Kamila Kierzek-Mechło Kamila Kierzek,

Trzy filary biznesu w Internecie – książka budująca podstawy marketingu internetowego

„Trzy filary biznesu w Internecie” Ryszarda Jelinka, to ciekawa i zwięzłą pigułka dla aktywnych marketerów, ale również dla osób zajmujących się na co dzień biznesem online. Warto, by przeczytał ją każdy kto stawa pierwsze kroki ze swoją firmą lub marką w internecie. Ksiązka również pozycja jest dobra dla doświadczonych praktyków biznesu.

filary biznesu

Otaczający nas świat biznesu coraz szybciej się zmienia. Jeszcze nie tak dawno temu, by osiągnąć sukces rynkowy, jedyne co trzeba było posiadać to dobry produkt. Taki model biznesu bronił się sam. Obecnie, to jaki model biznesu wybierzemy ma kluczowe znaczenie, ale nie należy przyjmować tego jako jedyną możliwość. Obserwują zmieniający się świat wokół nas wystarczy zobaczyć na restauracje. Miejsce nie dość, że musi być w dobrej lokalizacji, mieć znane nazwisko szefa kuchni, serwować wyśmienite potrawy. Do tego wszystkiego niezbędne jest, by byli obecni w sieci. Ilość postów, komentarzy, gwiazdek w recenzjach, to tylko niektóre przykłady must have dzisiejszego biznesu restauracyjnego. Przekłada się to również na inne typy firm. Jeśli brand nie ma własnej strony internetowej to go nie ma, ponieważ klient przede wszystkim musi mieć możliwość łatwego znalezienia opinii. Szuka on również wskazówek dojazdów, czy też podstawowych informacji o firmie.

Książka „Trzy filary biznesu w Internecie” wskazuje na 3 główne obszary, jakie powinny być aktywne, by biznes stale się rozwijał. Obszary jakie typuje autor to: Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki.

Książka jest napisana w ciekawy i prosty sposób, opisuje wiele przykładów i nastawia się na nowoczesne narzędzia marketingowego. To dobra pozycja dla osób, które nie są jeszcze na zaawansowanych poziomie w obszarach digital marketingu, w jasny sposób wyjaśnia na co warto zwracać uwagę. Książka wskazuje zarówno na obszary jak się przygotować do internetowego podboju biznesu i podpowiada z których z wielu dostępnych narzędzi warto korzystać.

Zdecydowanie polecamy, a po lekturze czekamy na Wasze efekty biznesowe.

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (ilość ocen: 15; średnia: 5,00)

Przeczytaj również

  • nieudana rekrutacja

    Ile kosztuje nieudana rekrutacja do działu marketingu?

    Ile kosztuje zatrudnienie niewłaściwego pracownika do działu marketingu? Ile nieudana rekrutacja kosztuje firmę, nie tylko w kontekście pensji pracownika? Sprawdź.

    Czytaj dalej
  • strategia marketingowa w firmie rodzinnej

    Strategia marketingowa w firmie rodzinnej.

    Na czym polega specyfika firmy rodzinnej i dlaczego strategia powinna być jednym z głównych narzędzi wspierających rozwój? Dlaczego warto uporządkować działania marketingowe i wdrożyć oszczędności w firmie. Przeczytaj jak zbudować strategię marketingową w biznesie zarządzanym przez bliskie sobie osoby.

    Czytaj dalej
  • Klient B2B

    Klient B2B– jak zmieniają się jego potrzeby?

    Zachowania zakupowe Klienta B2B na przestrzeni ostatnich kilku lat znacząco się zmieniły. Część z nich wynikała ze zmian gospodarczych jakie miały miejsce na świcie. Wiele z wprowadzanych przez firmy zmian było efektem tego, co działo się na rynku. Globalna pandemia i ograniczone możliwości spotkań, kryzys gospodarczy, czy wojna w Ukrainie - to tylko kilka przykładów. Procesy transformacji firm nabrały tempa. Znacznie mniej jednak mówi się o transformacji Klienta i tym, jak zmieniły się jego nawyki zakupowe.

    Czytaj dalej
  • e-commerce

    E-commerce - od czego zacząć przygotowania do otwarcia własnego sklepu online?

    Biznes e-commerce kusi. Z jednej strony to miejsce, w którym łatwo dotrzeć do naprawdę ogromnej grupy potencjalnych klientów. Z drugiej bariera wejścia jest niższa niż w przypadku biznesów w stu procentach działających stacjonarnie. Sprawdź, jak zacząć.

    Czytaj dalej