Case study: budowa wizerunku marki w Internecie

Zrezalizowane cele marketingowe i biznesowe:
przeprowadzenie audytu wizerunku marki w Internecie;
wytypowanie obszarów w komunikacji do poprawy;
diagnoza wizerunku i kondycji marki;
weryfikacja użyteczności materiałów reklamowych/promocyjnych;
zdefiniowanie i charakterystyka grupy docelowej
w Internecie;określenie kierunku komunikacji poprzez poszukiwanie
insightów konsumenckich oraz trendów;plan komunikacji;
budowa nowej księgi graficznej;
zaplanowanie działań reklamowych;
zaplanowanie działań contentowych;
realizacja materiałów contentowych i video angażujących
uczestników;konfigurowanie kont reklamowych i prowadzenie reklam;
prowadzenie konkursów dla klientów w Internecie.
BRANŻA: Elektroniczna (elektronika użytkowa)
CEL DZIAŁAŃ: Poprawa wizerunku marki w internecie
NARZĘDZIA: Audyt marketingowy, plan komunikacji, reklama internetowa, Social Media, kreacja, video
REZULTAT PROJEKTU: Poprawa wizerunku marki w Internecie poprzez zmniejszenie liczby negatywnych opinii i wzrost zaangażowania w komunikacji. Działania wizerunkowe przełożyły się na dłuższy czas spędzony na stronie WWW i na dodatkową sprzedaż w Internecie.
- Czas spędzony na stronie +16%
- Wzost wartości średniego koszyka zakupowego +7%
- Wzrost konwersji na nowe C2A sprzedażowe
Zamów bezpłatną konsultację
Porozmawiaj z naszym konsultantem o jak właściwie zadbać o wizerunek firmy w internecie. Sprawdź jak nasze rozwiązania wsparły już inne firmy.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.
