Radosław Mechło
Cybernetyk, z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży, ekspert ds. wykorzystania AI w biznesie
Ceniony konsultant AI oraz ekspert marketingowy, który wyróżnia się unikalną zdolnością do integracji zaawansowanych technologii w całościową strategię biznesową. Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje,
by doradzać firmom w obszarze transformacji biznesu i wdrożenia sztucznej inteligencji. Ponad 17 lat w świecie sprzedaży i marketingu dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach biznesowych.
Jest absolwentem cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania. Posiada dyplom DIMAQ Proffesional, Strategic Thinking oraz Winning Sustainability Strategies w International Institute for Management Development w Szwajcarii.
Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity (IT), gdzie przyczynił się do wzrostu rozpoznawalności marki na rynku globalnym. W Ringier Axel Springer, odpowiadał
za budowanie i utrzymanie relacji z kluczowymi klientami. Jako Dyrektor Zarządzający w agencji marketingu zintegrowanego, kierował projektami dla światowej klasy marek, implementując innowacyjne strategie marketingowe.
Zrealizował kilkadziesiąt wdrożeń rozwiązań sztucznej inteligencji w biznesie, a od 2023 roku przeszkolił ponad na żywo ponad 5 200 osób z obszaru AI. Przetestował ponad 2 600 rozwiązań i skutecznie wdraża swoją wiedzę w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw.
Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla Danone, Polpharma, Gedeon Richter, Leroy Merlin, Warta, Bayer, Ipsen, Classen, Orkla, Streamsoft, MDH, Związku Miast Polskich, Polaris, Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, Exatel, IKANO Bank, TPA, Havas.
Radosław Mechło jest uznanym ekspertem w dziedzinie integracji technologii AI z biznesem.
Jego profesjonalizm, wszechstronna wiedza i zaangażowanie w rozwój innowacyjnych rozwiązań czynią go niezastąpionym doradcą dla każdego, kto szuka sposobów na wykorzystanie nowych technologii w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.