Kamila Kierzek-Mechło Kamila Kierzek,

Trzy filary biznesu w Internecie – książka budująca podstawy marketingu internetowego

„Trzy filary biznesu w Internecie” Ryszarda Jelinka, to ciekawa i zwięzłą pigułka dla aktywnych marketerów, ale również dla osób zajmujących się na co dzień biznesem online. Warto, by przeczytał ją każdy kto stawa pierwsze kroki ze swoją firmą lub marką w internecie. Ksiązka również pozycja jest dobra dla doświadczonych praktyków biznesu.

filary biznesu

Otaczający nas świat biznesu coraz szybciej się zmienia. Jeszcze nie tak dawno temu, by osiągnąć sukces rynkowy, jedyne co trzeba było posiadać to dobry produkt. Taki model biznesu bronił się sam. Obecnie, to jaki model biznesu wybierzemy ma kluczowe znaczenie, ale nie należy przyjmować tego jako jedyną możliwość. Obserwują zmieniający się świat wokół nas wystarczy zobaczyć na restauracje. Miejsce nie dość, że musi być w dobrej lokalizacji, mieć znane nazwisko szefa kuchni, serwować wyśmienite potrawy. Do tego wszystkiego niezbędne jest, by byli obecni w sieci. Ilość postów, komentarzy, gwiazdek w recenzjach, to tylko niektóre przykłady must have dzisiejszego biznesu restauracyjnego. Przekłada się to również na inne typy firm. Jeśli brand nie ma własnej strony internetowej to go nie ma, ponieważ klient przede wszystkim musi mieć możliwość łatwego znalezienia opinii. Szuka on również wskazówek dojazdów, czy też podstawowych informacji o firmie.

Książka „Trzy filary biznesu w Internecie” wskazuje na 3 główne obszary, jakie powinny być aktywne, by biznes stale się rozwijał. Obszary jakie typuje autor to: Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki.

Książka jest napisana w ciekawy i prosty sposób, opisuje wiele przykładów i nastawia się na nowoczesne narzędzia marketingowego. To dobra pozycja dla osób, które nie są jeszcze na zaawansowanych poziomie w obszarach digital marketingu, w jasny sposób wyjaśnia na co warto zwracać uwagę. Książka wskazuje zarówno na obszary jak się przygotować do internetowego podboju biznesu i podpowiada z których z wielu dostępnych narzędzi warto korzystać.

Zdecydowanie polecamy, a po lekturze czekamy na Wasze efekty biznesowe.

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (ilość ocen: 15; średnia: 5,00)

Przeczytaj również

  • Business Model Canvas

    Business Model Canvas – czym jest?

    Business Model Canvas jest modelem stworzonym przez Alexandra Osterwaldera, który jest szablonem budowania modelu biznesowego. Jak sam autor wskazuje ma to być prosty, praktyczny oraz możliwy do wdrożenia model strategii. 

    Czytaj dalej
  • strategia

    Strategia marketingowa wczasach VUCA - czy nadal ma sens? 

    Żyjemy w czasach pełnych zmian i w zasadzie tylko to jest pewne. Otoczenie firmy się zmienia, zmienia się też nasz klient. Co więcej, żyjemy szybciej, chodzimy szybciej, mówimy i myślimy szybciej. Jak w takim otoczeniu Twój biznes może działać optymalnie? 

    Czytaj dalej
  • Strategia marketingowa Twojej marki

    Strategia marketingowa - dlaczego jest potrzebna Twojej marce?

    Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.

    Czytaj dalej
  • identyfikacja marki

    Identyfikacja wizualna marki

    Profesjonalny branding wyróżni markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i jest dla nich sygnałem, że marce można zaufać. To dobry sposób, by się wyróżnić i dać zapamiętać na rynku. Zobacz, które elementy są kluczowe.

    Czytaj dalej