KURS: Strategia w marketingu – analizuj otoczenie opracuj plan marketingowy i pozyskuj nowych Klientów
PRZEDSPRZEDAŻ w cenie 227 zł brutto!
Jak zbudować strategię marketingową, która wspiera pozyskiwanie Klientów?
Już teraz, bez wsparcia agencji marketingowych, Ty sam możesz zbudować takie działania, które usprawnią kampanie.
Jeżeli Twoja firma lub marka potrzebuje poukładać marketing, zbudować skuteczny plan i pozyskiwać nowych Klientów, to odpowiednio zaprojektowany marketing jest kluczem do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Prawda jest taka, że na marketing można wydać ogromne budżety, ale uzyskanie efektywnego zwrotu to już sztuka. Co z tego, że Twój post na Facebooku osiągnie duży zasięg czy 500 lajków, jeżeli nie sprzedaż swoich produktów lub usług.
Celem szkolenia „Strategia w marketingu” jest dostarczenie uczestnikom wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do skutecznego analizowania otoczenia rynkowego, opracowywania efektywnych strategii marketingowych oraz pozyskiwania nowych klientów. Szkolenie adresowane jest do właścicieli firm, menedżerów, specjalistów ds. marketingu, sprzedaży, a także osób zainteresowanych poszerzeniem swojej wiedzy w zakresie marketingu i strategii biznesowych.
Kurs w przedsprzedaży w promocyjnej cenie. Pełen dostęp od 10 marca 2024.
Kurs online obejmuje 7 modułów i aż 42 lekcje online
Szablony wspierające budowę strategii i planu marketingowego
Bonusy i dodatki do kursu
Lista narzędzi z kodami rabatowymi
Materiały szkoleniowe
Certyfikat ukończenia kursu
Program kursu
- O prowadzącym i podziękowanie oraz omówienie kursu i cele
- Jak osiągnąć najlepszy rezultaty – instrukcja realizacji zadań domowych
- Czym jest a czym nie jest plan marketingowy
- Podstawy marketingu, które trzeba poznać
- Cel w marketingu
- 3 poziomy analizy
- Analiza makroekonomiczna
- Analiza mikroekonomiczna
- Otoczenie biznesowe
- Źródła pozyskiwania wiedzy
- Dlaczego warto analizować otoczenie
- Rola badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy
- Kim jest Klient
- Jak określić klienta idealnego
- Skąd czerpać informacje do analizy klientów
- Mapowanie zachowań klienta
- Jak pozyskiwać nowych Klientów
- Skuteczny Prospecting
- Budowa bazy danych
- Analiza SWOT
- Analiza POP i POD
- Rekomendacje strategiczne
- Pomysł i jego weryfikacja
- Piszemy plan
- Budowa kampanii marketingowych
- Określenie KPI i mierników sukcesu
- Istota planowania
- Ile powinien wynosić budżet marketingowy
- Jak wiele firm podchodzi do planowania
- Gdzie w marketingu uciekają pieniądze
- Jak planować działania, by nie przepalać budżetu
- Dobry brief
- Zasady współpracy z agencjami i podwykonawcami
- Inbound marketing
- Siła content marketing
- Właściwe call to action
- System do analizy pozyskiwanych danych
- Połącz kropki w plan marketingowy
- Podsumowanie kursu
- Co powinien wiedzieć po tym kursie
- Jak wdrożyć wiedzę w praktyce
- Jakie są kolejne możliwości
Czego dowiesz się podczas tego kursu?
Uczestnicząc w kursie z zakresu tworzenia strategii i efektywnego planu marketingowego, zdobywasz nie tylko teoretyczną wiedzę, ale także praktyczne umiejętności. Szkolenie obejmuje wiedzę teoretyczna, warsztaty, ćwiczenia, case study oraz dyskusje, które pozwalają na zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce oraz wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami.
- Poznasz zasady tworzenia planu marketingowego
- Dowiesz się jak analizować potrzeby i dobierać do nich odpowiednie narzędzia
- Zweryfikujesz się jak analizować konkurencję i czy faktycznie warto to robić?
- Określisz mocne strony działalności Twojej firmy
- Pozyskasz wiedzę jak sprawnie planować wydatki i jak liczyć zwrot z inwestycji
- Nauczysz się ustalać cele dla marketingu, które są SMART
A to wszystko podczas 42 lekcji online. Dodatkowo uczestnicy otrzymują ćwiczenia i zadania do wykonania.
Bonusy dla Ciebie…
Bonus #1
Otrzymasz plik z zadaniami i ćwiczeniami, która pomoże Ci uporządkować działania marketingowe oraz planer kampanii
Wartość 239 zł
Bonus #2
Formatki ułatwiające budowę planu oraz budżetu, które wykorzystuję na co dzień w pracy z moimi Klientami
Wartość: 149 zł
Bonus #3
Dogrywki i sesje follow-up uczestników szkolenia dwa razy w miesiącu. Pozwoli Ci to pozyskać nową wiedzę, wymienić się doświadczeniami i budować swoją sieć networkingu.
Wartość: 1500 zł zł miesięcznie
Komu dedykuję ten kurs?
- Pracownikom działów marketingu, którzy chcą usprawnić swoje działania
- Właścicielom firm
- Początkującym przedsiębiorcom
- Osobom, które budują swoje marki osobiste
Oszczędź od 30% do 65% swojego budżetu i pozyskuj nowych Klientów
Nazywam się Kamila Kierzek-Mechło i od blisko 18 lat zajmuję się marketingiem i komunikacją. W tych latach prowadziłam działania marketingowe zarówno dla małych firm, jak i międzynarodowych korporacji. Pracowałam na kampaniach z budżetami 0zł oraz kilka milionów. Wiem, że w każdym budżecie i dla każdego produktu można opracować ciekawy plan marketingowy i skuteczną strategię.
W mojej pracy odkryłam, że właściwe podejście do planowania i analiz daje niesamowitą wartość. Systematyczność planowania pozwala na znalezienie dużych oszczędności i optymalizacji kampanii. Działania marketingowe realizowane na bieżąco nie przyniosą takich efektów, a wręcz mogą przynieść odwrotny skutek.
I chociaż może to zabrzmieć jak zbędne działania, to zapewniam Cię, że dobrze zaplanowany marketing pomaga.