Strategiczne kierunki rozwoju firm.

7141strategiczne kierunki rozwoju

Badanie „Strategiczne kierunki rozwoju”

Rozwój biznesu wymaga od liderów wielu kompetencji, umiejętności dostosowania się do zmian i sprawnego podejmowania decyzji. W czasach turbulencji i zmienności otoczenia coraz częściej pojawia się pytanie czy strategia nadal ma znaczenie? Czy organizacje nadal mogą sobie na nią pozwolić? Trudna sytuacja rynkowa stawia więc przed liderami nowe wyzwania.

Z drugiej jednak strony firmy wiedzą już, że działania bez właściwego przygotowania, analizy otoczenia czy poukładania kluczowych kierunków nie poprowadzą ich w stronę sukcesu. Opracowanie strategii staje się więc kluczowe, by rozwiać organizacje, która potrafi działać w czasach zmienności biznesowej i gospodarczej.

Zapraszamy do udziału w badaniu „Strategiczne kierunki rozwoju”. Celem tego badania jest zweryfikowanie poziomu wiedzy i zaangażowania w wyznaczanie kluczowych kierunków rozwoju przedsiębiorstwa przez ich liderów.

Podczas badania weryfikujemy znaczenie strategii w organizacji, a także kierunki które są kluczowe dla dalszego rozwoju firm.

Ankieta jest w pełni anonimowa, jej uzupełnienie zajmie około 8 minut. Zebrane dane pozwolą nam na opracowanie bezpłatnego raportu dotyczące tematu kierunków strategicznych w biznesie, które mogą okazać się przydatne dla wielu zarządzających firmami.

Strategiczne kierunki rozwoju firm.


Sprawdź inne raporty zrealizowane przez BUZZcenter!

Dowiedz się więcej

 

  • handlowiec

    Jak dobry handlowiec może zastąpić działania marketingowe?

    Wiele firm nie wyobraża sobie sprzedaży bez marketingu. Inne natomiast skupią się tylko na działaniach handlowych. Jak zachować właściwe proporcje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się czy handlowiec to podstawa realizacji sprzedaży? 

    Czytaj dalej
  • Strategia marketingowa Twojej marki

    Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?

    Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.

    Czytaj dalej
  • Ile czasu zajmuje zbudowanie strategii marketingowej?

    Ile trwa budowanie strategii marketingowej?

    Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii? 

    Czytaj dalej
  • błędy w marketingu

    Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!

    Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak również wykorzystywane do tego narzędzia. Błędy w marketingu są nieuniknione, ale można się na nie przygotować. Jak? Przeczytaj artykuł.

    Czytaj dalej