Artykuły
Kradzież strony firmowej na Facebooku – jak tego uniknąć?
Czytaj dalejZapewne czytając tytuł artykułu zastanawiasz się, po co w ogóle ktoś chciałby to zrobić? Czy kradzież strony firmowej na Facebooku […]
Jak pozyskać Klienta w Social Media?
Czytaj dalejNa świecie ponad 4 miliardy ludzi korzysta z Social Mediów, a codziennie do tego grona dołącza ok. 2 milionów nowych […]
Firmowe Social Media – szansa czy zagrożenie dla marki?
Czytaj dalejCodzienne korzystanie z social mediów to już standard. Coraz więcej pracodawców zachęca pracowników do korzystania z nich, jak również wykorzystuje […]
9 podpowiedzi jak powiększyć liczbę obserwujących stronę firmową LinkedIn.
Czytaj dalejWielu trenerów i szkoleniowców z obszarów LinkedIn bardzo mocno promuje profile osobiste, zapominając o mocy konta firmowego. Tym czasem, zmiany […]
Aktywny profil firmowy na LinkedIn kluczem do sukcesu biznesowego.
Czytaj dalejRok 2020 jest jednym z najbardziej przełomowych momentów w rozwoju biznesu i transformacji digitalowej wielu przedsiębiorstw. Temat modny, jednak mimo […]
Potencjał LinkedIn dla firm.
Czytaj dalejRozwój portalu społecznościowego LinkedIn dla firm jest coraz bardziej zauważalny. Do niedawna kojarzony głównie z marką osobistą, teraz daje coraz […]
Nowe możliwości LinkedIn. Dowiedz się jak mogą wesprzeć Twój biznes.
Czytaj dalejUżytkownicy portalu LinkedIn długo czekali na ten moment. Portal coraz sprawniej wdraża nowości i testuje ciekawe rozwiązania. Wiele zmian już […]
Strategia marketingowa kluczem do uratowania biznesu w czasach kryzysu.
Czytaj dalejStrategia marketingowa jest pierwszym krokiem do budowania marki. Nie ma tu znaczenia czy budujesz markę osobistą czy firmową, czy jesteś przedstawicielem dużej organizacji, czy przedsiębiorstwa z sektora MŚP. Strategia w spisanej formie to drogowskaz jak działać, by osiągnąć zamierzony cel.
Pracownicy w centrum zainteresowań firmy – czyli Program Employee Advocacy w Twojej firmie.
Czytaj dalejW świecie biznesu bardzo często pojawiają się nowe, modne hasła, projekty i kierunki. Często trudno odsiać co jest wartościowe, a […]
Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Przedstaw się, czyli uzupełnij sekcję Nagłówek na LinkedIn oraz Informacje.
Czytaj dalejOdpowiednie podkreślenie kim jesteś i co robisz to klucz do sukcesu na LinkedIn. Dwa elementy, które mają największy wpływ na […]
Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Ustaw spersonalizowany URL LinkedIn i zbuduj profil w innych językach.
Czytaj dalejPoznaj kilka dodatkowych ustawień technicznych, które pozytywnie wpłyną na Twój wizerunek na LinkedIn. Ustaw swój spersonalizowany adres URL, a także […]
Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Dobierz odpowiednie zdjęcie profilowe i wyróżnij się!
Czytaj dalejNa profilu osobistym LinkedIn jest wiele możliwości personalizacji, w tym zdjęcie profilowe oraz zdjęcie w tle (baner). W ramach cyklu […]
Cykl Profesjonalny profil LinkedIn. Plan
Czytaj dalejPlanowanie swoich aktywności jest bardzo ważne, pomaga uniknąć zbędnego stresu i ułatwia cały proces. Po pierwszym artykule wiesz już jak […]
Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Wyznacz swój cel.
Czytaj dalejRuszamy z cyklem #ProfesjonalnyProfilLinkedIn którego zadaniem jest przeprowadzenie Cię w kilku prostych krokach jak zbudować profil osobisty na miarę profesjonalnej marki. Pierwszy krok to określenie celu. Zobacz jak to zrobić!
Twój Social Selling Index – popraw swoją pozycje na LinkedIn już dziś
Czytaj dalejNa LinkedIn działasz codziennie bardzo aktywnie. Prowadzisz swój profil osobisty, piszesz artykuły i włączasz się w konwersacje. Sprawdź już dziś […]
LinkedIn praca – nowość na portalu szansą na zatrudnienie.
Czytaj dalejLinkedIn aktywnie rozwija nowe funkcje na portalu. Inwestuje przede wszystkim w rozwój profili osobistych. Tym razem postawił na rozwój oferty związanej z rynkiem pracy. LinkedIn praca to nowość dostępna z poziomu profilu osobistego, co pozwala na minięcie wykupywania drogich pakietów ogłoszeniowych.