Klienci i referencje

402

W imieniu Francuskiego Instytutu Gospodarki Polska Sp. z o.o. rekomenduję usługi firmy BUZZcenter w zakresie wsparcia w obszarze działań marketingowych, w szczególności – optymalizacji działań e-marketingu oraz budowy i realizacji strategii komunikacji w social media. Z uwagi na ograniczone zasoby własne w dziale marketingu i konieczność skoncentrowania się na funkcjach operacyjnych i sprzedaży, powierzyłam firmie BUZZcenter kilka zadań, z których BUZZcenter doskonale i terminowo wywiązał się. We współpracy z BUZZcenter doceniam zaangażowanie konsultantów, ich aktualną wiedzę oraz doskonałe zrozumienie specyfiki usług świadczonych dla sektora B2B, samodzielność w działaniu. W konsekwencji to wszystko zdecydowało o sprawnym wykonaniu powierzonych zadań.

Contract

BUZZcenter Sp. z o.o. zrealizowała na zlecenie CONTRACT Sp. z o.o. działania doradcze, w ramach których zostały przygotowane następujące działania:

  • badania i analiza desk research;
  • audyt dotychczasowych działań reklamowych i marketingowych;
  • przygotowanie strategii marketingowej, w ramach której zostały zrobione analizy rynku, konkurencji i klientów;
  • opracowanie planu marketingowego, w którym zostały wskazane optymalne działania.

 

Współpraca z ekspertami z BUZZcenter przebiegała sprawnie i profesjonalnie. Firma spełniła nasze wysokie oczekiwania i pokazała, że pracownicy mają ekspercką wiedzę w zakresie doradztwa oraz marketingu. To pozwoliło na sprawne przeprowadzenie całego procesu i otrzymanie kompleksowej wiedzy w zakresie optymalizacji działań.

W 2022 roku podjęliśmy  współpracę z firmę BUZZcenter, którą reprezentuje Kamila Kierzek-Mechło i Radosław Mechło. Poprosiliśmy ich o wsparcie przy weryfikacji kompetencji marketingowych u kandydatów rekrutowanych na stanowisko Marketing Managera.

Zależało nam, aby to profesjonaliści zweryfikowali umiejętności kandydatów, sprawdzili twarde kompetencję, szeroko rozumianą wiedzę marketingową i znajomość narzędzi. Firma przygotowała zadania dla kandydatów, następnie rozmowa i weryfikacja odpowiedzi bardzo dobrze pokazały tok myślenia kandydatów, znajomość narzędzi oraz rynku. Pomogło nam to podjąć decyzje na bazie wiarygodnych danych zebranych przez niezależnych konsultantów.

Nasza firma od kilku lat działa prężnie na rynku, jednak po kilku latach często przychodzi czas na zmiany. Postanowiliśmy odświeżyć nasz wizerunek i strategię marketingową. To zadanie zleciliśmy BUZZcenter. Ich oferta doradcza i bogaty pakiet szkoleń, które mogli przeprowadzić dla naszego zespołu, spotkało się z dużą aprobatą zarządu.

Pracowaliśmy wspólnie kilka miesięcy nad przygotowaniem nowej strategii i planu operacyjnego. BUZZcenter wywiązał się z powierzonych zadań znakomicie. Dali również wiele pomysłów od siebie. W tym czasie nasz zespół został również przygotowany do wdrożenia nowych działań. Przeszliśmy szkolenie z wykorzystania LinkedIn w pozyskiwaniu klientów oraz szkolenie z Trade Marketingu. Myślę, że nie jest to koniec naszej współpracy i będziemy regularnie wspólnie działać.

 

EduPharm

Firma doradcza BUZZcenter Sp. z o.o. skutecznie zrealizowała strategiczne działania doradcze z obszaru marketingu dla marki EduPharm.

W ramach współpracy zostały zrealizowane następujące działania:

  • przygotowanie strategii marketingowej, w skład której wchodziły analizy (rynku, konkurencji, klientów), badania oraz rekomendacje;
  • audyt działań marketingowych, podczas którego zostały zweryfikowane dotychczasowe działania, ich zasadność i skuteczność,
  • doradztwo w zakresie optymalizacji strony WWW oraz optymalizacji sprzedaży online naszych usług;
  • opracowanie szczegółowego planu marketingowego, w ramach którego zostały określone grupy docelowe, stworzone zostały lejki marketingowe i wskazane zostały media, w których warto realizować kampanie.

Współpraca z firmą BUZZcenter Sp. z o.o. przebiegała bezproblemowo i profesjonalnie, co pozwoliło na skuteczną realizację zakładanych przez nas celów. Wdrożone rozwiązania wpłynęły pozytywnie na efektywność naszej sprzedaży i realizowanych przez nas działań marketingowych.

 

ergobiuro.pl

Firma BUZZcenter Sp. z o.o. zrealizowała strategiczne działania doradcze dla marki Ergobiuro.pl.

Zakres działań obejmował:

  • badania i analiza desk research
  • kompleksowy audyt działań marketingowych
  • przygotowanie strategii marketingowej oraz strategii marki
  • analiza rynku, konkurencji i klientów
  • opracowanie szczegółowego planu marketingowego
  • wskazanie optymalnych działań promujących sprzedaż online
  • wskazanie elementów do optymalizacji w celu zwiększenia sprzedaży online

 

Możemy zdecydowanie polecić współpracę firmą BUZZcenter, ponieważ profesjonalnie i sumiennie realizują powierzone im działania. Ekspercka wiedza przedstawicieli firmy pozwoliła na doradztwo
na najwyższym możliwym poziomie. Rozległa wiedza biznesowa i marketingowa umożliwiła sprawną realizację projektu oraz pozwoliła na optymalizację działań marketingowych dla naszej marki.

linkPRO

BUZZcenter Sp. z o.o. zrealizowała dla LinkPRO strategiczne działania doradcze.
W skład tych działań wchodził:

  • audyt działań marketingowych;
  • analiza makro- i mikrootoczenia;
  • analiza rynku i konkurencji;
  • opracowanie strategii marketingowej oraz strategii marki;
  • przygotowanie książki logotypu;
  • opracowanie planu marketingowego;
  • zmiana i optymalizacja strony WWW.

Działania zostały przeprowadzone z zachowaniem najwyższej staranności i zgodnie
ze sztuką. Komunikacja z przedstawicielami firmy była bezproblemowa, były również prezentowane alternatywne rozwiązania dla różnych wyzwań.

Możemy polecić usługi doradcze i marketingowe BUZZcenter, ponieważ pracownicy podchodzą profesjonalnie do swoich zadań i obowiązków, dzięki czemu współpraca
jest na najwyższym możliwym poziomie.

its

Firma BUZZcenter sp. z o.o. zrealizowała dla firmy ITS Communication projekt doradczy brand consulting, w obszarze działań strategicznych. BUZZcenter opracował nowe pozycjonowanie i serię działań dla marek takich Rozmowy Regeneracyjne, Stop Feel Go, Open Forum, Park Rozwojowy.

Główny obszar współpracy to:

  • Analiza makro i mikroekonomicznej rynku, na którym działa firma.
  • Opracowanie analiz konkurencji, w tym aktywności w social mediach, aktywności reklamowych i stron WWW.
  • Opracowanie pozycjonowania dla marek oraz pozycjonowania dla parasolowej marki.
  • Analiza grupy docelowej i opracowanie Buyer Person.
  • Rekomendacje wizerunkowe dotyczące marek i komunikacji prowadzonej przez firmę.
  • Rekomendacje dotyczące budowy nowej trony WWW wraz z architektura strony.
  • Opracowane planu marketingowego oraz budżetu na działania komunikacyjne, mające na celu pozyskanie Klientów.

Rekomenduję współpracę z firmą BUZZcenter, która zadbała o uspójnienia wizerunku grupy marek, które prowadzę. Poukładanie wszelkich procesów i zasad komunikacji dla każdej firmy powinno być nadrzędnym celem. Oszczędza to czas i pieniądze firmy, ale także daje świeże podejście do pozyskiwania Klientów.

 

W tym roku (2019) w Reputation and Brand Management Institute postanowiliśmy, że rozpoczniemy przygodę z LinkedIn. To dla nas ważny rok, ponieważ firma prężnie się rozwija i rozpoczyna nowe działania, m.in. przygotowaliśmy konferencję dla marketerów. Zadanie przygotowania strategii naszej obecności w social mediach powierzyliśmy właśnie BUZZcenter.

Z tego zadania wywiązali się na najwyższym poziomie i wprowadzili wiele innowacyjnych pomysłów do naszej codziennej pracy.
BUZZcenter przygotował dla nas strategię, która obejmowała analizę konkurencji i rekomendacje konkretnych działań. Zajęli się także całościowym wdrożeniem w życie wszystkich zaproponowanych przez siebie pomysłów. Całość współpracy oceniamy bardzo dobrze.

Podsumowując zdecydowanie polecamy współpracę z BUZZcenter . Jeśli ich współpraca z nami może świadczyć o tym, jak będą wywiązywać się ze swoich zadań w przyszłości, to BUZZcenter będzie niezwykle korzystnym dodatkiem do Państwa firmy.