AI w marketingu odgrywa kluczową rolę w budowaniu efektywnych kampanii, oferując:
- Lepsze zrozumienie konsumentów – analiza dużych zbiorów danych pozwala precyzyjnie określać preferencje i dostosować komunikację.
- Personalizacja komunikatów – AI umożliwia tworzenie treści dopasowanych do odbiorców, co zwiększa skuteczność.
- Automatyzacja zadań – AI automatyzuje rutynowe działania, pozwalając zespołom skupić się na kreatywnych aspektach.
- Optymalizacja działań – AI pozwala na bieżąco dostosowywać strategię do zmieniających się warunków rynkowych.
Według badań McKinsey, firmy stosujące AI w marketingu osiągają o 10-20% wyższe przychody, a automatyzacja zwiększa produktywność o 40%. PwC wskazuje, że 72% liderów uważa AI za klucz do poprawy doświadczeń klientów i wzrostu wartości marki.
AI Marketing Tools to cykl spotkań online prezentujące praktyczne wykorzystania AI w marketingu
To cykl spotkań online, które kierujemy do marketerów i osób, które chcą wykorzystywać AI w codziennej pracy. Podczas spotkań uczestnicy poznają narzędzia no-code i ich zastosowania w marketingu, komunikacji czy PR. W ramach cyklu AI Marketing Tools uczestnicy będą przechodzić przez konkretne grupy narzędzi dedykowanych do tworzenia treści, grafik, wideo czy audio. Program obejmuje pełne spektrum działań – od analizy danych i badania potrzeb klienta, przez tworzenie treści i kreacji graficznych, aż po personalizację i prezentację wyników.
WAŻNE! Wszystkie zajęcia będą nagrywane i udostępniane. Jeśli nie uda Cie się wziąć udziału w zajęciach, następnego dnia otrzymasz nagranie.
Korzyści dla uczestników
W trakcie szkolenia „AI Marketing Tools” omówimy, jak praktycznie wykorzystać te narzędzia do budowania skutecznych kampanii marketingowych, aby osiągnąć lepsze wyniki szybciej i mniejszym nakładem pracy. Szkolenie to cykl 2-3 godzinnych spotkań, podczas uczestnicy przejdą przez szereg narzędzi niezbędnych by budować kampanie marketingowe oparte na narzędziach AI. To praktyczne podejście pozwoli na lepsze zrozumienie możliwości sztucznej inteligencji w codziennych działaniach marketingowych.
- Poznasz skuteczne narzędzia, które prowadzący przetestował i wybrał z ponad 3000 testowanych narzędzi
- Dowiesz się jak w praktyczny sposób AI może wesprzeć Twoją codzienną pracę i jak budować kampanie marketingowe z narzędziami AI
- Lider programu szkoli z tematyki AI od 2023, a dotychczas przeszkolił ponad 6000
- Poznasz szereg narzędzi, niezbędnych do budowy nowoczesnego marketingu
- Zweryfikujesz, jak wyglądają aspekty prawne i etyczne sztucznej inteligencji
- Sprawdzisz zagrożenia płynące z wdrażania nowych technologii
- Poznasz potencjalne scenariusze rozwoju AI
- Po szkoleniu będziesz w stanie oszczędzić nawet ponad 1-1,5h dziennie na realizacji codziennych zadań, co w skali roku daje aż 10% oszczędności Twojego czasu
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma
- Kurs 20 godzin w 8 sesjach tematycznych oraz sesja Q&A 2h
- Dostęp do kursu „Midjourney – projektowanie i obsługa od podstaw”
- Dostęp dla uczestników do kursu „ChatGPT w biznesie”, który przeprowadzi uczestników po możliwościach ChatGPT4. Kurs będzie w pełni zaktualizowany w Q2
- Regularnie aktualizowana lista rekomendowanych narzędzi AI
- Top Polecenie, nasze autorskie narzędzie, które pozostali Ci pisać samodzielnie najlepsze prompty wraz z kursem „Jak skutecznie pisać polecenia”
- Raport Power of AI
- AI Trendbook
- Przed szkoleniem listę narzędzi, które będą wykorzystywane podczas szkolenia, które można wykorzystać płatnie i bezpłatnie i będą używane podczas szkolenia
- Szkolenie z zadaniami do samodzielnego wykonania
- Inspirujące szkolenie i praktyczną wiedzę
- Materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe
- Certyfikat
Daty sesji
- MODUŁ 1 – 15 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00
- MODUŁ 2 – 17 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00
- MODUŁ 3 – 22 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00
- MODUŁ 4 – 24 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00
- MODUŁ 5 – 6 maja 2025, godz. 18:30-21:00
- MODUŁ 6 – 8 maja 2025, godz. 18:30-21:00
- MODUŁ 7 – 13 maja 2025, godz. 18:30-21:00
- MODUŁ 8 – 15 maja 2025, godz. 18:30-20:30
- SESJA Q&A – 20 maja 2025, godz. 18:30-20:30
Kto powinien uczestniczyć w tym szkoleniu?
- Dyrektorzy marketingu
- Specjaliści ds. marketingu
- Dyrektorzy digital marketingu
- Specjaliści ds. digital marketingu
- Dyrektorzy sprzedaży
- Specjaliści ds. sprzedaży
- Pracownicy agencji marketingowych
- Osoby, które rozwijają swoje firmy
MODUŁ 1. Zrozumieć sztuczną inteligencję
15 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło
Wprowadzenie do programu szkoleniowego
- Era piątej rewolucji przemysłowej
- Rola AI w marketingu i komunikacji
- Przegląd najważniejszych technologii AI i omówienie terminologii
- Przegląd modeli językowych i ich zastosowania
MODUŁ 2. Analiza danych i otoczenia i badanie potrzeb klienta i konkurencji
17 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło
- Zbieranie i analiza danych marketingowych
- Przegląd wskaźników makroekonomicznych wpływających na rynek
- Narzędzia i techniki AI wspomagające analizę danych
- Techniki badania klienta
- Budowanie badania
- Analiza wyników
- Wykorzystanie AI do personalizacji treści
- Badanie konkurencji przy użyciu narzędzi AI
- Segmentacja klientów z wykorzystaniem AI
- Personalizacja ofert i treści, analiza preferencji użytkowników
- Wykorzystanie AI do predykcji zachowań klientów
MODUŁ 3. Projektowanie kampanii marketingowej z AI
22 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło
Opracowanie strategii kampanii i wybór kanałów komunikacyjnych
- Planowanie działań, harmonogram i budżetowanie z AI
- Ustalanie KPI i metryk sukcesu kampanii
- Budowanie briefu
- Zapytanie ofertowe i jego analiza
- Prezentacja projektu kampanii marketingowej
MODUŁ 4. Koncepcja i treść
24 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło
Generowanie pomysłów i automatyzacja tworzenia treści blogowych
- Opisanie kampanii
- Treści marketingowe: artykuły, posty social media, hasła reklamowe
- Tłumaczenia treści
- Planowanie i pisanie treści zoptymalizowanych SEO przy użyciu AI
MODUŁ 5. Kreacje graficzne
6 maja 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło
Wykorzystanie narzędzi AI do generowania koncepcji kreatywnych
- Łączenie obrazów
- Edycja obrazów
- Budowanie konkretnych konceptów: Key Visual, grafika social media, plakat, stopka, zdjęcie w tle
MODUŁ 6. Prawo własności intelektualnej w kontekście AI
8 maja 2025, godz. 18:30-21:00, trener Sophie Kobus
- Podstawowe pojęcia prawa własności intelektualnej w kontekście AI
- Kto jest właścicielem utworu stworzonego przez AI
- Czy utwory stworzone przez AI mogą być chronione prawem autorskim
- Rola człowieka jako autora w procesie tworzenia
- Odpowiedzialność prawna za naruszenia własności intelektualnej przez AI
- Case study: głośne sprawy dotyczące naruszeń IP przez AI
- Czy dane wykorzystywane do trenowania modeli AI są chronione
- Rola przepisów RODO i prawa do prywatności w ochronie danych
- Różnice między podejściem UE, USA i Chin
MODUŁ 7. Audio i wideo z AI
13 maja 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło
- Scenariusze podcastu i wideo
- Tworzenie wideo na bazie zdjęć i opisów
- Tworzenie podcastów
- Oprawa graficzna materiałów wideo
- Automatyczne napisy
- Cięcie materiałów i redystrybucja treści
MODUŁ 8. Cyberbezpieczeństwo w erze AI
15 maja 2025, godz. 18:30-21:00, trener Michał Wawrzyńczak
Podstawy cyberbezpieczeństwa w kontekście AI
- Zagrożenia i wyzwania związane z bezpieczeństwem danych
- Podstawowe techniki obronne i środki bezpieczeństwa ograniczające ryzyka wynikające z wykorzystania AI
- Budowanie świadomości cyberbezpieczeństwa w firmie – na co marketing powinien zwrócić uwagę przy komunikacji nt. cyberbezpieczeństwo
Sesje Q&A
20 maja 2025, godz. 18:30-20:30
Po każdych zajęciach uczestnicy dostaną zadania do samodzielnego wykonania, by utrwalić zdobytą wiedzą.