KURS: Możliwości ChatGPT w marketingu, sprzedaży i biznesie

TYLKO 27 zł brutto. Możliwość zakupu do 11.01.2024!

10203KURS- Możliwości ChatGPT w marketingu, sprzedaży i biznesie

Poznaj możliwości zastosowania AI w marketingu, sprzedaży i biznesie.

Podczas szkolenia dowiesz się jak:

  • pozyskiwać i automatycznie analizować dane
  • weryfikować poprawność informacji
  • tworzyć plany działania, włączając w to posty, artykuły, mailingi, treści na stronę WWW, SEO, scenariusze wideo, podcasty i efektywne reklamy
  • personalizować oferty i przygotowywać odpowiedzi na trudne maile
  • generować podsumowania oraz prezentacje z różnorodnych plików
  • pisać skuteczne polecenia do różnych narzędzi
  • automatyzować realizację różnych działań i zadań w pracy
  • pozyskiwać nowych klientów i docierać do nich różnymi kanałami
  • pracować wydajniej i osiągać lepsze rezultaty
  • 5 godzin merytorycznego szkolenia

  • Poznasz możliwości AI dla marketingu, sprzedaży i biznesu

  • Po szkoleniu otrzymasz certyfikat

  • Dowiesz się jak w praktyczny sposób AI może wesprzeć Cię w codziennej pracy

  • To szkolenie umożliwi Ci samodzielne wdrożenie narzędzi, które oszczędzą Ci czas podczas realizacji codziennych zadań

Możliwości ChatGPT

Kurs prowadzi

Radosław Mechło
Cybernetyk, Business Development Director, Ekspert Sprzedaży. Współzałożyciel BUZZcenter

Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia, który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje,
by doradzać Klientom w obszarze marketingu, sprzedaży i pozyskiwania Klientów. Ponad 15 lat w świecie marketingu i reklamy dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji o inwestycjach marketingowych i biznesowych.

Absolwent cybernetyki na Wojskowej Akademii Technicznej, Marketingu i Zarządzania w szkole VIZJA.
Posiada dyplom DIMAQ Proffesional oraz Strategic Thinking oraz Winning Sustainability Strategies w International Institute for Management Development w Szwajcarii.

Prowadził międzynarodowy dział marketingu w firmie Cloudity (IT), wcześniej zajmował się opieką nad strategicznymi klientami w Ringier Axel Springer Polska (reklama), wydawcą takich tytułów jak Komputer Świat, Forbes, Newsweek, a także właścicielem portalu Onet.pl Wiele lat spędził w agencji marketingu zintegrowanego, gdzie jako Dyrektor Zarządzający odpowiadał za całościowe działania marketingowe dla polskich i światowych marek.

Realizował projekty doradcze i szkoleniowe między innymi dla: Giełdy Papierów Wartościowych, Makro Cash&Carry, Bakoma, Aviva, British American Tobacco, Orkla, Polpharma, Kulczyk Oil Ventures, GLS, Jaguar Land Rover, LOTOS Paliwa, Getin Noble Bank, Idea Bank, Jysk, Orange, T-Mobile, Ipsen, MSH, Związek Miast Polskich, Polaris.

Od 2017 roku szkoli w formule otwartej i dla firm, głównie z obszaru AI, marketingu i strategii.

Fan podróży backpackerskich, lotnictwa, LEGO oraz analitycznego myślenia.

Radosła_Mechło

Radosła_Mechło