Audyt marketingowy
Poprzez realizację audytu marketingowego pomagamy optymalizować działania. Po wnikliwej analizie wskazujemy obszary do poprawy i rekomendacje jak je wdrożyć.
Sprawdź czy audyt marketingowy sprawdzi się w Twoim biznesie!

Zrozumienie obecnej sytuacji firmy jest kluczowe, by prowadzić konkretne działania. Audyt marketingowy jest kompleksową oceną działań marketingowych i komunikacyjnych w Twojej firmie.
Celem procesu audytowego jest weryfikacja dotychczasowych działań i sprawdzenie ich pod kątem grupy docelowej. Czy prowadzone działania i akcje marketingowe odpowiadają na potrzeby Klientów oraz czy komunikowany przekaz ma realny wpływ na wyniki finansowe organizacji.
Wskażemy mocne i słabe strony oraz podpowiemy jak efektywnie wykorzystać zasoby Twojej firmy.
Pomożemy zdiagnozować błędy lub niedociągnięcia, które utrudniają dalszy rozwój rynkowy. Przeprowadzimy również analizę działań w kanałach komunikacji marketingowej, sprawdzimy identyfikację wizualną firmy i wytypujemy obszary do poprawy. Oferujemy dogłębną analizę sytuacji, w której jest Twoja firma oraz podjętych przez Ciebie działań.
Czym jest audyt marketingowy?
Audyt jest całościową oceną działań marketingowych i komunikacyjnych w Twojej firmie. Przedstawimy Ci go w formie prezentacji, wraz z wykresami i grafikami, tak by łatwo było go użyć w codziennych dokumentach firmy.
Respondenci badania „Wpływ strategii marketingowej na biznes” wskazali, że aż 93% z nich nie mierzy zwrotu z inwestycji marketingowych. Oznacza to, że niezależnie od wielkości budżetu nie wiedzą jaki wpływ na biznes mają ich aktywności.
Aż 71% badanych przedstawicieli firm przyznaje, że nie prowadzi audytu działań marketingowych. Ma to ogromny wpływ na jakość prowadzonych kampanii i ich efektywność finansową. Analiza i wyciąganie wniosków pozwalają na skontrolowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych.
Badania wskazują, że najczęściej za audyt odpowiada CMO, prezes, właściciel lub firma zewnętrzna. 12% respondentów wskazało, że nie wie czy w firmie prowadzony jest audyt marketingowy.
Audyt marketingowy w firmie
Korzyści z przeprowadzenia audytu marketignowego przez zewnętrzną firmę:
Audyt marketingowy – czy jest Ci potrzebny
- Nasi analitycy zweryfikują dotychczasowe działania marketingowe, ocenią je i wskażą punkty przez które nie osiągacie wymiernych wyników w marketingu
- Przeanalizujemy Twoje działania marketingowe i sprzedażowe. Wskażemy, dlaczego nie przynosiły takich efektów jak tego oczekuje Twoja firma.
- Koszty audytu marketingowego zwrócą Ci się już po pierwszym okresie wdrożenia rekomendacji, ponieważ wskazujemy nieefektywne działania.
- Audyt marketingowy to bardzo dobre rozwiązanie w przypadku zatrudnienia nowego Dyrektora Marketingu. Pomoże on znacznie szybciej rozeznać się w sytuacji firmy.
- Ocena zewnętrznych audytorów jest niezależna, przez co oceniane są realne dokonania.
Audyt marketingowy – ile kosztuje?
Koszty wykonania audytu marketingowego różnią się w zależności od liczby rynków do opracowania, kampanii i wielkości firmy. Zwykle to koszty w przedziale 15.000 zł – 25.000 zł.
Jeżeli chcesz poznać koszty przeprowadzenia audytu marketingowego w Twojej, umów się na bezpłatną konsultację i opisz nam swoją sytuację i potrzeby. Przygotujemy propozycję dedykowaną Twojej firmie.
Zamów bezpłatną konsultację
Porozmawiaj z naszym konsultantem o audycie marketingowym w Twojej firmie. Dowiedz się czy nasze rozwiązania sprawdzą się równiż w Twojej firmie.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.

Przeczytaj o audycie i efektywności w marketingu
Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?
Ile wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek a kiedy inwestycje. Przeczytaj jakie są zależności.
Audyt marketingowy elementy i cena – na czym polega i kiedy go wykonać?
Zrozumienie obecnej sytuacji firmy jest kluczowe, by prowadzić konkretne działania. Audyt marketingowy jest całościową̨ oceną działań marketingowych i komunikacyjnych w Twojej firmie. Sprawdź, kiedy i jak go wykonać! Poznaj elementy audytu marketingowego.
Własne kanały komunikacji – dlaczego są lepsze od płatnych mediów?
Aktywność marketingowa przez lata ewoluowała. Obserwując ją od kilkunastu lat sprawne oko marketera może dostrzec, że rozwój komunikacji nie zawsze szedł w dobrym kierunku. Wydawcy budowali swoje własne kanały komunikacji, a marki leciały do nich przyciągane obietnicą wysokich zasięgów.
Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak również wykorzystywane do tego narzędzia. Błędy w marketingu są nieuniknione, ale można się na nie przygotować. Jak? Przeczytaj artykuł.