Kamila Kierzek Kamila Kierzek-Mechło,

Trzy filary biznesu w Internecie – książka budująca podstawy marketingu internetowego

„Trzy filary biznesu w Internecie” Ryszarda Jelinka, to ciekawa i zwięzłą pigułka dla aktywnych marketerów, ale również dla osób zajmujących się na co dzień biznesem online. Warto, by przeczytał ją każdy kto stawa pierwsze kroki ze swoją firmą lub marką w internecie. Ksiązka również pozycja jest dobra dla doświadczonych praktyków biznesu.

filary biznesu

Otaczający nas świat biznesu coraz szybciej się zmienia. Jeszcze nie tak dawno temu, by osiągnąć sukces rynkowy, jedyne co trzeba było posiadać to dobry produkt. Taki model biznesu bronił się sam. Obecnie, to jaki model biznesu wybierzemy ma kluczowe znaczenie, ale nie należy przyjmować tego jako jedyną możliwość. Obserwują zmieniający się świat wokół nas wystarczy zobaczyć na restauracje. Miejsce nie dość, że musi być w dobrej lokalizacji, mieć znane nazwisko szefa kuchni, serwować wyśmienite potrawy. Do tego wszystkiego niezbędne jest, by byli obecni w sieci. Ilość postów, komentarzy, gwiazdek w recenzjach, to tylko niektóre przykłady must have dzisiejszego biznesu restauracyjnego. Przekłada się to również na inne typy firm. Jeśli brand nie ma własnej strony internetowej to go nie ma, ponieważ klient przede wszystkim musi mieć możliwość łatwego znalezienia opinii. Szuka on również wskazówek dojazdów, czy też podstawowych informacji o firmie.

Książka „Trzy filary biznesu w Internecie” wskazuje na 3 główne obszary, jakie powinny być aktywne, by biznes stale się rozwijał. Obszary jakie typuje autor to: Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki.

Książka jest napisana w ciekawy i prosty sposób, opisuje wiele przykładów i nastawia się na nowoczesne narzędzia marketingowego. To dobra pozycja dla osób, które nie są jeszcze na zaawansowanych poziomie w obszarach digital marketingu, w jasny sposób wyjaśnia na co warto zwracać uwagę. Książka wskazuje zarówno na obszary jak się przygotować do internetowego podboju biznesu i podpowiada z których z wielu dostępnych narzędzi warto korzystać.

Zdecydowanie polecamy, a po lekturze czekamy na Wasze efekty biznesowe.

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (ilość ocen: 15; średnia: 5,00)

Przeczytaj również

  • LLM

    Czym są LLM?

    Duże modele językowe (LLM) to zaawansowane systemy sztucznej inteligencji, które przetwarzają, rozumieją i generują tekst przypominający ludzki. Szkolone są na obszernych zbiorach danych, często zawierających miliardy słów z różnych źródeł. co czyni je kluczowym narzędziem w dziedzinie przetwarzania języka naturalnego.

    Czytaj dalej
  • AI dla Managerów

    AI dla managerów. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w biznesie

    AI dla managerów jako nowy trend rozwoju firm. W obecnych czasach, kiedy cyfryzacja i praca na danych odgrywają coraz większą rolę, programy oparte na sztucznej inteligencji, stają się nieocenionym wsparciem dla rozwoju firm i podnoszenia ich efektywności operacyjnej. Stosowanie narzędzi AI, przykładowo ChatGPT, pozwala przedsiębiorstwom zdobyć przewagę nad konkurencją dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i usprawnieniu procesów zarządzania.

    Czytaj dalej
  • Midjourney v6 – wyczekiwana nowa wersja jest już dostępna

    Wersja 6 Midjourney wprowadza kilka kluczowych ulepszeń, w tym wyższą rozdzielczość obrazów (2048x2048 pikseli), lepsze przetwarzanie języka naturalnego dla bardziej dokładnych i realistycznych obrazów, większą kontrolę nad wariantami obrazów, ulepszone generowanie rąk, możliwość tworzenia modeli 3D i filmów z tekstu.

    Czytaj dalej
  • ISO 42001 w AI

    ISO 42001 w AI

    Nowe wytyczne dla firm korzystających z AI w oparciu o normę ISO. Zapoznaj się z rekomendacjami, by dowiedzieć się jak wdrożyć je w swoim biznesie.

    Czytaj dalej