Blog o marketingu – BUZZme
Google Analytics 4: Nowa generacja analityki cyfrowej
Google Analytics 4 to model sterowany zdarzeniami aktywności digitalowych. Już 1 lipca 2023 roku znana dotychczas wersja Google Analytics nie będzie zbierać danych na Twojej stronie internetowej? Sprawdź jakie zmiany czekają.
Badania marketingowe – od czego zacząć?
Badania marketingowe to kluczowy element w budowaniu marki i osiąganiu sukcesu na rynku. Mogą dostarczyć wiele cennych informacji o oczekiwaniach klientów, trendach w branży, preferencjach zakupowych oraz pomóc w zidentyfikowaniu luk na rynku.
Digital Marketing – klucz do sukcesu w świecie online
Digital marketing, mimo że sprawnie rozwija się od wielu lat, dla wielu firm nadal pozostaje niezrozumiały i jest źle wykorzystywany. Sprawdź jakie podstawowe obszary gospodaruje marketing cyfrowy.
Wykorzystanie LinkedIn dla firm
LinkedIn, z ponad 900 milionami użytkowników na całym świecie, stał się nie tylko platformą do poszukiwania pracy, ale także potężnym narzędziem dla firm. Dowiedz się jak w praktyce wykorzystać LinkedIn dla firm.
Szkolenia dla marketingu – inwestycja w przyszłość Twojej firmy
Szkolenia dla marketingu to konieczność dla branży w obecnym, niezwykle szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Dowiedz się jak wygląda rynek i oferta szkoleń dla marketingu.
Sztuczna inteligencja w marketingu
Ostatnie tygodnie to ogromny wzrost popularności tematyki sztucznej inteligencji i tego które dziedziny wesprze lub zastąpi. Przeczytaj o tym jak sztuczna inteligencja w marketingu może zmienić kierunek gry.
ChatGPT wsparciem dla marketingu?
Ostatnie tygodnie w świecie marketingu to zdecydowanie głośny temat związany z ChatGPT. Jakie są scenariusze przyszłości? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o nowym narzędzi, dzięki czemu podejmiesz decyzję czy jego wdrożenie w Twoim biznesie sprawdzi się.
Nowoczesna sprzedaż. Dlaczego potrzebuje marketingu?
Sprzedaż i jej intensyfikacja do nowoczesnego Klienta B2B wymaga coraz większego zaangażowania. Dowiedz się jak zbudować taki proces sprzedaży, by odpowiedzieć na potrzeby Klienta.
Prawo konkurencji oraz kontrole Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Polsce – wyzwania i wskazówki dla przedsiębiorców
Prawo konkurencji i przestrzeganie go w polskim systemie prawnym zawsze było nie lada wyzwaniem dla przedsiębiorców funkcjonującym na rynku. Sprawdź jakie kluczowe wyzwania stoją przed zarządzającymi firmami.
Zmiany w Kodeksie Spółek Handlowych – co powinien wiedzieć przedsiębiorca
Prowadzenie przedsiębiorstwa wymaga wiedzy na wielu płaszczyznach i tego by orientować się w kluczowych zmianach gospodarczych i ustawodawczych. Przeczytaj o ostatnich zmianach w Kodeksie Spółek Handlowych i sprawdź jak wpływa to na Twój biznes.
Strategia w biznesie – jak wybrać strategię firmy?
Strategia w biznesie to narzędzie, które pozwala zbudować i rozwijać współczesne przedsiębiorstwo, tak by realizowało założone cele. Najczęstsze cele to sprzedaż, choćby ją zrealizować potrzebni są także klienci i powtarzalność zakupów. Sprawdź, jak ustalić strategię właściwą dla Twojego przedsiębiorstwa.
Badania marketingowe w biznesie – badania CAWI
Rozwój biznesu wymaga od przedsiębiorców bardzo dobrej znajomości rynku, produktów, ale przede wszystkim znajomości potrzeb klienta. To on jest kluczowy w całym procesie sprzedaży, a idealne prowadzenie firmy polega zbudowaniu oferty tak, by odpowiadała ona na oczekiwania Klientów. Badania marketingowe w biznesie są jednym z najlepszym sposobów, by to osiągnąć.
Ile kosztuje nieudana rekrutacja do działu marketingu?
Ile kosztuje zatrudnienie niewłaściwego pracownika do działu marketingu? Ile nieudana rekrutacja kosztuje firmę, nie tylko w kontekście pensji pracownika? Sprawdź.
Strategia marketingowa w firmie rodzinnej.
Na czym polega specyfika firmy rodzinnej i dlaczego strategia powinna być jednym z głównych narzędzi wspierających rozwój? Dlaczego warto uporządkować działania marketingowe i wdrożyć oszczędności w firmie. Przeczytaj jak zbudować strategię marketingową w biznesie zarządzanym przez bliskie sobie osoby.
Klient B2B– jak zmieniają się jego potrzeby?
Zachowania zakupowe Klienta B2B na przestrzeni ostatnich kilku lat znacząco się zmieniły. Część z nich wynikała ze zmian gospodarczych jakie miały miejsce na świcie. Wiele z wprowadzanych przez firmy zmian było efektem tego, co działo się na rynku. Globalna pandemia i ograniczone możliwości spotkań, kryzys gospodarczy, czy wojna w Ukrainie - to tylko kilka przykładów. Procesy transformacji firm nabrały tempa. Znacznie mniej jednak mówi się o transformacji Klienta i tym, jak zmieniły się jego nawyki zakupowe.
E-commerce – od czego zacząć przygotowania do otwarcia własnego sklepu online?
Biznes e-commerce kusi. Z jednej strony to miejsce, w którym łatwo dotrzeć do naprawdę ogromnej grupy potencjalnych klientów. Z drugiej bariera wejścia jest niższa niż w przypadku biznesów w stu procentach działających stacjonarnie. Sprawdź, jak zacząć.
Na co zwrócić uwagę wybierając narzędzie marketing automation dla sektora MŚP?
Podjąłeś decyzję o wdrożeniu marketing automation w swoim biznesie MŚP? Jednak po przeczytaniu kilku artykułów w sieci, nadal nie wiesz, na jakie narzędzie marketing autoamation się zdecydować?
Reklamy w firmach B2B – które kanały są najlepsze?
Reklamy w firmach B2B były z nami od zawsze, jednak głównie wybierane były reklamy w mediach branżowych. Czy digital może przejąć część tego budżetu?
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym B2B?
Jako firma z sektora B2B prowadzisz sklep internetowy, ale nie wiem jak zwiększyć sprzedaż? Osiągasz wyniki sprzedaży, które pozwalają rozwijać ten kanał sprzedaży? Chcesz więcej, bo większa sprzedaż to większy zysk i pokrycie rynku. Jak tego dokonać? Przeczytaj poniższe wskazówki.
Marketing automation w firmie B2B – jak jego wdrożenie wspiera biznes?
Wykorzystanie marketing automation w sektorze B2B pozwala na regularne dostarczenie wnikliwie dobranych treści do nawet bardzo licznych grup odbiorców, przy jednoczesnym zachowaniu spersonalizowanej formy. Przeczytaj, jak możesz wykorzystać marketing automation wdrożyć w Twojej firmie?
Jak klient dokonuje decyzji w procesie zakupowym i dlaczego cena wcale nie jest najważniejsza?
Klient i proces zakupowy w firmach B2B różni się od tego, który znamy z typowych zakupów konsumenckich. Na co w takim razie zwrócić uwagę w procesie decyzyjnym B2B?
Działania marketingowe – jak je optymalizować, by nie wyrzucać pieniędzy do kosza?
Działania marketingowe, a zwłaszcza budżet marketingowy w wielu firmach to kość niezgody. Przez wielu uważany jest jedynie za wydatek, inni dodają, że jest zbędny i można realizować cele firmy jedynie poprzez działania handlowe.
B2B marketing – co jest podstawą dobrych działań?
B2B marketing w Polsce dopiero raczkuje i często jest błędnie definiowany. Powoduje to głównie złe zrozumienie jakie działania warto realizować i jakimi ścieżkami się poruszać po świecie biznesu. Poznaj zasady b2b marketingu.
Social media marketing w firmie B2B
Social media marketing w biznesie B2B odgrywa od kilku lat bardzo ważną rolę. Coraz więcej firm B2B wie jak sprawnie radzić sobie z wdrożeniem komunikacji w mediach społecznościowych. Oto kilka porad dla firm, które jeszcze tego nie zrobiły.
Niska efektywność marketingowa w firmach B2B – dlaczego tak jest?
Na rynku bardzo dużo firm działa w obszarze B2B i często w rozmowach z przedstawicielami takich firm słyszę, że mają niską efektywność marketingową. Skąd się to bierze? Jakie mogą być powody, że marketing nie działa lub kosztuje za dużo?
Działania marketingowe – wydatek czy inwestycja?
Ile wydajesz na działania marketingowe? Odwieczne pytanie wielu managerów i prezes. A powinno być inaczej. Zobacz kiedy marketing stanowi wydatek a kiedy inwestycje. Przeczytaj jakie są zależności.
Jak dobry handlowiec może zastąpić działania marketingowe?
Wiele firm nie wyobraża sobie sprzedaży bez marketingu. Inne natomiast skupią się tylko na działaniach handlowych. Jak zachować właściwe proporcje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się czy handlowiec to podstawa realizacji sprzedaży?
Jak marketing powinien wspierać stabilność firmy?
Marketerzy mają w biznesie opinie osób kreatywnych, które ze sprzedażą nie mają za wiele wspólnego. Marketing z taką właśnie łatką musi działać, jednak marketerzy po części sami sobie na to zasłużyli. Brak analiz, brak mierzenia zwrotu z inwestycji, a także brak wiedzy o kliencie przyczyniły się do tego. Czy prawdziwie?
Prezesie, zabezpiecz swój biznes w Nowym Ładzie.
1 stycznia 2022 to dzień, który z pewnością wielu przedsiębiorców zapamięta. Wraz z nowym rokiem zaczęły obowiązywać nowe przepisy, zwłaszcza podatkowe, które dotykają rzeszę przedsiębiorców. Nowy Ład, bo tak nazywane są te zmiany niewątpliwie przysparzają również biznesowi wiele bolączek. Jak wspierać swój biznes w Nowym Ładzie? Czy potrzebny jest biznes plan na nowe czasy?
Strategia marketingowa w Twojej firmie – zacznij o rachunku sumienia
Nowy Rok daje wiele nowych możliwości, zarówno mentalnie jak i biznesowo. Może właśnie przejmujesz stery w firmie, awansujesz albo jesteś sukcesorem firmy rodzinnej? Strategia marketingowa to krok od którego warto zacząć aktualizację (lub zbudować ją nowo)?
Plan marketingowy na kolejny rok – jak zrobić to dobrze?
Jesteśmy w bardzo gorącym okresie tzw. Q4, który w wielu firmach jest kluczowym okresem w całym roku. To czas, w którym dopinane są tegoroczne targety sprzedażowe, marketing dba o „wydanie” budżetu do końca, by nie przepadł, zarząd ustala KPI na kolejny rok, a do tego wszystkiego planowanie i budżetowanie. Jak w tym wszystkim nie stracić z oczu głównego celu? Dowiedz się jak zrobić skuteczny plan marketingowy na kolejny rok.
Business Model Canvas – czym jest?
Business Model Canvas jest modelem stworzonym przez Alexandra Osterwaldera, który jest szablonem budowania modelu biznesowego. Jak sam autor wskazuje ma to być prosty, praktyczny oraz możliwy do wdrożenia model strategii.
Strategia marketingowa wczasach VUCA – czy nadal ma sens?
Żyjemy w czasach pełnych zmian i w zasadzie tylko to jest pewne. Otoczenie firmy się zmienia, zmienia się też nasz klient. Co więcej, żyjemy szybciej, chodzimy szybciej, mówimy i myślimy szybciej. Jak w takim otoczeniu Twój biznes może działać optymalnie?
Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?
Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.
Identyfikacja wizualna marki
Profesjonalny branding wyróżni markę na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i jest dla nich sygnałem, że marce można zaufać. To dobry sposób, by się wyróżnić i dać zapamiętać na rynku. Zobacz, które elementy są kluczowe.
Audyt marketingowy elementy i cena – na czym polega i kiedy go wykonać?
Zrozumienie obecnej sytuacji firmy jest kluczowe, by prowadzić konkretne działania. Audyt marketingowy jest całościową̨ oceną działań marketingowych i komunikacyjnych w Twojej firmie. Sprawdź, kiedy i jak go wykonać! Poznaj elementy audytu marketingowego.
Marka sukcesu, czyli jaka powinna być marka Twojej firmy?
Marka, czyli brand to nazwa, określenie, znak, symbol oraz wszystkie inne elementy, których celem jest identyfikacja towarów i wyróżnienie ich korzyści na rynku. A jak w praktyce wyróżnić ją pośród konkurentów? Dowiedz się z artykułu.
Dlaczego strategia marketingowa jest tak ważna dla Twojej firmy?
Żeby się rozwijać trzeba wiedzieć w jakim kierunku iść. Ważne jest jednak to, by mieć solidne podstawy do tego, by te cele określić. Strategia marketingowa daje właśnie podwaliny do planowania, a sam dokument można porównać do mapy drogowej niezbędnej w podróży.
Własne kanały komunikacji – dlaczego są lepsze od płatnych mediów?
Aktywność marketingowa przez lata ewoluowała. Obserwując ją od kilkunastu lat sprawne oko marketera może dostrzec, że rozwój komunikacji nie zawsze szedł w dobrym kierunku. Wydawcy budowali swoje własne kanały komunikacji, a marki leciały do nich przyciągane obietnicą wysokich zasięgów.
Strategia marketingowa w biznesie – wyniki ogólnopolskiego badania.
Hasło „strategia marketingowa” zyskuje na popularności, ale również jest też mocno nadużywane. Wokół można usłyszeć o różnych typach strategii. Od takiej na najbliższą kampanię, przez strategię social mediów oraz na czasy pandemii. Czym jest strategia marketingowa? Ile firm w Polsce ją posiada? Jak przekłada się na biznes, a także na współpracę z innymi działami? Sprawdź!
Przestrzeń negatywna w projektowaniu graficznym
Przestrzeń negatywna, czyli negative space, to obszar który otacza konkretny element, jak np. logo, logotypy czy sygnet. Przez laików uznawana za to, jednak w projektowaniu graficznym to zdecydowanie więcej. To „tło” dzięki któremu obraz jaki chcemy przestawić zostawię uwypuklony i zaprezentowany w atrakcyjny sposób.
Strategia marketingowa i audyt przyniosą zwrot Twojej firmie szybciej niż myślisz!
„Pilnuj kosztów, zyski zatroszczą się same o siebie” – to słowa Andrew Carnegie, magnata przemysłu stalowego, który stworzył w swojej epoce najbardziej nowoczesne zakłady stalowe. Strategia marketingowa, która wprowadzana jest do biznesu ma za zadanie pilnować Twoich kosztów.
Darmowe banki zdjęć w zasięgu Twojej ręki!
W komunikacji każdej marki kluczem jest odpowiednia wizualizacji. Niezależnie jak dużą firmę reprezentujesz, w Twoim marketingu pojawi się potrzeba skorzystania z grafik czy ikon. Poznaj darmowe banki zdjęć, z których możesz skorzystać.
Marketing w małej firmie.
Prowadząc mikroprzedsiębiorstwo lub jednoosobową działalność gospodarczą prowadzenie działań marketingowych jest ogromną szansą rozwoju. Dla firm, które nie mają rozbudowanych struktur marketingu jetto również ogromnym wyzwaniem. Poznaj 10 podpowiedzi jak zadbać o marketing w małej firmie!
Ile trwa budowanie strategii marketingowej?
Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii?
Analiza makrootoczenia w budowaniu strategii marketingowej
Analiza makrootoczenia jest pierwszym, a zarazem najważniejszym elementem w opracowaniu strategii marketingowej jest pozyskanie możliwie dużej wiedzy na temat rynku, otoczenia, marki, własnych działań, klienta. To niewątpliwie kluczowe elementy, ale to nie od tej części należy pracować nad strategią.
Ulotka jako narzędzie dla marketingu.
Prezentujemy nowy cykl wpisów o narzędziach w marketingu. Nie tylko tych znanych, digitalowych - popularnych i aktualnie na topie, ale również tych które są z nami od lat, a wiele firm nadal z nich korzysta. Na początek ulotka jako narzędzie dla marketingu.
Archetypy marki – kim jest marka i jak ją określić?
Archetypy marki są pewnym wzorcem i mówi o charakterze i głównych wartościach marki. Prezentują wzorce zachowań ludzkich, które odzwierciedlają style bycia. Archetypy wywodzą się z psychologii, ale w ostatnich latach zyskały na popularności w branding i zarządzaniu marką. Dowiedz się jaki jest archetyp Twojej marki.
Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak również wykorzystywane do tego narzędzia. Błędy w marketingu są nieuniknione, ale można się na nie przygotować. Jak? Przeczytaj artykuł.
Marketing B2B – zaplanuj go w Twojej firmie
Nowoczesne przedsiębiorstwa stawiają coraz częściej na marketing, którego nie da się utożsamiać jedynie z broszurami, imprezami i wydawaniem budżetu bez przynoszenia zwrotu. Współczesny marketing to zdecydowanie więcej.
Strategia marketingowa – czym jest i jak powinna wyglądać?
Strategia marketingowa determinuje wiele działań firmy. To drogowskaz dla managerów, odgrywa kluczową rolę w prowadzeniu biznesu, a jej brak ma negatywny wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. Jaka jest definicja strategii marketingowej? Jak ją wdrożyć? Dowiedz się.
Badania marketingowe w procesie budowania strategii
Badania marketingowe to proces, podczas którego gromadzimy obiektywne i wartościowe informacje, a następnie przetwarzamy je po to, by uzyskać całościowe spojrzenie na biznes, ocenić szanse na sukces prowadzonego przedsiębiorstwa oraz dowiedzieć się jak myśli i czego oczekuje nasz Klient. Na czym polegają badania marketingowe w procesie strategii? Przeczytaj!
Wymiary grafik do Social Media w 2021 roku.
Hasło „aktualne wymiary grafik na social media” to jedno z częściej wyszukiwanych haseł w Google. Podobnie na grupach tematycznych np. na Facebooku. Warto co jakiś czas sprawdzać zmiany, by zawsze dbać o swój wizerunek w Social Mediach. Specjalnie dla Was publikujemy rekomendowane wymiary.
Inbound Marketing – czym jest i dlaczego warto wykorzystać go w Twojej firmie?
Inbound Marketing to zagadnienie, które warto znać i wdrożyć w marketingu. Dlaczego? Kiedy dobrze znane narzędzia marketingowe zaczynają zawodzić, ich koszty stale rosną, a wyniki sprzedażowe nie są lepsze, przychodzi czas na analizę dotychczasowej pracy i ustawienie nowych priorytetów działania.
Prowadzenie Social Mediów w firmie? Dowiedz się dlaczego warto.
Social Media są obecnie jednym z najszybciej i najbardziej dynamicznie rozwijającym się kanałem marketingu online. Szybkość, bezpośredni kontakt oraz dotarcie do właściwych osób to tylko kilka z przykładowych argumentów, dlaczego prowadzenie social mediów jest wartościowe dla firm? Dowiedz się jakie są inne argumenty przemawiające na korzyść oraz jak zacząć.
Kradzież strony firmowej na Facebooku – jak tego uniknąć?
Zapewne czytając tytuł artykułu zastanawiasz się, po co w ogóle ktoś chciałby to zrobić? Czy kradzież strony firmowej na Facebooku jest możliwa? Jeśli właśnie pomyślałeś sobie, że Ciebie na pewno ten problem nie dotyczy, czytaj dalej.
Jak pozyskać Klienta w Social Media?
Na świecie ponad 4 miliardy ludzi korzysta z Social Mediów, a codziennie do tego grona dołącza ok. 2 milionów nowych osób. Według danych z raportu Digital 2020, opracowanego przez Hootsuite i We Are Social, przeciętny użytkownik spędza aż 15% swojego czasu na portalach społecznościowych. Nie ma wątpliwości, że szukanie Klientów w Social Media to dobry pomysł. Dowiedz się jak to robić.
Firmowe Social Media – szansa czy zagrożenie dla marki?
Codzienne korzystanie z social mediów to już standard. Coraz więcej pracodawców zachęca pracowników do korzystania z nich, jak również wykorzystuje portale społecznościowe do budowania swojej marki. Social Media mają wielką moc w budowani wizerunku firmy i marki. Coraz większą popularność zyskuje portal LinkedIn, a coraz większa rzesza pracodawców decyduje się na zaangażowanie pracowników w budowanie swojej marki właśnie za pośrednictwem tego medium. Czy firmy wiedzą, jak to robić by uniknąć kryzysu wizerunkowego?
9 podpowiedzi jak powiększyć liczbę obserwujących stronę firmową LinkedIn.
Wielu trenerów i szkoleniowców z obszarów LinkedIn bardzo mocno promuje profile osobiste, zapominając o mocy konta firmowego. Tym czasem, zmiany w indeksowaniu treści przez Google, mają ogromny wpływ na to, że użytkownik szukając Twoją firmie w wyszukiwarce trafia szybko na profil firmowy LinkedIn.
Aktywny profil firmowy na LinkedIn kluczem do sukcesu biznesowego.
Rok 2020 jest jednym z najbardziej przełomowych momentów w rozwoju biznesu i transformacji digitalowej wielu przedsiębiorstw. Temat modny, jednak mimo rozwoju nowych technologii, trudny zwłaszcza w obszarze B2B. W tym roku nie pozostawił firmom wyboru. Z dnia na dzień wielu polskich przedsiębiorców musiało przenieść swoje biznesy do Internetu, pomimo braku wiedzy i planów jak to robić. Czy profil firmowy na LinkedIn jest dobrym wsparciem?
Potencjał LinkedIn dla firm.
Rozwój portalu społecznościowego LinkedIn dla firm jest coraz bardziej zauważalny. Do niedawna kojarzony głównie z marką osobistą, teraz daje coraz więcej możliwości dla firm. Dowiedz się jak wykorzystać potencjał LinkedIn dla Twojej firmy i jak waloryzować Twoje relacje.
Nowe możliwości LinkedIn. Dowiedz się jak mogą wesprzeć Twój biznes.
Użytkownicy portalu LinkedIn długo czekali na ten moment. Portal coraz sprawniej wdraża nowości i testuje ciekawe rozwiązania. Wiele zmian już za nami, a kolejne wdrażane są stopniowo. Zobacz co ciekawego wydarzyło się na LinkedIn w 2020 roku.
Strategia marketingowa kluczem do uratowania biznesu w czasach kryzysu.
Earl Nightingal powiedział, że ludzie z celami odnoszą sukcesy, ponieważ wiedzą, dokąd zmierzają. Ostatnie miesiące to dla przedsiębiorców czas wielkiej próby. Zarówno tego, jak radzą sobie z zarządzaniem kryzysowym, oraz empatią do ludzi. Dobrze zbudowana strategia marketingowa to odpowiedź na obecne wyzwania firm.
Pracownicy w centrum zainteresowań firmy – czyli Program Employee Advocacy w Twojej firmie.
W świecie biznesu bardzo często pojawiają się nowe, modne hasła, projekty i kierunki. Często trudno odsiać co jest wartościowe, a co jest jedynie chwilową modą. Program Employee Advocacy to jednak nie chwilowy trend, a wartościowe narzędzie do budowania wizerunku firmy. Dowiedz się, dlaczego tak jest.
Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Przedstaw się, czyli uzupełnij sekcję Nagłówek na LinkedIn oraz Informacje.
Odpowiednie podkreślenie kim jesteś i co robisz to klucz do sukcesu na LinkedIn. Dwa elementy, które mają największy wpływ na jakość i pozycję Twojego profilu osobistego to Nagłówek na LinkedIn oraz Informacje. Zobacz, jak powinny być właściwie opracowane, by zyskać kilku punktów.
Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Ustaw spersonalizowany URL LinkedIn i zbuduj profil w innych językach.
Poznaj kilka dodatkowych ustawień technicznych, które pozytywnie wpłyną na Twój wizerunek na LinkedIn. Ustaw swój spersonalizowany adres URL, a także zbuduj profil w różnych językach. Zbuduj z nami swój Profesjonalny Profil LinkedIn.
Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Dobierz odpowiednie zdjęcie profilowe i wyróżnij się!
Na profilu osobistym LinkedIn jest wiele możliwości personalizacji, w tym zdjęcie profilowe oraz zdjęcie w tle (baner). W ramach cyklu Profesjonalny Profil na LinkedIn dowiedz się jakie zdjęcie ustawić i wyróżnij się wśród innych!
Cykl Profesjonalny profil LinkedIn. Plan
Planowanie swoich aktywności jest bardzo ważne, pomaga uniknąć zbędnego stresu i ułatwia cały proces. Po pierwszym artykule wiesz już jak bardzo ważne jest wyznaczenie celu. Plan działania będzie nawiązywał bezpośrednio do wyznaczonego celu. Zobacz na jakie elementy warto zwrócić uwagę.
Cykl Profesjonalny Profil LinkedIn. Wyznacz swój cel.
Na naszym profilu na LinkedIn https://www.linkedin.com/company/buzzcenter ruszamy z cyklem #ProfesjonalnyProfilLinkedIn, którego zadaniem jest przeprowadzenie Cię w kilku prostych krokach, jak zbudować profil osobisty na miarę profesjonalnej marki. Pierwszy krok to określenie celu.
Twój Social Selling Index – popraw swoją pozycje na LinkedIn już dziś
Na LinkedIn działasz codziennie bardzo aktywnie. Prowadzisz swój profil osobisty, piszesz artykuły i włączasz się w konwersacje. Sprawdź już dziś jak LinkedIn Cię ocenia. Poznaj Swój Social Selling Index!
LinkedIn praca – nowość na portalu szansą na zatrudnienie.
LinkedIn aktywnie rozwija nowe funkcje na portalu. Inwestuje przede wszystkim w rozwój profili osobistych. Tym razem postawił na rozwój oferty związanej z rynkiem pracy. LinkedIn praca to nowość dostępna z poziomu profilu osobistego, co pozwala na minięcie wykupywania drogich pakietów ogłoszeniowych.
Wydarzenia LinkedIn – poznaj nową funkcjonalność portalu
Wydarzenia na LinkedIn to niewątpliwie narzędzie, na które czekało wielu jego użytkowników. Nowa funkcjonalność serwisu zapewni fanom portalu możliwość tworzenia i dołączania w prosty sposób do interesujących ich wydarzeń.
Moc LinkedIn – co warto wiedzieć o portalu?
LinkedIn rozwija się w niebywałym tempie. Codziennie setki użytkowników dołącza na całym świecie. Jak jest moc LinkedIn? Co można zyskać? Dowiedz się o tym rosnącym w siłę portalu biznesowym.
Marketing z niskim budżetem – jak działać, żeby osiągnąć zamierzony cel?
Ruszasz z własnym biznesem, masz rodzinną firmę, pracujesz w sektorze MŚP? Nie masz dużego budżetu na marketing, ale chcesz zaistnieć na rynku? Ten poradnik jest dla Ciebie. Dowiesz się z jakich narzędzi korzystać, jak planować działania i jak zdobywać klientów. Przeczyta jak robić dobry marketing z niskim budżetem.
Firmowe konto na LinkedIn krok po kroku
Popularny portal biznesowy LinkedIn działa na polskim rynku już wiele lat, osiągając coraz lepsze wyniki. LinkedIn powstał przede wszystkim jako strona dla osób indywidualnych i nadal najwięcej możliwości oferuje właśnie właścicielom kont osobistych. Jednak po przejęciu portalu przez Microsoft coraz bardziej na popularności zyskują narzędzia skierowane do firm.
Kilka porad praktycznych na temat networking w biznesie
Niezależnie czy jesteś młodym pracownikiem czy doświadczonym orłem rynku pracy, jedną z podstawowych wartości jaką wnosisz do organizacji są Twoje kontakty biznesowe. Pomoże Ci w tym networking w biznesie.
Zaczynamy działać, czyli o skutecznym zapraszaniu do kontaktów, czyli LinkedIn social selling część II
W pierwszej części naszego poradnika o LinkedIn social selling pisaliśmy o podstawach, czyli o pierwszych krokach w utworzeniu profilu osobowego na LinkedIn.
RTM -top 10 projektów oczami BUZZcenter
Świat pędzi coraz szybciej, a także regularnie dostarcza nam wielu bodźców pobudzając kreatywność. RTM wykorzystuje ten trend idealnie. Zobacz najciekawsze działania, a także bądź na bieżąco.
Trzy filary biznesu w Internecie – książka budująca podstawy marketingu internetowego
„Trzy filary biznesu w Internecie” Ryszarda Jelinka, to ciekawa i zwięzłą pigułka dla aktywnych marketerów, ale również dla osób zajmujących się na co dzień biznesem online. Warto, by przeczytał ją każdy kto stawa pierwsze kroki ze swoją firmą lub marką w internecie. Ksiązka również pozycja jest dobra dla doświadczonych praktyków biznesu.
Konferencje branżowe – wykorzystaj ich potencjał.
Wydarzenia i konferencje niezależnie od reprezentowanej branży przeżywają teraz prawdziwe oblężenie. Konferencje branżowe - dowiedz się jak wykorzystać ich potencjał.
Jak wykorzystać badanie NPS? Klient prawdę Ci powie… czy na pewno?
Czy prawdą jest, że wszystkie nowoczesne firmy badają poziom zadowolenia klienta? Najczęściej wykorzystują to tego badanie NPS, czyli badanie satysfakcji klienta.
Social Selling, czyli o co właściwie tyle hałasu? Jak wystartować, część I
Coraz częściej w branżowych magazynach marketingowych czy na Social Mediach pojawia się tajemnicze hasło Social Selling.
Elon Musk – geniusz o którym trzeba przeczytać
By odmówić Leonardo DiCaprio trzeba mieć charakter. Elon Musk we własnej osobie odmówił gwieździe kina i wcale tego nie żałował. Dowiedz się jak do tego doszło. Przeczytaj recenzję biografii twórcy Tesli i PayPal.
Poznaj trendy w social media na rok 2019
Poznaj aktualne trendy w social media - rok 2018 za nami, więc warto pochylić się chwilę w kierunku tego co nas czeka w branży.
Włącz się do gry. Kobiety, praca i chęć przywództwa
Włącz się do gry to błyskotliwa książka nie tylko dla kobiet. Po jej przeczytaniu gwarantujemy eksplozje wyjątkowych pomysłów biznesowych, wyzwolenie woli walki i to, że będziecie czuć power.