Kamila Kierzek-Mechło Kamila Kierzek-Mechło,

Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Ustaw spersonalizowany URL LinkedIn i zbuduj profil w innych językach.

Poznaj kilka dodatkowych ustawień technicznych, które pozytywnie wpłyną na Twój wizerunek na LinkedIn. Ustaw swój spersonalizowany adres URL, a także zbuduj profil w różnych językach. Zbuduj z nami swój Profesjonalny Profil LinkedIn. 

profil w innych językach

Poza budowaniem swojego profilu pod kontem odpowiedniej grupy ważne jest, by skonfigurować profil technicznie. Kilka ustawień, jakie Ci zaprezentuję podniesie jakość Twojego profilu, a także poprawi jego jakość.

Ustaw spersonalizowany URL na LinkedIn.

Podczas rejestracji do serwisu LinkedIn otrzymujesz swój indywidualny adres URL. To Twój prywatny adres, który możesz podać odbiorcom, dodać do stopki mailowej, a także kierować ze swojej strony www. Zadbaj, by wyglądał profesjonalnie. 

Adres URL jaki otrzymujesz przy zakładaniu konta to przypadkowa kombinacja liter a takze cyfr, które łącznie nie wyglądają zbyt atrakcyjnie dla odbiorcy. Zobacz przykładowy URL nadawany z automatu:

https://www.linkedin.com/in/jan-kowalski-4893561jws4/

Co zrobić, by poprawić zarówno jakość profilu jak i możliwość wyszukania Cię wśród innych? Po prawej stronie w swoim profilu możesz zmienić adres URL. Warto zmienić ten adres na swoje imię i nazwisko. W przypadku popularnych nazwisk sprawa jest utrudniona, można jednak dodać np. drugie imię. Twój niestandardowy adres URL powinien składać się od 3 do 30 liter lub cyfr. Nie dodawaj spacji, symboli oraz znaków specjalnych. Jak wygląda poprawiony link? 

https://www.linkedin.com/in/jankowalski

Spersonalizowanie adres URL poprawi jakość wizualną Twojego profilu oraz wpłynie na Twój profesjonalny wizerunek.

Profil LinkedIn w innych językach.

W tej samej części, w ustawieniach technicznych możesz również utworzyć profil LinkedIn w innych językach. Do wyboru masz ponad 20 języków obcych. 

LinkedIn swoim odbiorcom wyświetli Twój profil w ich domyślnym języku (którzy sami używają). To Ty decydujesz który język będzie wyświetlany jako główny.  Przykładowo, jeśli Twój profil zostanie wyświetlony przez rekruter z Francji, a taki właśnie język dodatkowy w profilu masz, zobaczy on profil w języku francuskim. Dla Ciebie to dodatkowa szansa dotarcia do rekruterów lub kontrahentów z innych krajów.  

Jeżeli pracujesz na kilku rynkach lub Twoja grupa odbiorców jest z wielu krajów, warto wykonać tę pracę. Ustaw swój profil językowy jako główny w tym języku, w którym najczęściej komunikują się Twoi odbiorcy. Może szukasz pracy w innym kraju, jak również chcesz pokazać się rekruterom zza granicy? Wybierz odpowiedni język. 

Profil w innym języku krok po kroku. 

  • W prawym górnym rogu kliknij w globus i wybierz opcję dodaj profil w innym języku
  • Wytypuj języki w których zbudujesz swój profil i wybierz język profilu z rozwijanej listy 
  • Zaktualizuj swoje imię i nazwisko (jeśli używasz zagranicznych form np. imienia)
  • Wprowadź nagłówek w wybranym języku
  • Dodaj oraz przetłumacz dotychczasowe treści z profilu 
  • Utwórz profil oraz buduj wizerunek profesjonalisty na rynku międzynarodowym

Te dwie drobne zmiany są dobrym krokiem do zbudowania profesjonalnego profilu. Zachęcam by ustawić je na początku oraz by wykorzystywać swój URL do komunikacji z odbiorcami. Te małe zmiany mocno poprawią Twoją pozycję na LinkedIn, a także wpłyną na profesjonalny odbiór Twojego profilu.

Czy czytałeś już poprzednie wpisy z cyklu Profesjonalny Profil LinkedIn?

  • https://buzzcenter.pl/wyznacz-swoj-cel-na-linkedin/
  • https://buzzcenter.pl/profesjonalny-profil-linkedin-plan/
  • https://buzzcenter.pl/zdjecie-profilowe-linkedin/  

Pamiętaj, możesz do nas pisać i konsultować konkretne elementy profilu. Jeśli masz pytania napisz na kontakt@buzzcenter.pl. Zapraszamy na nasz profil firmowy LinkedIn. Wejdź TU

Bezpłatna konsultacja
1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (ilość ocen: 5; średnia: 5,00)

Przeczytaj również

  • Employee Advocacy

    Employee Advocacy strategią sukcesu firmy

    Employee Advocacy to działania, w których pracownicy promują swoją organizację za pomocą własnych sieci społecznościowych i innych kanałów. Jest to często uznawane za autentyczną i zaufaną formę marketingu, ponieważ pracownicy są często widziani jako najbardziej wiarygodni ambasadorzy marki.

    Czytaj dalej
  • sieć kontaktów LinkedIn

    Jak prawidłowo budować sieć kontaktów na LinkedIn?

    LinkedIn to potężne narzędzie do nawiązywania i budowania relacji zawodowych. W jedynym miejscu masz dostęp do 5,5 miliona użytkowników w Polsce, a na świecie już do ponad 900 milionów osób, w ponad 200 krajach. Brzmi imponująco! Zadbaj więc, by trafić do właściwych osób.  

    Czytaj dalej
  • AI marketing

    AI marketing - przyciągnij więcej klientów

    Nowoczesne technologie to gratka dla marketingu. Dowiedz się jak wykorzystać AI marketing, by budować markę i pozyskiwać nowych Klientów?

    Czytaj dalej
  • LinkedIn

    LinkedIn wprowadza artykuły oparte o sztuczną inteligencję


    LinkedIn, jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych dla profesjonalistów. Ogłoszono, że platforma wprowadza artykuły opartee o sztuczną inteligencję. Celem nowej funkcji jest wykorzystanie AI jako wstępu do dyskusji oraz umożliwienie użytkownikom szybszego odkrywania nowych osób do obserwowania na platformie, które będą informować o tematach kluczowych dla ich pracy i kariery zawodowej.

    Czytaj dalej