Artykuły
Marketing B2B – zaplanuj go w Twojej firmie
Czytaj dalejNowoczesne przedsiębiorstwa stawiają coraz częściej na marketing, którego nie da się utożsamiać jedynie z broszurami, imprezami i wydawaniem budżetu bez […]
Strategia marketingowa – czym jest i jak powinna wyglądać?
Czytaj dalejStrategia marketingowa determinuje wiele działań firmy. To drogowskaz dla managerów, odgrywa kluczową rolę w prowadzeniu biznesu, a jej brak ma […]
Badania marketingowe w procesie budowania strategii
Czytaj dalejBadania marketingowe to proces, podczas którego gromadzimy obiektywne i wartościowe informacje, a następnie przetwarzamy je po to, by uzyskać całościowe […]
Wymiary grafik do Social Media w 2021 roku.
Czytaj dalejHasło „aktualne wymiary grafik na social media” to jedno z częściej wyszukiwanych haseł w Google. Podobnie na grupach tematycznych np. na […]
Inbound Marketing – czym jest i dlaczego warto wykorzystać go w Twojej firmie?
Czytaj dalejInbound Marketing to zagadnienie, które warto znać i wdrożyć w marketingu. Dlaczego? Kiedy dobrze znane narzędzia marketingowe zaczynają zawodzić, ich […]
Prowadzenie Social Mediów w firmie? Dowiedz się dlaczego warto.
Czytaj dalejSocial Media są obecnie jednym z najszybciej i najbardziej dynamicznie rozwijającym się kanałem marketingu online. Szybkość, bezpośredni kontakt oraz dotarcie […]
Kradzież strony firmowej na Facebooku – jak tego uniknąć?
Czytaj dalejZapewne czytając tytuł artykułu zastanawiasz się, po co w ogóle ktoś chciałby to zrobić? Czy kradzież strony firmowej na Facebooku […]
Jak pozyskać Klienta w Social Media?
Czytaj dalejNa świecie ponad 4 miliardy ludzi korzysta z Social Mediów, a codziennie do tego grona dołącza ok. 2 milionów nowych […]
Firmowe Social Media – szansa czy zagrożenie dla marki?
Czytaj dalejCodzienne korzystanie z social mediów to już standard. Coraz więcej pracodawców zachęca pracowników do korzystania z nich, jak również wykorzystuje […]
9 podpowiedzi jak powiększyć liczbę obserwujących stronę firmową LinkedIn.
Czytaj dalejWielu trenerów i szkoleniowców z obszarów LinkedIn bardzo mocno promuje profile osobiste, zapominając o mocy konta firmowego. Tym czasem, zmiany […]
Aktywny profil firmowy na LinkedIn kluczem do sukcesu biznesowego.
Czytaj dalejRok 2020 jest jednym z najbardziej przełomowych momentów w rozwoju biznesu i transformacji digitalowej wielu przedsiębiorstw. Temat modny, jednak mimo […]
Potencjał LinkedIn dla firm.
Czytaj dalejRozwój portalu społecznościowego LinkedIn dla firm jest coraz bardziej zauważalny. Do niedawna kojarzony głównie z marką osobistą, teraz daje coraz […]
Nowe możliwości LinkedIn. Dowiedz się jak mogą wesprzeć Twój biznes.
Czytaj dalejUżytkownicy portalu LinkedIn długo czekali na ten moment. Portal coraz sprawniej wdraża nowości i testuje ciekawe rozwiązania. Wiele zmian już […]
Strategia marketingowa kluczem do uratowania biznesu w czasach kryzysu.
Czytaj dalejStrategia marketingowa jest pierwszym krokiem do budowania marki. Nie ma tu znaczenia czy budujesz markę osobistą czy firmową, czy jesteś przedstawicielem dużej organizacji, czy przedsiębiorstwa z sektora MŚP. Strategia w spisanej formie to drogowskaz jak działać, by osiągnąć zamierzony cel.
Pracownicy w centrum zainteresowań firmy – czyli Program Employee Advocacy w Twojej firmie.
Czytaj dalejW świecie biznesu bardzo często pojawiają się nowe, modne hasła, projekty i kierunki. Często trudno odsiać co jest wartościowe, a […]
Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Przedstaw się, czyli uzupełnij sekcję Nagłówek na LinkedIn oraz Informacje.
Czytaj dalejOdpowiednie podkreślenie kim jesteś i co robisz to klucz do sukcesu na LinkedIn. Dwa elementy, które mają największy wpływ na […]