Artykuły
Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?
Czytaj dalejStrategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest […]
Identyfikacja wizualna marki
Czytaj dalejProfesjonalny branding wyróżni markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i jest dla nich sygnałem, że marce można zaufać. To […]
Audyt marketingowy elementy i cena – na czym polega i kiedy go wykonać?
Czytaj dalejZrozumienie obecnej sytuacji firmy jest kluczowe, by prowadzić konkretne działania. Audyt marketingowy jest całościową̨ oceną działań marketingowych i komunikacyjnych w […]
Marka sukcesu, czyli jaka powinna być marka Twojej firmy?
Czytaj dalejMarka, czyli brand to nazwa, określenie, znak, symbol oraz wszystkie inne elementy, których celem jest identyfikacja towarów i wyróżnienie ich […]
Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?
Czytaj dalejŻeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by […]
Własne kanały komunikacji – dlaczego są lepsze od płatnych mediów?
Czytaj dalejAktywność marketingowa przez lata ewoluowała. Obserwując ją od kilkunastu lat sprawne oko marketera może dostrzec, że rozwój komunikacji nie zawsze […]
Strategia marketingowa w biznesie – wyniki ogólnopolskiego badania.
Czytaj dalejHasło „strategia marketingowa” zyskuje na popularności, ale również jest też mocno nadużywane. Wokół można usłyszeć o różnych typach strategii. Od […]
Przestrzeń negatywna w projektowaniu graficznym
Czytaj dalejPrzestrzeń negatywna, czyli negative space, to obszar który otacza konkretny element, jak np. logo, logotypy czy sygnet. Przez laików uznawana […]
Strategia marketingowa i audyt przyniosą zwrot Twojej firmie szybciej niż myślisz!
Czytaj dalej„Pilnuj kosztów, zyski zatroszczą się same o siebie” – to słowa Andrew Carnegie, magnata przemysłu stalowego, który stworzył w swojej epoce najbardziej nowoczesne zakłady stalowe. Strategia marketingowa, […]
Darmowe banki zdjęć w zasięgu Twojej ręki!
Czytaj dalejW komunikacji każdej marki kluczem jest odpowiednia wizualizacji. Niezależnie jak dużą firmę reprezentujesz, w Twoim marketingu pojawi się potrzeba skorzystania […]
Marketing w małej firmie.
Czytaj dalejProwadząc mikroprzedsiębiorstwo lub jednoosobową działalność gospodarczą prowadzenie działań marketingowych jest ogromną szansą rozwoju. Dla firm, które nie mają rozbudowanych struktur […]
Ile trwa budowanie strategii marketingowej?
Czytaj dalejPołowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako […]
Analiza makrootoczenia w budowaniu strategii marketingowej
Czytaj dalejAnaliza makrootoczenia jest pierwszym, a zarazem najważniejszym elementem w opracowaniu strategii marketingowej jest pozyskanie możliwie dużej wiedzy na temat rynku, […]
Ulotka jako narzędzie dla marketingu.
Czytaj dalejPrezentujemy nowy cykl wpisów o narzędziach w marketingu. Nie tylko tych znanych, digitalowych – popularnych i aktualnie na topie, ale […]
Archetypy marki – kim jest marka i jak ją określić?
Czytaj dalejArchetypy marki są pewnym wzorcem i mówi o charakterze i głównych wartościach marki. Prezentują wzorce zachowań ludzkich, które odzwierciedlają style bycia. Archetypy […]
Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!
Czytaj dalejNa przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak […]