Narzędzia AI dla biznesu – szkolenie dla firm

Poznaj nowe możliwości rozwoju Twojej firmy!
Dlaczego warto wybrać to szkolenie?
- Uczestnicy poznają skuteczne narzędzia, które prowadzący przetestował i wybrał spośród blisko 700 płatnych i bezpłatnych narzędzi dostępnych na rynku.
- Dowiedzą się jak w praktyczny sposób AI może wesprzeć ich w codziennej pracy, żeby mogli się skupić na najbardziej istotnych zadaniach.
- Uzyskają informacje dotyczące bezpieczeństwa podczas wdrażania nowych technologii.
- Poznają potencjalne scenariusze rozwoju AI.
- Prowadzący dopasuje narzędzia do potrzeb firmy (np. dedykowane dla marketingu, sprzedaży, HR, obsługi klienta etc).
Program szkolenia
Celem szkolenia „Narzędzia AI dla Biznesu” jest zapoznanie uczestników z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie sztucznej inteligencji
i ich praktycznym zastosowaniem w różnych aspektach biznesu. Szkolenie pomoże uczestnikom zrozumieć, jak wykorzystać technologie w celu zwiększenia efektywności, innowacyjności i konkurencyjności swoich przedsiębiorstw.
Poznaj program i umów się z nami na rozmowę, podczas której zweryfikujesz jak rozwiązania AI mogą usprawnić Twój biznes!
MODUŁ 1. Wprowadzenie do sztucznej inteligencji
- Definicje, historia i zastosowania AI
- Kluczowe pojęcia: uczenie maszynowe, głębokie uczenie, sieci neuronowe
- Sztuczna inteligencja w praktyce
- Przegląd zastosowań AI w marketingu, sprzedaży, rozwoju biznesu, HR
MODUŁ 2. Narzędzia AI
- Przegląd dostępnych narzędzi AI, które warto znać
- Korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem AI
- Zastosowanie AI w marketingu i sprzedaży
- Planowanie działań z użyciem AI
MODUŁ 3. Praktyczne zastosowanie AI w biznesie
- Analiza danych
- Optymalizacja działań
- Personalizacja usług
MODUŁ 4. Praktyczne warsztaty
- Przygotowanie danych do analizy
- Wdrażanie i monitorowanie modeli AI w środowisku biznesowym
MODUŁ 5. Etyka i społeczne aspekty AI
- Etyczne podejście do AI
- Prywatność w kontekście AI
- Podstawy prawa w wykorzystaniu narzędzi AI
MODUŁ 6. Planowanie wdrożenia AI w organizacji
- Ocena gotowości organizacji do wdrożenia AI
- Potencjał wdrożenia narzędzi opartych o AI
- Zarządzanie zmianą i szkolenie zespołów
>>> Powyższy program dopasowywany jest do indywidualnych potrzeb firmy.
Inwestycja w szkolenie
- Badanie potrzeb firmy – rozmowa trenera z dwoma uczestnikami oraz osobą zamawiającą szkolenie, w celu doprecyzowania indywidualnych potrzeb firmy.
- Grupa uczestników: do 15 osób. Dzięki czemu jednostkowy koszt na uczestnika jest w bardzo atrakcyjnej cenie.
- Test poziomujący wiedzę uczestników przed szkoleniem, w celu dopasowania poziomu szkolenia.
- Szkolenie 8h online w systemie 1x 8h / 2 x 4h / 4 x 2h w zależności od potrzeb i możliwości firm. Nie musisz angażować zespołu na cały dzień! Dopasujemy szkolenie do harmonogramu pracy.
- Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
- Lista narzędzi AI wraz z rekomendacjami trenera, z których warto korzystać.
- Certyfikat.
- Kontakt trenera z uczestnikami szkolenia (wsparcie uczestników we wdrożeniu zmian).
- Szkolenie prowadzi 1 trener – cybernetyk, handlowiec, marketer z 15-letnim doświadczeniem na rynku.
- Możliwe przeprowadzenie szkolenia w języku angielskim!

Szkolenie prowadzi
Radosław Mechło
Cybernetyk, Business Development Director, Ekspert Sprzedaży. Współzałożyciel BUZZcenter
Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia,który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze sprzedaży i pozyskiwania Klientów.
Ponad 15 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.
Absolwent cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania w szkole VIZJA. Posiada dyplom DIMAQ Proffesional oraz Strategic Thinking w International Institute for Management Development w Szwajcarii.
Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmieCloudity, wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska, wydawcą takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek, a także właścicielem portalu Onet.pl Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe dla polskich i światowych marek. Zrealizował projekty marketingowe między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, PKP Intercity, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, HBO, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Nest Bank, Orange, Plus, Polsat Cyfrowy, T-Mobile, Virgin Mobile, Żabka Polska, ING.
Fun podróży backpackerskich, lotnictwa, LEGO oraz analitycznego myślenia.
Zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy
Realizujemy szereg szkoleń w formule zamkniętej dla firm, które są dopasowywane do indywidualnych potrzeb i poprzedzane indywidualnym wywiadem i analizą potrzeb szkoleniowych.