Weź udział w badaniu!
Digitalizacja w biznesie.
Jak radzą sobie przedsiębiorstwa z transformacją digitalową w 2022 roku?

Digitalizacja w biznesie.
Zapraszamy do udziału w badaniu „Digitalizacja w biznesie. Jak radzą sobie przedsiębiorstwa z transformacją cyfrową w 2022 roku?”. Jego celem jest zweryfikowanie newralgicznych obszarów digitalizacji i etapów transformacji w przedsiębiorstwach. Podczas badania weryfikujemy aspekty biznesowe, wykorzystanie narzędzi, zaangażowanie osób w proces oraz etapy wdrożenia zmian.
Ankieta jest w pełni anonimowa, jej uzupełnienie zajmie około 12 minut. Zebrane dane pozwolą nam na opracowanie bezpłatnego raportu dotyczące tematu transformacji w biznesie.
Dziękujemy za Twój czas i zaangażowanie!
Zespół BUZZcenter

Sprawdź inne raporty zrealizowane przez BUZZcenter!
Chcesz usprawnić procesy marketingowe w swojej firmie? Umów się na bezpłatną konsultację!
Porozmawiaj z naszym konsultantem o strategii i działaniach marketingowych dla Twojej firmy. Dowiedz się jakie korzyści biznesowe i finansowe może przynieść Ci opracowana i wdrożona strategia marketingowa.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.

Dowiedz się więcej
Jak dobry handlowiec może zastąpić działania marketingowe?
Wiele firm nie wyobraża sobie sprzedaży bez marketingu. Inne natomiast skupią się tylko na działaniach handlowych. Jak zachować właściwe proporcje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się czy handlowiec to podstawa realizacji sprzedaży?
Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?
Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.
Ile trwa budowanie strategii marketingowej?
Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii?
Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!
Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak również wykorzystywane do tego narzędzia. Błędy w marketingu są nieuniknione, ale można się na nie przygotować. Jak? Przeczytaj artykuł.