Artykuły
Szkolenia dla marketingu – inwestycja w przyszłość Twojej firmy
Czytaj dalejSzkolenia dla marketingu to konieczność dla branży w obecnym, niezwykle szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Dowiedz się jak wygląda rynek […]
Sztuczna inteligencja w marketingu
Czytaj dalejOstatnie tygodnie to ogromny wzrost popularności tematyki sztucznej inteligencji i tego które dziedziny wesprze lub zastąpi. Przeczytaj o tym jak […]
ChatGPT wsparciem dla marketingu?
Czytaj dalejOstatnie tygodnie w świecie marketingu to zdecydowanie głośny temat związany z ChatGPT. Jakie są scenariusze przyszłości? Przeczytaj artykuł i dowiedz […]
Nowoczesna sprzedaż. Dlaczego potrzebuje marketingu?
Czytaj dalejSprzedaż i jej intensyfikacja do nowoczesnego Klienta B2B wymaga coraz większego zaangażowania. Dowiedz się jak zbudować taki proces sprzedaży, by […]
Prawo konkurencji oraz kontrole Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Polsce – wyzwania i wskazówki dla przedsiębiorców
Czytaj dalejPrawo konkurencji i przestrzeganie go w polskim systemie prawnym zawsze było nie lada wyzwaniem dla przedsiębiorców funkcjonującym na rynku. Sprawdź […]
Zmiany w Kodeksie Spółek Handlowych – co powinien wiedzieć przedsiębiorca
Czytaj dalejProwadzenie przedsiębiorstwa wymaga wiedzy na wielu płaszczyznach i tego by orientować się w kluczowych zmianach gospodarczych i ustawodawczych. Przeczytaj o […]
Strategia w biznesie – jak wybrać strategię firmy?
Czytaj dalejStrategia w biznesie to narzędzie, które pozwala zbudować i rozwijać współczesne przedsiębiorstwo, tak by realizowało założone cele. Najczęstsze cele to […]
Badania marketingowe w biznesie – badania CAWI
Czytaj dalejRozwój biznesu wymaga od przedsiębiorców bardzo dobrej znajomości rynku, produktów, ale przede wszystkim znajomości potrzeb klienta. To on jest kluczowy […]
Ile kosztuje nieudana rekrutacja do działu marketingu?
Czytaj dalejIle kosztuje zatrudnienie niewłaściwego pracownika do działu marketingu? Ile nieudana rekrutacja kosztuje firmę, nie tylko w kontekście pensji pracownika? Sprawdź.
Strategia marketingowa w firmie rodzinnej.
Czytaj dalejNa czym polega specyfika firmy rodzinnej i dlaczego strategia powinna być jednym z głównych narzędzi wspierających rozwój? Dlaczego warto uporządkować […]
Klient B2B– jak zmieniają się jego potrzeby?
Czytaj dalejZachowania zakupowe Klienta B2B na przestrzeni ostatnich kilku lat znacząco się zmieniły. Część z nich wynikała ze zmian gospodarczych jakie […]
E-commerce – od czego zacząć przygotowania do otwarcia własnego sklepu online?
Czytaj dalejBiznes e-commerce kusi. Z jednej strony to miejsce, w którym łatwo dotrzeć do naprawdę ogromnej grupy potencjalnych klientów. Z drugiej […]
Na co zwrócić uwagę wybierając narzędzie marketing automation dla sektora MŚP?
Czytaj dalejPodjąłeś decyzję o wdrożeniu marketing automation w swoim biznesie MŚP? Jednak po przeczytaniu kilku artykułów w sieci, nadal nie wiesz, […]
Reklamy w firmach B2B – które kanały są najlepsze?
Czytaj dalejReklamy w firmach B2B były z nami od zawsze, jednak głównie wybierane były reklamy w mediach branżowych. Czy digital może […]
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym B2B?
Czytaj dalejJako firma z sektora B2B prowadzisz sklep internetowy, ale nie wiem jak zwiększyć sprzedaż? Osiągasz wyniki sprzedaży, które pozwalają rozwijać […]
Marketing automation w firmie B2B – jak jego wdrożenie wspiera biznes?
Czytaj dalejWykorzystanie marketing automation w sektorze B2B pozwala na regularne dostarczenie wnikliwie dobranych treści do nawet bardzo licznych grup odbiorców, przy […]