO NA LINKEDIN

    Firmowe Social Media – szansa czy zagrożenie dla marki?

    Codzienne korzystanie z social mediów to już standard. Coraz więcej pracodawców zachęca pracowników do korzystania z nich, jak również wykorzystuje portale społecznościowe do budowania swojej marki. Social Media mają wielką moc w budowani wizerunku firmy i marki. Coraz większą popularność zyskuje portal LinkedIn, a coraz większa rzesza pracodawców decyduje się na zaangażowanie pracowników w budowanie swojej marki właśnie za pośrednictwem tego medium. Czy firmy wiedzą, jak to robić by uniknąć kryzysu wizerunkowego?

    Czytaj dalej
  • Strona firmowa LinkedIn

    9 podpowiedzi jak powiększyć liczbę obserwujących stronę firmową LinkedIn.

    Wielu trenerów i szkoleniowców z obszarów LinkedIn bardzo mocno promuje profile osobiste, zapominając o mocy konta firmowego. Tym czasem, zmiany w indeksowaniu treści przez Google, mają ogromny wpływ na to, że użytkownik szukając Twoją firmie w wyszukiwarce trafia szybko na profil firmowy LinkedIn.

    Czytaj dalej