KURS: Strategia w marketingu – analizuj otoczenie opracuj plan marketingowy i pozyskuj nowych Klientów

PRZEDSPRZEDAŻ w cenie 227 zł brutto!

10181kurs strategia w marketingu

Jak zbudować strategię marketingową, która wspiera pozyskiwanie Klientów?

Już teraz, bez wsparcia agencji marketingowych, Ty sam możesz zbudować takie działania, które usprawnią kampanie.

Jeżeli Twoja firma lub marka potrzebuje poukładać marketing, zbudować skuteczny plan i pozyskiwać nowych Klientów, to odpowiednio zaprojektowany marketing jest kluczem do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Prawda jest taka, że na marketing można wydać ogromne budżety, ale uzyskanie efektywnego zwrotu to już sztuka. Co z tego, że Twój post na Facebooku osiągnie duży zasięg czy 500 lajków, jeżeli nie sprzedaż swoich produktów lub usług.


Celem szkolenia „Strategia w marketingu” jest dostarczenie uczestnikom wiedzy oraz umiejętności niezbędnych do skutecznego analizowania otoczenia rynkowego, opracowywania efektywnych strategii marketingowych oraz pozyskiwania nowych klientów. Szkolenie adresowane jest do właścicieli firm, menedżerów, specjalistów ds. marketingu, sprzedaży, a także osób zainteresowanych poszerzeniem swojej wiedzy w zakresie marketingu i strategii biznesowych.

Kurs w przedsprzedaży w promocyjnej cenie. Pełen dostęp od 10 marca 2024.

  • Kurs online obejmuje 7 modułów i aż 42 lekcje online

  • Szablony wspierające budowę strategii i planu marketingowego 

  • Bonusy i dodatki do kursu

  • Lista narzędzi z kodami rabatowymi

  • Materiały szkoleniowe

  • Certyfikat ukończenia kursu

Program kursu

  1.  O prowadzącym i podziękowanie oraz omówienie kursu i cele
  2.  Jak osiągnąć najlepszy rezultaty – instrukcja realizacji zadań domowych
  3.  Czym jest a czym nie jest plan marketingowy
  4.  Podstawy marketingu, które trzeba poznać
  5.  Cel w marketingu
  6.  3 poziomy analizy
  7.  Analiza makroekonomiczna
  8.  Analiza mikroekonomiczna
  9.  Otoczenie biznesowe
  10.  Źródła pozyskiwania wiedzy
  11.  Dlaczego warto analizować otoczenie
  12.  Rola badań marketingowych w pozyskiwaniu wiedzy
  13.  Kim jest Klient
  14.  Jak określić klienta idealnego
  15.  Skąd czerpać informacje do analizy klientów
  16.  Mapowanie zachowań klienta
  17.  Jak pozyskiwać nowych Klientów
  18.  Skuteczny Prospecting
  19.  Budowa bazy danych
  20.  Analiza SWOT
  21.  Analiza POP i POD
  22.  Rekomendacje strategiczne
  23.  Pomysł i jego weryfikacja
  24.  Piszemy plan
  25.  Budowa kampanii marketingowych
  26.  Określenie KPI i mierników sukcesu
  27.  Istota planowania
  28.  Ile powinien wynosić budżet marketingowy
  29.  Jak wiele firm podchodzi do planowania
  30.  Gdzie w marketingu uciekają pieniądze
  31.  Jak planować działania, by nie przepalać budżetu
  32.  Dobry brief
  33.  Zasady współpracy z agencjami i podwykonawcami
  34.  Inbound marketing
  35.  Siła content marketing
  36.  Właściwe call to action
  37.  System do analizy pozyskiwanych danych
  38.  Połącz kropki w plan marketingowy
  39.  Podsumowanie kursu
  40.  Co powinien wiedzieć po tym kursie
  41.  Jak wdrożyć wiedzę w praktyce
  42.  Jakie są kolejne możliwości

 

Czego dowiesz się podczas tego kursu?

Uczestnicząc w kursie z zakresu tworzenia strategii i efektywnego planu marketingowego, zdobywasz nie tylko teoretyczną wiedzę, ale także praktyczne umiejętności. Szkolenie obejmuje wiedzę teoretyczna, warsztaty, ćwiczenia, case study oraz dyskusje, które pozwalają na zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce oraz wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami.

  • Poznasz zasady tworzenia planu marketingowego
  • Dowiesz się jak analizować potrzeby i dobierać do nich odpowiednie narzędzia
  • Zweryfikujesz się jak analizować konkurencję i czy faktycznie warto to robić?
  • Określisz mocne strony działalności Twojej firmy
  • Pozyskasz wiedzę jak sprawnie planować wydatki i jak liczyć zwrot z inwestycji
  • Nauczysz się ustalać cele dla marketingu, które są SMART

A to wszystko podczas 42 lekcji online. Dodatkowo uczestnicy otrzymują ćwiczenia i zadania do wykonania.

Bonusy dla Ciebie…

Bonus #1
Otrzymasz plik z zadaniami i ćwiczeniami, która pomoże Ci uporządkować działania marketingowe oraz planer kampanii
Wartość 239 zł

Bonus #2
Formatki ułatwiające budowę planu oraz budżetu, które wykorzystuję na co dzień w pracy z moimi Klientami
Wartość: 149 zł

Bonus #3
Dogrywki i sesje follow-up uczestników szkolenia dwa razy w miesiącu. Pozwoli Ci to pozyskać nową wiedzę, wymienić się doświadczeniami i budować swoją sieć networkingu.
Wartość: 1500 zł zł miesięcznie  

Strategia w marketingu

Komu dedykuję ten kurs?

  • Pracownikom działów marketingu, którzy chcą usprawnić swoje działania
  • Właścicielom firm
  • Początkującym przedsiębiorcom
  • Osobom, które budują swoje marki osobiste

Oszczędź od 30% do 65% swojego budżetu i pozyskuj nowych Klientów

Nazywam się Kamila Kierzek-Mechło i od blisko 18 lat zajmuję się marketingiem i komunikacją. W tych latach prowadziłam działania marketingowe zarówno dla małych firm, jak i międzynarodowych korporacji. Pracowałam na kampaniach z budżetami 0zł oraz kilka milionów. Wiem, że w każdym budżecie i dla każdego produktu można opracować ciekawy plan marketingowy i skuteczną strategię.

W mojej pracy odkryłam, że właściwe podejście do planowania i analiz daje niesamowitą wartość. Systematyczność planowania pozwala na znalezienie dużych oszczędności i optymalizacji kampanii. Działania marketingowe realizowane na bieżąco nie przyniosą takich efektów, a wręcz mogą przynieść odwrotny skutek.

I chociaż może to zabrzmieć jak zbędne działania, to zapewniam Cię, że dobrze zaplanowany marketing pomaga.

Kamila Kierzek