Tajniki AI w marketingu

Tajniki AI w marketingu

O szkoleniu

Poznaj najbardziej skuteczne narzędzi, oparte o AI, które przyśpieszą pracę w marketingu!

  • Nie zostawaj z tyłu za konkurentami, którzy pozyskali już wiedzę o wykorzystaniu AI w marketingu
  • Nie trać czasu na samodzielne szukanie narzędzi. Wykorzystaj sprawdzone narzędzia i rozwiązania. Nasz trener przetestował ich ponad 2700!
  • Nie ograniczaj się jedynie do możliwości ChatGPT i Midjourney. Jest wiele innych rozwiązań, które poznasz podczas tego kursu.
  • Nie daj się zaskoczyć. Każdy uczestnik mojego szkolenia otrzymuje dostęp do otwartych sesji follow-up, podczas których na bieżąco dostaniesz dawkę nowej wiedzy o AI

O szkoleniu

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu może przynieść wiele korzyści dla firm i organizacji, zwłaszcza jeśli chodzi o personalizację i efektywność kampanii marketingowych i wsparcie sprzedaży. Podczas tego szkolenia dowiesz się w jaki sposób wykorzystać możliwości AI w codziennej pracy w marketingu, komunikacji, PR czy działaniach kreatywnych.

Już teraz te nowatorskie rozwiązania cieszą się wielką popularności, a przed nami dopiero początek. Jak AI będzie wspierać działania? Oto kilka przykładów:

  • Segmentacja i personalizacja – AI może pomóc w zrozumieniu preferencji i zachowań klientów, a następnie dostosować treści marketingowe do indywidualnych potrzeb i zainteresowań.
  • Rekomendacje produktów – możesz analizować dane dotyczące zakupów i preferencji klientów, aby rekomendować im produkty, które najprawdopodobniej ich zainteresują.
  • Analiza danych – AI wesprze Cię w analizie dużej ilości danych, co może dać wsparcie w identyfikacji trendów i zachowań klientów oraz optymalizacji kampanii marketingowych.
  • Optymalizacja reklam – AI pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych, analizując skuteczność reklam i rekomendując najlepsze strategie i kanały reklamowe.
  • Personalizowane powiadomienia – dowiedz się jak generować personalizowane powiadomienia dla klientów, takie jak oferty specjalne lub przypomnienia o ważnych wydarzeniach.
  • Automatyzacja procesów – poznaj możliwości automatyzacji procesów marketingowych, takich jak e-mail marketing czy zarządzanie kampaniami reklamowymi.

Korzyści dla uczestników

To jedyne szkolenie z AI w marketingu, którego potrzebujesz. Prowadzimy je od lutego 2023. W ramach szkolenia dostajesz bezpłatne aktualizacje i informacje o najnowszych i najlepszych praktykach w AI.

  • Poznasz skuteczne narzędzia, które prowadzący przetestował i wybrał z ponad 2700 testowanych narzędzi
  • Dowiesz się jak w praktyczny sposób AI może wesprzeć Cię w codziennej pracy
  • Trener prowadzący to szkolenie od 2023 przeszkolił ponad 5400 osób
  • Podczas szkolenia prowadzący dopasuje narzędzia do potrzeb uczestników
  • Zweryfikujesz jak wyglądają aspekty prawne i etyczne sztucznej inteligencji
  • Sprawdzisz zagrożenia płynące z wdrażania nowych technologii
  • Poznasz potencjalne scenariusze rozwoju AI
  • Po szkolenia będziesz w stanie oszczędzić nawet ponad 1-1,5h dziennie na realizacji codziennych zadań

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma

  • Dostęp dla uczestników do kursu „ChatGPT w biznesie”, który przeprowadzi uczestników po możliwościach ChatGPT4. Kurs jest aktualizowany
  • Udział w dogrywkach w formie online, podczas których trener prezentuje nowe narzędzia i trendy na rynku AI
  • Regularnie aktualizowana lista rekomendowanych narzędzi AI
  • Top Polecenie, nasze autorskie narzędzie, które pozostali Ci pisać samodzielnie najlepsze prompty
  • Inspirujące szkolenie i praktyczną wiedzę
  • Materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe
  • Nagranie szkolenia (nieograniczony dostęp)
  • Certyfikat

Kto powinien uczestniczyć w tym szkoleniu?

  • Dyrektorzy marketingu
  • Specjaliści ds. marketingu
  • Dyrektorzy digital marketingu
  • Specjaliści ds. digital marketingu
  • Dyrektorzy sprzedaży
  • Specjaliści ds. sprzedaży
  • Pracownicy agencji marketingowych
  • Osoby, które rozwijają swoje firmy

Sprawdź możliwość dofinansowania tego szkolenia z Bazy Usług Rozwojowych nawet do 80%!

Program szkolenia

Agenda szkolenia

MODUŁ 1. Wprowadzenie do sztucznej inteligencji 

  • Definicje, historia i zastosowania AI
  • Kluczowe pojęcia: uczenie maszynowe, głębokie uczenie, sieci neuronowe
  • Sztuczna inteligencja w marketingu

MODUŁ 2. Narzędzia AI

  • Przegląd dostępnych narzędzi AI, które warto znać

MODUŁ 3. Korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem AI w marketingu 

  • Praktyczne zastosowanie AI
  • Jak sztuczna inteligencja wspiera marketing?
  • Planowanie działań marketingowych z użyciem AI

MODUŁ 4. Content marketing i SEO

  • Skąd czerpać pomysły na wartościowe treści?
  • Content marketing z użyciem AI
  • Pisanie artykułów z użyciem AI
  • Jak wspierać SEO dzięki AI
  • Czy AI zastąpi pracę copywrittera i marketera?

MODUŁ 5. Social Media

  • Planowanie działań
  • Przygotowanie treści w opartu o grupy docelowe i informacje produktowe
  • Pisanie postów
  • Kreacja grafik pod social media
  • Analiza wyników i wyciąganie wniosków

MODUŁ 6. E-commerce i reklamy

  • Opisy produktów do sklepów internetowych
  • Chatboty i wirtualni asystenci
  • Generowanie treści reklam Google Ads, Meta Ads
  • Analiza wyników reklam

MODUŁ 7. Grafika i wideo w AI

  • Generowanie, łączenie i edycja obrazów
  • Kreacja treści wideo
  • Możliwości jakie daje AI w tworzeniu wideo

MODUŁ 8. Segmentacja i personalizacja

  • Segmentacja klientów
  • Metody segmentacji klientów z wykorzystaniem AI
  • Personalizacja treści i ofert dla klientów
  • AI w analizie danych i predykcji

MODUŁ 9. Przyszłość AI w marketingu

  • Wybór odpowiednich narzędzi i platform do zastosowania AI w marketingu
  • Wdrażanie AI w strategii biznesowej
  • Testowanie i optymalizacja rozwiązań AI w marketingu
  • Nowe trendy i technologie
  • Kierunki rozwoju AI w marketingu

MODUŁ 10. Praktyczne zastosowanie AI

  • Budowa kampanii w oparciu o AI
  • Jak wykorzystać AI w codziennej pracy
  • Zastosowania AI w marketingu
  • Case studies pokazujące wykorzystanie AI w różnych branżach

MODUŁ 11. Aspekty prawne i etyczne

  • AI a prawo autorskie
  • Podstawowe normy prawne dla AI
  • Etyka i odpowiedzialność w wykorzystaniu AI w marketingu

W programie między innymi omówimy narzędzia takie jak: Chat GPT w wersji płatnej i bezpłatnej, custom GPTs, Copilot, Copy.ai, caspa.ai, Midjourney, DALL-E, Adobe Firefly, ID-D, Eleven Labs, Heygen, Waymark, Mixo, Writesonic i wiele innych.

  • Czas trwania – 9:00-17:00
  • Szkolenie online na żywo
  • Planowane przerwy – 11:00-11:15, 13:00-13;45, 15:00-15:15

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu oraz nauka praktycznych umiejętności związanych z wdrażaniem rozwiązań AI w codziennej pracy marketingowej. Podczas szkolenie uczestnicy poznają praktyczne zastosowanie najbardziej efektywnych narzędzi opartych o AI. 

Uwaga: Program szkolenia może ulec zmianie w zależności od potrzeb uczestników oraz aktualnych trendów w dziedzinie AI w marketingu.