Case study: zmiana kreacji marki

2814

Zrezalizowane cele marketingowe i biznesowe:

  • analiza brand booka w kontekście odświeżenia wizerunku;

  • opracowanie nowej identyfikacji wizualnej;

  • zbudowanie key visuali;

  • wypracowanie nowych narzędzi komunikacyjnych.

BRANŻA: Produkcja

CEL DZIAŁAŃ: Wypracowanie nowej identyfikacji graficznej

NARZĘDZIA: Kreacja

REZULTAT PROJEKTU: Opracowano nową identyfikację graficzną dla Klienta wraz z brand bookiem, która jest opracowana na podstawie badań grupy docelowej.

  • Wypracowanie 3 projektów logo dla firmy
  • Opracowanie 5 nowych key visuali dla głównych produktów
  • Opracowanie kolorystyki i elementów brand booka na podstawie badań

Zamów bezpłatną konsultację

Porozmawiaj z naszym konsultantem na temat identyfikacji wizualnej Twojej marki. Sprawdź jak zmiany mogą poprawić wizerunek Twojej firmy i zwiększyć jej przychody!

 

 

 

Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.

UMÓW KONSULTACJĘ

bezpłatna konsultacja