Weź udział w badaniu!

Digitalizacja w biznesie.

Jak radzą sobie przedsiębiorstwa z transformacją digitalową w 2022 roku?

5425

Digitalizacja w biznesie.

Zapraszamy do udziału w badaniu „Digitalizacja w biznesie. Jak radzą sobie przedsiębiorstwa z transformacją cyfrową w 2022 roku?”. Jego celem jest zweryfikowanie newralgicznych obszarów digitalizacji i etapów transformacji w przedsiębiorstwach. Podczas badania weryfikujemy aspekty biznesowe, wykorzystanie narzędzi, zaangażowanie osób w proces oraz etapy wdrożenia zmian.

Ankieta jest w pełni anonimowa, jej uzupełnienie zajmie około 12 minut. Zebrane dane pozwolą nam na opracowanie bezpłatnego raportu dotyczące tematu transformacji w biznesie.

Dziękujemy za Twój czas i zaangażowanie!
Zespół BUZZcenter

weź udział w badaniu WEŹ UDZIAŁ W BADANIU!

Sprawdź inne raporty zrealizowane przez BUZZcenter!

Chcesz usprawnić procesy marketingowe w swojej firmie? Umów się na bezpłatną konsultację!

Porozmawiaj z naszym konsultantem o strategii i działaniach marketingowych dla Twojej firmy. Dowiedz się jakie korzyści biznesowe i finansowe może przynieść Ci opracowana i wdrożona strategia marketingowa.

 

 

 

 

Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.

ZAMÓW KONSULTACJĘ

bezpłatna konsultacja

Dowiedz się więcej

 

  • handlowiec

    Jak dobry handlowiec może zastąpić działania marketingowe?

    Wiele firm nie wyobraża sobie sprzedaży bez marketingu. Inne natomiast skupią się tylko na działaniach handlowych. Jak zachować właściwe proporcje? Przeczytaj artykuł i dowiedz się czy handlowiec to podstawa realizacji sprzedaży? 

    Czytaj dalej
  • Strategia marketingowa Twojej marki

    Strategia marketingowa – dlaczego jest potrzebna Twojej marce?

    Strategia marketingowa to dokument, który ściśle określa sposób funkcjonowania, rozwoju i komunikacji Twojej marki. Bez jej solidnego opracowania, marka jest jedynie bytem w przestrzeni, po której podąża w drodze do sukcesu. Czy ten sukces osiągnie bez właściwej mapy drogowej, to właśnie stanowi największe wyzwanie.

    Czytaj dalej
  • Ile czasu zajmuje zbudowanie strategii marketingowej?

    Ile trwa budowanie strategii marketingowej?

    Połowa polskiego rynku nie ma strategii marketingowej. Tak wynika z badania, które opublikowaliśmy w maju tego roku. 38% respondentów jako główny powód braku strategii wskazuje, że jej przygotowanie jest zbyt czasochłonne. A ile faktycznie czasu potrzeba na zbudowanie strategii? 

    Czytaj dalej
  • błędy w marketingu

    Błędy w marketingu – poznaj 6 najczęściej popełnianych!

    Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat pracy w obszarach PR, komunikacji i marketingu zmieniło się zarówno podeście do planowania działań, jak również wykorzystywane do tego narzędzia. Błędy w marketingu są nieuniknione, ale można się na nie przygotować. Jak? Przeczytaj artykuł.

    Czytaj dalej