Artykuły
Jak klient dokonuje decyzji w procesie zakupowym i dlaczego cena wcale nie jest najważniejsza?
Czytaj dalejKlient i proces zakupowy w firmach B2B różni się od tego, który znamy z typowych zakupów konsumenckich. Na co w […]
Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?
Czytaj dalejDziałania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni […]
B2B marketing – co jest podstawą dobrych działań?
Czytaj dalejB2B marketing w Polsce dopiero raczkuje i często jest błędnie definiowany. Powoduje to głównie złe zrozumienie jakie działania warto realizować […]
Social media marketing w firmie B2B
Czytaj dalejSocial media marketing w biznesie B2B odgrywa od kilku lat bardzo ważną rolę. Coraz więcej firm B2B wie jak sprawnie […]
Niska efektywność marketingowa w firmach B2B – dlaczego tak jest?
Czytaj dalejNa rynku bardzo dużo firm działa w obszarze B2B i często w rozmowach z przedstawicielami takich firm słyszę, że mają […]
Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?
Czytaj dalejIle wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek […]
Jak dobry handlowiec może zastąpić działania marketingowe?
Czytaj dalejWiele firm nie wyobraża sobie sprzedaży bez marketingu. Inne natomiast skupią się tylko na działaniach handlowych. Jak zachować właściwe proporcje? […]
Jak marketing powinien wspierać stabilność firmy?
Czytaj dalejMarketerzy mają w biznesie opinie osób kreatywnych, które ze sprzedażą nie mają za wiele wspólnego. Marketing z taką właśnie łatką […]
Prezesie, zabezpiecz swój biznes w Nowym Ładzie.
Czytaj dalej1 stycznia 2022 to dzień, który z pewnością wielu przedsiębiorców zapamięta. Wraz z nowym rokiem zaczęły obowiązywać nowe przepisy, zwłaszcza […]
Strategia marketingowa w Twojej firmie – zacznij o rachunku sumienia
Czytaj dalejNowy Rok daje wiele nowych możliwości, zarówno mentalnie jak i biznesowo. Może właśnie przejmujesz stery w firmie, awansujesz albo jesteś […]
Plan marketingowy na kolejny rok – jak zrobić to dobrze?
Czytaj dalejJesteśmy w bardzo gorącym okresie tzw. Q4, który w wielu firmach jest kluczowym okresem w całym roku. To czas, w […]
Business Model Canvas – czym jest?
Czytaj dalejBusiness Model Canvas jest modelem stworzonym przez Alexandra Osterwaldera, który jest szablonem budowania modelu biznesowego. Jak sam autor wskazuje ma […]
Strategia marketingowa wczasach VUCA – czy nadal ma sens?
Czytaj dalejŻyjemy w czasach pełnych zmian i w zasadzie tylko to jest pewne. Otoczenie firmy się zmienia, zmienia się też nasz […]
Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?
Czytaj dalejStrategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest […]
Identyfikacja wizualna marki
Czytaj dalejProfesjonalny branding wyróżni markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i jest dla nich sygnałem, że marce można zaufać. To […]
Audyt marketingowy elementy i cena – na czym polega i kiedy go wykonać?
Czytaj dalejZrozumienie obecnej sytuacji firmy jest kluczowe, by prowadzić konkretne działania. Audyt marketingowy jest całościową̨ oceną działań marketingowych i komunikacyjnych w […]