Case study: konkurs dla pracowników w ramach launchu produktu

Zrezalizowane cele marketingowe i biznesowe:
opracowanie koncepcji angażującego konkursu dla
pracowników;zbudowanie kreacji;
postawienie Landing Page konkursu;
regularna komunikacja poprzez narzędzia firmowe;
wybranie najciekszawszych materiałów przygotowanych
przez pracowników, wykorzystanych do zbudowania działań
komunikacji zewnętrznej.
BRANŻA: Elektronika użytkowa
CEL DZIAŁAŃ: Zbudowanie zaangażowania pracowników wokół nowego produktu Klienta
NARZĘDZIA: Konkurs, Landing Page, komunikacja wewnętrzna
REZULTAT PROJEKTU: Pracownicy firmy zostali ambasadorami nowych produktów, sami mogli je przetestować jako pierwsi i opowiedzieć o odczuciach. Zostało zrealizowanych wiele materiałów komunikacyjnych jak video i referencje, użyte w komunikacji zewnętrznej.
- Pozyskanie 150 opinii nt. produktów
- Wynk NPS wśród pracowników na poziomie 95%
- 200 pracowników zaangażowanych w launch produktu
Zamów bezpłatną konsultację
Skorzystaj z konsultacji z naszym konsultantem i sprawdź czy zaangażowanie pracowników w działania marketingowe może przynieść rezultat również w Twoim biznesie.
Kliknij w przycisk poniżej i umów się na bezpłatną konsultacje.
