Kalendarz szkoleń

  1. Kurs onlineKurs online

    KURS ONLINE: Midjourney – projektowanie i obsługa od podstawKURS ONLINE Z NATYCHMIASTOWYM DOSTĘPEM6 MODUŁÓW, KURS BĘDZIE STALE AKTUALIZOWANY

    Zobacz
  2. AI dla HRSzkolenie online

    AI w pracy działów HR

    Zobacz
  3. AI dla managerówSzkolenie stacjonarne

    AI w rozwoju biznesu MŚPDO 18.07.2024 do godziny 18:00 -20% ► NA HASŁO NETWORKING

    Zobacz
  4. Podstawy AISzkolenie online

    Podstawy AI i efektywne wykorzystanie ChatGPTHIT! Zrozum AI. Promocyjna cena na wakacje!

    Zobacz
  5. CyberbezpieczeństwoSzkolenie online

    Cyberbezpieczeństwo – jak skutecznie przygotować firmę na cyber zagrożenia?

    Zobacz
  6. AI dla marketinguSzkolenie online

    AI w prowadzeniu Social MediaKUPUJĄC TO SZKOLENIE W PAKIECIE Z TAJNIKI AI W MARKETINGU (23.09) OTRZYMASZ 25% RABATU

    Zobacz
  7. FinanseSzkolenie online

    Finanse dla menedżerów niefinansistów - zrozumieć finanse w firmie + Moduł AI - analiza i prezentacja danych z użyciem GenAI15% RABATU DO 15.08.2024

    Zobacz
  8. AI dla marketinguSzkolenie online

    Tajniki AI w marketinguKUPUJĄC TO SZKOLENIE W PAKIECIE Z AI W SOCIAL MEDIA (19.09) OTRZYMASZ 25% RABATU

    Zobacz
  9. AI dla managerówSzkolenie online

    AI dla managerów

    Zobacz
  10. AI dla HRSzkolenie online

    AI w pracy działów HR

    Zobacz
  11. PrawoSzkolenie online

    Prawo i etyka AI

    Zobacz
  12. AI dla managerówSzkolenie online

    AI dla liderów biznesu8 lekcji2 sesje follow-up

    Zobacz
  13. AI dla marketinguSzkolenie online

    AI w marketingu branży farmaceutycznej

    Zobacz
  14. AI dla marketinguSzkolenie online

    Tajniki AI w marketingu

    Zobacz
  15. KonferencjaArche Hotel Krakowska

    AI Biznes ForumCENY EARLY BIRD DO 30.06.2024

    Zobacz
  16. AI dla marketinguSzkolenie online

    AI i marketing - praktyczne szkolenie 36 godzin36 godzin szkolenia8 sesji merytorycznych2 sesje Q&A

    Zobacz
  17. AI dla marketinguSzkolenie online

    AI w prowadzeniu Social Media

    Zobacz
  18. AI dla HRSzkolenie online

    AI w pracy działów HR

    Zobacz
  19. AI dla marketinguSzkolenie online

    Tajniki AI w marketingu

    Zobacz
  20. AI dla sprzedażySzkolenie online

    Moc AI dla sprzedaży

    Zobacz
  21. AI dla marketinguSzkolenie online

    AI w marketingu branży farmaceutycznej

    Zobacz
  22. AI dla marketinguSzkolenie online

    Tajniki AI w marketingu

    Zobacz
  23. AI dla managerówSzkolenie online

    AI dla managerów

    Zobacz
  24. AI dla sprzedażySzkolenie online

    Moc AI dla sprzedaży

    Zobacz

Sztuczna inteligencja, czyli AI, rewolucjonizuje marketing, sprzedaż oraz szeroko pojęty biznes, oferując rozwiązania nie tylko dla dużych korporacji, ale również dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wykorzystanie AI w biznesie pozwala na automatyzację i optymalizację procesów, personalizację doświadczeń klientów oraz efektywniejszą analizę danych, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie sprzedaży i poprawę obsługi klienta.

W obszarze obsługi klienta AI umożliwia wykorzystanie chatbotów i voicebotów, które, dzięki NLP (Natural Language Processing), są w stanie komunikować się w języku naturalnym, rozwiązując problemy klientów, odpowiadając na ich pytania czy nawet umawiając wizyty, działając 24/7 bez przerw. Dzięki tym narzędziom, przedsiębiorstwa mogą znacznie odciążyć dział obsługi klienta, zwiększając jednocześnie satysfakcję klientów dzięki szybkim odpowiedziom na ich zapytania.

W marketingu i sprzedaży, AI pozwala na precyzyjniejsze targetowanie komunikatów marketingowych, optymalizację cen oraz automatyzację i optymalizację kampanii reklamowych. Analiza danych i prognozowanie trendów, które są możliwe dzięki AI, pozwalają na lepsze zrozumienie potrzeb klientów i dostosowanie do nich oferty produktowej. Narzędzia AI umożliwiają również automatyczną segmentację klientów oraz personalizację ofert, co bezpośrednio przekłada się na wzrost efektywności działań marketingowych oraz sprzedażowych​.

Kluczowym aspektem wykorzystania AI jest jednak nie tylko automatyzacja i efektywność, ale również możliwość tworzenia bardziej spersonalizowanych i angażujących doświadczeń dla klientów. AI w e-commerce umożliwia na przykład personalizację rekomendacji produktowych, co zwiększa szanse na konwersję i buduje lepszą relację z klientami. Przedsiębiorstwa muszą jednak pamiętać o wyzwaniach, takich jak konieczność dostępu do odpowiedniej infrastruktury technologicznej oraz dysponowania wykwalifikowanym personelem zdolnym do wykorzystania potencjału AI​.

Etyka jest kolejnym ważnym elementem wykorzystania AI w biznesie, zwłaszcza w marketingu. Firmy muszą dbać o prywatność danych, zapobiegać dyskryminacji i unikać manipulacji, jednocześnie dbając o transparentność i zrozumiałość procesów decyzyjnych opartych na AI. To wyjątkowe połączenie analitycznych możliwości AI i ludzkiej kreatywności oraz empatii może prowadzić do osiągania wyjątkowych wyników​.

Wykorzystanie AI w biznesie, w tym w sprzedaży i marketingu, otwiera przed firmami nowe możliwości wzrostu i konkurencyjności. Dzięki szkoleniom AI oraz odpowiedniemu wykorzystaniu narzędzi AI, managerowie i zespoły mogą lepiej zrozumieć i skuteczniej wykorzystać potencja