Kamila Kierzek Kamila Kierzek-Mechło,

LinkedIn praca – nowość na portalu szansą na zatrudnienie.

LinkedIn aktywnie rozwija nowe funkcje na portalu. Inwestuje przede wszystkim w rozwój profili osobistych. Tym razem postawił na rozwój oferty związanej z rynkiem pracy. LinkedIn praca to nowość dostępna z poziomu profilu osobistego, co pozwala na minięcie wykupywania drogich pakietów ogłoszeniowych.

LinkedIn praca

LinkedIn praca – gdzie szukać nowej funkcji?

Standardowo, LinkedIn wprowadza nowości stopniowo. Zatem nie każdy użytkownik zobaczy funkcję już teraz. Osoby, którym została już ona udostępniona będą widziały nowość na swojej stornie głównej, pod miejscem do rozpoczęcia publikacji. 

Wchodząc w opcję opublikuj ofertę pracy zostaniecie przekierowani na główną stronę LinkedIn praca (oferty pracy).  Portal na tym etapie poprosi Cię o wprowadzenie nazwy stanowiska oraz miejsca pracy.

Zdjęcie 2. Dotarcie do odpowiednich kandydatów na LinkedIn

LinkedIn praca – krok 1, czyli określenie jaką ofertę chcesz opublikować?

Konfigurację nowego ogłoszenia należy rozpocząć od uzupełniania podstawowych informacji jak

  • Funkcja – można dodać 3 do wyboru z całej listy, która jest zsynchronizowana ze standardową listą LinkedIn
  • Forma zatrudnienia – do wyboru z listy
  • Branża firmy – wybór spośród 3 rekomendowanych przez portal
  • Poziom stanowiska – do wyboru z listy
  • Opis ofert pracy – kreator daje możliwość podstawowej obróbki tekstu 

Dodatkowo można określić umiejętności (do 10) kandydata. 

Powyższe funkcje połączone są ściśle z opisami ze standardowego profilu osobistego, co ułatwi LinkedIn łączenie oferty pracy z odpowiednim kandydatem. 

Zdjęcie 3. Jaką ofertę pracy chcesz opublikować?

Krok 2 LinkedIn praca to pytania sprawdzające.

Analogicznie do danych zawartych w profilu osobistym można zapytać potencjalnego kandydata o dodatkowe elementy jak:

  • Doświadczenie zawodowe
  • Wykształcenie
  • Lokalizacja
  • Język
  • Certyfikaty
  • Status wizowy
  • Doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami
  • Zezwolenie na prace
  • Doświadczenie w branży

Pola nie są obowiązkowe jednak, jeśli zdecydujesz się zadać pytanie, kandydat musi odpowiedzieć.

Widać również punkty styku z danymi profilu użytkowników, co zapewne pomoże algorytmom portalu na łączenie odpowiednich kandydatów z ofertą pracy. 

Zdjęcie 4. Pytania dodatkowe w LinkedIn praca

LinkedIn praca, a finanse.

Nowością związaną z ofertami pracy jest również forma rozliczenia. Dotychczas opcją na publikacje ofert pracy to nawiązanie współpracy z LinkedIn i wykupienie jej za indywidualne stawki. Współpraca byłą oceniania na drogą. 

Rozliczenie budżetu jest za konkretne wyświetlenie oferty kandydatom.

Obecnie możliwość ustawienie oferty pracy z poziomu profilu osobistego osoby, która jest administratorem danej strony firmowej jest bardzo wygodna. Publikujący samodzielnie ustala wysokość budżetu jaki chce przeznaczyć na dotarcie do kandydatów. LinkedIn oczywiście optymalny budżet sugeruje. 

Zdjęcie 5. Optymalizacja budżetu

Na zakończenie publikacji można wygenerować podgląd oferty i zweryfikować jej ustawienia. 

Zdjęcie 6. LinkedIn praca podgląd oferty

LinkedIn w ostatnich miesiącach regularnie wprowadza drobne nowości i udogodnienia. Są one związane w większości z profilami osobistymi, jednak daje to ogromną nadzieję, że niedługo ewidnetne braki zostaną uzupełnione. Dzięki kolejnym nowym funkcjom LinkedIn nabiera mocy i przyciąga coraz to szersze grono wierny użytkowników. 

Jeśli interesuje Cię temat LinkedIn zapytaj nas o audyt Twojego profilu. Szczegółu dostępne na stronie https://buzzcenter.pl/wydarzenie/audyt-firmowych-kont-social-media/#opis

Wejdź na https://www.linkedin.com/company/buzzcenter i sprawdź jak wygląda nasz profil firmowy.

Bezpłatna konsultacja
1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (ilość ocen: 14; średnia: 4,79)

Przeczytaj również

  • Midjourney v6 – wyczekiwana nowa wersja jest już dostępna

    Wersja 6 Midjourney wprowadza kilka kluczowych ulepszeń, w tym wyższą rozdzielczość obrazów (2048x2048 pikseli), lepsze przetwarzanie języka naturalnego dla bardziej dokładnych i realistycznych obrazów, większą kontrolę nad wariantami obrazów, ulepszone generowanie rąk, możliwość tworzenia modeli 3D i filmów z tekstu.

    Czytaj dalej
  • ISO 42001 w AI

    ISO 42001 w AI

    Nowe wytyczne dla firm korzystających z AI w oparciu o normę ISO. Zapoznaj się z rekomendacjami, by dowiedzieć się jak wdrożyć je w swoim biznesie.

    Czytaj dalej
  • Marketing dla małych przedsiębiorstw

    Marketing dla małych przedsiębiorstw. Przewodnik do wzrostu biznesu

    Marketing dla małych przedsiębiorstw to nie tylko reklama, ale także badania rynku, relacje z klientami, sprzedaż i wiele innych elementów. Zapoznaj się z pierwszą częśćią poradnika dla małych biznesów.

    Czytaj dalej
  • Ile kosztuje ChatGPT?

    Ile kosztuje ChatGPT?

    ChatGPT to zaawansowany model języka opracowany przez OpenAI, który jest zdolny do generowania tekstu o naturalnym tonie i kontekście. Ten model sztucznej inteligencji wykorzystuje uczenie maszynowe, by nauczyć się rozumienia i generowania tekstu na podstawie danych, które otrzymuje. W praktyce, jest to system, który może prowadzić rozmowy z użytkownikami w sposób, który jest niemal identyczny z naturalnym dialogiem między ludźmi.

    Czytaj dalej