Blog o marketingu – BUZZme
Marka osobista w Biznesie
Czasy dużego zaufania do marek biznesowych są za nami. Coraz mniej odbiorców ufa marką. Chętniej natomiast stawiamy na markę osobistą i wejrzymy w to co przekazują ludzie.
Jak wykorzystać ChatGPT w biznesie?
Czy testowałeś już możliwości ChatGPT w swojej codziennej pracy? Do jakich zadań najczęściej go używasz? Poznaj możliwości wykorzystania ChatGPT w biznesie.
Czym jest plan marketingowy? Poznaj podstawy skutecznych działań marketingowych
Plan marketingowy, który wynika ze strategii rozwoju i strategii marketingowej to podstawowe narzędzie, mające na celu wsparcie rozwoju firmy. Jeśli chcesz, by Twoja marka odnosiła sukcesy na rynku, koniecznie poznaj tajniki budowy planu i zbuduj go sam.
Jak sztuczna inteligencja może wesprzeć biznes – poznaj top 7 rozwiązań
Temat sztucznej inteligencji zajmuje coraz więcej miejsca w przestrzeni biznesowej. Jedni kochają nowe rozwiązana, inni się ich obawiają. A jak sztuczna inteligencja może wesprzeć biznes? Sprawdź.
Budżet marketingowy – 5 powodów, dlaczego tak wiele firm przepala budżet marketingowy?
Budżet marketingowy to określone środki przeznaczone na działania promujące markę. Dlaczego wiec tak wiele firm nie wykorzystuje go efektywnie?
Google Analytics 4: Nowa generacja analityki cyfrowej
Google Analytics 4 to model sterowany zdarzeniami aktywności digitalowych. Już 1 lipca 2023 roku znana dotychczas wersja Google Analytics nie będzie zbierać danych na Twojej stronie internetowej? Sprawdź jakie zmiany czekają.
Badania marketingowe – od czego zacząć?
Badania marketingowe to kluczowy element w budowaniu marki i osiąganiu sukcesu na rynku. Mogą dostarczyć wiele cennych informacji o oczekiwaniach klientów, trendach w branży, preferencjach zakupowych oraz pomóc w zidentyfikowaniu luk na rynku.
Digital Marketing – klucz do sukcesu w świecie online
Digital marketing, mimo że sprawnie rozwija się od wielu lat, dla wielu firm nadal pozostaje niezrozumiały i jest źle wykorzystywany. Sprawdź jakie podstawowe obszary gospodaruje marketing cyfrowy.
Wykorzystanie LinkedIn dla firm
LinkedIn, z ponad 900 milionami użytkowników na całym świecie, stał się nie tylko platformą do poszukiwania pracy, ale także potężnym narzędziem dla firm. Dowiedz się jak w praktyce wykorzystać LinkedIn dla firm.
Szkolenia dla marketingu – inwestycja w przyszłość Twojej firmy
Szkolenia dla marketingu to konieczność dla branży w obecnym, niezwykle szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Dowiedz się jak wygląda rynek i oferta szkoleń dla marketingu.
Sztuczna inteligencja w marketingu
Ostatnie tygodnie to ogromny wzrost popularności tematyki sztucznej inteligencji i tego które dziedziny wesprze lub zastąpi. Przeczytaj o tym jak sztuczna inteligencja w marketingu może zmienić kierunek gry.
ChatGPT wsparciem dla marketingu?
Ostatnie tygodnie w świecie marketingu to zdecydowanie głośny temat związany z ChatGPT. Jakie są scenariusze przyszłości? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o nowym narzędzi, dzięki czemu podejmiesz decyzję czy jego wdrożenie w Twoim biznesie sprawdzi się.
Nowoczesna sprzedaż. Dlaczego potrzebuje marketingu?
Sprzedaż i jej intensyfikacja do nowoczesnego Klienta B2B wymaga coraz większego zaangażowania. Dowiedz się jak zbudować taki proces sprzedaży, by odpowiedzieć na potrzeby Klienta.
Prawo konkurencji oraz kontrole Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Polsce – wyzwania i wskazówki dla przedsiębiorców
Prawo konkurencji i przestrzeganie go w polskim systemie prawnym zawsze było nie lada wyzwaniem dla przedsiębiorców funkcjonującym na rynku. Sprawdź jakie kluczowe wyzwania stoją przed zarządzającymi firmami.
Zmiany w Kodeksie Spółek Handlowych – co powinien wiedzieć przedsiębiorca
Prowadzenie przedsiębiorstwa wymaga wiedzy na wielu płaszczyznach i tego by orientować się w kluczowych zmianach gospodarczych i ustawodawczych. Przeczytaj o ostatnich zmianach w Kodeksie Spółek Handlowych i sprawdź jak wpływa to na Twój biznes.
Strategia w biznesie – jak wybrać strategię firmy?
Strategia w biznesie to narzędzie, które pozwala zbudować i rozwijać współczesne przedsiębiorstwo, tak by realizowało założone cele. Najczęstsze cele to sprzedaż, choćby ją zrealizować potrzebni są także klienci i powtarzalność zakupów. Sprawdź, jak ustalić strategię właściwą dla Twojego przedsiębiorstwa.