Artykuły
Budżet szkoleniowy – zapłać w tym roku, a na szkolenie przyjdź w 2024!
Czytaj dalejRozwój zasobów ludzkich to podstawowe narzędzie wzrostu dla wielu organizacji. Szkolenia pracowników to inwestycja, która przynosi korzyści zarówno dla samych […]
Prawo w wykorzystaniu sztucznej inteligencji
Czytaj dalejJak wygląda prawo w wykorzystaniu sztucznej inteligencji to częsta zagwozdka marketerów, managerów a także prawników. Sprawdź co już wiemy.
Sztuczna inteligencja w sprzedaży. Nowe możliwości i wyzwania
Czytaj dalejPoznaj nowe możliwości rozwoju i zarządzania biznesem dzięki wykorzystaniu AI w działaniach sprzedażowych. Sztuczna inteligencja w sprzedaży.
Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w marketingu
Czytaj dalejMarketer jako zawód, który wymaga ciągłego pozyskiwania wiedzy w sposób szczególny edukacji. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu to sposób, by […]
ChatGPT Enterprise
Czytaj dalejChatGPT Enterprise to odpowiedź na rosnące potrzeby biznesu w obszarze zastosowania sztucznej inteligencji dla firm.
Szkolenie AI w marketingu
Czytaj dalejRewolucja z jaką przyszło nam się mierzyć z powodu wejścia sztucznej inteligencji do świata marketingu i sprzedaż wymaga od nas […]
AI w marketingu treści
Czytaj dalejAI w marketingu treści zrewolucjonizuje content marketing. Tworzenie wartościowych treści pozwala na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i zadbać o […]
Automatyzacja marketingu B2B
Czytaj dalejAutomatyzacja marketing dotychczas kojarzona ze sferą B2C i e-commerce, coraz bardziej wkracza w świat marketingu B2B. Czy słusznie?
Webinar – jaką rolę pełni w marketingu B2B
Czytaj dalejMarketing webinarowy jest skutecznym narzędziem, które pozwala na zwiększenie świadomości marki, generowanie leadów i konwersji, dzięki bezpośredniej, interaktywnej komunikacji z […]
Microsoft Copilot – rewolucja w podejściu do realizacji obowiązków
Czytaj dalejMicrosoft, znany gigant technologiczny, wprowadza na rynek kolejne przełomowe narzędzie – Microsoft Copilot.
Zarządzanie czasem z AI – jak AI pomaga zaoszczędzić nawet 10 godzin tygodniowo
Czytaj dalejZarządzanie czasem z AI? To możliwe. Oszczędność 10 godzin pracy w każdym tygodniu brzmi jak marzenie. A jak faktycznie tego […]
Przyciągnij nowych Klientów poprzez marketing B2B
Czytaj dalejPomoc w sprzedaży, budowa silnej marki, zwiększenie sprzedaży czy budowa oferty – to kluczowe zadania marketingu B2B.
Wdrożenie AI – przewodnik dla firm
Czytaj dalejKażda firma boryka się obecnie z brakiem pracowników, funduszy czy czasu. Optymalizacja pracy staje się więc priorytetem dla wielu managerów, […]
AI Act – przyjęty projekt przez Parlament Europejski
Czytaj dalejAI Act to nowy zestaw regulacji prawnych dotyczących zastosowania sztucznej inteligencji. Zmiany zapewnią, że rozwijane i wykorzystywane w Europie rozwiązania […]
Generatywne AI
Czytaj dalejGeneratywne AI to rodzaj AI, który wykorzystuje techniki uczenia maszynowego do tworzenia unikalnych wyników na podstawie dostarczonych danych. Te wyniki […]
Sztuczna inteligencja jako wsparcie dla marketingu i sprzedaży: przegląd kluczowych narzędzi AI
Czytaj dalejSztuczna inteligencja rozwija się z ogromną prędkością i zyskuje coraz większe znaczenie w dziedzinie marketingu, sprzedaży i szeroko pojętej branży […]