Kamila Kierzek-Mechło Kamila Kierzek,

Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Ustaw spersonalizowany URL LinkedIn i zbuduj profil w innych językach.

Poznaj kilka dodatkowych ustawień technicznych, które pozytywnie wpłyną na Twój wizerunek na LinkedIn. Ustaw swój spersonalizowany adres URL, a także zbuduj profil w różnych językach. Zbuduj z nami swój Profesjonalny Profil LinkedIn. 

profil w innych językach

Poza budowaniem swojego profilu pod kontem odpowiedniej grupy ważne jest, by skonfigurować profil technicznie. Kilka ustawień, jakie Ci zaprezentuję podniesie jakość Twojego profilu, a także poprawi jego jakość.

Ustaw spersonalizowany URL na LinkedIn.

Podczas rejestracji do serwisu LinkedIn otrzymujesz swój indywidualny adres URL. To Twój prywatny adres, który możesz podać odbiorcom, dodać do stopki mailowej, a także kierować ze swojej strony www. Zadbaj, by wyglądał profesjonalnie. 

Adres URL jaki otrzymujesz przy zakładaniu konta to przypadkowa kombinacja liter a takze cyfr, które łącznie nie wyglądają zbyt atrakcyjnie dla odbiorcy. Zobacz przykładowy URL nadawany z automatu:

https://www.linkedin.com/in/jan-kowalski-4893561jws4/

Co zrobić, by poprawić zarówno jakość profilu jak i możliwość wyszukania Cię wśród innych? Po prawej stronie w swoim profilu możesz zmienić adres URL. Warto zmienić ten adres na swoje imię i nazwisko. W przypadku popularnych nazwisk sprawa jest utrudniona, można jednak dodać np. drugie imię. Twój niestandardowy adres URL powinien składać się od 3 do 30 liter lub cyfr. Nie dodawaj spacji, symboli oraz znaków specjalnych. Jak wygląda poprawiony link? 

https://www.linkedin.com/in/jankowalski

Spersonalizowanie adres URL poprawi jakość wizualną Twojego profilu oraz wpłynie na Twój profesjonalny wizerunek.

Profil LinkedIn w innych językach.

W tej samej części, w ustawieniach technicznych możesz również utworzyć profil LinkedIn w innych językach. Do wyboru masz ponad 20 języków obcych. 

LinkedIn swoim odbiorcom wyświetli Twój profil w ich domyślnym języku (którzy sami używają). To Ty decydujesz który język będzie wyświetlany jako główny.  Przykładowo, jeśli Twój profil zostanie wyświetlony przez rekruter z Francji, a taki właśnie język dodatkowy w profilu masz, zobaczy on profil w języku francuskim. Dla Ciebie to dodatkowa szansa dotarcia do rekruterów lub kontrahentów z innych krajów.  

Jeżeli pracujesz na kilku rynkach lub Twoja grupa odbiorców jest z wielu krajów, warto wykonać tę pracę. Ustaw swój profil językowy jako główny w tym języku, w którym najczęściej komunikują się Twoi odbiorcy. Może szukasz pracy w innym kraju, jak również chcesz pokazać się rekruterom zza granicy? Wybierz odpowiedni język. 

Profil w innym języku krok po kroku. 

  • W prawym górnym rogu kliknij w globus i wybierz opcję dodaj profil w innym języku
  • Wytypuj języki w których zbudujesz swój profil i wybierz język profilu z rozwijanej listy 
  • Zaktualizuj swoje imię i nazwisko (jeśli używasz zagranicznych form np. imienia)
  • Wprowadź nagłówek w wybranym języku
  • Dodaj oraz przetłumacz dotychczasowe treści z profilu 
  • Utwórz profil oraz buduj wizerunek profesjonalisty na rynku międzynarodowym

Te dwie drobne zmiany są dobrym krokiem do zbudowania profesjonalnego profilu. Zachęcam by ustawić je na początku oraz by wykorzystywać swój URL do komunikacji z odbiorcami. Te małe zmiany mocno poprawią Twoją pozycję na LinkedIn, a także wpłyną na profesjonalny odbiór Twojego profilu.

Czy czytałeś już poprzednie wpisy z cyklu Profesjonalny Profil LinkedIn?

  • https://buzzcenter.pl/wyznacz-swoj-cel-na-linkedin/
  • https://buzzcenter.pl/profesjonalny-profil-linkedin-plan/
  • https://buzzcenter.pl/zdjecie-profilowe-linkedin/  

Pamiętaj, możesz do nas pisać i konsultować konkretne elementy profilu. Jeśli masz pytania napisz na kontakt@buzzcenter.pl. Zapraszamy na nasz profil firmowy LinkedIn. Wejdź TU

Bezpłatna konsultacja
1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (ilość ocen: 5; średnia: 5,00)

Przeczytaj również

  • nieudana rekrutacja

    Ile kosztuje nieudana rekrutacja do działu marketingu?

    Ile kosztuje zatrudnienie niewłaściwego pracownika do działu marketingu? Ile nieudana rekrutacja kosztuje firmę, nie tylko w kontekście pensji pracownika? Sprawdź.

    Czytaj dalej
  • strategia marketingowa w firmie rodzinnej

    Strategia marketingowa w firmie rodzinnej.

    Na czym polega specyfika firmy rodzinnej i dlaczego strategia powinna być jednym z głównych narzędzi wspierających rozwój? Dlaczego warto uporządkować działania marketingowe i wdrożyć oszczędności w firmie. Przeczytaj jak zbudować strategię marketingową w biznesie zarządzanym przez bliskie sobie osoby.

    Czytaj dalej
  • Klient B2B

    Klient B2B– jak zmieniają się jego potrzeby?

    Zachowania zakupowe Klienta B2B na przestrzeni ostatnich kilku lat znacząco się zmieniły. Część z nich wynikała ze zmian gospodarczych jakie miały miejsce na świcie. Wiele z wprowadzanych przez firmy zmian było efektem tego, co działo się na rynku. Globalna pandemia i ograniczone możliwości spotkań, kryzys gospodarczy, czy wojna w Ukrainie - to tylko kilka przykładów. Procesy transformacji firm nabrały tempa. Znacznie mniej jednak mówi się o transformacji Klienta i tym, jak zmieniły się jego nawyki zakupowe.

    Czytaj dalej
  • e-commerce

    E-commerce - od czego zacząć przygotowania do otwarcia własnego sklepu online?

    Biznes e-commerce kusi. Z jednej strony to miejsce, w którym łatwo dotrzeć do naprawdę ogromnej grupy potencjalnych klientów. Z drugiej bariera wejścia jest niższa niż w przypadku biznesów w stu procentach działających stacjonarnie. Sprawdź, jak zacząć.

    Czytaj dalej