Trenerzy i konsultanci

8148Trenerzy i konsultanci

Konsultanci i trenerzy BUZZcenter

Współpracujemy z ludźmi z pasją i doświadczeniem. Stawiamy na praktyków, którzy na własnej skórze doświadczyli bolączek z jakimi spotykają się firmy, dzięki czemu znacznie efektywniej mogą doradzać innym.

  • Kamila Kierzek

    Kamila Kierzek-Mechło

    Strateg, ekspert marketingu i sprzedaży B2B, z ponad 18-letnim stażem w polskich i międzynarodowych organizacjach.

    Czytaj więcej

    Zarządza firmą BUZZcenter, gdzie odpowiada za strategie biznesowe, sprzedażowe i marketingowe dla Klientów. Doradza firmom z obszarów projektowania biznesu, planowania sprzedaży i marketingu, budowy strategii i transformacji biznesu.

    Pracowała jako Dyrektor Marketingu ECN marki Euromaster w Grupie Michelin, Marketing Manager w  Schneider Electric i ekspert ds. komunikacji w AVIVA.

    Doradza Klientom w obszarze optymalizacji biznesu dzięki analizie i działaniom marketingowym. Autorka kilkudziesięciu strategii dla polskich i zagranicznych marek. Mistrzyni LinkedIn według Magazynu Forbes Women, wykładowca na WSB w Toruniu, prelegentka i szkoleniowiec. Specjalizuje się w branżach takich jak energetyka, budownictwo, automotive, przemysł, IT.

    Absolwentka Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej i London School of Public Relations. Posiada elitarny tytuł Diploma in Professional Marketing, wydawany przez The Chartered Institute od Marketing (CIM). 

    Entuzjastka rozwiązań z obszaru relacji z klientem i ich lojalizacji oraz jakości obsługi klienta. Fanka wykorzystania LinkedIn i nowoczesnych kanałów komunikacji w biznesie, specjalistka w działaniach marketingowych dla B2B.

  • Radosław Mechło

    Radosław Mechło

    Cybernetyk, z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży, ekspert ds. wykorzystania AI w biznesie

    Czytaj więcej

    Handlowiec i marketer z zamiłowania cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje,
    by doradzać Klientom w obszarze marketingu, sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 15 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

    Absolwent cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania w szkole VIZJA.
    Posiada dyplom DIMAQ Proffesional, Strategic Thinking oraz Winning Sustainability Strategies od International Institute for Management Development w Szwajcarii.

    Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity (wdrożenia IT), wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska (reklama), wydawcą takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek, a także właściciel portalu Onet.pl. Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe dla polskich i światowych marek.

    Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Orange, T-Mobile, Ipsen, MDH, Związek Miast Polskich, Polaris.

    Od 2017 roku szkoli w formule otwartej i dla firm, głównie z obszaru AI, marketingu i strategii. W 2023 roku przeszkolił ponad 2500 osób z obszaru AI. Przetestował ponad 1500 rozwiązań opartych o AI.

    Fan podróży backpackerskich, lotnictwa, LEGO oraz analitycznego myślenia.

  • Agnieszka Wnuk

    Agnieszka Wnuk

    Konsultant marketingu B2B i marketing manager z doświadczeniem w marketingu przemysłowym

    Czytaj więcej

    Zajmuje się marketingiem B2B.

    Na co dzień współpracuje z przedsiębiorcami w zakresie doradztwa planowania działań marketingowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w profesjonalnym wdrażaniu Social Selling, kładzie duży nacisk na współpracę działów sprzedaży i marketingu.

    Prowadzi szkolenia, konsultacje odnośnie LinkedIn i Sales Navigator. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Przeprowadziła niezliczoną liczbę warsztatów związanych z wdrożeniem Social Selling oraz Employee Advocacy. Doradza firmom jak wykorzystywać LinkedIn do działań budowania marki dobrego pracodawcy.

    Prelegentka na różnych konferencjach związanych z marketingiem B2B i nie tylko. Szkoli firmy oraz różne podmioty gospodarcze od 2018 roku.

    Od 10 lat związana z marketingiem B2B, jako praktyk i interim marketing manager.

  • Joanna Urbanowicz

    Joanna Urbanowicz

    Strateg i konsultant marketingu z wieloletnim doświadczeniem w B2B

    Czytaj więcej

    Od ponad 20 lat współpracuje z właścicielami małych i średnich firm B2B, w których budowała strategię marketingową i odpowiadała za jej realizację, zwiększając ilość i jakość leadów oraz rozpoznawalność marki

    Pełniła funkcje zarządcze i wykonawcze w obszarze marketingu w wielu branżach, takich jak software house (m.in. Software Mind, Craftware, The Software House), producenci FMCG (m.in. Lambertz Polonia), producent oświetlenia obiektowego (RIDI), producent aparatury medycznej (ASPEL), szkoleniowej, turystycznej.

    Wspiera rozwój przedsiębiorstw jako konsultant marketingu B2B i dyrektor marketingu na godziny, w roli tej poznała branże takie, jak usługi B2B (m.in. consultingowe, szkoleniowe, utrzymanie czystości), produkcyjne (m.in. ogrodzenia, maszyny, prefabrykaty do budowy domów, chemia użytkowa), IT (software house’y, cyber bezpieczeństwo, informatyczne), aparatura medyczna i wiele innych.

    Prowadzi szkolenia z obszaru marketingu, LinkedIn oraz SEO, a na co dzień dzieli się wiedzą na swoim profilu LinkedIn.

  • Kasia Krzywicka

    Katarzyna Krzywicka

    LLM – adwokatka i przedsiębiorczyni

    Czytaj więcej

    Specjalizuje się w obszarze prawnych aspektów marketingu cyfrowego oraz jest założycielką platformy e-commerce Dimotely.

    Posiada bogate doświadczenie w praktycznym stosowaniu przepisów prawnych w kontekście działalności przedsiębiorstw w świecie cyfrowym. Jest również twórczynią podcastu „Przepis na eCommerce” oraz prowadzi szkolenia i kursy online dotyczące prawnych aspektów sztucznej inteligencji dla firm.

    Jest autorką publikacji na temat sztucznej inteligencji i nowych technologii publikowanych na portalach PARP oraz o ochronie danych osobowych w wydawnictwie BECK.

    Zaangażowana jest w tworzenie produktów cyfrowych oraz prowadzenie szkoleń, które pomagają przedsiębiorcom zrozumieć i wykorzystać aspekty prawne związane ze sztuczną inteligencją.

  • Michał Wawrzyńczak

    Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa

    Czytaj więcej

    Zawodowo lider globalnego zespołu cyberbezpieczeństwa w dużej międzynarodowej organizacji, gdzie zajmuje się zwiększaniem dojrzałości cyberbezpieczeństwa firm z Europy i Azji.
    Posiada 10 lat doświadczenia w IT i cyberbezpieczeństwie zdobyte w międzynarodowych korporacjach z branży FMCG, Automotive oraz ubezpieczenia. Zdobywca prestiżowych certyfikatów potwierdzających ekspercką wiedzę z obszaru zarządzania w cyberbezpieczeństwie (CISM, SSAP).

    Prywatnie szczęśliwy ojciec dwójki maluchów, siatkarz i pasjonat motoryzacji. W przyszłości kierowca driftingowy. Italo disco vibes 🙂
  • Magdalena Wojtyniak

    Magdalena Wojtyniak

    Ekspert marketingu farmaceutycznego

    Czytaj więcej

    Dyrektor Zarządzający w MediSolutions Sp. z o.o., z wykształcenia mgr pielęgniarstwa, z doświadczenia wieloletni praktyk na rynku pharma, w zespołach:

    • marketingu strategicznego w jednym z najlepszych zespołów na polskim rynku
    • marketingu operacyjnego w największych firmach na polskim rynku pharma
    • w zespołach sprzedaży największych firm farmaceutycznych w Polsce

    Ma udokumentowane liczne osiągnięcia we wprowadzaniu, rozwoju i zarządzaniu produktami RX, OTC, suplementów diety i wyrobów medycznych, budowaniu portfela pipeline w perspektywie do 2033 roku. Swoje doświadczenie zdobywała w międzynarodowych korporacjach: EGIS, KRKA, MYLAN i Adamed odpowiadając za wiele obszarów terapeutycznych, w tym za produkty z obszaru kardiologii, diabetologii, psychiatrii, neurologii, gastrologii, pulmonologii, ortopedii, ginekologii, okulistyki i inn.

    Obecnie w firmie MediSolutions Sp. z o.o. pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego kontynuując swoją drogę w marketingu farmaceutycznym. Realizowane projekty obejmują:

    • projekty analizy i rozwoju portfolio produktowego
    • strategie marketingowe
    • wprowadzenie produktu na rynek
    • pozycjonowanie marki
    • zindywidualizowane kampanie promocyjne
    • realizacja strategii marketingowych, w tym szkolenia SF dla polskich i międzynarodowych firm farmaceutycznych.

    W marketingu pharma stawia na wysoką jakość merytoryczną, przekazy zgodne z najnowszą wiedzą medyczną i indywidualne rozwiązania marketingowe, „szyte na miarę” dla każdego produktu farmaceutycznego. Kieruje się dewizą, żeby zawsze być co najmniej o krok do przodu przed konkurencją, to pozwoliło na stworzenie wielu niepowtarzalnych projektów marketingowych.

    Duże doświadczenie i udokumentowane sukcesy w digital marketingu zaowocowały wyróżnieniem w projekcie Innowacyjny Projekt Marketingowy Roku 2020 Klasyfikacja Astmy i POCHP_Inkrementalna Innowacja Adamed Expert.

  • Sophie Kobus

    Ekspert prawa wizerunkowego i autorskiego, Prawnik, LL.M

    Czytaj więcej

    Prawnik, LL.M, doktorantka Wydziału Prawa Uniwersytetu Humanistyczno-Społecznego SWPS w Warszawie. Jest także absolwentką studiów podyplomowych w zakresie Prawa Europejskiego i Międzynarodowego na Universidade Católica Portuguesa w Lizbonie.

    Specjalizuje się w zakresie prawa autorskiego, własności intelektualnej i nowych technologii oraz prawa wizerunkowego. Doświadczenie zawodowe zdobywała w kancelariach w Polsce, Wielkiej Brytanii i Holandii. Jest tłumaczem języka angielskiego i hiszpańskiego. W swojej pracy codziennej łączy zdobytą wiedzę naukową z nieustająco zmieniającą się rzeczywistością prawną oraz nowymi technologiami. Pasjonatka zdrowego trybu życia i licencjonowany instruktor yogi.

    BUZZcenter wspiera w projektach z obszaru praw autorskich i wizerunkowych.

     

  • Tomasz Bill

    Tomasz Bill

    Trener, konsultant

    Czytaj więcej

    Działa pod szyldem swojej marki osobistej jako copywriter przyszłości oraz orędownik storytellingu jako najefektywniejszego narzędzia do budowania marek. Wspiera kolejne pokolenia w świadomym rozwoju i pracy nad kompetencjami miękkimi. Z wykształcenia jest lingwistą oraz filozofem. Właściciel marki thebill. oraz założyciel agencji językowej Alfa Lingua, w której miłość do języków obcych, edukacji oraz pobudzanie kreatywności łączą się w jednym miejscu.

  • Izabela Wojtachnik

    Izabela Wojtachnik

    Czytaj więcej

    Doświadczony trener zmiany, certyfikowany coach (ICF), trener biznesu oraz menedżer.

    Specjalizuje się w realizacji celów zawodowych, rozwoju kariery, wspieram w budowaniu pewności siebie i odwagi. Jest praktykiem biznesu z 23 letnim doświadczeniem na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Od wielu lat wspiera ludzi w ich rozwoju osobistym i zawodowym.

    Pracuje z klientami na sesjach indywidualnych, prowadzi warsztaty grupowe, grupy mentoringowe dla osób indywidualnych, jak również szkolenia i warsztaty dla biznesu.

    Rocznie przeprowadza ponad 120 szkoleń i setki godzin sesji indywidualnych. Wykorzystuje 23 letnie doświadczenie biznesowe z pracy w korporacjach w rozwoju zespołów, w obsłudze klienta w firmach finansowych oraz przy projektach międzynarodowych.

  • Mirosława Zachaś-Lewandowska

    Mirosława Zachaś – Lewandowska

    Mirosława Zachaś – Lewandowska

    Czytaj więcej

    Trener, doradca, założyciel firmy szkoleniowo – doradczej „Waluta Wiedzy”. Prowadzi szkolenia z zakresu: edukacji finansowej, przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowania terroryzmu, Compliance, Whistleblowing, a także doradza w zakresie zapewnienia skutecznego systemu zgłaszania naruszeń w organizacjach.

    Przez 17 lat współtworzyła instytucję finansową, a przez prawie 14 lat jako Wiceprezes Zarządu, była odpowiedzialna za dostosowywanie procedur i procesów z zakresu m.in. przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowania terroryzmu, zasad ładu korporacyjnego, usług płatniczych, kredytu konsumenckiego, gwarantowania depozytów.

    W całym okresie pracy zawodowej przygotowywała i prowadziła szkolenia wewnątrz organizacji, w celu wdrażania nowych pracowników oraz usystematyzowania wiedzy i sprawnego wprowadzania wszystkich zmian.

    Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych „Zarządzanie Przedsiębiorstwami” na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W 2022 roku uzyskała dyplom Trenera Biznesu Akademii SET.

  • Gaweł Mazur

    Ekspert Transformacji Digitalowej

    Czytaj więcej

    Jestem konsultantem ds. Marketingu Cyfrowego (Digital & Multichannel Marketing) i digitalizacji biznesu.

    Swoje ponad 15-letnie doświadczenie zdobywałem w dużych organizacjach, międzynarodowych, cross-funkcyjnych oraz międzynarodowych zespołach, oraz świadcząc usługi dla Klientów z różnych branży.

    Prowadzę projekty i doradzam firmom z zakresu Zintegrowanego Marketingu Wielokanałowego (IMCM, Integrated Multichannel Marketing) w tym audyty wewnętrzne, budowanie strategii, zwiększanie kompetencji zespołów z naciskiem na tworzenie marketingu i sprzedaży wyróżniających się jakością dla klienta końcowego.

    Jestem absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej, pasjonatem snowboardu, kitesurfingu i fotografii.