Kamila Kierzek-Mechło Kamila Kierzek,

Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Ustaw spersonalizowany URL LinkedIn i zbuduj profil w innych językach.

Poznaj kilka dodatkowych ustawień technicznych, które pozytywnie wpłyną na Twój wizerunek na LinkedIn. Ustaw swój spersonalizowany adres URL, a także zbuduj profil w różnych językach. Zbuduj z nami swój Profesjonalny Profil LinkedIn. 

profil w innych językach

Poza budowaniem swojego profilu pod kontem odpowiedniej grupy ważne jest, by skonfigurować profil technicznie. Kilka ustawień, jakie Ci zaprezentuję podniesie jakość Twojego profilu, a także poprawi jego jakość.

Ustaw spersonalizowany URL na LinkedIn.

Podczas rejestracji do serwisu LinkedIn otrzymujesz swój indywidualny adres URL. To Twój prywatny adres, który możesz podać odbiorcom, dodać do stopki mailowej, a także kierować ze swojej strony www. Zadbaj, by wyglądał profesjonalnie. 

Adres URL jaki otrzymujesz przy zakładaniu konta to przypadkowa kombinacja liter a takze cyfr, które łącznie nie wyglądają zbyt atrakcyjnie dla odbiorcy. Zobacz przykładowy URL nadawany z automatu:

https://www.linkedin.com/in/jan-kowalski-4893561jws4/

Co zrobić, by poprawić zarówno jakość profilu jak i możliwość wyszukania Cię wśród innych? Po prawej stronie w swoim profilu możesz zmienić adres URL. Warto zmienić ten adres na swoje imię i nazwisko. W przypadku popularnych nazwisk sprawa jest utrudniona, można jednak dodać np. drugie imię. Twój niestandardowy adres URL powinien składać się od 3 do 30 liter lub cyfr. Nie dodawaj spacji, symboli oraz znaków specjalnych. Jak wygląda poprawiony link? 

https://www.linkedin.com/in/jankowalski

Spersonalizowanie adres URL poprawi jakość wizualną Twojego profilu oraz wpłynie na Twój profesjonalny wizerunek.

Profil LinkedIn w innych językach.

W tej samej części, w ustawieniach technicznych możesz również utworzyć profil LinkedIn w innych językach. Do wyboru masz ponad 20 języków obcych. 

LinkedIn swoim odbiorcom wyświetli Twój profil w ich domyślnym języku (którzy sami używają). To Ty decydujesz który język będzie wyświetlany jako główny.  Przykładowo, jeśli Twój profil zostanie wyświetlony przez rekruter z Francji, a taki właśnie język dodatkowy w profilu masz, zobaczy on profil w języku francuskim. Dla Ciebie to dodatkowa szansa dotarcia do rekruterów lub kontrahentów z innych krajów.  

Jeżeli pracujesz na kilku rynkach lub Twoja grupa odbiorców jest z wielu krajów, warto wykonać tę pracę. Ustaw swój profil językowy jako główny w tym języku, w którym najczęściej komunikują się Twoi odbiorcy. Może szukasz pracy w innym kraju, jak również chcesz pokazać się rekruterom zza granicy? Wybierz odpowiedni język. 

Profil w innym języku krok po kroku. 

  • W prawym górnym rogu kliknij w globus i wybierz opcję dodaj profil w innym języku
  • Wytypuj języki w których zbudujesz swój profil i wybierz język profilu z rozwijanej listy 
  • Zaktualizuj swoje imię i nazwisko (jeśli używasz zagranicznych form np. imienia)
  • Wprowadź nagłówek w wybranym języku
  • Dodaj oraz przetłumacz dotychczasowe treści z profilu 
  • Utwórz profil oraz buduj wizerunek profesjonalisty na rynku międzynarodowym

Te dwie drobne zmiany są dobrym krokiem do zbudowania profesjonalnego profilu. Zachęcam by ustawić je na początku oraz by wykorzystywać swój URL do komunikacji z odbiorcami. Te małe zmiany mocno poprawią Twoją pozycję na LinkedIn, a także wpłyną na profesjonalny odbiór Twojego profilu.

Czy czytałeś już poprzednie wpisy z cyklu Profesjonalny Profil LinkedIn?

  • https://buzzcenter.pl/wyznacz-swoj-cel-na-linkedin/
  • https://buzzcenter.pl/profesjonalny-profil-linkedin-plan/
  • https://buzzcenter.pl/zdjecie-profilowe-linkedin/  

Pamiętaj, możesz do nas pisać i konsultować konkretne elementy profilu. Jeśli masz pytania napisz na kontakt@buzzcenter.pl. Zapraszamy na nasz profil firmowy LinkedIn. Wejdź TU

1 Gwiazdka2 Gwiazdki3 Gwiazdki4 Gwiazdki5 Gwiazdek (ilość ocen: 5; średnia: 5,00)

Przeczytaj również

  • Business Model Canvas

    Business Model Canvas – czym jest?

    Business Model Canvas jest modelem stworzonym przez Alexandra Osterwaldera, który jest szablonem budowania modelu biznesowego. Jak sam autor wskazuje ma to być prosty, praktyczny oraz możliwy do wdrożenia model strategii. 

    Czytaj dalej
  • strategia

    Strategia marketingowa wczasach VUCA - czy nadal ma sens? 

    Żyjemy w czasach pełnych zmian i w zasadzie tylko to jest pewne. Otoczenie firmy się zmienia, zmienia się też nasz klient. Co więcej, żyjemy szybciej, chodzimy szybciej, mówimy i myślimy szybciej. Jak w takim otoczeniu Twój biznes może działać optymalnie? 

    Czytaj dalej
  • Strategia marketingowa Twojej marki

    Strategia marketingowa - dlaczego jest potrzebna Twojej marce?

    Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.

    Czytaj dalej
  • identyfikacja marki

    Identyfikacja wizualna marki

    Profesjonalny branding wyróżni markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i jest dla nich sygnałem, że marce można zaufać. To dobry sposób, by się wyróżnić i dać zapamiętać na rynku. Zobacz, które elementy są kluczowe.

    Czytaj dalej