Moc AI dla sprzedaży

AI dla sprzedaży

O szkoleniu

Sprzedaż jest jednym z obszarów, które doświadczają znaczącej transformacji dzięki postępowi technologicznemu. Sztuczna inteligencja stała się kluczowym narzędziem, które może zrewolucjonizować sposób, w jaki zespoły sprzedażowe funkcjonują i osiągają swoje cele.

Automatyzacja żmudnych zadań
AI może przejąć na siebie powtarzalne i czasochłonne zadania, takie jak wprowadzanie danych, ustawianie spotkań czy generowanie prostych raportów, pozwalając handlowcom skoncentrować się na budowaniu relacji z klientami i innych kluczowych aspektach sprzedaży.

Inteligentna analiza danych
AI jest w stanie przetwarzać ogromne ilości danych w krótkim czasie, identyfikując ukryte wzorce i zależności, które mogą być niezauważalne dla ludzkiego oka. To pozwala na lepsze zrozumienie rynku i klientów, a także na opracowywanie bardziej skutecznych strategii sprzedaży.

Personalizacja ofert
Dzięki AI, zespoły sprzedażowe mogą tworzyć spersonalizowane oferty, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb i preferencji klientów, zwiększając tym samym szanse na sukces sprzedaży.

Wsparcie w procesie decyzyjnym
AI może dostarczyć handlowcom cenne wskazówki i rekomendacje w czasie rzeczywistym, pomagając w podejmowaniu lepszych decyzji i zwiększając efektywność procesów sprzedażowych.

Rozwój umiejętności sprzedażowych
Szkolenia oparte o narzędzia AI mogą pomóc w rozwoju umiejętności sprzedażowych, oferując indywidualne coachingi i dostosowane do potrzeb materiały szkoleniowe, które pomagają w ciągłym doskonaleniu umiejętności zespołu.

Przewidywanie trendów i zachowań Klientów
AI może analizować dane historyczne i bieżące, aby przewidywać przyszłe trendy rynkowe i zachowania klientów, co pozwala firmom być o krok do przodu i dostosowywać swoje strategie sprzedaży odpowiednio.

Jasne jest, że AI ma potencjał do znacznego usprawnienia pracy w sprzedaży, przyczyniając się do zwiększenia produktywności, skuteczności i zadowolenia klienta. Wprowadzenie AI w działach sprzedaży nie jest już kwestią „czy”, ale „kiedy” i „jak”. Szkolenie z zakresu AI w sprzedaży może być pierwszym krokiem w kierunku zrozumienia i wykorzystania pełnego potencjału tej przełomowej technologii.

Cel Szkolenia

Szkolenie ma na celu zwiększenie efektywności sprzedaży poprzez wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) w procesach sprzedażowych. Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z zakresu analizy danych, prognozowania trendów i dostosowywania strategii, co pozwoli na tworzenie bardziej efektywnych kampanii marketingowych i spersonalizowanych doświadczeń dla klientów.

Narzędzia

    • Chat GPT w wersji 3,5, 4 Turbo
    • Custom GPTs
    • Copilot
    • Copy.ai
    • caspa.ai
    • Midjourney
    • DALL-E
    • Adobe Firefly
    • ID-D
    • Eleven Labs
    • Heygen
    • Waymark
    • Mixo
    • Writesonic
    • i wiele innych

Korzyści dla uczestników

To pierwsze na rynku szkolenie z AI dla sprzedaży. W ramach szkolenia dostajesz bezpłatne aktualizacje i informacje o najnowszych i najlepszych praktykach w AI.

  • Poznasz skuteczne narzędzia, które prowadzący przetestował i wybrał spośród 2000 testowanych narzędzi
  • Dowiesz się jak w praktyczny sposób AI może wesprzeć pracę w sprzedaży i zarządzanie sprzedażą
  • Podczas tego szkolenia prowadzący dopasuje narzędzia do potrzeb uczestników
  • Dowiesz się jak wyglądają prawne i etyczne możliwości użycia AI w codziennej pracy
  • Poznasz potencjalne scenariusze rozwoju AI

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma

  • Inspirujące szkolenie 8h
  • Dostęp do otwartych sesji follow-up o nowościach w świata AI. Podczas spotkań omawiane będą nowinki i aktualizacji świata AI
  • Listę narzędzi AI, o których mogłeś jeszcze nie słyszeć
  • Materiały szkoleniowe
  • Nagranie szkolenia
  • Aktualizacje i informacje o najnowszych i najlepszych praktykach w AI
  • Certyfikat
  • Bezpłatny dostęp do kursu „ChatGPT w biznesie”

Kto powinien uczestniczyć w tym szkoleniu?

  • Dyrektorzy ds. sprzedaży
  • Specjaliści ds. sprzedaży
  • Właściciele biznesów, którzy nadzorują wyniki sprzedażowe
  • Pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta, którzy chcą usprawnić swoją pracę
  • Osoby początkujące chcące poznać podstawowe zastosowania AI w sprzedaży
  • Osoby z pewnym doświadczeniem chcące rozwijać swoje umiejętności w zakresie zaawansowanych technik i narzędzi AI

Sprawdź możliwość dofinansowania tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych nawet do 80%!

MODUŁ 1. Wprowadzenie do sztucznej inteligencji i machine learning

  • Definicje, historia i zastosowania AI
  • Kluczowe pojęcia: uczenie maszynowe, głębokie uczenie, sieci neuronowe
  • Sztuczna inteligencja w sprzedaży

MODUŁ 2. Jak sprawnie obsługiwać ChatGPT w sprzedaży

  • Jak działa i jakie ma możliwości
  • ChatGPT w pisaniu treści i odpowiadaniu na trudne maile
  • Prospecting z użyciem ChatGPT
  • Praca z excelem i danymi
  • Research i czytanie raportów

MODUŁ 3. Analiza danych i prognozowanie trendów

  • Jak analizować dane przy użyciu AI
  • Prognozowanie trendów i dostosowywanie strategii sprzedaży
  • Wykorzystanie Inteligentnych Asystentów w sprzedaży

MODUŁ 4. Tworzenie unikalnych ofert sprzedaży

  • Tworzenie spersonalizowanych ofert
  • Wykorzystanie AI do symulacji rozmów sprzedażowych
  • Zwiększenie efektywności ofert sprzedaży
  • Automatyzacja obsługi klienta z użyciem chatbotów

MODUŁ 5. Usprawnienie pracy

  • Automatyzacja procesów sprzedażowych
  • Zwiększenie efektywności pracy zespołów sprzedaży
  • Przyszłość relacji międzyludzkich i współpracy z AI
  • Analiza opinii Klientów
  • Najnowsze trendy i przyszłe kierunki rozwoju AI w sprzedaży

MODUŁ 6. Praktyczne zastosowanie AI w sprzedaży

Omówienie case study

MODUŁ 7. Przyszłość AI w sprzedaży

  • Wybór odpowiednich narzędzi i platform do zastosowania AI w sprzedaży
  • Wdrażanie AI w strategii sprzedażowej
  • Testowanie i optymalizacja rozwiązań AI w sprzedaży
  • Nowe trendy i technologie
  • Kierunki rozwoju AI w sprzedaży

MODUŁ 8. Aspekty prawne i etyczne

  • AI a prawo autorskie
  • Podstawowe normy prawne dla AI
  • Etyka i odpowiedzialność w wykorzystaniu AI w sprzedaży

Uwaga: Program szkolenia może ulec zmianie w zależności od potrzeb uczestników oraz aktualnych trendów w dziedzinie AI w sprzedaży.

 

 

  • Radosław Mechło

    Radosław Mechło

    Cybernetyk, z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży, ekspert ds. wykorzystania AI w biznesie

    Ceniony konsultant AI oraz ekspert marketingowy, który wyróżnia się unikalną zdolnością do integracji zaawansowanych technologii w całościową strategię biznesową. Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje,
    by doradzać firmom w obszarze transformacji biznesu i wdrożenia sztucznej inteligencji. Ponad 17 lat w świecie sprzedaży i marketingu dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach biznesowych.

    Jest absolwentem cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania. Posiada dyplom DIMAQ Proffesional, Strategic Thinking oraz Winning Sustainability Strategies w International Institute for Management Development w Szwajcarii.

    Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity (IT), gdzie przyczynił się do wzrostu rozpoznawalności marki na rynku globalnym. W Ringier Axel Springer, odpowiadał
    za budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami. Jako Dyrektor Zarządzający w agencji marketingu zintegrowanego, kierował projektami dla światowej klasy marek, implementując innowacyjne strategie marketingowe.

    Zrealizował kilkadziesiąt wdrożeń rozwiązań sztucznej inteligencji w biznesie, a od 2023 roku przeszkolił ponad na żywo ponad 5 200 osób z obszaru AI. Przetestował ponad 2 600 rozwiązań i skutecznie wdraża swoją wiedzę w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw.

    Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla Danone, Polpharma, Gedeon Richter, Leroy Merlin, Warta, Bayer, Ipsen, Classen, Orkla, Streamsoft, MDH, Związku Miast Polskich, Polaris, Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, Exatel, IKANO Bank, TPA, Havas.

    Radosław Mechło jest uznanym ekspertem w dziedzinie integracji technologii AI z biznesem.
    Jego profesjonalizm, wszechstronna wiedza i zaangażowanie w rozwój innowacyjnych rozwiązań czynią go niezastąpionym doradcą dla każdego, kto szuka sposobów na wykorzystanie nowych technologii w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.

Szkolenie online


 


To szkolenie odbywa się na platformie ClickMeeting. 

Wymagania, które muszą zostać spełnione

  • Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
  • 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
  • System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.

Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.

Regulamin i warunki uczestnictwa w szkoleniu

  1. Niniejszy regulamin i warunki uczestnictwa w szkoleniu dotyczą usług świadczonych przez firmę BUZZcenter spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Głoskowie, ul. Zielone Wzgórze 1, NIP 123 150 85 32, REGON 521264550, wpisaną do rejestru sądowego Sądu Rejonowego dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000954518. W dalszej części podmiot zwany „Organizator” lub „BUZZcenter”.
  2. Przedmiotem niniejszego Regulaminu i warunków uczestnictwa w szkoleniu jest określenie zasad i warunków współpracy w zakresie udziału Zleceniodawcy lub osób przez niego wskazanych w wybranym szkoleniu zawartym w ofercie szkoleń oferowanych przez BUZZcenter na stronie buzzcenter.pl
  3. Zleceniodawca i/lub osoby wskazane przez Zleceniodawcę uczestniczą w szkoleniu organizowanym przez Organizatora tj. BUZZcenter na podstawie poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia udziału w szkoleniu, dostępnego na buzzcenter.pllub poprawne wypełnienie formularza i przesłanie skanu przez Zleceniodawcę na adres mailowy szkolenia@buzzcenter.pl.

Zgłoszenie udziału

  1. W celu udziału w wybranym szkoleniu, Zleceniodawca wypełnia formularz zgłoszeniowy na stronie buzzcenter.plw formie online lub przesyła skan poprawnie wypełnionego formularza na adres mailowy: szkolenia@buzzcenter.pl.
  2. W celu prowadzenia poprawnej komunikacji przed szkoleniem niezbędne jest podanie bezpośredniego telefonu komórkowego oraz aktualnego adresu e-mail.
  3. Organizator potwierdza udział w szkoleniu na podstawie przesłanego formularza i wystawia stosowny dokument, tj. fakturę VAT na dane wskazane w zgłoszeniu.
  4. Osoba podpisująca lub/i przesyłająca formularz zgłoszenia, lub wypełniająca go w formie online, składając zgłoszenie oświadcza, że została wyraźnie upoważniona do jego złożenia. Oświadcza także, że posiada pełnię praw do zawarcia w imieniu reprezentowanego podmiotu umowy świadczenia usługi szkoleniowej.
  5. Organizator zapewnia Zleceniodawcy i/lub zgłoszonym przez Zleceniodawcę osobom miejsce na wybranym szkoleniu, o ile w momencie otrzymania zgłoszenia będą dostępne miejsca na wybrane szkolenie. W przypadku braku miejsc Organizator zobowiązuje się niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia poinformować o tym fakcie Zleceniodawcę.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub jego odwołania. W takim przypadku Zleceniodawca zostanie powiadomiony o fakcie zmiany terminu szkolenia najpóźniej na 3 dni robocze przed wcześniej zakładaną datą rozpoczęcia szkolenia.
  7. W przypadku gdy nowy termin szkolenia nie odpowiada Zleceniodawcy, Organizator zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie przez Zleceniodawcę, jednak nie później niż 3 dni robocze od rozpoczęcia nowego terminu szkolenia.
  8. Zleceniodawca zobowiązany jest do zapłaty pełnego wynagrodzenia jednorazowo według daty wskazanej na FV, nie później niż na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem wybranego szkolenia, a jeśli do daty szkolenia zostało mniej, niż 7 dni roboczych, zapłata nastąpi najpóźniej w dniu przesłania Zleceniodawcy faktury. W przypadku braku odnotowania wpłaty na koncie Organizatora najpóźniej jeden dzień roboczy przed terminem rozpoczęcia szkolenia, Organizator może nie dopuścić do szkolenia  danego uczestnika, za którego ów płatność nie została uiszczona. Ceny za poszczególne szkolenia wskazane są na stronie internetowej BUZZcenter buzzcenter.pli są cenami netto za osobę. Do podanych cen należy doliczyć 23% VAT.
  9. Opłata powinna być dokonana przelewem na konto w banku mBank, numer konta: PL 68 1140 2004 0000 3102 8218 7222, w tytule podany numer FV i imię oraz nazwisko uczestnika.
  10. Brak uczestnictwa w szkoleniu nie zwalnia z zapłaty umówionego wynagrodzenia.
  11. W przypadku niedotrzymania terminów wpłat, Organizator ma prawo skorygować FV o naliczone rabaty.
  12. W przypadku szkoleń stacjonarnych cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania, dojazdu, parkingu oraz kosztów dodatkowych związanym z udziałem uczestnika szkolenia w wybranym szkoleniu.
  13. Brak zapłaty kwoty wynikającej z faktury nie oznacza rezygnacji ze szkolenia.
  14. Zleceniodawca może zrezygnować ze szkolenia według następujących zasad: – bez ponoszenia kosztów na 21 dni przed planowanym terminem szkolenia – zapłata 50% kosztów udziału w szkoleniu w razie wypowiedzenia umowy w terminie 20-7 dni przed terminem szkolenia. – zleceniodawcy nie przysługuje prawo wypowiedzenia zawartej umowy w ciągu 6 lub mniej dni poprzedzających termin szkolenia.
  15. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, Organizator zwróci uiszczone koszty szkolenia według terminów rezygnacji wskazanych powyżej. Rezygnacja ze szkolenia nie zwalnia Zleceniodawcy z obowiązku dokonania zapłaty za szkolenie, jeśli rezygnacja odbyła się w terminie od 20 do 7 dni przed szkoleniem, Zleceniodawca pokrywa 50% kosztów udziału wybranego szkolenia, jeśli rezygnacja odbyła się w ciągu 6 lub mniej dni, Zleceniodawca pokrywa 100% kosztów.
  16. Oświadczenie zgłaszającego o wypowiedzeniu umowy powinno nastąpić w formie pisemnej, na adres mailowy: szkolenia@buzzcenter.pl, z oznaczeniem w tytule nazwy oraz terminy szkolenia wraz z dopiskiem REZYGNACJA.

Zgłoszenie udziału w wydarzeniach bezpłatnych

  1. W celu udziału w wybranym wydarzeniu bezpłatnym (dalej Wydarzenie) typu szkolenie lub webinar, Uczestnik wypełnia formularz zgłoszeniowy na stronie buzzcenter.plw formie online.
  2. Organizator potwierdza udział w wybranym wydarzeniu.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wydarzenia lub jego odwołania. W takim przypadku Zleceniodawca zostanie powiadomiony o fakcie zmiany terminu szkolenia najpóźniej na 24 godziny przed wcześniej zakładaną datą rozpoczęcia wydarzenia.
  4. Wydarzenia bezpłatne nie są obciążone żadnymi kosztami z tytułu uczestnictwa.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działanie narzędzi zewnętrznych z których korzysta.
  6. Organizator w ramach działań przypominających oraz sprzedażowych zastrzega sobie możliwość kontaktu z uczestnikiem w formie telefonicznej, sms i mailowej.

Własność intelektualna

  1. Materiały jak artykuły, programy szkoleń, raporty oraz inne zawarte na stronie www oraz informacje prezentowane podczas wydarzeń stanowią własność intelektualną spółki BUZZcenter lub są wykorzystywane przez nią na mocy odpowiednich licencji i są chronione odpowiednimi przepisami prawnymi. Jakiekolwiek rozpowszechnianie informacji nabytych w trakcie wydarzenia przez Użytkownika na potrzeby handlowe bez wcześniejszego, jednoznacznego uzyskania zgody spółki jest niedozwolone.
  2. Udostępnienie użytkownikowi stron www nie równa się z udzieleniem mu licencji do korzystania z własności intelektualnej spółki. Wszelkie prawa, które nie zostały wyraźnie udzielone użytkownikowi przez tę umowę, pozostają zastrzeżone dla spółki.
  3. Zabraniane jest jakiekolwiek rozsyłanie i rozpowszechnianie materiałów należących do spółki bez uprzedniej zgody BUZZcenter.

RODO

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (dalej zwane: „RODO”) informujemy, że: Administratorem danych zgodnie z art. 4 pkt. 7 RODO będzie BUZZcenter Sp. z o.o., ul. Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków, tel.  +48 515 275 443, e-mail: kontakt@buzzcenter.pl.
  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: a) wykonania zawartej umowy tj. uczestnictwa w szkoleniu/konferencji/kursie (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b „RODO”, a w przypadku gdy uczestnikiem szkolenia/konferencji/kursu jest inna osoba niż Zleceniodawca – art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”), b) wypełnienie prawnie ciążących obowiązków na Administratorze danych w związku z koniecznością przechowywania dowodów księgowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. „RODO” w związku z przepisami podatkowymi), c) w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f „RODO”), d) marketingu i promocji produktów i usług własnych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a) oraz f) „RODO”), e) wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, badania satysfakcji Klientów (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) „RODO”).
  3. Odbiorcami Twoich danych osobowych w związku z realizacją celów wskazanych w pkt. 2 mogą być: a) osoby upoważnione przez Administratora – pracownicy oraz współpracownicy
  4. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w okresie niezbędnym do realizacji celów wskazanych w pkt. 2: a) w związku z realizacją zawartej umowy, do czasu jej zakończenia, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, b) w związku z marketingiem produktów i usług oferowanych przez Administratora, do czasu wycofania zgody na takie przetwarzanie lub złożenia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.
  5. Przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 „RODO”, b) prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 „RODO”, c) prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 „RODO”, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 „RODO”, e) prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 „RODO”.

Obowiązki Organizatora

  1. BUZZcenter zobowiązuje się do wykonania szkolenia z należytą starannością, według jego najlepszej wiedzy zawodowej i zgodnie z ustalonym programem.
  2. BUZZcenter zobowiązuje się do utrzymania w tajemnicy wszelkich informacji i dokumentów, które dotyczą bezpośrednio Zleceniodawcy, które zostaną pozyskane podczas wzajemnej współpracy.
  3. Żadna ze stron nie będzie ponosić odpowiedzialności z tytułu naruszenia niniejszego zlecenia wynikającego z przyczyn od niej niezależnych.

Informacje dodatkowe

  1. Wszystkie materiały szkoleniowe, w tym prezentacje, ćwiczenia i scenariusze przekazywane uczestnikom szkolenia stanowią wyłączną własność BUZZcenter. Uczestnikom szkolenia przysługuje prawo wykorzystania materiałów pozyskanych podczas szkolenia dla własnych potrzeb związanych z bieżącą działalnością gospodarczą Zleceniodawcy.
  2. Materiały szkoleniowe w całości lub części nie mogą być w jakikolwiek sposób rozpowszechnianie i udostępniane osobom trzecim. Zleceniodawca nie ma prawa do używania niniejszych materiałów w całości czy w części do własnych szkoleń, nie może również przekazać praw do korzystania z nich osobom trzecim.
  3. Zleceniodawca rozumie, że informacje i materiały przekazane na szkoleniu mają charakter ogólny (informacyjny). Nie mają one charakteru indywidualnego i nie mogą być uważane za świadczenie usług jakiegokolwiek doradztwa.
  4. Rekomendacje wskazane podczas szkolenia mają charakter wyłącznie orientacyjny, a zawarte w nich informacje nie powinny zastąpić szczegółowej analizy problemu lub profesjonalnego osądu.
  5. BUZZcenter nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie udzielonych rekomendacji.
  6. BUZZcenter zaleca, by wszelkie kwestie prezentowane na szkoleniu były konsultowane z właściwym doradcą.

Reklamacje

  1. Uczestnik szkoleń ma prawo do składania reklamacji związanych z działaniem strony www oraz reklamacji w zakresie usług świadczonych przez Spółkę w ramach strony www.
  2. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Spółka.
  3. Reklamację należy przesłać na adres: szkolenia@buzzcenter.pl formie elektronicznej i powinny zawierać co najmniej informacje jak: przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie, oznaczenie Użytkownika (imię, nazwisko, adres, adres e-mail) oraz w przypadku reklamacji dotyczącej konkretnego Wydarzenia – nazwę tego Wydarzenia. Reklamacja może być również złożona pisemnie i przesłana na adres siedziby spółki.
  4. Spółka zastrzega sobie prawo zwrócenia się do użytkownika celem uzupełnienia informacji zawartych w reklamacji, jeżeli podane przez Użytkownika informacje będą niepełne i rozpatrzenie reklamacji przez Spółkę będzie niemożliwe.
  5. Reklamacje będą rozpatrywane przez Spółkę w ciągu 14 dni roboczych od ich otrzymania, a w przypadkach wymagających dodatkowych czynności wyjaśniających czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu maksymalnie do 21 dni roboczych.
  6. Decyzja Spółki dotycząca reklamacji będzie przekazywana Użytkownikowi na adres e-mail wskazany w reklamacji.

Postanowienia końcowe

  1. Niniejsze Ogólne warunki świadczenia usług dotyczą usług niezależnie od momentu ich wykonania.
  2. Niniejsze Ogólne warunki świadczenia usług oraz wszelkie pozaumowne kwestie lub zobowiązania powstałe w związku z usługami wykonywanymi przez BUZZcenter będą podlegać prawu polskiemu i będą interpretowane zgodnie z tym prawem, a wszelkie spory dotyczące świadczonych przez BUZZcenter usług będą podlegać wyłącznej jurysdykcji sądów polskich.
  3. Żadna ze stron nie może dokonać cesji jakichkolwiek praw, obowiązków ani roszczeń wynikających z niniejszej Umowy.

Dostępne dokumenty

Administrator danych

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest BUZZcenter Sp. z o.o. z siedzibą w Głoskowie, przy ul. Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków, NIP 1231508532, REGON: 521264550, wpisaną do rejestru sądowego Sądu Rejonowego dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000954518.

Uzyskanie informacji o przetwarzaniu danych osobowych

W sprawach związanych z ochroną danych można się z nami skontaktować: w sposób pisemny przesyłając zapytania na adres BUZZcenter Sp. z o.o., Zielone Wzgórze 1, 05-503 Głosków, z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”; wysyłając zapytania na adres e-mail kontakt@buzzcenter.pl oraz kontaktując się pod numerem telefonu: +48 515 275 443.

Pytania i wątpliwości

BUZZcenter e-mail: szkolenia@buzzcenter.pl