Referencje


Firma doradcza BUZZcenter Sp. z o.o. skutecznie zrealizowała strategiczne działania doradcze z obszaru marketingu dla marki EduPharm.
W ramach współpracy zostały zrealizowane następujące działania:
- przygotowanie strategii marketingowej, w skład której wchodziły analizy (rynku, konkurencji, klientów), badania oraz rekomendacje;
- audyt działań marketingowych, podczas którego zostały zweryfikowane dotychczasowe działania, ich zasadność i skuteczność,
- doradztwo w zakresie optymalizacji strony WWW oraz optymalizacji sprzedaży online naszych usług;
- opracowanie szczegółowego planu marketingowego, w ramach którego zostały określone grupy docelowe, stworzone zostały lejki marketingowe i wskazane zostały media, w których warto realizować kampanie.
Współpraca z firmą BUZZcenter Sp. z o.o. przebiegała bezproblemowo i profesjonalnie, co pozwoliło na skuteczną realizację zakładanych przez nas celów. Wdrożone rozwiązania wpłynęły pozytywnie na efektywność naszej sprzedaży i realizowanych przez nas działań marketingowych.

Firma BUZZcenter zrealizowała dla firmy Ledholo Sp. z o.o. projekt doradczy polegający na przygotowaniu strategii rozwoju na rynki: ZEA, Kanad, Kazachstan wraz z działaniami promocyjnymi.
W trakcie współpracy firma BUZZcenter zrealizowała dla nas następujące prace:
- Analiza makroekonomiczna rynku;
- Analiza mikroekonomiczna rynku;
- Analiza konkurencji na rynku lokalnym;
- Analiza otoczenia metodą desk research;
- Opracowanie metody i realizacja badań marketingowych;
- Opracowanie raportu z przeprowadzonych analiz i badań;
- Budowa strategii marki i promocji firmy na rynku;
- Budowa pozycjonowania marki na rynku lokalnym;
- Przygotowanie pełnej strategii dla marki;
- Opracowanie szczegółowej kampanii promocyjnej online i offline;
- Opracowanie rekomendacji dotyczących prowadzenia działań komunikacyjnych do wybranych grup odbiorców;
- Projektowanie katalogu produktowego i ulotek promocyjnych na wskazany rynek.
Polecam współpracę w obszarze budowy staretgia z firmą BUZZcenter.

Firma BUZZcenter zrealizowała dla firmy LSWI Sp. z o.o. projekt polegający na przygotowaniu strategii rozwoju na rynek Wielkiej Brytanii, UK, USA, Niemcy wraz z działaniami promocyjnymi.
W trakcie współpracy firma BUZZcenter zrealizowała dla nas następujące prace:
- Analiza makroekonomiczna rynku;
- Analiza mikroekonomiczna rynku;
- Analiza konkurencji na rynku lokalnym;
- Analiza otoczenia metodą desk research;
- Opracowanie metody i realizacja badań marketingowych;
- Opracowanie raportu z przeprowadzonych analiz i badań;
- Budowa strategii marki i promocji firmy na rynku;
- Budowa pozycjonowania marki na rynku lokalnym;
- Przygotowanie pełnej strategii dla marki;
- Opracowanie szczegółowej kampanii promocyjnej online i offline;
- Opracowanie rekomendacji dotyczących prowadzenia działań komunikacyjnych do wybranych grup odbiorców;
- Projektowanie katalogu produktowego i ulotek promocyjnych na wskazany rynek.
Współpraca przebiegła bardzo sprawnie, a działania zostały zrealizowane na najwyższym poziomie. Wszystkie działania zostały przyjęte bez zastrzeżeń.

BUZZcenter Sp. z o.o. zrealizowała na zlecenie CONTRACT Sp. z o.o. działania doradcze, w ramach których zostały przygotowane następujące działania:
- badania i analiza desk research;
- audyt dotychczasowych działań reklamowych i marketingowych;
- przygotowanie strategii marketingowej, w ramach której zostały zrobione analizy rynku, konkurencji i klientów;
- opracowanie planu marketingowego, w którym zostały wskazane optymalne działania.
Współpraca z ekspertami z BUZZcenter przebiegała sprawnie i profesjonalnie. Firma spełniła nasze wysokie oczekiwania i pokazała, że pracownicy mają ekspercką wiedzę w zakresie doradztwa oraz marketingu. To pozwoliło na sprawne przeprowadzenie całego procesu i otrzymanie kompleksowej wiedzy w zakresie optymalizacji działań.

W 2022 roku podjęliśmy współpracę z firmę BUZZcenter, którą reprezentuje Kamila Kierzek-Mechło i Radosław Mechło. Poprosiliśmy ich o wsparcie przy weryfikacji kompetencji marketingowych u kandydatów rekrutowanych na stanowisko Marketing Managera.
Zależało nam, aby to profesjonaliści zweryfikowali umiejętności kandydatów, sprawdzili twarde kompetencję, szeroko rozumianą wiedzę marketingową i znajomość narzędzi. Firma przygotowała zadania dla kandydatów, następnie rozmowa i weryfikacja odpowiedzi bardzo dobrze pokazały tok myślenia kandydatów, znajomość narzędzi oraz rynku. Pomogło nam to podjąć decyzje na bazie wiarygodnych danych zebranych przez niezależnych konsultantów.

W imieniu Francuskiego Instytutu Gospodarki Polska Sp. z o.o. rekomenduję usługi firmy BUZZcenter w zakresie wsparcia w obszarze działań marketingowych, w szczególności – optymalizacji działań e-marketingu oraz budowy i realizacji strategii komunikacji w social media. Z uwagi na ograniczone zasoby własne w dziale marketingu i konieczność skoncentrowania się na funkcjach operacyjnych i sprzedaży, powierzyłam firmie BUZZcenter kilka zadań, z których BUZZcenter doskonale i terminowo wywiązał się. We współpracy z BUZZcenter doceniam zaangażowanie konsultantów, ich aktualną wiedzę oraz doskonałe zrozumienie specyfiki usług świadczonych dla sektora B2B, samodzielność w działaniu. W konsekwencji to wszystko zdecydowało o sprawnym wykonaniu powierzonych zadań.

Nasza firma od kilku lat działa prężnie na rynku, jednak po kilku latach często przychodzi czas na zmiany. Postanowiliśmy odświeżyć nasz wizerunek i strategię marketingową. To zadanie zleciliśmy BUZZcenter. Ich oferta doradcza i bogaty pakiet szkoleń, które mogli przeprowadzić dla naszego zespołu, spotkało się z dużą aprobatą zarządu.
Pracowaliśmy wspólnie kilka miesięcy nad przygotowaniem nowej strategii i planu operacyjnego. BUZZcenter wywiązał się z powierzonych zadań znakomicie. Dali również wiele pomysłów od siebie. W tym czasie nasz zespół został również przygotowany do wdrożenia nowych działań. Przeszliśmy szkolenie z wykorzystania LinkedIn w pozyskiwaniu klientów oraz szkolenie z Trade Marketingu. Myślę, że nie jest to koniec naszej współpracy i będziemy regularnie wspólnie działać.

Firma BUZZcenter Sp. z o.o. zrealizowała strategiczne działania doradcze dla marki Ergobiuro.pl.
Zakres działań obejmował:
- badania i analiza desk research
- kompleksowy audyt działań marketingowych
- przygotowanie strategii marketingowej oraz strategii marki
- analiza rynku, konkurencji i klientów
- opracowanie szczegółowego planu marketingowego
- wskazanie optymalnych działań promujących sprzedaż online
- wskazanie elementów do optymalizacji w celu zwiększenia sprzedaży online
Możemy zdecydowanie polecić współpracę firmą BUZZcenter, ponieważ profesjonalnie i sumiennie realizują powierzone im działania. Ekspercka wiedza przedstawicieli firmy pozwoliła na doradztwo
na najwyższym możliwym poziomie. Rozległa wiedza biznesowa i marketingowa umożliwiła sprawną realizację projektu oraz pozwoliła na optymalizację działań marketingowych dla naszej marki.

BUZZcenter Sp. z o.o. zrealizowała dla LinkPRO strategiczne działania doradcze.
W skład tych działań wchodził:
- audyt działań marketingowych;
- analiza makro- i mikrootoczenia;
- analiza rynku i konkurencji;
- opracowanie strategii marketingowej oraz strategii marki;
- przygotowanie książki logotypu;
- opracowanie planu marketingowego;
- zmiana i optymalizacja strony WWW.
Działania zostały przeprowadzone z zachowaniem najwyższej staranności i zgodnie
ze sztuką. Komunikacja z przedstawicielami firmy była bezproblemowa, były również prezentowane alternatywne rozwiązania dla różnych wyzwań.
Możemy polecić usługi doradcze i marketingowe BUZZcenter, ponieważ pracownicy podchodzą profesjonalnie do swoich zadań i obowiązków, dzięki czemu współpraca
jest na najwyższym możliwym poziomie.

Firma BUZZcenter sp. z o.o. zrealizowała dla firmy ITS Communication projekt doradczy brand consulting, w obszarze działań strategicznych. BUZZcenter opracował nowe pozycjonowanie i serię działań dla marek takich Rozmowy Regeneracyjne, Stop Feel Go, Open Forum, Park Rozwojowy.
Główny obszar współpracy to:
- Analiza makro i mikroekonomicznej rynku, na którym działa firma.
- Opracowanie analiz konkurencji, w tym aktywności w social mediach, aktywności reklamowych i stron WWW.
- Opracowanie pozycjonowania dla marek oraz pozycjonowania dla parasolowej marki.
- Analiza grupy docelowej i opracowanie Buyer Person.
- Rekomendacje wizerunkowe dotyczące marek i komunikacji prowadzonej przez firmę.
- Rekomendacje dotyczące budowy nowej trony WWW wraz z architektura strony.
- Opracowane planu marketingowego oraz budżetu na działania komunikacyjne, mające na celu pozyskanie Klientów.
Rekomenduję współpracę z firmą BUZZcenter, która zadbała o uspójnienia wizerunku grupy marek, które prowadzę. Poukładanie wszelkich procesów i zasad komunikacji dla każdej firmy powinno być nadrzędnym celem. Oszczędza to czas i pieniądze firmy, ale także daje świeże podejście do pozyskiwania Klientów.

W tym roku (2019) w Reputation and Brand Management Institute postanowiliśmy, że rozpoczniemy przygodę z LinkedIn. To dla nas ważny rok, ponieważ firma prężnie się rozwija i rozpoczyna nowe działania, m.in. przygotowaliśmy konferencję dla marketerów. Zadanie przygotowania strategii naszej obecności w social mediach powierzyliśmy właśnie BUZZcenter.
Z tego zadania wywiązali się na najwyższym poziomie i wprowadzili wiele innowacyjnych pomysłów do naszej codziennej pracy.
BUZZcenter przygotował dla nas strategię, która obejmowała analizę konkurencji i rekomendacje konkretnych działań. Zajęli się także całościowym wdrożeniem w życie wszystkich zaproponowanych przez siebie pomysłów. Całość współpracy oceniamy bardzo dobrze.
Podsumowując zdecydowanie polecamy współpracę z BUZZcenter . Jeśli ich współpraca z nami może świadczyć o tym, jak będą wywiązywać się ze swoich zadań w przyszłości, to BUZZcenter będzie niezwykle korzystnym dodatkiem do Państwa firmy.