Marketing i Sprzedaż B2B - realizuj skuteczne działania i pozyskuj nowych Klientów, II edycja

Akademia Marketingu i Sprzedaży B2B

Jak zbudować działania marketingowe, które wspierają pozyskiwanie Klientów i dają zwrot z inwestycji w postaci dodatkowego przychodu? Ty sam możesz zbudować kampanie, które rozwijają biznes. 

Jeżeli Twoja firma potrzebuje większej liczby zamówień, potencjalnych Klientów czy nowych leadów, to właśnie odpowiednio zaprojektowany marketing jest kluczem do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Prawda jest taka, że na marketing można wydać ogromne budżety, ale uzyskanie efektywnego zwrotu to już sztuka. Co z tego, że Twój post na Facebooku osiągnie duży zasięg czy 500 lajków, jeżeli nie sprzedajesz swoich produktów lub usług.

Na bazie wieloletniego doświadczenia twórców tego programu, zarówno w małych jak i w dużych firmach, pokazujemy jak skutecznie zaplanować działania, w oparciu o solidną strategię i plan. O tym jak to robić mówimy dlatego, że wiemy, ile można zaoszczędzić, a także co Twój biznes może zyskać. Źle zaplanowane działania powodują, że firmy tracą od 30% do aż 65% budżetów marketingowych. Co więcej, nie pozyskują nowych kontraktów.

Oszczędź od 30% do 65% swojego budżetu i pozyskuj nowych Klientów

Przedstawiamy…

Szkolenie – Marketing i Sprzedaż B2B dla firm z sektora MŚP!

 

Marketing B2B dla firm MŚP, czyli małych i średnich firm do 250 pracowników wymaga wielu umiejętności. Zwinność i świadomość to kluczowe aspekty, dzięki którym można rozwijać biznes. Firmy MŚP często borykają się z brakiem pracowników, niskimi budżetami i niedocenieniem realizacji marketingowych.

Często marketing B2B sprowadzany jest do produkcji ulotek, gadżetów i eventów. Z drugiej strony coraz więcej firm ma pełną świadomość, że marketing jest niezbędnym działem w każdej firmie, ponieważ pomaga rozwijać swoją działalności, przyciągać Klientów oraz zwiększać zyski.

To praktyczne szkolenie online pozwoli Ci poznać skuteczne techniki i metody pracy, które z łatwością zastosujesz w swoim codziennym działaniu. Czy zdajesz sobie sprawę, że zbudowanie strategii marketingowej przez zewnętrzną firmę to koszt od 20.000 do 80.000 zł! Pokażemy Ci jak zrobić to samodzielnie. Co więcej, damy Ci wiele wskazówek jak działania wdrożyć w życie, by zrezygnować z obsługujących Cię podwykonawców.

Czego konkretnie nauczysz się z tego szkolenia?

  • Dowiesz się jak zbudować i wdrożyć skuteczną strategię marketingową dla firmy B2B, która przekłada się na konwersję
  • Przećwiczysz wszystkie te elementy podczas realizacji zadań domowych, które omówisz z trenerem
  • Pracujesz na własnych przykładach, dzięki czemu po szkoleniu masz już zrealizowane 80% planu marketingowego opartego na strategii
  • Poznasz anatomię skutecznych działań marketingowych B2B
  • Dowiesz się jak wybierać narzędzia do komunikacji i promocji oraz jak wdrożyć kampanię, by nie wyrzucać budżetów marketingowych do kosza
  • Unikniesz typowych błędów, które obniżają konwersję i powodują, że nie pozyskujesz nowych Klientów
  • Zrozumiesz, jak działa sprzedaż B2B i czego oczekuje się od nowoczesnego marketera
  • Nauczysz się budować zaufanie, bezpieczeństwo i wiarygodność swojej marki wśród Klientów
  • Przejdziesz 17 lekcji online oraz indywidualne konsultacje, po których gwarantujemy Ci, że Twój marketing bardziej skuteczny i efektywny

Zobacz jakie obszary przejdziemy wspólnie podczas szkolenia

  • Wyzwania marketingu B2B w firmie MŚP
  • Podstawowe koncepcje marketingowe
  • Kluczowe trendy w rozwoju marketingu
  • Rola strategii i planowania
  • Audyt otoczenia
  • Analiza makroekonomiczna
  • Analiza mikroekonomiczna
  • Trendy na rynku
  • Jak analizować konkurencję
  • Jak lepiej dotrzeć do Klienta
  • Jak budować sprzedaż opartą o wiedzę marketingową
  • Wpływ digital marketingu na działania firmy B2B
  • Jak wybrać narzędzia do promocji i komunikacji
  • Jak nie przepalać budżetów reklamowych
  • Budowa planu
  • Wdrożenie i analiza

A to wszystko podczas 17 lekcji online na żywo. Dodatkowo po każdych zajęciach otrzymasz zadania do wykonania.

 

Co wyróżnia ten program na rynku?

  • Program stworzony jest przez praktyków, którzy od wielu lat zajmują się marketingiem i sprzedażą dla firm B2B
  • To jedyny program, łączący wiedzę marketingową z podstawami sprzedaży B2B
  • Szkolenie dopasowane do potrzeb rynku firm MŚP – wiemy jakie budżety mają firmy B2B i jakie są problemy rynku – nie będziemy Ci rekomendować działań, które są nierealne dla Twojego biznesu
  • Zajęcia oparte są o prawdziwe przykłady z firm B2B
  • Każdy uczestnik weźmie udział w indywidualnej konsultacji z wybranym trenerem
  • Program jest kompleksowy i odpowie na wszystkie potrzeby marketingu B2B
  • Program obejmuje wykorzystanie możliwości sztucznej inteligencji w firmach B2B

Kto najbardziej skorzysta na tym kursie?

  • Specjaliści i managerowie marketingu B2B firm MŚP
  • Specjaliści i managerowie sprzedaży B2B firm MŚP
  • Właściciele firm B2B
  • Osoby zarządzające
  • Przedsiębiorcy

Jaka jest cena?

Godzina pracy konsultanta marketingu to co najmniej 300 zł. Agencja marketingowa za obsługę bierze od kilku do kilkunastu tysięcy miesięcznie!
Ty otrzymujesz to wsparcie na bieżąco. A samo szkolenie nie kończy się. Masz stały kontakt z trenerami. Do szkolenia możesz dołączyć za 4700 zł netto. Płatność możesz rozłożyć na raty, skorzystać z dofinansowania czy wykorzystać budżet z 2024 roku. Dzięki temu więcej firm może sobie na nie pozwolić.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma

  • 17 lekcji dopasowanych do potrzeb, łącznie 51 godzin zajęć online + zadania domowe
  • Szkolenie w systemie kohortowym, czyli nowoczesna forma nauki połączona z zadaniami do wykonania
  • Test poziomujący wiedzę na początku i po szkoleniu
  • Badanie potrzeb przed szkoleniem
  • Sesję indywidualną z wybranym trenerem, podczas której możesz omówić własne potrzeby
  • Mała, kameralna grupa, dzięki czemu trener będzie mógł skupić się na każdym uczestniku
  • Materiały szkoleniowe
  • Materiały dodatkowe
  • Listę narzędzi digital marketingowych i rabaty na testy wybranych narzędzi
  • Sesja follow-up z trenerami
  • Certyfikat

Sprawdź możliwość dofinansowania tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych nawet do 80%!

BUZZcenter sp. z o.o. jest podmiotem wpisanym do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00334/2023 Jeżeli szukasz dofinansowania na szkolenie, zwróć się do Urzędu Pracy w swoim mieście i dowiedz się, jakie wsparcie mogą zaoferować.

Realizując program szkoleniowy Marketing i Sprzedaż B2B – realizuj skuteczne działania i pozyskuj nowych Klientów i zdając egzamin końcowy możesz uzyskać certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.

Harmonogram i program kursu

Lekcja 1. Wprowadzenie do marketingu MŚP 14.11.2024
Trener: Joanna Urbanowicz
  •  Procesy zakupowe B2B a B2C
  •  Rola marketingu w firmach MŚP
  •  Podstawy skutecznego marketingu B2B
  •  Dlaczego tak wiele firm robi marketing źle?
  •  Główne koncepcje marketingowe
  •  Ścieżka zakupu w B2B
 
Lekcja 2. Podstawy sprzedaży 19.11.2024
Trener: Agnieszka Wnuk
  •  Co marketing B2B powinien wiedzieć o sprzedaży
  •  Skuteczny prospecting
  •  Narzędzia handlowca
  •  Praca z CRM
  •  Właściwe wsparcie handlowców przez marketing B2B
 
Lekcja 3. Rola strategii i planowania w firmie B2B 21.11.2024
Trener: Kamila Kierzek-Mechło
  •  Rola strategii i planowania
  •  Misja i wizja firmy
  •  Cele w marketingu B2B
  •  Kompetencje zespołu marketingowego w firmie
  •  Podział ról w zespole
  •  Ustalenie KPI dla zespołu
 
Lekcja 4. Audyt otoczenia 26.11.2024
Trener: Kamila Kierzek-Mechło
  •  Analiza makroekonomiczna
  •  Analiza mikroekonomiczna
  •  Trendy na rynku
  •  Skąd pozyskiwać dane?
  •  Jak je analizować?
 
Lekcja 5. Konkurencja 28.11.2024
Trener: Kamila Kierzek-Mechło
  •  Jak wybrać konkurentów?
  •  Co warto wiedzieć o konkurencji
  •  Skąd czerpać dane do analizy?
  •  Czy musimy wiedzieć co się dzieje u konkurencji?
 
Lekcja 6. Klient 3.12.2024
Trener: Joanna Urbanowicz
  •  Segmentacja czyli od czego zacząć określenie klienta?
  •  Buyer persona i Ideal Customer Profile
  •  Jak przygotować buyer personę?
  •  Wartości dodane i wyróżniki
  •  Badania marketingowe w B2B
 
Lekcja 7. Świat digital marketingu cz. I 5.12.2024
Trener: Joanna Urbanowicz
  •  Podstawy SEO (Search Engine Optimization)
  •  Strona WWW firmy B2B
  •  On-site SEO w praktyce
 
Lekcja 8. Świat digital marketingu cz. II 10.12.2024
Trener: Kamila Kierzek-Mechło
  •  SEM
  •  Podstawowy Google Ads i GA4
  •  Social Media marketing, poznanie platform
  •  Systemy reklamowe w mediach społecznościowych
  •  Content marketing i słowa kluczowe
  •  Email marketing – zasady i narzędzia
  •  Wideo
Lekcja 9. Marketing offline i content marketing 12.12.2024
Trener: Agnieszka Wnuk
  •  Kanały komunikacji dla firm B2B
  •  Gdzie się reklamować?
  •  Jak liczyć zwrot z marketingu offline?
  •  Budowa dobrego contentu w B2B
Lekcja 10. Sztuczna inteligencja w marketingu B2B 7.01.2025
Trener: Radosław Mechło
  •  Wybór narzędzi, które dają wsparcie w marketingu B2B
  •  W jakich obszarach AI daje wsparcie w marketingu B2B
  •  Korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem AI
  •  Zastosowanie AI w wybranych działach
  •  Praktyczne zastosowanie AI w biznesie
 Lekcja 11. Wdrożenie i analiza planu 9.01.2025
Trener: Kamila Kierzek-Mechło
  •  Planowanie w praktyce
  •  Jak wyznaczać budżet marketingowy
  •  Ile pieniędzy potrzebne jest na działania marketingowe B2B
  •  Jak wdrożyć plan i go egzekwować?
  •  Testy i wyciąganie wniosków
  •  Testy A/B
  •  Analiza wyników
  •  Mierzenie ROMI
 
Lekcja 12. Współpraca z agencjami i analiza efektów 14.01.2025
Trener: Joanna Urbanowicz
  •  Czy każda agencja wie, jak pracować w B2B?
  •  Na co zwrócić uwagę przy wyborze podwykonawców?
  •  Co to jest brief i jak przygotować go dobrze?
  •  Współpraca i analiza efektów agencji SEO
  •  Strona www – jak efektywnie pracować z wykonawcą?
  •  Jak egzekwować wyniki agencji
  •  Odpowiedzialność agencji
 
Lekcja 13. Rola marketera i niezbędnik narzędziowy B2B 16.01.2025
Trener: Agnieszka Wnuk
  •  Zadania marketera B2B – za co powinien odpowiadać marketing
  •  Jak budować swoją pozycję?
  •  Jak wytłumaczyć i zaprezentować zarządowi działania marketingowe, by zostać docenionym
  •  LinkedIn i Sales Navigator
  •  Wybór narzędzi marketing automation
  •  Programy do kreacji
  •  Prezentowanie wyników
 
Lekcja 14. Jak powinna wyglądać współpraca marketingu i sprzedaży? 21.01.2025
Trener: Agnieszka Wnuk
  •  Rola handlowca w firmie B2B
  •  Zakres obowiązków według ścieżki zakupowej
  •  Skąd się biorą konflikty
  •  Jak zadbać o wspólne cele i dobrą współpracę pomiędzy marketingiem i sprzedażą
 
Lekcja 15. Aspekty prawne i etyczne w marketingu B2B 23.11.2025
Trener: Krzysztof Jankowski
  •  Jakie normy prawne obowiązują marketerów B2B – AI Act, Prawo Autorskie, NIS 2, DORA
  •  Prawo autorskie w marketingu B2B
  •  RODO, consent mode – zasady i praktyka
  •  Prawo a wykorzystanie AI w marketingu B2B
 
Lekcja 16. Sesja follow-up 28.01.2025
  •  Sesja follow-up całej grupy w celu omówienia wniosków i postępów
 
Lekcja 17. Sesja indywidualna – termin ustalamy indywidualnie

Realizuj 30% bardziej efektywny marketing, dzięki 17 lekcjom oraz sesji indywidualnej!
Naucz się planować efektywne kampanie, niezależnie od wysokości budżetu
Zyskaj skuteczność w marketingu, dzięki znajomości narzędzi i liczeniu zwrotu z inwestycji

BUZZcenter sp. z o.o. jest podmiotem wpisanym do Rejestru Instytucji Szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie pod nr 2.14/00334/2023 Jeżeli szukasz dofinansowania na szkolenie, zwróć się do Urzędu Pracy w swoim mieście i dowiedz się, jakie wsparcie mogą zaoferować.

Realizując program szkoleniowy Marketing i Sprzedaż B2B – realizuj skuteczne działania i pozyskuj nowych Klientów i zdając egzamin końcowy możesz uzyskać certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.

  • Agnieszka Wnuk

    Agnieszka Wnuk

    Konsultant marketingu B2B i marketing manager z doświadczeniem w marketingu przemysłowym

    Zajmuje się marketingiem B2B.

    Na co dzień współpracuje z przedsiębiorcami w zakresie doradztwa planowania działań marketingowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w profesjonalnym wdrażaniu Social Selling, kładzie duży nacisk na współpracę działów sprzedaży i marketingu.

    Prowadzi szkolenia, konsultacje odnośnie LinkedIn i Sales Navigator. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Przeprowadziła niezliczoną liczbę warsztatów związanych z wdrożeniem Social Selling oraz Employee Advocacy. Doradza firmom jak wykorzystywać LinkedIn do działań budowania marki dobrego pracodawcy.

    Prelegentka na różnych konferencjach związanych z marketingiem B2B i nie tylko. Szkoli firmy oraz różne podmioty gospodarcze od 2018 roku.

    Od 10 lat związana z marketingiem B2B, jako praktyk i interim marketing manager.

  • Joanna Urbanowicz

    Joanna Urbanowicz

    Strateg i konsultant marketingu z wieloletnim doświadczeniem w B2B

    Od ponad 20 lat współpracuje z właścicielami małych i średnich firm B2B, w których budowała strategię marketingową i odpowiadała za jej realizację, zwiększając ilość i jakość leadów oraz rozpoznawalność marki

    Pełniła funkcje zarządcze i wykonawcze w obszarze marketingu w wielu branżach, takich jak software house (m.in. Software Mind, Craftware, The Software House), producenci FMCG (m.in. Lambertz Polonia), producent oświetlenia obiektowego (RIDI), producent aparatury medycznej (ASPEL), szkoleniowej, turystycznej.

    Wspiera rozwój przedsiębiorstw jako konsultant marketingu B2B i dyrektor marketingu na godziny, w roli tej poznała branże takie, jak usługi B2B (m.in. consultingowe, szkoleniowe, utrzymanie czystości), produkcyjne (m.in. ogrodzenia, maszyny, prefabrykaty do budowy domów, chemia użytkowa), IT (software house’y, cyber bezpieczeństwo, informatyczne), aparatura medyczna i wiele innych.

    Prowadzi szkolenia z obszaru marketingu, LinkedIn oraz SEO, a na co dzień dzieli się wiedzą na swoim profilu LinkedIn.

  • Kamila Kierzek

    Kamila Kierzek-Mechło

    Strateg, ekspert marketingu i sprzedaży B2B, z ponad 18-letnim stażem w polskich i międzynarodowych organizacjach.

    Zarządza firmą BUZZcenter, gdzie odpowiada za strategie biznesowe, sprzedażowe i marketingowe dla Klientów. Doradza firmom z obszarów projektowania biznesu, planowania sprzedaży i marketingu, budowy strategii i transformacji biznesu.

    Pracowała jako Dyrektor Marketingu ECN marki Euromaster w Grupie Michelin, Marketing Manager w  Schneider Electric i ekspert ds. komunikacji w AVIVA.

    Doradza Klientom w obszarze optymalizacji biznesu dzięki analizie i działaniom marketingowym. Autorka kilkudziesięciu strategii dla polskich i zagranicznych marek. Mistrzyni LinkedIn według Magazynu Forbes Women, wykładowca na WSB w Toruniu, prelegentka i szkoleniowiec. Specjalizuje się w branżach takich jak energetyka, budownictwo, automotive, przemysł, IT.

    Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej i London School of Public Relations. Posiada elitarny tytuł Diploma in Professional Marketing, wydawany przez The Chartered Institute od Marketing (CIM). 

    Entuzjastka rozwiązań z obszaru relacji z klientem i ich lojalizacji oraz jakości obsługi klienta. Fanka wykorzystania LinkedIn i nowoczesnych kanałów komunikacji w biznesie, specjalistka w działaniach marketingowych dla B2B.

  • Radosław Mechło

    Radosław Mechło

    Cybernetyk, z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży, ekspert ds. wykorzystania AI w biznesie

    Ceniony konsultant AI oraz ekspert marketingowy, który wyróżnia się unikalną zdolnością do integracji zaawansowanych technologii w całościową strategię biznesową. Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje,
    by doradzać firmom w obszarze transformacji biznesu i wdrożenia sztucznej inteligencji. Ponad 17 lat w świecie sprzedaży i marketingu dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach biznesowych.

    Jest absolwentem cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania. Posiada dyplom DIMAQ Proffesional, Strategic Thinking oraz Winning Sustainability Strategies w International Institute for Management Development w Szwajcarii.

    Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity (IT), gdzie przyczynił się do wzrostu rozpoznawalności marki na rynku globalnym. W Ringier Axel Springer, odpowiadał
    za budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami. Jako Dyrektor Zarządzający w agencji marketingu zintegrowanego, kierował projektami dla światowej klasy marek, implementując innowacyjne strategie marketingowe.

    Zrealizował kilkadziesiąt wdrożeń rozwiązań sztucznej inteligencji w biznesie, a od 2023 roku przeszkolił ponad na żywo ponad 5 200 osób z obszaru AI. Przetestował ponad 2 600 rozwiązań i skutecznie wdraża swoją wiedzę w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw.

    Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla Danone, Polpharma, Gedeon Richter, Leroy Merlin, Warta, Bayer, Ipsen, Classen, Orkla, Streamsoft, MDH, Związku Miast Polskich, Polaris, Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, Exatel, IKANO Bank, TPA, Havas.

    Radosław Mechło jest uznanym ekspertem w dziedzinie integracji technologii AI z biznesem.
    Jego profesjonalizm, wszechstronna wiedza i zaangażowanie w rozwój innowacyjnych rozwiązań czynią go niezastąpionym doradcą dla każdego, kto szuka sposobów na wykorzystanie nowych technologii w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

  • Krzysztof Jankowski

    Prawnik, audytor

    Menedżer, prawnik, audytor, doświadczony inspektor ochrony danych osobowych, praktyk w zakresie zarządzenia bezpieczeństwem. Prezes Zarządu RODOmaniak sp. z o.o. Członek Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Danych Osobowych. Posiada piętnastoletnie doświadczenie w zakresie ochrony danych osobowych. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołem inspektorów ochrony danych i wdrażaniu RODO w grupach kapitałowych.

    Prowadził audyty zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami prawa w dużych organizacjach i grupach kapitałowych oraz analizy ryzyka ochrony danych;

    Absolwent studiów MBA prowadzonych przez Gdańską Fundację Kształcenia Managerów, praca dyplomowa: Metodyka pracy administratora bezpieczeństwa informacji w przedsiębiorstwie sektora energetycznego. Absolwent studiów podyplomowych – Studium Managerskie prowadzonych przez Szkołę Główną Handlową.

    Doświadczony trener i wykładowca w zakresie bezpieczeństwa IT oraz ochrony danych osobowych, w tym RODO (prowadzi szkolenia między innymi na zlecenie spółek grupy Komputronik SA, DXC.technology).

Szkolenie online


 


To szkolenie odbywa się na platformie ClickMeeting. 

Wymagania, które muszą zostać spełnione

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
  • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.

Regulamin i warunki uczestnictwa w szkoleniu

  1. Niniejszy regulamin i warunki uczestnictwa w szkoleniu dotyczą usług świadczonych przez firmę BUZZcenter spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Głoskowie, ul. Zielone Wzgórze 1, NIP 123 150 85 32, REGON 521264550, wpisaną do rejestru sądowego Sądu Rejonowego dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000954518. W dalszej części podmiot zwany „Organizator” lub „BUZZcenter”.
  2. Przedmiotem niniejszego Regulaminu i warunków uczestnictwa w szkoleniu jest określenie zasad i warunków współpracy w zakresie udziału Zleceniodawcy lub osób przez niego wskazanych w wybranym szkoleniu zawartym w ofercie szkoleń oferowanych przez BUZZcenter na stronie buzzcenter.pl
  3. Zleceniodawca i/lub osoby wskazane przez Zleceniodawcę uczestniczą w szkoleniu organizowanym przez Organizatora tj. BUZZcenter na podstawie poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu, dostępnego na buzzcenter.pllub poprawne wypełnienie formularza i przesłanie skanu przez Zleceniodawcę na adres mailowy szkolenia@buzzcenter.pl.

Zgłoszenie udziału

  1. W celu udziału w wybranym szkoleniu, Zleceniodawca wypełnia formularz zgłoszeniowy na stronie buzzcenter.plw formie online lub przesyła skan poprawnie wypełnionego formularza na adres mailowy: szkolenia@buzzcenter.pl.
  2. W celu prowadzenia poprawnej komunikacji przed szkoleniem niezbędne jest podanie bezpośredniego telefonu komórkowego oraz aktualnego adresu e-mail.
  3. Organizator potwierdza udział w szkoleniu na podstawie przesłanego formularza i wystawia stosowny dokument, tj. fakturę VAT na dane wskazane w zgłoszeniu.
  4. Osoba podpisująca lub/i przesyłająca formularz zgłoszenia, lub wypełniająca go w formie online, składając zgłoszenie oświadcza, że została wyraźnie upoważniona do jego złożenia. Oświadcza także, że posiada pełnię praw do zawarcia w imieniu reprezentowanego podmiotu umowy świadczenia usługi szkoleniowej.
  5. Organizator zapewnia Zleceniodawcy i/lub zgłoszonym przez Zleceniodawcę osobom miejsce na wybranym szkoleniu, o ile w momencie otrzymania zgłoszenia będą dostępne miejsca na wybrane szkolenie. W przypadku braku miejsc Organizator zobowiązuje się niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia poinformować o tym fakcie Zleceniodawcę.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania. W takim przypadku Zleceniodawca zostanie powiadomiony o fakcie zmiany terminu szkolenia najpóźniej na 3 dni robocze przed wcześniej zakładaną datą rozpoczęcia szkolenia.
  7. W przypadku gdy nowy termin szkolenia nie odpowiada Zleceniodawcy, Organizator zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie przez Zleceniodawcę, jednak nie później niż 3 dni robocze od rozpoczęcia nowego terminu szkolenia.
  8. Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty pełnego wynagrodzenia jednorazowo według daty wskazanej na FV, nie później niż na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem wybranego szkolenia, a jeśli do daty szkolenia zostało mniej, niż 7 dni roboczych, zapłata nastąpi najpóźniej w dniu przesłania Zleceniodawcy faktury. W przypadku braku odnotowania wpłaty na koncie Organizatora najpóźniej jeden dzień roboczy przed terminem rozpoczęcia szkolenia, Organizator może nie dopuścić do szkolenia  danego uczestnika, za którego ów płatność nie została uiszczona. Ceny za poszczególne szkolenia wskazane są na stronie internetowej BUZZcenter buzzcenter.pli są cenami netto za osobę. Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT.
  9. Opłata powinna być dokonana przelewem na konto w banku mBank, numer konta: PL 68 1140 2004 0000 3102 8218 7222, w tytule podany numer FV i imię oraz nazwisko uczestnika.
  10. Brak uczestnictwa w szkoleniu nie zwalnia z zapłaty umówionego wynagrodzenia.
  11. W przypadku niedotrzymania terminów wpłat, Organizator ma prawo skorygować FV o naliczone rabaty.
  12. W przypadku szkoleń stacjonarnych cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania, dojazdu, parkingu oraz kosztów dodatkowych związanym z udziałem uczestnika szkolenia w wybranym szkoleniu.
  13. Brak zapłaty kwoty wynikającej z faktury nie oznacza rezygnacji ze szkolenia.
  14. Zleceniodawca może zrezygnować ze szkolenia według następujących zasad: – bez ponoszenia kosztów na 21 dni przed planowanym terminem szkolenia – zapłata 50% kosztów udziału w szkoleniu w razie wypowiedzenia umowy w terminie 20-7 dni przed terminem szkolenia. – zleceniodawcy nie przysługuje prawo wypowiedzenia zawartej umowy w ciągu 6 lub mniej dni poprzedzających termin szkolenia.
  15. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, Organizator zwróci uiszczone koszty szkolenia według terminów rezygnacji wskazanych powyżej. Rezygnacja ze szkolenia nie zwalnia Zleceniodawcy z obowiązku dokonania zapłaty za szkolenie, jeśli rezygnacja odbyła się w terminie od 20 do 7 dni przed szkoleniem, Zleceniodawca pokrywa 50% kosztów udziału wybranego szkolenia, jeśli rezygnacja odbyła się w ciągu 6 lub mniej dni, Zleceniodawca pokrywa 100% kosztów.
  16. Oświadczenie zgłaszającego o wypowiedzeniu umowy powinno nastąpić w formie pisemnej, na adres mailowy: szkolenia@buzzcenter.pl, z oznaczeniem w tytule nazwy oraz terminy szkolenia wraz z dopiskiem REZYGNACJA.

Zgłoszenie udziału w wydarzeniach bezpłatnych

  1. W celu udziału w wybranym wydarzeniu bezpłatnym (dalej Wydarzenie) typu szkolenie lub webinar, Uczestnik wypełnia formularz zgłoszeniowy na stronie buzzcenter.plw formie online.
  2. Organizator potwierdza udział w wybranym wydarzeniu.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wydarzenia lub jego odwołania. W takim przypadku Zleceniodawca zostanie powiadomiony o fakcie zmiany terminu szkolenia najpóźniej na 24 godziny przed wcześniej zakładaną datą rozpoczęcia wydarzenia.
  4. Wydarzenia bezpłatne nie są obciążone żadnymi kosztami z tytułu uczestnictwa.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działanie narzędzi zewnętrznych z których korzysta.
  6. Organizator w ramach działań przypominających oraz sprzedażowych zastrzega sobie możliwość kontaktu z uczestnikiem w formie telefonicznej, sms i mailowej.

Własność intelektualna

  1. Materiały jak artykuły, programy szkoleń, raporty oraz inne zawarte na stronie www oraz informacje prezentowane podczas wydarzeń stanowią własność intelektualną spółki BUZZcenter lub są wykorzystywane przez nią na mocy odpowiednich licencji i są chronione odpowiednimi przepisami prawnymi. Jakiekolwiek rozpowszechnianie informacji nabytych w trakcie wydarzenia przez Użytkownika na potrzeby handlowe bez wcześniejszego, jednoznacznego uzyskania zgody spółki jest niedozwolone.
  2. Udostępnienie użytkownikowi stron www nie równa się z udzieleniem mu licencji do korzystania z własności intelektualnej spółki. Wszelkie prawa, które nie zostały wyraźnie udzielone użytkownikowi przez tę umowę, pozostają zastrzeżone dla spółki.
  3. Zabraniane jest jakiekolwiek rozsyłanie i rozpowszechnianie materiałów należących do spółki bez uprzedniej zgody BUZZcenter.

RODO

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (dalej zwane: „RODO”) informujemy, że: Administratorem danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO będzie BUZZcenter Sp. z o.o., ul. Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków, tel.  +48 515 275 443, e-mail: kontakt@buzzcenter.pl.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: a) wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu/konferencji/kursie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b „RODO”, a w przypadku gdy uczestnikiem szkolenia/konferencji/kursu jest inna osoba niż Zleceniodawca – art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”), b) wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. „RODO” w związku z przepisami podatkowymi), c) w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”), d) marketingu i promocji produktów i usług własnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) oraz f) „RODO”), e) wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) „RODO”).
  3. Odbiorcami Twoich danych osobowych w związku z realizacją celów wskazanych w pkt. 2 mogą być: a) osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy
  4. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w okresie niezbędnym do realizacji celów wskazanych w pkt. 2: a) w związku z realizacją zawartej umowy, do czasu jej zakończenia, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, b) w związku z marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie lub złożenia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
  5. Przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”, b) prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”, c) prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”, e) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”.

Obowiązki Organizatora

  1. BUZZcenter zobowiązuje się do wykonania szkolenia z należytą starannością, według jego najlepszej wiedzy zawodowej i zgodnie z ustalonym programem.
  2. BUZZcenter zobowiązuje się do utrzymania w tajemnicy wszelkich informacji i dokumentów, które dotyczą bezpośrednio Zleceniodawcy, które zostaną pozyskane podczas wzajemnej współpracy.
  3. Żadna ze stron nie będzie ponosić odpowiedzialności z tytułu naruszenia niniejszego zlecenia wynikającego z przyczyn od niej niezależnych.

Informacje dodatkowe

  1. Wszystkie materiały szkoleniowe, w tym prezentacje, ćwiczenia i scenariusze przekazywane uczestnikom szkolenia stanowią wyłączną własność BUZZcenter. Uczestnikom szkolenia przysługuje prawo wykorzystania materiałów pozyskanych podczas szkolenia dla własnych potrzeb związanych z bieżącą działalnością gospodarczą Zleceniodawcy.
  2. Materiały szkoleniowe w całości lub części nie mogą być w jakikolwiek sposób rozpowszechnianie i udostępniane osobom trzecim. Zleceniodawca nie ma prawa do używania niniejszych materiałów w całości czy w części do własnych szkoleń, nie może również przekazać praw do korzystania z nich osobom trzecim.
  3. Zleceniodawca rozumie, że informacje i materiały przekazane na szkoleniu mają charakter ogólny (informacyjny). Nie mają one charakteru indywidualnego i nie mogą być uważane za świadczenie usług jakiegokolwiek doradztwa.
  4. Rekomendacje wskazane podczas szkolenia mają charakter wyłącznie orientacyjny, a zawarte w nich informacje nie powinny zastąpić szczegółowej analizy problemu lub profesjonalnego osądu.
  5. BUZZcenter nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie udzielonych rekomendacji.
  6. BUZZcenter zaleca, by wszelkie kwestie prezentowane na szkoleniu były konsultowane z właściwym doradcą.

Reklamacje

  1. Uczestnik szkoleń ma prawo do składania reklamacji związanych z działaniem strony www oraz reklamacji w zakresie usług świadczonych przez Spółkę w ramach strony www.
  2. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Spółka.
  3. Reklamację należy przesłać na adres: szkolenia@buzzcenter.pl formie elektronicznej i powinny zawierać co najmniej informacje jak: przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie, oznaczenie Użytkownika (imię, nazwisko, adres, adres e-mail) oraz w przypadku reklamacji dotyczącej konkretnego Wydarzenia – nazwę tego Wydarzenia. Reklamacja może być również złożona pisemnie i przesłana na adres siedziby spółki.
  4. Spółka zastrzega sobie prawo zwrócenia się do użytkownika celem uzupełnienia informacji zawartych w reklamacji, jeżeli podane przez Użytkownika informacje będą niepełne i rozpatrzenie reklamacji przez Spółkę będzie niemożliwe.
  5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Spółkę w ciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
  6. Decyzja Spółki dotycząca reklamacji będzie przekazywana Użytkownikowi na adres e-mail wskazany w reklamacji.

Postanowienia końcowe

  1. Niniejsze Ogólne warunki świadczenia usług dotyczą usług niezależnie od momentu ich wykonania.
  2. Niniejsze Ogólne warunki świadczenia usług oraz wszelkie pozaumowne kwestie lub zobowiązania powstałe w związku z usługami wykonywanymi przez BUZZcenter będą podlegać prawu polskiemu i będą interpretowane zgodnie z tym prawem, a wszelkie spory dotyczące świadczonych przez BUZZcenter usług będą podlegać wyłącznej jurysdykcji sądów polskich.
  3. Żadna ze stron nie może dokonać cesji jakichkolwiek praw, obowiązków ani roszczeń wynikających z niniejszej Umowy.

Dostępne dokumenty

Administrator danych

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest BUZZcenter Sp. z o.o. z siedzibą w Głoskowie, przy ul. Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków, NIP 1231508532, REGON: 521264550, wpisaną do rejestru sądowego Sądu Rejonowego dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000954518.

Uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych

W sprawach związanych z ochroną danych można się z nami skontaktować: w sposób pisemny przesyłając zapytania na adres BUZZcenter Sp. z o.o., Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków, z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”; wysyłając zapytania na adres e-mail kontakt@buzzcenter.pl oraz kontaktując się pod numerem telefonu: +48 515 275 443.

Pytania i wątpliwości

BUZZcenter e-mail: szkolenia@buzzcenter.pl