Poznaj najbardziej skuteczne narzędzi, oparte o AI, które przyśpieszą pracę w marketingu!
- Nie zostawaj z tyłu za konkurentami, którzy pozyskali już wiedzę o wykorzystaniu AI w marketingu
- Nie trać czasu na samodzielne szukanie narzędzi. Wykorzystaj sprawdzone narzędzia i rozwiązania. Nasz trener przetestował ich ponad 2700!
- Nie ograniczaj się jedynie do możliwości ChatGPT i Midjourney. Jest wiele innych rozwiązań, które poznasz podczas tego kursu.
- Nie daj się zaskoczyć. Każdy uczestnik mojego szkolenia otrzymuje dostęp do otwartych sesji follow-up, podczas których na bieżąco dostaniesz dawkę nowej wiedzy o AI
O szkoleniu
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu może przynieść wiele korzyści dla firm i organizacji, zwłaszcza jeśli chodzi o personalizację i efektywność kampanii marketingowych i wsparcie sprzedaży. Podczas tego szkolenia dowiesz się w jaki sposób wykorzystać możliwości AI w codziennej pracy w marketingu, komunikacji, PR czy działaniach kreatywnych.
Już teraz te nowatorskie rozwiązania cieszą się wielką popularności, a przed nami dopiero początek. Jak AI będzie wspierać działania? Oto kilka przykładów:
- Segmentacja i personalizacja – AI może pomóc w zrozumieniu preferencji i zachowań klientów, a następnie dostosować treści marketingowe do indywidualnych potrzeb i zainteresowań.
- Rekomendacje produktów – możesz analizować dane dotyczące zakupów i preferencji klientów, aby rekomendować im produkty, które najprawdopodobniej ich zainteresują.
- Analiza danych – AI wesprze Cię w analizie dużej ilości danych, co może dać wsparcie w identyfikacji trendów i zachowań klientów oraz optymalizacji kampanii marketingowych.
- Optymalizacja reklam – AI pomoże w optymalizacji kampanii reklamowych, analizując skuteczność reklam i rekomendując najlepsze strategie i kanały reklamowe.
- Personalizowane powiadomienia – dowiedz się jak generować personalizowane powiadomienia dla klientów, takie jak oferty specjalne lub przypomnienia o ważnych wydarzeniach.
- Automatyzacja procesów – poznaj możliwości automatyzacji procesów marketingowych, takich jak e-mail marketing czy zarządzanie kampaniami reklamowymi.
Korzyści dla uczestników
To jedyne szkolenie z AI w marketingu, którego potrzebujesz. Prowadzimy je od lutego 2023. W ramach szkolenia dostajesz bezpłatne aktualizacje i informacje o najnowszych i najlepszych praktykach w AI.
- Poznasz skuteczne narzędzia, które prowadzący przetestował i wybrał z ponad 2700 testowanych narzędzi
- Dowiesz się jak w praktyczny sposób AI może wesprzeć Cię w codziennej pracy
- Trener prowadzący to szkolenie od 2023 przeszkolił ponad 5400 osób
- Podczas szkolenia prowadzący dopasuje narzędzia do potrzeb uczestników
- Zweryfikujesz jak wyglądają aspekty prawne i etyczne sztucznej inteligencji
- Sprawdzisz zagrożenia płynące z wdrażania nowych technologii
- Poznasz potencjalne scenariusze rozwoju AI
- Po szkolenia będziesz w stanie oszczędzić nawet ponad 1-1,5h dziennie na realizacji codziennych zadań
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma
- Dostęp dla uczestników do kursu „ChatGPT w biznesie”, który przeprowadzi uczestników po możliwościach ChatGPT4. Kurs jest aktualizowany
- Udział w dogrywkach w formie online, podczas których trener prezentuje nowe narzędzia i trendy na rynku AI
- Regularnie aktualizowana lista rekomendowanych narzędzi AI
- Top Polecenie, nasze autorskie narzędzie, które pozostali Ci pisać samodzielnie najlepsze prompty
- Inspirujące szkolenie i praktyczną wiedzę
- Materiały szkoleniowe i materiały dodatkowe
- Nagranie szkolenia (nieograniczony dostęp)
- Certyfikat
Kto powinien uczestniczyć w tym szkoleniu?
- Dyrektorzy marketingu
- Specjaliści ds. marketingu
- Dyrektorzy digital marketingu
- Specjaliści ds. digital marketingu
- Dyrektorzy sprzedaży
- Specjaliści ds. sprzedaży
- Pracownicy agencji marketingowych
- Osoby, które rozwijają swoje firmy
Agenda szkolenia
MODUŁ 1. Wprowadzenie do sztucznej inteligencji
- Definicje, historia i zastosowania AI
- Kluczowe pojęcia: uczenie maszynowe, głębokie uczenie, sieci neuronowe
- Sztuczna inteligencja w marketingu
MODUŁ 2. Narzędzia AI
- Przegląd dostępnych narzędzi AI, które warto znać
MODUŁ 3. Korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem AI w marketingu
- Praktyczne zastosowanie AI
- Jak sztuczna inteligencja wspiera marketing?
- Planowanie działań marketingowych z użyciem AI
MODUŁ 4. Content marketing i SEO
- Skąd czerpać pomysły na wartościowe treści?
- Content marketing z użyciem AI
- Pisanie artykułów z użyciem AI
- Jak wspierać SEO dzięki AI
- Czy AI zastąpi pracę copywrittera i marketera?
MODUŁ 5. Social Media
- Planowanie działań
- Przygotowanie treści w opartu o grupy docelowe i informacje produktowe
- Pisanie postów
- Kreacja grafik pod social media
- Analiza wyników i wyciąganie wniosków
MODUŁ 6. E-commerce i reklamy
- Opisy produktów do sklepów internetowych
- Chatboty i wirtualni asystenci
- Generowanie treści reklam Google Ads, Meta Ads
- Analiza wyników reklam
MODUŁ 7. Grafika i wideo w AI
- Generowanie, łączenie i edycja obrazów
- Kreacja treści wideo
- Możliwości jakie daje AI w tworzeniu wideo
MODUŁ 8. Segmentacja i personalizacja
- Segmentacja klientów
- Metody segmentacji klientów z wykorzystaniem AI
- Personalizacja treści i ofert dla klientów
- AI w analizie danych i predykcji
MODUŁ 9. Przyszłość AI w marketingu
- Wybór odpowiednich narzędzi i platform do zastosowania AI w marketingu
- Wdrażanie AI w strategii biznesowej
- Testowanie i optymalizacja rozwiązań AI w marketingu
- Nowe trendy i technologie
- Kierunki rozwoju AI w marketingu
MODUŁ 10. Praktyczne zastosowanie AI
- Budowa kampanii w oparciu o AI
- Jak wykorzystać AI w codziennej pracy
- Zastosowania AI w marketingu
- Case studies pokazujące wykorzystanie AI w różnych branżach
MODUŁ 11. Aspekty prawne i etyczne
- AI a prawo autorskie
- Podstawowe normy prawne dla AI
- Etyka i odpowiedzialność w wykorzystaniu AI w marketingu
W programie między innymi omówimy narzędzia takie jak: Chat GPT w wersji płatnej i bezpłatnej, custom GPTs, Copilot, Copy.ai, caspa.ai, Midjourney, DALL-E, Adobe Firefly, ID-D, Eleven Labs, Heygen, Waymark, Mixo, Writesonic i wiele innych.
- Czas trwania – 9:00-17:00
- Szkolenie online na żywo
- Planowane przerwy – 11:00-11:15, 13:00-13;45, 15:00-15:15
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu oraz nauka praktycznych umiejętności związanych z wdrażaniem rozwiązań AI w codziennej pracy marketingowej. Podczas szkolenie uczestnicy poznają praktyczne zastosowanie najbardziej efektywnych narzędzi opartych o AI.
Uwaga: Program szkolenia może ulec zmianie w zależności od potrzeb uczestników oraz aktualnych trendów w dziedzinie AI w marketingu.