Power of AI

Badanie „Power of AI”
Jesteśmy świadkami kolejnego etapu czwartej rewolucji przemysłowej. Szybki rozwój rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję powoduje konieczność wdrożenia narzędzi, które umożliwią znaczne przyspieszenie pracy, osiągnięcie jeszcze lepszych rezultatów i wyprzedzenie konkurencji.
W tym celu trzeba zidentyfikować zadania, które można usprawnić dzięki AI, a to wymaga świadomości możliwości i dostępnych aplikacji.
Obecnie jest dostępnych jest już ponad 5 000 narzędzi opartych o AI, które są w stanie wykonywać blisko 1 500 różnych rodzajów zadań. Każdego miesiąca dochodzi około 1 000 nowych rozwiązań, a ich wszechstronność pokazuje potencjał do przyspieszenia rozwoju biznesu. Ta technologia jest wykorzystywana we wszystkich branżach, od handlu detalicznego, przez opiekę zdrowotną, marketing, sprzedaż, przemysł, po finanse, edukację i produkcję.
Szybki rozwój był możliwy dzięki znacznie większej dostępności i ogromnego ograniczenia kosztów związanych z wykorzystaniem technologii opartej o AI. Niski koszt wdrożenia powoduje, że firmom łatwiej jest dostosować się do tego nowego krajobrazu technologicznego, by pozostać konkurencyjnymi. Osoby decyzyjne muszą zrozumieć, jak mogą wykorzystać te narzędzia do usprawnienia swoich działań oraz inwestować w szkolenia pracowników, aby mogli oni znacznie zwiększyć swoją wydajność.
Wszystko to pokazuje, że AI jest teraźniejszością. Firmy, które szybko tego nie zrozumieją i nie dostosują się, mogą zostać w tyle.
W badaniu „Power of AI” pragniemy zgłębić świadomość użytkowników na temat tej technologii, jej zastosowania w różnych dziedzinach biznesu oraz trendów związanych z jej rozwojem.
Badanie jest anonimowe, a wypełnienie ankiety zajmuje około 8 minut. Twój głos jest nieoceniony i pomoże nam zgłębić temat wykorzystania rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję w biznesie. Każdy uczestnik badania otrzyma dostęp do raportu końcowego, który z pewnością dostarczy ciekawych i wartościowych informacji.
Dziękujemy za zaangażowanie.
Sprawdź inne raporty zrealizowane przez BUZZcenter!
Dowiedz się więcej
Generatywne AI
Generatywne AI to rodzaj AI, który wykorzystuje techniki uczenia maszynowego do tworzenia unikalnych wyników na podstawie dostarczonych danych. Te wyniki mogą obejmować wszystko, od obrazów, grafik, muzyki po tekst i wiele innych.AI marketing – przyciągnij więcej klientów
Nowoczesne technologie to gratka dla marketingu. Dowiedz się jak wykorzystać AI marketing, by budować markę i pozyskiwać nowych Klientów?
Sztuczna inteligencja w marketingu
Ostatnie tygodnie to ogromny wzrost popularności tematyki sztucznej inteligencji i tego które dziedziny wesprze lub zastąpi. Przeczytaj o tym jak sztuczna inteligencja w marketingu może zmienić kierunek gry.
ChatGPT wsparciem dla marketingu?
Ostatnie tygodnie w świecie marketingu to zdecydowanie głośny temat związany z ChatGPT. Jakie są scenariusze przyszłości? Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej o nowym narzędzi, dzięki czemu podejmiesz decyzję czy jego wdrożenie w Twoim biznesie sprawdzi się.