Narzędzia AI dla biznesu – szkolenie dla firm

9064Narzędzia AI dla biznesu

Poznaj nowe możliwości rozwoju Twojej firmy!

Dlaczego warto wybrać to szkolenie?

  • Uczestnicy poznają skuteczne narzędzia, które prowadzący  przetestował i wybrał spośród blisko 700 płatnych i bezpłatnych narzędzi dostępnych na rynku.
  • Dowiedzą się jak w praktyczny sposób AI może wesprzeć ich w codziennej pracy, żeby mogli się skupić na najbardziej istotnych zadaniach.
  • Uzyskają informacje dotyczące bezpieczeństwa podczas wdrażania nowych technologii.
  • Poznają potencjalne scenariusze rozwoju AI.
  • Prowadzący dopasuje narzędzia do potrzeb firmy (np. dedykowane dla marketingu, sprzedaży, HR, obsługi klienta etc).

AI dla firm

Program szkolenia

Celem szkolenia „Narzędzia AI dla Biznesu” jest zapoznanie uczestników z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie sztucznej inteligencji
i ich praktycznym zastosowaniem w różnych aspektach biznesu. Szkolenie pomoże uczestnikom zrozumieć, jak wykorzystać technologie w celu zwiększenia efektywności, innowacyjności i konkurencyjności swoich przedsiębiorstw.

Poznaj program i umów się z nami na rozmowę, podczas której zweryfikujesz jak rozwiązania AI mogą usprawnić Twój biznes! 

 

MODUŁ 1. Wprowadzenie do sztucznej inteligencji

  • Definicje, historia i zastosowania AI
  • Kluczowe pojęcia: uczenie maszynowe, głębokie uczenie, sieci neuronowe
  • Sztuczna inteligencja w praktyce
  • Przegląd zastosowań AI w marketingu, sprzedaży, rozwoju biznesu, HR

MODUŁ 2. Narzędzia AI

  • Przegląd dostępnych narzędzi AI, które warto znać
  • Korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem AI
  • Zastosowanie AI w marketingu i sprzedaży
  • Planowanie działań z użyciem AI

MODUŁ 3. Praktyczne zastosowanie AI w biznesie

  • Analiza danych
  • Optymalizacja działań
  • Personalizacja usług

MODUŁ 4. Praktyczne warsztaty

  • Przygotowanie danych do analizy
  • Wdrażanie i monitorowanie modeli AI w środowisku biznesowym

MODUŁ 5. Etyka i społeczne aspekty AI

  • Etyczne podejście do AI
  • Prywatność w kontekście AI
  • Podstawy prawa w wykorzystaniu narzędzi AI

MODUŁ 6. Planowanie wdrożenia AI w organizacji

  • Ocena gotowości organizacji do wdrożenia AI
  • Potencjał wdrożenia narzędzi opartych o AI
  • Zarządzanie zmianą i szkolenie zespołów

>>> Powyższy program dopasowywany jest do indywidualnych potrzeb firmy.

Inwestycja w szkolenie

  • Badanie potrzeb firmyrozmowa trenera z dwoma uczestnikami oraz osobą zamawiającą szkolenie, w celu doprecyzowania indywidualnych potrzeb firmy.
  • Grupa uczestników: do 15 osób. Dzięki czemu jednostkowy koszt na uczestnika jest w bardzo atrakcyjnej cenie.
  • Test poziomujący wiedzę uczestników przed szkoleniem, w celu dopasowania poziomu szkolenia.
  • Szkolenie 8h online w systemie 1x 8h / 2 x 4h / 4 x 2h w zależności od potrzeb i możliwości firm. Nie musisz angażować zespołu na cały dzień! Dopasujemy szkolenie do harmonogramu pracy.
  • Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
  • Lista narzędzi AI wraz z rekomendacjami trenera, z których warto korzystać.
  • Certyfikat.
  • Kontakt trenera z uczestnikami szkolenia (wsparcie uczestników we wdrożeniu zmian).
  • Szkolenie prowadzi 1 trener – cybernetyk, handlowiec, marketer z 15-letnim doświadczeniem na rynku.
  • Możliwe przeprowadzenie szkolenia w języku angielskim!

AI w biznesie

Radosław Mechło

 

Szkolenie prowadzi

Radosław Mechło
Cybernetyk, Business Development Director, Ekspert Sprzedaży. Współzałożyciel BUZZcenter

Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia,który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać Klientom w obszarze sprzedaży i pozyskiwania Klientów.

Ponad 15 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

Absolwent cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania w szkole VIZJA. Posiada dyplom DIMAQ Proffesional oraz Strategic Thinking w International Institute for Management Development w Szwajcarii.

Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmieCloudity, wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska, wydawcą takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek, a także właścicielem portalu Onet.pl Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe dla polskich i światowych marek. Zrealizował projekty marketingowe między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, PKP Intercity, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, HBO, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Nest Bank, Orange, Plus, Polsat Cyfrowy, T-Mobile, Virgin Mobile, Żabka Polska, ING.

Fun podróży backpackerskich, lotnictwa, LEGO oraz analitycznego myślenia.

Kamila Kierzek

Zapytaj o szkolenia dla Twojej firmy

    DANE FIRMY

    Realizujemy szereg szkoleń w formule zamkniętej dla firm, które są dopasowywane do indywidualnych potrzeb i poprzedzane indywidualnym wywiadem i analizą potrzeb szkoleniowych.

    Przeczytaj case study