AI Marketing Tools – cykl szkoleń

AI Marketing Masterclass

O szkoleniu

AI w marketingu odgrywa kluczową rolę w budowaniu efektywnych kampanii, oferując:

  • Lepsze zrozumienie konsumentów – analiza dużych zbiorów danych pozwala precyzyjnie określać preferencje i dostosować komunikację.
  • Personalizacja komunikatów – AI umożliwia tworzenie treści dopasowanych do odbiorców, co zwiększa skuteczność.
  • Automatyzacja zadań – AI automatyzuje rutynowe działania, pozwalając zespołom skupić się na kreatywnych aspektach.
  • Optymalizacja działań – AI pozwala na bieżąco dostosowywać strategię do zmieniających się warunków rynkowych.

Według badań McKinsey, firmy stosujące AI w marketingu osiągają o 10-20% wyższe przychody, a automatyzacja zwiększa produktywność o 40%. PwC wskazuje, że 72% liderów uważa AI za klucz do poprawy doświadczeń klientów i wzrostu wartości marki.

AI Marketing Tools to cykl spotkań online prezentujące praktyczne wykorzystania AI w marketingu

To cykl spotkań online, które kierujemy do marketerów i osób, które chcą wykorzystywać AI w codziennej pracy. Podczas spotkań uczestnicy poznają narzędzia no-code i ich zastosowania w marketingu, komunikacji czy PR. W ramach cyklu AI Marketing Tools uczestnicy będą przechodzić przez konkretne grupy narzędzi dedykowanych do tworzenia treści, grafik, wideo czy audio. Program obejmuje pełne spektrum działań – od analizy danych i badania potrzeb klienta, przez tworzenie treści i kreacji graficznych, aż po personalizację i prezentację wyników.

WAŻNE! Wszystkie zajęcia będą nagrywane i udostępniane. Jeśli nie uda Cie się wziąć udziału w zajęciach, następnego dnia otrzymasz nagranie. 

Korzyści dla uczestników

W trakcie szkolenia „AI Marketing Tools” omówimy, jak praktycznie wykorzystać te narzędzia do budowania skutecznych kampanii marketingowych, aby osiągnąć lepsze wyniki szybciej i mniejszym nakładem pracy. Szkolenie to cykl 2-3 godzinnych spotkań, podczas uczestnicy przejdą przez szereg narzędzi niezbędnych by budować kampanie marketingowe oparte na narzędziach AI. To praktyczne podejście pozwoli na lepsze zrozumienie możliwości sztucznej inteligencji w codziennych działaniach marketingowych.

  • Poznasz skuteczne narzędzia, które prowadzący przetestował i wybrał z ponad 3000 testowanych narzędzi
  • Dowiesz się jak w praktyczny sposób AI może wesprzeć Twoją codzienną pracę i jak budować kampanie marketingowe z narzędziami AI
  • Lider programu szkoli z tematyki AI od 2023, a dotychczas przeszkolił ponad 6000
  • Poznasz szereg narzędzi, niezbędnych do budowy nowoczesnego marketingu
  • Zweryfikujesz, jak wyglądają aspekty prawne i etyczne sztucznej inteligencji
  • Sprawdzisz zagrożenia płynące z wdrażania nowych technologii
  • Poznasz potencjalne scenariusze rozwoju AI
  • Po szkoleniu będziesz w stanie oszczędzić nawet ponad 1-1,5h dziennie na realizacji codziennych zadań, co w skali roku daje aż 10% oszczędności Twojego czasu

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma

  • Kurs 20 godzin w 8 sesjach tematycznych oraz sesja Q&A 2h
  • Dostęp do kursu „Midjourney – projektowanie i obsługa od podstaw”
  • Dostęp dla uczestników do kursu „ChatGPT w biznesie”, który przeprowadzi uczestników po możliwościach ChatGPT4. Kurs będzie w pełni zaktualizowany w Q2
  • Regularnie aktualizowana lista rekomendowanych narzędzi AI
  • Top Polecenie, nasze autorskie narzędzie, które pozostali Ci pisać samodzielnie najlepsze prompty wraz z kursem „Jak skutecznie pisać polecenia”
  • Raport Power of AI
  • AI Trendbook
  • Przed szkoleniem listę narzędzi, które będą wykorzystywane podczas szkolenia, które można wykorzystać płatnie i bezpłatnie i będą używane podczas szkolenia
  • Szkolenie z zadaniami do samodzielnego wykonania
  • Inspirujące szkolenie i praktyczną wiedzę
  • Materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe
  • Certyfikat

Daty sesji

  • MODUŁ 1 – 15 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00
  • MODUŁ 2 – 17 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00
  • MODUŁ 3 – 22 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00
  • MODUŁ 4 – 24 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00
  • MODUŁ 5 – 6 maja 2025, godz. 18:30-21:00
  • MODUŁ 6 – 8 maja 2025, godz. 18:30-21:00
  • MODUŁ 7 – 13 maja 2025, godz. 18:30-21:00
  • MODUŁ 8 – 15 maja 2025, godz. 18:30-20:30
  • SESJA Q&A – 20 maja 2025, godz. 18:30-20:30

Kto powinien uczestniczyć w tym szkoleniu?

  • Dyrektorzy marketingu
  • Specjaliści ds. marketingu
  • Dyrektorzy digital marketingu
  • Specjaliści ds. digital marketingu
  • Dyrektorzy sprzedaży
  • Specjaliści ds. sprzedaży
  • Pracownicy agencji marketingowych
  • Osoby, które rozwijają swoje firmy

 

Program szkolenia

MODUŁ 1. Zrozumieć sztuczną inteligencję
15 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło

Wprowadzenie do programu szkoleniowego

  • Era piątej rewolucji przemysłowej
  • Rola AI w marketingu i komunikacji
  • Przegląd najważniejszych technologii AI i omówienie terminologii
  • Przegląd modeli językowych i ich zastosowania

MODUŁ 2. Analiza danych i otoczenia i badanie potrzeb klienta i konkurencji
17 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło

  • Zbieranie i analiza danych marketingowych
  • Przegląd wskaźników makroekonomicznych wpływających na rynek
  • Narzędzia i techniki AI wspomagające analizę danych
  • Techniki badania klienta
  • Budowanie badania
  • Analiza wyników
  • Wykorzystanie AI do personalizacji treści
  • Badanie konkurencji przy użyciu narzędzi AI
  • Segmentacja klientów z wykorzystaniem AI
  • Personalizacja ofert i treści, analiza preferencji użytkowników
  • Wykorzystanie AI do predykcji zachowań klientów

MODUŁ 3. Projektowanie kampanii marketingowej z AI
22 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło

Opracowanie strategii kampanii i wybór kanałów komunikacyjnych

  • Planowanie działań, harmonogram i budżetowanie z AI
  • Ustalanie KPI i metryk sukcesu kampanii
  • Budowanie briefu
  • Zapytanie ofertowe i jego analiza
  • Prezentacja projektu kampanii marketingowej

MODUŁ 4. Koncepcja i treść
24 kwietnia 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło

Generowanie pomysłów i automatyzacja tworzenia treści blogowych

  • Opisanie kampanii
  • Treści marketingowe: artykuły, posty social media, hasła reklamowe
  • Tłumaczenia treści
  • Planowanie i pisanie treści zoptymalizowanych SEO przy użyciu AI

MODUŁ 5. Kreacje graficzne
6 maja 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło

Wykorzystanie narzędzi AI do generowania koncepcji kreatywnych

  • Łączenie obrazów
  • Edycja obrazów
  • Budowanie konkretnych konceptów: Key Visual, grafika social media, plakat, stopka, zdjęcie w tle

MODUŁ 6. Prawo własności intelektualnej w kontekście AI 
8 maja 2025, godz. 18:30-21:00, trener Sophie Kobus

  • Podstawowe pojęcia prawa własności intelektualnej w kontekście AI
  • Kto jest właścicielem utworu stworzonego przez AI
  • Czy utwory stworzone przez AI mogą być chronione prawem autorskim
  • Rola człowieka jako autora w procesie tworzenia
  • Odpowiedzialność prawna za naruszenia własności intelektualnej przez AI
  • Case study: głośne sprawy dotyczące naruszeń IP przez AI
  • Czy dane wykorzystywane do trenowania modeli AI są chronione
  • Rola przepisów RODO i prawa do prywatności w ochronie danych
  • Różnice między podejściem UE, USA i Chin

MODUŁ 7. Audio i wideo z AI
13 maja 2025, godz. 18:30-21:00, trener Radosław Mechło

  • Scenariusze podcastu i wideo
  • Tworzenie wideo na bazie zdjęć i opisów
  • Tworzenie podcastów
  • Oprawa graficzna materiałów wideo
  • Automatyczne napisy
  • Cięcie materiałów i redystrybucja treści

MODUŁ 8. Cyberbezpieczeństwo w erze AI
15 maja 2025, godz. 18:30-21:00, trener Michał Wawrzyńczak

Podstawy cyberbezpieczeństwa w kontekście AI

  • Zagrożenia i wyzwania związane z bezpieczeństwem danych
  • Podstawowe techniki obronne i środki bezpieczeństwa ograniczające ryzyka wynikające z wykorzystania AI
  • Budowanie świadomości cyberbezpieczeństwa w firmie – na co marketing powinien zwrócić uwagę przy komunikacji nt. cyberbezpieczeństwo

Sesje Q&A
20 maja 2025, godz. 18:30-20:30

Po każdych zajęciach uczestnicy dostaną zadania do samodzielnego wykonania, by utrwalić zdobytą wiedzą.